ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 14 / 39 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 1159

Aihe: Lupine: Se alkuperäinen THE VALO.

nyt on tarjous loppu ja jäi ostamatta. mikä on xxl:n tapana ollut, tuleeko uudelleen tarjoukseen vai ei. ei jaksais turhaan kyttäillä.

Piko ja Betty olivat XXL-huojennuksessa reilu kuukausi takaperin. Eiköhän noita tarjouksia vielä tule, itsekin jätin Wilman ja nyt odotellaan loistavaa (heh) Betty-tarjousta.

Piko x4 on huojennuksessa XXL:ssä. Hinta 229€. Poistin juuri yhden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Harmi, kun tuossa on miniakku, eikä Smart Core:nä. Siitä ominaisuudesta tykkään kovasti
    Roots, bloody roots

Jaa.
    Mää taas arvostan sitä Piko X4 kombon miniakun mukanaantuomaa keveyttä pääpantakäytössä.
    Isommat sunmuut smartkoreakut on mun käytössä jytympiä valoja ja pitempiä lenkkejä varten.

Mulla on sama vika kuin Shimaanilla eli XXL:n Piko kokoonpano vastaa erinomaisesti mun tarpeita! Juostessa tuo lamppu+akku yhdistelmä juuri sopivassa balanssissa.
    Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Jaa.
    Mää taas arvostan sitä Piko X4 kombon miniakun mukanaantuomaa keveyttä pääpantakäytössä.
    Isommat sunmuut smartkoreakut on mun käytössä jytympiä valoja ja pitempiä lenkkejä varten.
    Oikein hyvin "päähän istuva" setti X4 on vakulla, mutta eikös samainen 3,3 Ah akku löydy myös smartcorena. Sitä lienee pturunenkin tarkoitti.

Eikä mkn estä ostamasta sitä 3,3Ah smartcorea vaikka varaosaksi. Jostainhan se kulutusjuhla pitää alkaa

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hannez78 Katso viesti
    Piko x4 on huojennuksessa XXL:ssä. Hinta 229€. Poistin juuri yhden.
    Prkele kun mulla on niitä jo kaks. EI yhtään hyvää syytä ostaa enempää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Molempiin polviin vielä yhdet?

Lupine: Se alkuperäinen THE VALO.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Saat vapautuksen tällä kertaa

Smartcore akku on 15g painavampi kuin hardcase akku. Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä akkujen painoeron merkityksestä.

Smartcore on vaan pirun kätevä.
    Roots, bloody roots

Aika nostella tätäkin lankaa iltojen pimentyessä. Onko joku innokas ostamassa Pikoa ja tehnyt jo kattavan hintavertailun salapoliisityönä?
    Roots, bloody roots

TomiKoo Guest
    Innokas ostamaan olen joo ja Bike Components tuntuisi tarjoavan tarvitsemani paketin. Mutta halpa se ei ole ja saatavuuskin on vähän kysymysmerkki.

Eikö sen Pikon saa halvimmalla XXL:stä sellaisena "-25% kaikesta" -päivänä. Nehän sanoo, ettei koske urheiluelektroniikkaa, mutta noita lamppujahan on silti osteltu.

^joo, täytyy väijyä tarjouksia. En kesän aikana ole huomannut, että tuollaista olisi ollut. Se toisaalta ei todista mitään, kun puhelimella en ole jaksanut alndelta paljon nettiä selata.
    Roots, bloody roots

Tarjous onkin ainoastaan uutisspostin tilaajille... olisko ollut 2-3 kertaa vajaassa vuodessa tuollainen alepläjäys...

GoPro-adapteri Wilmaan kustantaa 14 € ja postikulut 11 € Lupinen kaupasta. Toimituskulut bike 24 on 15 € eli enemmän kuin tuo muovinpala. Mistä tuon toimituksen voisi saada halvemmalla? Periaatekysymys, mutta toimituksen ei pitäisi olla osaa suurempi menoerä, kun puhutaan Saksasta tulevasta lähetyksestä.
    Roots, bloody roots

TomiKoo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TomiKoo Katso viesti
    Innokas ostamaan olen joo ja Bike Components tuntuisi tarjoavan tarvitsemani paketin. Mutta halpa se ei ole ja saatavuuskin on vähän kysymysmerkki.
    Pikoa tässä koitin tilailla, mutta ilmeisesti Pikon GoPro kiinnike on koko maapallolta loppu. Ainakin kaikista nettikaupoista, jopa Lupinen omasta shopista. Oliskohan se sitten Wilma laitettava.

Huomiona, Lupinen Shopissa mainitaan, että elokuun lopulla tulee uudet mallit myyntiin. Tarkoittanee vanhojen mallien alennuksia siinä samalla, voi siis olla typerä päätös tilata just nyt.

Uutuudet ilmoitetaan Eurobikessä (26-29.8.) joten sen jälkeen on varmasti uudet mallit tyrkyllä, saatavuus sitten taas tilanteen mukaan. Täytyykin väijyä kaveria 2 gen Pikolle, reilu tuhat lm tankoon olisi sopiva lisä.

TomiKoo Guest
    Näinpä. Luulen, että maksan nyt kalliin hinnan, niin on jotain, millä alottaa. Kyttäilee sitten halvennuksista lisää poweria.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Tarjous onkin ainoastaan uutisspostin tilaajille... olisko ollut 2-3 kertaa vajaassa vuodessa tuollainen alepläjäys...
    NYT tuli email jotta kaikki miinus 25... Näytti tykein Betty olevan 799e ja siitä vielä 25% pois eli hikiset 600e koko *aska! Halpaa kuin saippua! Pistäkää tilaten jos tarviitta.

Mä en tarvii, joten tilasin parit viimeiset Castellin tuulenpitävät baselayerit about ilmaiseksi pois jotta te ette saa. Hähää!

TomiKoo Guest
    Juuri kun olin sopivasti pläräämässä Lupinen webbikauppaa, pärähti tarjous mailiin. Wilma lähti matkaan XXL:stä. Kerrankin osui homma nappiin!

Just saunasta tulleena ja oluet nauttineena (saattoi vaikuttaa) pistin kauan haaveilemani Bettyn tulemaan...Kiitoksia vinkistä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TomiKoo Katso viesti
    Juuri kun olin sopivasti pläräämässä Lupinen webbikauppaa, pärähti tarjous mailiin. Wilma lähti matkaan XXL:stä. Kerrankin osui homma nappiin!
    Moi , hyvä ostos. Itse ostin samanlaisen aikoinaan myös XXL:stä 25 % alella ja olen "tuikkuun" todella tyytyväinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    NYT tuli email jotta kaikki miinus 25... Näytti tykein Betty olevan 799e ja siitä vielä 25% pois eli hikiset 600e koko *aska! Halpaa kuin saippua! Pistäkää tilaten jos tarviitta.
    Tolla hinnalla oli pakko poistaa yksi. Mailissa tosin lupasivat, että oli vaan varaus kortille ja palauttavat rahat jos tavarat on loppu. Saa nyt nähdä kun oli kuitenkin "muutama jäljellä" kun tilausta tein. Jos nyt sitten pari viikon päästä tulee joku vielä isompi mörkövalo niin eipä haittaa. Lupinen tuntien sen voi kuitenkin ostaa päivityksenä loppuvuodesta ihan järkevään hintaan.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Mailissa tosin lupasivat, että oli vaan varaus kortille ja palauttavat rahat jos tavarat on loppu. Saa nyt nähdä kun oli kuitenkin "muutama jäljellä" kun tilausta tein.
    Sama tilanne. Vähän myöhemmin kun katsoin, ei ollut enää jäljellä. Ensi viikko(?) näyttää, kuinka tilauksen kanssa kävi...

Mihin ne Pikot nyt muka hävisivät tuolta? Eilen viimeksi vakoilin ja varastosaldo näytti plussaa. Hidas taas vissiin, prkl.
    Roots, bloody roots

TomiKoo Guest
    Taitavat poistaa listoilta, kun saldot loppuu. Pikot hävisi jo ennen kuin minä ehdin tilaamaan, Wilmaa näkyy vieläkin olevan.

Juu. Ei näy Pikoja ei. Olisin itsekin tilannut toisen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •