ToS itselläkin avattu. Teen tuota Golden Cheetahissa ja hieman varioiden. Esimerkiksi eiliseltä päivältä minulla ei ollut Elements of Stylen erg-tiedostoa, joten tein Long Screamin kahteen kertaan. Tosin jouduin lopettamaan toisen vedon kesken, kun ei vain viimeiseen tehopiikkiin enää voimaa irronnut. Tänään oli puolestaan vain tunnin aikaikkuna etappiajolle, joten tein Nine Hammersin tulevalta viikolta. Edelleen jouduin jättämään viimeisen intervallin kesken: ei vain irronnut. Päätinkin nyt päivittää tuota laskentageneraattoria niin, että ftp on 90% vo2maxista (kerroin 1,11 eikä oletusarvoinen 1,2). Näinhän se on meillä kovakuntoisilla Huomenna on suunnitelmissa Blender - katsotaan miten se näillä asetuksilla sujuu, vai vieläkö pitää muokata. Tuohon minulla on videokin, kun ostin Sufferfestiltä endurance-paketin (Blender, Local Hero ja Islagiatt). Muutoin olen äänittänyt Youtubesta TdF yms pätkiä taustalle pyörimään. Täytyy kyllä sanoa, etten olen kyennyt niitä kovin aktiivisesti seuraamaan...

PS Golden Cheetahissa tehoarvot pyörivät sen verran vilkkaasti (pl 30 sekunnin keskiarvo) että käytännössä olen ajanut koko lailla samalla välityksellä ja säätänyt tehoja kadenssin mukaan. Aika nopeasti on oppinut mitä kadenssia mikäkin tehotavoite vaatii. Nyt sellainen välitys, että ftp-tehoilla kadenssi about 92 r/min.