Putkella ajamisesta: minulla itsellä on oikeasti vain kolme endurance videota, joten en uskalla varmalla rintaäänellä aiheesta lausua. Kuitenkin vaikuttaisi siltä, että putkella ajamista on aika vähän. Sisältöjä voi tarkastella mm tästä Excel-tiedostosta http://viewsoftheroad.com/powerfiles..._Erg_Files.xls Ei noissa luonnehdinnoissa kovin montaa kertaa "stand" mainita. Itse olen ajanut tyynesti nekin osuudet istualtaan.
PS Toivottavasti Revolver yms sujuivat mukavasti Itsellä ei ollut ihan järkevin valinta ottaa tuota Hell Hath No Fury treeniä tähän rakoon. Harjoitus on suoraan perkeleestä. Ehkä jos sitä lähtisi tekemään tuorein jaloin, mutta kahdeksantena etappina... 1) olen skaalannut huippuwattien kertoimeksi vain 1,11, 2) jätin toisen intervallin minuutin-puolitoista kesken, kun aloin jäähdytellä 57 min kohdalla, 3) annoin toisessa intervallissa "pääjoukon mennä sprinteissä menojaan" ja keskityin vain polkemaan tasaisesti anakynnykisellä/hieman yli, niin näistä huolimatta ensimmäinen ToS:n etapeista, jossa kalorikulutus yli 1000 kCal/h ja Polarin määritelmä "maksimiharjoitus+" (melkein kolmannes treenistä maksimikestävyysalueella). Tästäkin huolimatta huomenna Islagiattin kimppuun
Kirjanmerkit