MPMessutGarminElectrobikeGiant
Näyttää tulokset 241 - 270 / 794

Aihe: Trainerroad

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    ketti Guest
    Ai niin vielä: ajelen tuota Sweet Spot Base - High Volume II -ohjelmaa. Pohjalla tällä talvella sama osa 1, mutta vain mediumina.

Pidän siviilikiireiden takia joskus ylimääräisiä vapaapäiviä, koska olen terveyskuntoilija muutaman tkm:n vuosiajoilla enkä ikinä ole ollut mikään oikea (m)urheilija. Tällainen lössökin pystyy tuota ohjelmaa seuraamaan skaalattuna omaan tasoon, joten eihän se vaativuudeltaan voi olla kummoinen. Siiinä mielessä samaa mieltä OJ:n kanssa. Peruskunto-ohjelma, kuten nimikin kertoo.

Silti se kolmas 20 min ylikovalla kadenssilla odottaa tänään. Saattaa naama minulla valua oli prosentit mitä tahansa.

Eilen kolme tuntia junnausta, koska pitkät ajot joudun ajamaan silloin, kun perheeltä pystyn eikä silloin kun ohjelma määräisi. Luulen btw tekeväni ne pitkien ajojen oheistreenit (sprintit, ILT, end. spin) turhankin tunnollisesti, mutta ajankuluna kivoja ilman TV:tä tai musiikkiakaan.

Lisäys: kuten kervelo totesi, TR:n kuntotesti ajetaan niin hyvin kuin mahdollista "täysii", kuitenkin loppuun asti ilman sippaamista juuri ja juuri selviten. Mieluummin kuitenkin kiristäen kuin sipaten. Ohjelma tekee vähennyslaskun tuntitehoarviota varten.
    ketti muokkasi tätä : 22.01.2015 at 14.16

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •