ElectrobikeHephaGiantGarmin
Sivu 13 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 11 12 13 14 15 23 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 361 - 390 / 1317

Aihe: Cyclocross VOL. II

  1. #361
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Tuli hyväkäytöksinen pyörä. Vajaa kymmenen vuotta sitten ajoin vielä hyvällä hybridillä, sitten tosi hyvällä krossarilla ja nyt aivan täydellisellä Poison Codein-runkoon kastulla krossarilla. Nyt kun ensimmäisiä lumentöhmeröitäkin on ajettu, voi vain ihmetellä pyörän käyttäytymistä, kun kulkee niin hyvin kaikenlaisissa ajosäissä. Rungon ihan oikea koko ja sen sopiva mitoitus kaikin puolin vaikuttaa ajokäyttäytymiseen hurjan paljon. Tämä on nyt kuin täsmälleen käteen sopiva hanska.

  2. #362
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Pikkasen jo odottelinkin Terun kokemuksia. Omista viimeisimmistä (4) pyöristä tää oli ensimmäinen josta kahden saan metrin jälkeen tuli tunne. Tää on hyvä! Nyt yli10t kilsan jälkeen edelleenkin oikein tyytyväinen.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  3. #363
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.127
    Uusi crossari haussa. Olen koittanut haeskella sopivaa vaihtoehtoa, mutta hankalaksi menee. Vannejarrut ovat katoava luonnonvara, ja ainoa mitoiltaan sopiva merkki, joka tarjoaa vannejarruja on Trek, mutta hinta on ihan uitullinen. Focukselta löytyy myös yksi vannejarrumalli, mutta hintaa on tälläkin vähän liikaa osiin nähden. Giant, Cannondale ja Felt olisivat sopivamman hintaisia, mutta pitäisi siirtyä levyjarruihin -> tarvii vähintään kaksi settiä uusia kiekkoja kumeineen. Giantilla on lisäksi omaa designia oleva satulatolppa ja haarukka. Ridley tarjoaa jarruvaihtoehtoja, mutta rungot ovat auttamatta liian lyhyitä.

    - Reach pitäisi olla lähemmäs 390 mm
    - Stack 585 mm tai alle
    - hiilikuitua
    - mieluiten vannejarrut
    - keskiövaihtoehdot "paremmuusjärjestyksessä" BSA, PF30, BB30, muut romut
    - tarakkaa tai muita retkeily/työmatkajuttuja ei tarvitse. Tällä pyörällä ajetaan pääosin tunnin kisoja.

    Tällä hetkellä näyttää uhkaavasti siltä, että Cannondale SuperX Rival on uusi pyörä, jos niitä on saatavilla, tai jos Canuunaa ei saa luotettavasti, niin sitten nokka kohti Giant TCX Advanced Pro 2 ja tuhannella rahalla kiekkoa, jarrua ja muuta sälää. Felt F4X mukana villinä korttina. Ebayta myös väijyn jos löytyisi 56 cm SuperX runkosetti, joka olisi edullisin vaihtoehto ja vanha pyörä siirtyisi varikkopyörän rooliin. Levyjarrullinen ja vannejarrulinen yhdistelmä ei onnistu, menee liikaa rahaa kiekkoihin ja kumeihin.

    Tämä nyt oli enemmänkin vuodatus, mutta olen avoin ehdotuksille muista rossarivaihtoehdoista.
    6.7 WTF/kg


  4. #364
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    299
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Uusi crossari haussa. Olen koittanut haeskella sopivaa vaihtoehtoa, mutta hankalaksi menee. Vannejarrut ovat katoava luonnonvara, ja ainoa mitoiltaan sopiva merkki, joka tarjoaa vannejarruja on Trek, mutta hinta on ihan uitullinen. Focukselta löytyy myös yksi vannejarrumalli, mutta hintaa on tälläkin vähän liikaa osiin nähden. Giant, Cannondale ja Felt olisivat sopivamman hintaisia, mutta pitäisi siirtyä levyjarruihin -> tarvii vähintään kaksi settiä uusia kiekkoja kumeineen. Giantilla on lisäksi omaa designia oleva satulatolppa ja haarukka. Ridley tarjoaa jarruvaihtoehtoja, mutta rungot ovat auttamatta liian lyhyitä.

    - Reach pitäisi olla lähemmäs 390 mm
    - Stack 585 mm tai alle
    - hiilikuitua
    - mieluiten vannejarrut
    - keskiövaihtoehdot "paremmuusjärjestyksessä" BSA, PF30, BB30, muut romut
    - tarakkaa tai muita retkeily/työmatkajuttuja ei tarvitse. Tällä pyörällä ajetaan pääosin tunnin kisoja.

    Tällä hetkellä näyttää uhkaavasti siltä, että Cannondale SuperX Rival on uusi pyörä, jos niitä on saatavilla, tai jos Canuunaa ei saa luotettavasti, niin sitten nokka kohti Giant TCX Advanced Pro 2 ja tuhannella rahalla kiekkoa, jarrua ja muuta sälää. Felt F4X mukana villinä korttina. Ebayta myös väijyn jos löytyisi 56 cm SuperX runkosetti, joka olisi edullisin vaihtoehto ja vanha pyörä siirtyisi varikkopyörän rooliin. Levyjarrullinen ja vannejarrulinen yhdistelmä ei onnistu, menee liikaa rahaa kiekkoihin ja kumeihin.

    Tämä nyt oli enemmänkin vuodatus, mutta olen avoin ehdotuksille muista rossarivaihtoehdoista.
    Noilla spekseillä painaisin tilausnappia justiinsa Ridleyn x-night runkosetistä.
    http://www.salden.nl/nl/fietsen-en-f...-frameset.html

    size 56
    Stack 586 Reach 387
    Alehinta näyttää olevan 959e + 10e pk.

    Ittelle tuo meni vähän yli budjetin ja piti saada hydrauliset levyt.

  5. #365
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    I väntan på ännu dåligare tidet

  6. #366
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Esponia
    Viestit
    2.025
    Voisko joku kertoa, miksi toi reach mitta tekee autuaaksi? Sehän vuotaa kuin seula, kun ei huomioi satulaputken kulman aiheuttamaa satulan sijaintia.... Efektiivinen vaakaputki ei hajoita mittaustuloksia niin paljoa ja osuu hyvinkin oikeaan, kun liki samamittaisen valkkaa.
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

  7. #367
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    284
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti EsaJ Katso viesti
    Voisko joku kertoa, miksi toi reach mitta tekee autuaaksi? Sehän vuotaa kuin seula, kun ei huomioi satulaputken kulman aiheuttamaa satulan sijaintia.... Efektiivinen vaakaputki ei hajoita mittaustuloksia niin paljoa ja osuu hyvinkin oikeaan, kun liki samamittaisen valkkaa.
    Esim. täällä ko. asiaa kuvien kanssa selvitetty:
    http://www.cervelo.com/en/engineerin...y-and-fit.html


    Top tube
    What about top tube length? Critical, no? Take a look at the image below. You can see that, as long as dimensions of your seat post and saddle rails cooperate, different top tube lengths can still put your handlebars and seat in the same position. This means that the top tube length you need depends on the seat tube angle you have.

    So seat tube, head tube and top tube lengths are unreliable indicators of fit. That's why we helped develop frame stack and reach.
    - See more at: http://www.cervelo.com/en/engineerin....m9VAw3dG.dpuf

  8. #368
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482

    Cyclocross VOL. II

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Uusi crossari haussa. Olen koittanut haeskella sopivaa vaihtoehtoa, mutta hankalaksi menee. Vannejarrut ovat katoava luonnonvara, ja ainoa mitoiltaan sopiva merkki, joka tarjoaa vannejarruja on Trek, mutta hinta on ihan uitullinen. Focukselta löytyy myös yksi vannejarrumalli, mutta hintaa on tälläkin vähän liikaa osiin nähden. Giant, Cannondale ja Felt olisivat sopivamman hintaisia, mutta pitäisi siirtyä levyjarruihin -> tarvii vähintään kaksi settiä uusia kiekkoja kumeineen. Giantilla on lisäksi omaa designia oleva satulatolppa ja haarukka. Ridley tarjoaa jarruvaihtoehtoja, mutta rungot ovat auttamatta liian lyhyitä.

    - Reach pitäisi olla lähemmäs 390 mm
    - Stack 585 mm tai alle
    - hiilikuitua
    - mieluiten vannejarrut
    - keskiövaihtoehdot "paremmuusjärjestyksessä" BSA, PF30, BB30, muut romut
    - tarakkaa tai muita retkeily/työmatkajuttuja ei tarvitse. Tällä pyörällä ajetaan pääosin tunnin kisoja.

    Tällä hetkellä näyttää uhkaavasti siltä, että Cannondale SuperX Rival on uusi pyörä, jos niitä on saatavilla, tai jos Canuunaa ei saa luotettavasti, niin sitten nokka kohti Giant TCX Advanced Pro 2 ja tuhannella rahalla kiekkoa, jarrua ja muuta sälää. Felt F4X mukana villinä korttina. Ebayta myös väijyn jos löytyisi 56 cm SuperX runkosetti, joka olisi edullisin vaihtoehto ja vanha pyörä siirtyisi varikkopyörän rooliin. Levyjarrullinen ja vannejarrulinen yhdistelmä ei onnistu, menee liikaa rahaa kiekkoihin ja kumeihin.

    Tämä nyt oli enemmänkin vuodatus, mutta olen avoin ehdotuksille muista rossarivaihtoehdoista.
    (Spessun Crux Pro koko 56 stack 583 mm ja reach 384 mm. Löytyy runkosettinä joko canti- tai levyjarruille.)

    Edit: Perkules, eipä taida ollakkaan enää kuin levyjarrurunkoja.

    Höh, korjataan nyt vielä kerran. Valitsemalla sivuiksi US-versio löytyy edelleen myös cantilever runkoa.
    pätkä muokkasi tätä : 23.12.2014 at 00.18

  9. #369
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.127
    56 cm Ridleyn vaakaputki on niin korkealla, että allekirjoittaneen jalat eivät yllä maahan. Minä olen persjalkainen suomalainen enkä mikään kaksimetrinen flaami.

    Ei välttämättä tarttis olla runkosetti, mutta ehdin tossa katselemaan Trek Crockett runkosettiä. Toisaalta, paikallinen kauppias tyrkyttää Gianttia $1800 hintaan ja se runko on omituisuuksineenkin aika hyvä.

    Vaikka uhmerikka on tossa ihan naapurissa, niin en millään jaksaisi lähteä säätämään jenkkimallia pyöräksi kun ne eivät kuitenkaan lähetä kotiovelle saakka ja paikalliset diilerit eivät niitä virallisia väyliä pitkin saa hankittua.
    6.7 WTF/kg


  10. #370
    Pyörää pitäisi alkaa kummastella
    - Ajan ympäri vuoden, lokarit ois pop
    - Pitäisi syödä ~40mm nastaa, missään vaiheessa ei tule alle 28 mm kumia alle
    - levarit
    - saa olla vaihteita
    - 173/82
    - Mieluiten tampereelta, internetkin mulla on eli sekin kelpaa.
    - Max 1500€
    ichijiro muokkasi tätä : 22.01.2015 at 14.37

  11. #371
    Kona Rove runkokoossa 53 taitaa olla 100% match noihin spekseihin (paitsi en tiedä onko Tamperella Kona-kauppiasta).

    t. Onnellinen omistaja 174/82

  12. #372
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    139
    Rovea voin suositella kyllä. Vääntyy moneen, ja ns. ikuinen runko.

  13. #373
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.479
    Myös minä voin suositella. Viimeisin tulokas talliin ja varmasti tulee olemaan pitkäikäisin kumppani. Todella miellyttävä pyörä.

  14. #374
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Riihimäki
    Viestit
    58
    Trek Crocket 5. Miksi ihmeessä takajarrun vaijeri on vedetty takahaarukan alaputken päältä että viimeiset sentit vaijerista on pystyssä, joten pyörän kastuessa tarkoituksella tai ilman, ei pakkaskelistä selviä ilman takajarrun jäätymistä?

    En ymmärrä tällaista suunnittelua 2000-luvulla, kun lisäksi kantapää (koko 43) osuu poljettaessa jarruvaijerin säätöpyörylään jos jalkaterä ei pysy aivan prikulleen suorassa.
    Kaikki tämä paskuus olisi poissa jos jarrusatula olisi ihan kiltisti laitettu takahaarukan yläputken päälle ja vaijerit laskeutuisivat nätisti alas koko matkalta, kuten monissa muissakin krossareissa vuosia sitten. Ymmärrän että satula on paremmin suojassa haarukan välissä, mutta tämän hintaisissa pyörissä käytettävyys menee ehdottomasti rankan käytön edelle. Myös Boone 5:ssa samat jarrut samoilla ongelmilla! Uskomatonta! Ovh kuitenkin jo lähemmäs 3k€...

    Ongelmasta pääsee varmasti eroon voitelemalla jarruvaijeria mutta kun kyse on aivan uudesta pyörästä, niin en ihan mielelläni sulata tällaista.

    Kuinka yleistä on jarruvaijereiden jäätyminen yleisesti?
    Jamis Xenith SL, Trek Crocket 5, Felt Virtue 60

  15. #375
    IncBuff Guest
    Trekkiä ei taida paljoa kiinnostaa ne muutamat hullut jotka ajaa pyörällään pakkasessa vaan suunnittelun lähtökohtana on joku ihan muu seikka.

  16. #376
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Birkala
    Viestit
    11.969
    Muista joskus vuonna joulukuussa 2005 kun ittekin epäilin jarruvaijerin jäätymistä mutta eipäs jäätynyt

  17. #377
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.040
    uudessa croix de ferrissä menee kanssa alakautta takajarrupiuhat, kai siinä joku pointti on, mutta olen tyytyväinen kun omassa menee yläkautta. vanhassa pörässä, missa mentiin alakautta, nimittäin jääty jos ei tasaisin väliajoin jarrutellut, ainakin alku matkasta.

    edit. toisella foorumilla oli myös jotain salaista tietoa, että ens vuonna tulis teräskeula takaisin.
    Fucked up and ready to die.

  18. #378
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.127
    Levyjarrujen piti ratkaista kaikki ongelmat jarrujutuista nälänhätään? Tai sitten pitää vaan suosiolla laittaa nestelevarit ja Di2 niin ei vaijerit jäädy.
    6.7 WTF/kg


  19. #379
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Esponia
    Viestit
    2.025
    Mä hluun nähdä testin missä sähköhärpättimillä ajetaan pakkasessa. Akun sisäinen resistanssi kasvaa pakkasessa. Muut kuin lyijyhyytelöakut ei oikein toimi pienellä virranannolla kylmässä.
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

  20. #380
    IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti EsaJ Katso viesti
    Mä hluun nähdä testin missä sähköhärpättimillä ajetaan pakkasessa. Akun sisäinen resistanssi kasvaa pakkasessa. Muut kuin lyijyhyytelöakut ei oikein toimi pienellä virranannolla kylmässä.
    Fillarilehdessä moinen testi oli jotain reilu vuosi sitten.

  21. #381
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.186
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kukavaa Katso viesti
    edit. toisella foorumilla oli myös jotain salaista tietoa, että ens vuonna tulis teräskeula takaisin.
    Jaa? Miksiköhän?


  22. #382
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.040
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Jaa? Miksiköhän?
    En tiedä. Voi olla että kuitukammoisia pelottaa etutarakoiden ja laukkujen kiinnitys. Tai sitten se on vaan aika ruma.

  23. #383
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.479
    Eipä oo kertaakaan vaijerilevarit vielä jäätyneet. Ja eppäilen että koska kiinan tuikutkin kitkuttelee tuntikausia akulla niin eiköhän nuo sähkövaihteetkin pelaa.

  24. #384
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Riihimäki
    Viestit
    58
    Tuo jäätyminen tämän tyyppisessä ratkaisussa on täysin poistettavissa pienellä lisäsuojauksella ja öljyämisellä, joten sinänsä ongelma on marginaalinen ja vähäinen.

    Crocket 5:n tuntuu muuten aivan loistavalta valinnalta 100km:n jälkeen, mutta odotellaan vielä rapaa sekä kesää ja annetaan sitten tuomio.
    Jamis Xenith SL, Trek Crocket 5, Felt Virtue 60

  25. #385

    Viesti

    Jostain on löytynyt ajatus että Feltin F5X olisi saatava. http://www.feltbicycles.com/USA/2015...eries/f5x.aspx
    Oikea koko on jäänyt mietityttämään. Testaamaan ei vielä pääse ja en tiedä paljonko se auttaa sillä en ole edes kokeillut cycloa aikaisemmin. Eli ensimmäistä cycloa olisin ostamassa. Jotenkin olettaisin että tuo 60 cm kokoinen olisi sopiva. Kuitenkin tuo Seat tube C-C on melko kaukana tuosta mulle suositellusta. Onko se kuinka merkittävä asia?

    Mielelläni kuulisin teiltä että onko tuo Feltti mun mitoille sopiva vai pitääkö suosista kattoa jotain muuta. Jos mielestänne kannattaa kattoa jotain muuta pyörää niin kuulisin siitäkin mielelläni.

    Felt F5X geometria

    Koko 57 60 63
    Head Tube Angle 72 72 72
    Seat tube angle 73 73 73
    Top Tube Horizontal 580 605 615
    Top tube C-C 563 590 603
    Head Tube Length 170 195 200
    Seat Tube Center to Top 570 600 630
    Seat Tube Center to Center 510 540 560
    Bottom Bracket Drop 65 65 65
    Chainstay Length 430 430 430
    Front Center 620 646 656
    Wheelbase 1042 1068 1078
    Rake 45 45 45
    Standover Height 814 834 864
    Fork Length 393 393 393
    Lower HS Stack 1 1 1
    Reach 400 418 426
    Stack 587 611 616
    enter to Center 563 590 603
    Head Tube Length 170 195 200
    Seat Tube Center to Top 570 600 630
    Seat Tube Center to Center 510 540 570
    Bottom Bracket Drop 65 65 65
    Chainstay Length 430 430 430
    Front Center 620 646 656
    Wheelbase 1042 1068 1078
    Rake 45 45 45
    Standover Height 814 834 864
    Fork Length 393 393 393
    Lower HS Stack 1 1 1
    Reach 400 418 426
    Stack 587 611 616

    Mun saamat mittaustulokset ittelleni sopivasta pyörästä:

    The Eddy Fit (cm)
    Seat Tube Range c–c:
    Seat Tube Range c–t:
    Top Tube Length:
    Stem Length:
    BB–Saddle Position:
    Saddle Handlebar:
    Saddle Setback:
    59.7 - 60.2 cm
    61.5 - 62 cm
    59.6 - 60 cm
    11.5 - 12.1 cm
    82.7 - 84.7 cm
    60.6 - 61.2 cm
    7.3 - 7.7 cm
    The Competitive Fit (cm)
    Seat Tube Range c–c:
    Seat Tube Range c–t:
    Top Tube Length:
    Stem Length:
    BB–Saddle Position:
    Saddle Handlebar:
    Saddle Setback:
    58.5 - 59 cm
    60.3 - 60.8 cm
    59.6 - 60 cm
    12.6 - 13.2 cm
    83.5 - 85.5 cm
    59.8 - 60.4 cm
    6.1 - 6.5 cm
    The French Fit (cm)
    Seat Tube Range c–c:
    Seat Tube Range c–t:
    Top Tube Length:
    Stem Length:
    BB–Saddle Position:
    Saddle Handlebar:
    Saddle Setback:
    61.4 - 61.9 cm
    63.2 - 63.7 cm
    60.8 - 61.2 cm
    11.7 - 12.3 cm
    81 - 83 cm
    62.3 - 62.9 cm
    6.8 - 7.2 cm
    ilpe muokkasi tätä : 10.02.2015 at 23.09

  26. #386
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    22
    Mitähän merkkiä/mallia kannattaisi näillä specseillä etsiä?
    - ajoasento suht pysty
    - hydrauliset levyjarrut
    - hiilarikeula
    - Tiagra tai parempi osasarja
    - lokarit olis pop
    - nastatkin olisi hyvä mahtua
    - 172/75
    - ympärivuotiseen ajoon, myös pidempää lenkkiä
    Hinta n.1000-1500€

  27. #387
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jullikka Katso viesti
    Mitähän merkkiä/mallia kannattaisi näillä specseillä etsiä?
    - ajoasento suht pysty
    - hydrauliset levyjarrut
    - hiilarikeula
    - Tiagra tai parempi osasarja
    - lokarit olis pop
    - nastatkin olisi hyvä mahtua
    - 172/75
    - ympärivuotiseen ajoon, myös pidempää lenkkiä
    Hinta n.1000-1500€
    Cannondale Caadx 51cm

  28. #388
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    22
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avokid Katso viesti
    Cannondale Caadx 51cm
    No tätä vastausta vähän vähän odottelinkin.... Taitaa vaan mennä yli budjetista niin että heilahtaaa

  29. #389
    noniinno Guest
    noniinno muokkasi tätä : 03.06.2015 at 22.27

  30. #390
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    351
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janne L Katso viesti
    Trek Crocket 5. Miksi ihmeessä takajarrun vaijeri on vedetty takahaarukan alaputken päältä että viimeiset sentit vaijerista on pystyssä, joten pyörän kastuessa tarkoituksella tai ilman, ei pakkaskelistä selviä ilman takajarrun jäätymistä?

    En ymmärrä tällaista suunnittelua 2000-luvulla, kun lisäksi kantapää (koko 43) osuu poljettaessa jarruvaijerin säätöpyörylään jos jalkaterä ei pysy aivan prikulleen suorassa.
    Kaikki tämä paskuus olisi poissa jos jarrusatula olisi ihan kiltisti laitettu takahaarukan yläputken päälle ja vaijerit laskeutuisivat nätisti alas koko matkalta, kuten monissa muissakin krossareissa vuosia sitten. Ymmärrän että satula on paremmin suojassa haarukan välissä, mutta tämän hintaisissa pyörissä käytettävyys menee ehdottomasti rankan käytön edelle. Myös Boone 5:ssa samat jarrut samoilla ongelmilla! Uskomatonta! Ovh kuitenkin jo lähemmäs 3k€...

    Ongelmasta pääsee varmasti eroon voitelemalla jarruvaijeria mutta kun kyse on aivan uudesta pyörästä, niin en ihan mielelläni sulata tällaista.

    Kuinka yleistä on jarruvaijereiden jäätyminen yleisesti?
    On muuten todellinen ongelma, jos ei muista talvella viikoittain irroittaa vaijeria ja putsata/rasvata. Kaksi kertaa pääsi jäätymään talven aikana kesken ajon. Tulipa juuri mieleen, että täytyy taas tehdä huolto, muuten on pian vaijeri ruosteessa ja poikki.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •