
 Alkujaan tämän lähetti 
paskalokki
					
				 
				Pähkäilen nyt ihan helvetisti tuon L- ja XL-koon välillä. Takaraivossa jyskyttää koko aika tuo pieni testipyrähdys sillä Trek Madone 3.1:llä (59cm) mistä loppui ns. tila ohjaamosta vakiostemmillä. Endurace CF 7.0:n stealth-värin toimitus menee tosin viikolle 17 (huhtikuun toiseksi viimeiselle viikolle)
Kiekkojen kestävyys nyt tässä ehkä eniten mietityttää itse pyörästä sen tarkemmin. Tuntuu, että reippaan 2000km aikana on Nishiki 401:stä takavanne mennyt kieroksi syystä tai toisesta.
 

 
			
		 
	 
 
Itse valkkasin runkokoon ihan stack ja reach mittojen mukaan ja vertailin niitä vanhan crossarini mittoihin (otin L-koon, koska reach ei juurikaan muuttunut stackiin verrattua, pituus 180 cm, inseam 86/87 ja ns. stiff back/gluteus kuskilla.. ). Samoin tilasin penkkiputken +13 m...25 mm versioon, jotta satulan saa varmemmin kohdilleen poljinkeskiön suhteen.  Note-kenttään laitoin pyynnön vaihtaa stemmin 11 > 9 cm malliin, myös cyklon kokemusten perusteella - kurkottelu ei kiinnosta.
8.0 mallin otin, koska sen saa heti testattavaksi Suomeen traineriin. Lisäksi kehuivat 8.0 testivoittoon Bikes etc nowember 2014 lehdessä (mm. rungon ja kiekkojen ansiosta). Värinkin saa stealthina samantien.
Nishikitä kandee ottaa kumit irti ja katsoa, onko vanteissa heittoa esim. jarrupaloihin sihdaten. Ja napautella pinnat läpi triangelityyliin, että onko kireydet samalla tasolla. Jos on kierot, niin rihtaukseen vaan.
				
			 
			
		 
			
				
			
			
				Maantietä, kelviä ja metsäpolkuja
			
			
		 
	
Kirjanmerkit