GiantGarminElectrobike
Sivu 62 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 52 60 61 62 63 64 72 112 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.831 - 1.860 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

  1. #1831
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Pähkäilen nyt ihan helvetisti tuon L- ja XL-koon välillä. Takaraivossa jyskyttää koko aika tuo pieni testipyrähdys sillä Trek Madone 3.1:llä (59cm) mistä loppui ns. tila ohjaamosta vakiostemmillä ja Canyon tarjoaa L-kokoa (58cm) omilla algoritmeillään. Inseam on sen n. 89cm tai snaaadisti enemmän, mutta selkä on pitkä. Endurace CF 7.0:n stealth-värin toimitus menee tosin viikolle 17 (huhtikuun toiseksi viimeiselle viikolle), eli ajokelit ovat jo vauhdissa, mutta tuo menisi sopivasti itselleni synttärilahjaksi. Sinisellä teksteillä olevaa saisi taas n. kuukauden aiemmin, mutta punainen kiinnostaa enemmän.

    Kiekkojen kestävyys nyt tässä ehkä eniten mietityttää itse pyörästä sen tarkemmin. Tuntuu, että reippaan 2000km aikana on Nishiki 401:stä takavanne mennyt kieroksi syystä tai toisesta, koska tuntuu vatkaavan nastarenkaan kanssa vähän väliä vaikka olen ajanut maanteitä melko siististi ainoastaan parin alkuajan pannuttamisesta huolimatta. Ja kuskilla on kuivapainoa se mainittu 115kg, mitä on toisaalta tarkoitus pienentää koko aika kevään edetessä. Se mitä se on sitten kun pyörä tulee ja asfaltti paljastuu keväällä, on toinen tarina.

    Pienessä tuiskeessa olisi hyvä tehdä tilaus kun olisi pokkaa kerrankin.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  2. #1832
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Pähkäilen nyt ihan helvetisti tuon L- ja XL-koon välillä. Takaraivossa jyskyttää koko aika tuo pieni testipyrähdys sillä Trek Madone 3.1:llä (59cm) mistä loppui ns. tila ohjaamosta vakiostemmillä ja Canyon tarjoaa L-kokoa (58cm) omilla algoritmeillään. Inseam on sen n. 89cm tai snaaadisti enemmän, mutta selkä on pitkä. Endurace CF 7.0:n stealth-värin toimitus menee tosin viikolle 17 (huhtikuun toiseksi viimeiselle viikolle), eli ajokelit ovat jo vauhdissa, mutta tuo menisi sopivasti itselleni synttärilahjaksi. Sinisellä teksteillä olevaa saisi taas n. kuukauden aiemmin, mutta punainen kiinnostaa enemmän.

    Kiekkojen kestävyys nyt tässä ehkä eniten mietityttää itse pyörästä sen tarkemmin. Tuntuu, että reippaan 2000km aikana on Nishiki 401:stä takavanne mennyt kieroksi syystä tai toisesta, koska tuntuu vatkaavan nastarenkaan kanssa vähän väliä vaikka olen ajanut maanteitä melko siististi ainoastaan parin alkuajan pannuttamisesta huolimatta. Ja kuskilla on kuivapainoa se mainittu 115kg, mitä on toisaalta tarkoitus pienentää koko aika kevään edetessä. Se mitä se on sitten kun pyörä tulee ja asfaltti paljastuu keväällä, on toinen tarina.

    Pienessä tuiskeessa olisi hyvä tehdä tilaus kun olisi pokkaa kerrankin.
    Eikö helpointa ole satsata 75€ ja pistää sitten sopiva pyörä tilaukseen. Esim: http://www.kivenlahdenpyorahuolto.fi/bikefitting/

    Saman hintaiseksi se tulee kuin sitten tilailla eri kokoisia stemmejä Canyonilta.

  3. #1833
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaniM Katso viesti
    Eikö helpointa ole satsata 75€ ja pistää sitten sopiva pyörä tilaukseen. Esim: http://www.kivenlahdenpyorahuolto.fi/bikefitting/

    Saman hintaiseksi se tulee kuin sitten tilailla eri kokoisia stemmejä Canyonilta.
    Ei ole tuossa tarjolla Canyonia edes ja imo tuntuu, että tuon pystyy itsekin tehdä mittauksilla ja erilaisia runkokokoja testaamalla. Ulkona se nyt on vaan ikävä kyllä hankalaa. Ja saahan niitä stemmejä muualtakin kuin Canyonin verkkokaupasta?
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  4. #1834
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Ei ole tuossa tarjolla Canyonia edes ja imo tuntuu, että tuon pystyy itsekin tehdä mittauksilla ja erilaisia runkokokoja testaamalla. Ulkona se nyt on vaan ikävä kyllä hankalaa. Ja saahan niitä stemmejä muualtakin kuin Canyonin verkkokaupasta?
    Osaahan se fittingin tekevä ukko nyt sulle Canyonin taulukon kera kertoa minkä kokoinen runko sinulle sopii ja kuinka pitkän stemmin tarvitset. Ei sillä ole merkitystä ettei Canyonin pyörämallit ole tuon paikan laitteen muistissa ohjelmoituna. Canyonissa on 1 1/4 tuuman stemmi, jota ei löydy monesta paikkaa (tämän olet varmaan jo lukenutkin tästä viestiketjusta). En näe mitään hyötyä testailla eri merkkisiä runkoja jos meinaa Canyonin hommata.

    Koska lienet aloittelija, niin et ole sovelias arvioimaan omaa ajoasentoasi. Mulla kaveri otti videon trainerin päällä ja löi sen Kinevean ohjelmaan, jossa sitten katsottiin pysäytyskuvista jalkojen ja kropan kulmia: http://www.kinovea.org/ Tuo 75€ on aivan ilmainen hinta siitä että saat oikeankokoisen pyörän allesi. Tai sitten menet "kantapään kautta"


  5. #1835
    Minäkin pähkäilen koon kanssa, S:n ja XS:n välillä. Mittojen perusteella olen juuri ja juuri siinä S:n alarajalla (170m/~79cm). Jos "laskuriin" laittaa inseamiksi 78, tarjoaa laskuri XS:sää samoilla mitoilla. Sattuisko jollain olemaan Ultimatea XS-koossa pk-seudulla, jota voisi käydä katsomassa?
    EDIT: Spessun tarmacin geometria taitaa olla aika optimi itselle S-koossa, harmi vaan, että hinta on sitten ihan eri luokassa... Täytyypä käydä kivijalassa koeistumassa.
    jukkapvk muokkasi tätä : 03.01.2015 at 21.19

  6. #1836
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaniM Katso viesti
    Osaahan se fittingin tekevä ukko nyt sulle Canyonin taulukon kera kertoa minkä kokoinen runko sinulle sopii ja kuinka pitkän stemmin tarvitset. Ei sillä ole merkitystä ettei Canyonin pyörämallit ole tuon paikan laitteen muistissa ohjelmoituna. Canyonissa on 1 1/4 tuuman stemmi, jota ei löydy monesta paikkaa (tämän olet varmaan jo lukenutkin tästä viestiketjusta). En näe mitään hyötyä testailla eri merkkisiä runkoja jos meinaa Canyonin hommata.

    Koska lienet aloittelija, niin et ole sovelias arvioimaan omaa ajoasentoasi. Mulla kaveri otti videon trainerin päällä ja löi sen Kinevean ohjelmaan, jossa sitten katsottiin pysäytyskuvista jalkojen ja kropan kulmia: http://www.kinovea.org/ Tuo 75€ on aivan ilmainen hinta siitä että saat oikeankokoisen pyörän allesi. Tai sitten menet "kantapään kautta"

    Tarkoitus on vetää laakista homma pakettiin kyllä. Ehkä tuota voisi hyödyntää vaikka extrahintaa tulee tai sitten koitella kivijaloista katsella täältä Suomesta.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  7. #1837
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.023
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Tarkoitus on vetää laakista homma pakettiin kyllä. Ehkä tuota voisi hyödyntää vaikka extrahintaa tulee tai sitten koitella kivijaloista katsella täältä Suomesta.
    Jos aluat itsellesi sopivan kokoisen fillarin käy moikkaamassa Rauttua Chebisissä. Sinähän se sun vieressäkin (jäkessä).
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

  8. #1838
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKK Katso viesti
    Jos aluat itsellesi sopivan kokoisen fillarin käy moikkaamassa Rauttua Chebisissä. Sinähän se sun vieressäkin (jäkessä).
    Taitaa paukkua budjetti yli mitä nopeasti katselin heidän sivujaan ja en usko, että olen mitoiltani mitenkään erityisen epänormaali, eli pitäisi pyörä löytyä valmistajan ellei toisenkin mallistosta suoraan. Ehdottomasti vaihtoehtona on myös Kivenlahden Pyörähuollossa käyminen ja itsensä mittauttaminen ja neuvojen tiedustelu Canyonin kokotaulukkoa vieressä heiluttaen, koska tärkeintä on saada toimiva, mukava ajettava ja ennen kaikkea oikean kokoinen maantiepyörä alle, toivottavasti jo kevääksi.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  9. #1839
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.023
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Taitaa paukkua budjetti yli mitä nopeasti katselin heidän sivujaan ja en usko, että olen mitoiltani mitenkään erityisen epänormaali, eli pitäisi pyörä löytyä valmistajan ellei toisenkin mallistosta suoraan. Ehdottomasti vaihtoehtona on myös Kivenlahden Pyörähuollossa käyminen ja itsensä mittauttaminen ja neuvojen tiedustelu Canyonin kokotaulukkoa vieressä heiluttaen, koska tärkeintä on saada toimiva, mukava ajettava ja ennen kaikkea oikean kokoinen maantiepyörä alle, toivottavasti jo kevääksi.
    Kyllä sieltä edullisenkin fillarin saa.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

  10. #1840
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Pks
    Viestit
    58
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Pähkäilen nyt ihan helvetisti tuon L- ja XL-koon välillä. Takaraivossa jyskyttää koko aika tuo pieni testipyrähdys sillä Trek Madone 3.1:llä (59cm) mistä loppui ns. tila ohjaamosta vakiostemmillä. Endurace CF 7.0:n stealth-värin toimitus menee tosin viikolle 17 (huhtikuun toiseksi viimeiselle viikolle)

    Kiekkojen kestävyys nyt tässä ehkä eniten mietityttää itse pyörästä sen tarkemmin. Tuntuu, että reippaan 2000km aikana on Nishiki 401:stä takavanne mennyt kieroksi syystä tai toisesta.

    Itse valkkasin runkokoon ihan stack ja reach mittojen mukaan ja vertailin niitä vanhan crossarini mittoihin (otin L-koon, koska reach ei juurikaan muuttunut stackiin verrattua, pituus 180 cm, inseam 86/87 ja ns. stiff back/gluteus kuskilla.. ). Samoin tilasin penkkiputken +13 m...25 mm versioon, jotta satulan saa varmemmin kohdilleen poljinkeskiön suhteen. Note-kenttään laitoin pyynnön vaihtaa stemmin 11 > 9 cm malliin, myös cyklon kokemusten perusteella - kurkottelu ei kiinnosta.

    8.0 mallin otin, koska sen saa heti testattavaksi Suomeen traineriin. Lisäksi kehuivat 8.0 testivoittoon Bikes etc nowember 2014 lehdessä (mm. rungon ja kiekkojen ansiosta). Värinkin saa stealthina samantien.

    Nishikitä kandee ottaa kumit irti ja katsoa, onko vanteissa heittoa esim. jarrupaloihin sihdaten. Ja napautella pinnat läpi triangelityyliin, että onko kireydet samalla tasolla. Jos on kierot, niin rihtaukseen vaan.
    Maantietä, kelviä ja metsäpolkuja

  11. #1841
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    ennen kaikkea oikean kokoinen maantiepyörä alle
    Silloin bikefitting on oleellisen tärkeä. KLPH, Larun pyörä, Probike ainakin tekee fittingiä. Kun tietää, ei tarvitse olettaa tai arvata. Se kun saattaa olla kallista, paljon kalliimpaa kuin itse fitting.
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  12. #1842
    Taas on muuten yksi Canyoni testattu. Tällä kertaa vuorossa oli Ultimate AL SLX 9.0.

    http://www.bikeradar.com/road/gear/c...-9-0-15-49108/

    Näyttää teutooneilta onnistuvan lelumiininkin käyttö runkomateriaalina:

    "The Canyon is a race bike through and through, but it does manage a very acceptably trade-off between power transfer and ride quality. It would be unfair to call it 'good for alloy' – it's good by any standard, as long as you're content with a sporty, direct road feel."

  13. #1843
    Laitetaan tämä maantiemiehillekin tiedoksi.

    Ilmeisesti Kanjoneita myydään Suomeen aika paljon :-)

    http://www.canyon.com/fi/service/new...le.html?id=245

  14. #1844
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    Laitetaan tämä maantiemiehillekin tiedoksi.

    Ilmeisesti Kanjoneita myydään Suomeen aika paljon :-)

    http://www.canyon.com/fi/service/new...le.html?id=245
    Hieno juttu, mukavempi lukea sivuja nyt kun on kaikki suomeksi vaikka tottakai englantiakin ymmärtää. Ehkä saisi omaan pyörävalintaan tarkempaa infoa nyt kun on saitti suomeksi jos Canyoniin päädyn.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  15. #1845
    Eikö Suomessa joskus aiemmin ollutkin jo edustus.

  16. #1846
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    1X Endurace CF 7.0 1.299,00 €
    2X Canyon Cage SF 19,90 €
    1X Continental inner tube 28 inch 3,49 €
    1X Canyon Pure Cycling Torque Wrench 0,00 €
    1X CANYON BikeGuard 17,61 €
    1X Toimitus 0,00 €

    Helvetti kun polttelisi. Pitänee malttaa kai vielä jos käy siellä mittauksissa optimaalista pyöräkokoa varten vaikka kyllä se tuo XL on pakko olla.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  17. #1847
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kesäkeli Katso viesti
    Eikö Suomessa joskus aiemmin ollutkin jo edustus.
    Taisipa olla. Jossakin Tampesterin suunnalla?

    Silloin pisneksen volyymi taisi oli murto-osa nykyisestä ja noutaja tuli nopeasti. Toivottavasti nyt homma on kannattavaa.

  18. #1848
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    792
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jone1 Katso viesti
    Ultimate CF SL 9.0 Di2 http://www.canyon.com/en/roadbikes/bike.html?b=3583 Tommonen tuli tilattua ja olis muutama kyssäri guruille.
    1. Onko ulkoinen akku vai satulaputkessa , jos ulkoinen niin missä sijaitsee. Laturi ilmeisesti tulee mukana?
    2. 11speed ketjut , onko pyörässä missing link pikaliitin? Onko noita uudelleenkäytettävinä? KCM väittää että kertakäyttöinen ja sram ei mainitse mitään.
    Käykö toi sram liitin shimpan ketjuihin? Tarvitseeko noihin kcm linkkeihin pihdit avaamiseen?
    Itselleni vastaten että pyörä tuli uudenvuoden aattona himaan , toimitus oli ok ja saapui Hyvinkäälle klo12.30.
    Takakumi oli valmiiksi puhki ja paikkasin sen hetimiten , en viittiny laittaa rekkulaa moisesta.
    Asentavatkohan ite noi renkaat vanteelle vai tuleekohan kiekot jo Mavicilta valmiiksi kumit päällä?
    1. Rungon sisäinen akku. Lataus stemmin alta. Pyörä siistin näköinen kun akku ei ole näkösällä.
    2. Ei ole missing link liitintä. Nyt on kun hommasin.
    Pyörän tilasin mustana. Maalista sen verran että mustat kohdat on täysin matta mustaa. Keskiön alla matan "karkeus" on suurempaa kuin paraatipaikoilla.
    Meinaan vaan että paska voi pitää hyvin kiinni pinnasta mikä on karkea.
    Tekis mieli purkaa atomeiks ja vetää lakka päälle.
    Tilasin S koossa. Mittani, pituus 175cm ja inseam 86cm. Laskuri ehdotti muistaakseni M kokoa mikä olisi ollut iso ilman stemmin vaihtoa.
    Satulaputkessa riitti hyvin pituus S koossa tollekin inseamille mitä hieman pähkin pyörää odottaessa.
    Satula voi mennä vaihtoon kunhan pääsee keväällä testaileen.

  19. #1849
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    55
    Infliteen valmistaja suosittelee maks 35mm renkaita. Laitoin 45nrth Gravdalit (37mm). M-kokoiseen pyörään etuhaarukkaan jää runsaasti tilaa, samoin takahaarukkaan riittävästi. Etuvaihtajan varsi sen sijaan tulee tosi lähelle rengasta (se kohta, mihin vaijeri kiinnitetään). Shimano 105 11sp (bottom pull) vaihtajassa näköjään vähän pidempi vipuvarsi, joka vaatii enempi tilaa. Olisiko tuohon joku helppo ratkaisu? Joku muunmerkkinen etuvaihtaja, joka menisi heittämällä tilalle ja toimisi yhtä hyvin ilman lisäsäätöä? Tokihan olisi mahdollista laittaa vähän kaposempi nastarengas taakse tai jopa 1x11 voimansiirto (maastopyörässä tykkään kyllä).

  20. #1850
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.023
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Tarkoitus on vetää laakista homma pakettiin kyllä. Ehkä tuota voisi hyödyntää vaikka extrahintaa tulee tai sitten koitella kivijaloista katsella täältä Suomesta.
    Eikös se ollut pystyasento paras?
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

  21. #1851
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKK Katso viesti
    Eikös se ollut pystyasento paras?
    Taitaa toisille ottaa kasetin päälle, ettei kaikki aja miinusstemmillä ilman speissereitä niska kipeänä.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  22. #1852
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    579
    kokemuksia tästä uudesta inflite 9.0?
    joko näitä minkä verran on porukalle tullut?
    miten on koko täsmännyt näissä edellisiin kamppeisiin nähden?
    soveltuuko pyörä kärryn vetoon, tulevana kesänä perässä kylkee scoozzer kid for 2 tosin vain yhdellä muksulla (about 35-40kg kärry+muksu+tavarat)->tyttö kasvoi ulos kärryn mitoista.

  23. #1853
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    505
    Taas uutta Canyon testiä. Endurace CF 8.0 http://road.cc/content/review/140424...f-80-road-bike
    Kuulemma loistava pyörä mutta mauton. Artikkelin kommenteissa mainitaan "I suspect this bike would have got 5 stars if it was painted a bright colour."

  24. #1854
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jim717 Katso viesti
    Taas uutta Canyon testiä. Endurace CF 8.0 http://road.cc/content/review/140424...f-80-road-bike
    Kuulemma loistava pyörä mutta mauton. Artikkelin kommenteissa mainitaan "I suspect this bike would have got 5 stars if it was painted a bright colour."
    No jos fillari on varta vasten tehty pitkän matkan mukavaan taittamiseen, "särmän" puuttuminen ei ole hirveän yllättävää. Endurace CF on fillarimaailman Skoda Octavia.

    Sitä särmää haluaville on kaksi tiukempaa kisarunkoa.

  25. #1855
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jim717 Katso viesti
    Taas uutta Canyon testiä. Endurace CF 8.0 http://road.cc/content/review/140424...f-80-road-bike
    Kuulemma loistava pyörä mutta mauton. Artikkelin kommenteissa mainitaan "I suspect this bike would have got 5 stars if it was painted a bright colour."
    This bike lacks "personality" and "real crispness in the corners, and leaves you wanting a bit more responsiveness and feedback."

    And... "the ride is very safe and middle of the road" and the bike "lacks any sort of excitement and passion."


    But the 9.0 (same frame), "leans closer to a race bike in its handling" and "remains on the sharper side of the handling divide with a great urgency detectable through the frame and fork when making swift direction changes."


    It's also "a bike that feels really settled at speed but sparkles when you give it some welly through the corners or up the climbs. It feels closer to a race bike than many of its peers."


    But the above "needs a bit of personality to make it fun"?


    Come on, which one is it?
    vaikuttaa laadukkaalta sivustolta...

  26. #1856
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    505
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti van damme Katso viesti
    But the 9.0 (same frame), "leans closer to a race bike in its handling"
    Jihuu, mulla on CF 9.0. Onneksi en ostanut kasia. Mulla ei siis ole tylsä pyörä. Aika paljon osasarja vaikuttaa siihen, miltä pyörä tuntuu ajaa.

    Niin tai näin, en sinänsä ole kiinnostunut testien tuloksista, koska Endurace CF 9.0 on ollut loistava ostos. Mitä enemmän sillä on ajanut, sitä paremmalta se on tuntunut. Toisaalta hyviä pisteitähän tuo on pääosin testeissä saanut. Nyt kun vain lumet sulais

  27. #1857
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Sieluhan tuosta Enduracesta selvästi puuttuu tuon koeajoraportin mukaan. Sopii siis hyvin tälläiselle keski-ikäiselle harmaavarpuselle tai keväällä sen sitten näkee, kun en ole sillä vielä metriäkään ajanut.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  28. #1858
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Sieluhan tuosta Enduracesta selvästi puuttuu tuon koeajoraportin mukaan. Sopii siis hyvin tälläiselle keski-ikäiselle harmaavarpuselle tai keväällä sen sitten näkee, kun en ole sillä vielä metriäkään ajanut.
    Sielu näyttäisi kustantavan 300 euroa. 9.0:ssa sellainen ilmiselvästi on ja 8.0:sta se puuttuu.

  29. #1859
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    975
    No jos 300Eypolla saa sielun niin mää laitan kyllä heti tilaukseen, on sitä rahaa laitettu paljon huonompiinkin kohteisiin! Eli eikös se mennyt niin että Italialainen miespuolinen vanhus hivelee fillaria jossain savuisessa pajassa hetken ja se on siinä?

  30. #1860
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    152
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jakke81 Katso viesti
    kokemuksia tästä uudesta inflite 9.0?
    joko näitä minkä verran on porukalle tullut?
    miten on koko täsmännyt näissä edellisiin kamppeisiin nähden?
    soveltuuko pyörä kärryn vetoon, tulevana kesänä perässä kylkee scoozzer kid for 2 tosin vain yhdellä muksulla (about 35-40kg kärry+muksu+tavarat)->tyttö kasvoi ulos kärryn mitoista.
    Ei ole pahemmin vielä ajanut kun kelit on mitä on, joten pyörä odotelee kevättä. Kaikin puolin vaikuttaa kyllä hyvältä.

    Koko on M ja varmaan ihan ok. Kovin hyvin en ole säätöjä voinut vielä tehdä kun en ole ajanutkaan muuta kun kokeillut, mutta satulatolppa jäänee aika lähelle minimi rajaa kuitenkin (Itselläni siis mitat 179 cm ja inseam ~85 cm) Tosin tuo kokolaskuri kyllä ehdottaa S kokoa jos inseam on 84 ja M kokoa jos 85, joten aika lailla S ja M koon rajoilla olen mitoiltani. Molemmat varmaan menisi. Tuossa S koossa vaan on sitten kanssa kapeampi ohjaustanko, lyhyemmät kammet sekä lyhyempi stemmi. Joten S kokoon olisi ainakin minun tapauksessani pitänyt vaihtaa pidempi stemmi koska tuo M koon pituus vaikuttaa hyvältä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •