GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 6 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 244

Aihe: Helsingin Urheiluvälinehuolto

  1. #151
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    16
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Amir Katso viesti
    Itseni kokemukset reilun 6kk ajalta.
    1. Tilasin takavalon, luvattu toimitusaika 3-7vrk. Meni noin 3 viikkoa kunnes valo lopulta saapui.

    2. Helmikuussa tilasimme tytölle Madison 16" pyörän, luvattu toimitusaika 3-10vrk.
    Lopulta tuli tieto "tilattu toimittajalta".
    Meni noin 30vrk, kunnes pyörä saapui. Kysyin jo kauppojen perumistakin mutta siihen ei koskaan otettu mitään kantaa.
    Pyörä osoittautui vialliseksi, mm. toinen poljin ei pyörinyt, tavarateline oli hitsattu täysin vinoon jne. satulan ja tangon kiinnitys ei pure kunnolla kiinni eli lyhyen ajoyrityksen jälkeen ne löystyvät. Tein reklamaation ja uusi pyörä lähti tilaukseen.
    Nyt on aikaa mennyt tuosta lähes 30vrk eikä pyörää vieläkään kuulu. Tänään olen kysynyt taas pyörää puhelimella ja odotan vastausta.
    Laitoin heille myös kuluttajaviraston virallisen kaavakkeen jossa vaadin kauppojen perumista.
    Katsotaan mikä on vastaus?
    On vaan hienoa kun +3v tyttö odottaa pyöräilyä ja nyt on 2kk odotettu toimivaa pyörää pihaan!

    3. Tuossa välissä ehdin jo tilata juomapullotyylisen työkalulaatikon jolle luvattiin myös 3-10vrk. toimitusaika - lopulta tuli vahvistus että tuotetta saapuu vasta toimittajalle 8.5 eli saa nähdä venyykö tuon toimitusaika todellisuudessa tilauksesta kotiin noin 2kk mittaiseksi. Tätä nyt en jaksa säätää ja perua koska kyseessä on muutaman euron tuote.

    Voisin sanoa että liikkeessä on ok tavaraa ja tulen sieltä hätätilassa jotakin hakemaan, siis hätätilassa. Verkkokauppaa en suosittele kenellekkään.
    No niin loppuviikolla ei liike vastannut mitään. Tänään sain kuluttavirastolta selvän ohjeen että liikkeen täytyy pyörän osalta palauttaa heti rahat tai muuten sieltä soitetaan liikkeeseen asian tiimoilta.
    Nyt on liikkeeseen yritetty soittaa ja lähetetty taas uusi maili asiasta. Jos tänään jotakin selviäisi?

    24.4.2014 Tilanne: Madisonin lastenpyörä 16" korvataan. Päädyimme siihen että otan sopuisaan välirahaan Cresentin 16" Svava pyörän, jonka tiedän olevan huomattavasti laadukkaampi. Tämä pyörä löytyy liikkeestä, pyörä kasataan ja tuodaan ensi viikon ma tai ti kotiin, jolloin otetaan kyytiin palautukseen menevä viallinen Madison.
    Katsotaan pitääkö aikataulu - itse pidän tiistaita 29.4 takarajana.
    Madisonin pyörästä näkyy netissä aika hyviäkin arvosteluja ja mielipiteitä mutta jos vertaan pyörää vaikka viime vuoden 12" Crecent Snotraan on Madison todella surkea pyörä. Hintaluokka näillä on kuitenkin sama.
    JOten Madisonin on tiputtanut tälle vuodelle laatua todella paljon tai sitten arvostelijat/kehujat eivät ymmärrä mitä sana laatu tarkoittaa?
    Odotan jo lastenpyörien kohdalla innolla sitä aikaa kun tyttö siirtyy vielä isompaan pyörään ja pääsee valitsemaan oikeasti laadukkaampaa tuotetta alle.

    25.4.2014 Tilanne: Lasku välirahasta luvattu kahteen otteeseen 24.4 aikana + toimitusaika. Nyt on reilu vuorokausi mennyt (25.4 klo.13.30), toiseen sähköposti kyselyyn laskusta ei vastattu ja nyt on soitettu liikkeeseen. Jonotus kesti 27min jonka jälkeen katkaisin, toinen jonotus kesti 22min - ei vastattu.
    Lähetetty taas sähköposti jossa vaadin heti laskua välirahasta + toimituspäivää. Toinen vaihtoehto on että kurvaan liikkeeseen, isken Madisonin tiskiin enkä poistu liikkeestä ennenkuin rahat on kädessä.

    29.4.2014 Tilanne: Lisä mailien avulla lasku välirahasta saapui perjantaina, maksoin ja lähetin kuitin maksusta. Eiliseen iltapäivään mennessä ei tullut tietoa pyörien vaihdosta joten kurvaan tänään liikkeeseen, vien Madisonin pois ja tilalle tulee Crecent. Kaikki pitäisi olla valmiina klo.17 aikaan. Toivottavasti tämä show oli tässä!

    30.4.2014 Tilanne: Uusi Cresent haettu itse liikkeestä sillä toimitus olisi muuten kusenut - taas! Alkuperäisen Madison lasten pyörän tilalle oli liikkeeseen tullut jo ns. takuuvaihtopyöräkin ja olivat siitä todenneet että eturatas heitti 10mm. Eli "suomalainen" Madison on huonontanut laatuaan selkeästi parin vuoden aikana. No nyt on Cresent tytöllä ja pyörä on erittäin laadukas market pyöriin verrattuna. Tämä asia sai pitkän (9vko) ajan kuluttua toivottavasti onnellisen päätöksen.

    21.5.2014 Tilanne: Pyörä on toiminut upeasti! En ole vaan koskaan saanut kuittia tästä pyörästä vaikka kuinka pyydän. Samoin tuon kohta 3. työkalukotelo ei ole vieläkään tullut eikä vastata mailiin jossa tiedustelen mahdollista toimituspäivää. Olen siis yhteydessä kuluttajavirastoon pyörän kuitin vuoksi ja otan samalla siellä puheeksi tuo könttäkuitit!
    Amir muokkasi tätä : 21.05.2014 at 10.41 Syy: Tilannepäivitys

  2. #152
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    Hellsinki
    Viestit
    668
    Vaikea ymmärtää jos joku tätä ketjua lukenut vielä ostaa kyseisestä liikkeestä mitään.
    Kun heti startissa vetää lipat niin loppumatka on pelkkää nautintoa.

  3. #153
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    6.040
    Homma toimii niin kauan, kun tavara löytyy hyllystä.
    Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.

  4. #154
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    Hellsinki
    Viestit
    668
    Mun mielestä se toimiminen on aika kaukaa haettua kun tätä ketjua on lukenut, se että joskus joku satunnainen tuote on liikkeen hyllyssä niin ei se vielä mun mielestä tee liikkeen toiminnasta toimivaa.
    Kun heti startissa vetää lipat niin loppumatka on pelkkää nautintoa.

  5. #155
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    705
    Keskimääräinen odotusaika puhelimella on noin 30min, aivan sama milloin soittaa! Amir, vaikka ne lupaa perua kaupat ja palauttaa rahat, ei ole vielä tae, että peruisivat ja palauttaisivat rahat!

    Omalla kohdalla jännä juttu kun 5kk:n odottelun jälkeen peruin kaupat niin tuote oli kirjattu postitetuksi seuraavana päivänä!! Tod.näk. tuotella olikin hyllyssä, mut ketään ei ***** kiinnosta hoitaa tilauksia asiallisesti. Voishan sitä vastavittuiluna lähettää kaman takaisin ja sanoa, että kaupat on peruttu, mutta kun ei jaksa..


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #156
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    16
    Tuohon hieman aikaisempaan kommenttiini päivitin lasten polkupyörän päätöksen!

    Pitää vielä lisätä tästä liikkeestä pari sanaa. Jos liikkeestä ostaa vaikka livenä seuraavat tuotteet, Shimanon kengänsuojat, Pro:n langattoman mittarin, Eliten juomapullon - saa tästä ostoksesta kuitin jossa lukee "Shimano tuotteet" ja yksi kokonainen summa!
    Eli näin on käynyt kaverilleni 2 kertaa, kuinkahan liikkeen takuu toimii tässä tapauksessa vaikkapa Pron mittarin suhteen jos sattuu hajoamaan alkumetreillä.
    Syvältä olevaa toimintaa!

  7. #157
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    Hellsinki
    Viestit
    668
    Eihän tuollaista kuittia saa kirjoittaa, tuotteet pitää olla eritelty vaikka olisikin könttäsummalla myyty. Haiskahtaa kyllä koko firman toiminta aika lailla.
    Kun heti startissa vetää lipat niin loppumatka on pelkkää nautintoa.

  8. #158
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.161
    Giro Aeon tuli tilattua tuolta kun oli halpa saksalaisiinkin verrattuna (enpä suomalaisen liikkeen ollessa kyseessä tsekkaillut pahemmin foorumia) ja toki arvasin ettei niitä varastossa ole. Sunnuntaista huolimatta tuli jo samana päivänä ilmoitus, että tavara tilattu toimittajalta ja viikon päästä tuli ilmoitus postituksesta seurantakoodin kera, josta tosin kesti lähes viikon ennen kuin tavara oikeasti lähti. Mutta ei erityisempää valitettavaa. Hinta saksalaisiakin halvempi kun huomioi postikulut 0e.

  9. #159
    Voihan "#%¤&%&&. Mitä enemmän lukee tätä ketjua niin sen enemmän alkaa *%&/#"#¤.. Toivottavasti saan rahat takaisin vielä tän vuoden puolella. Nimim. Olis täytyny lukea tää ketju ennen tilausta.

  10. #160
    eikö jonkun ostajan kannattaisi tuosta kuittihommasta pistää verottajalle vinkkiä, toki ei ne sanktiot taineeet kummoisia olla kun se kuittipakko ja sen oikeellisuus laki tuli voimaan. Päänsilittelyä ja pyyntöä oikaista puutteet ne taisi tässä vaiheesas olla.

  11. #161
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    16
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maantienässä Katso viesti
    eikö jonkun ostajan kannattaisi tuosta kuittihommasta pistää verottajalle vinkkiä, toki ei ne sanktiot taineeet kummoisia olla kun se kuittipakko ja sen oikeellisuus laki tuli voimaan. Päänsilittelyä ja pyyntöä oikaista puutteet ne taisi tässä vaiheesas olla.
    Päivitin tuohon sivun 6 (eli tän sivun alkuun) uusimman tiedon omasta showsta! Ja kuittiasiasta sanon tänään myös tuonne kuluttajavirastoon.

  12. #162
    Liittynyt
    03/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    9
    Ei mennyt minullakaan aivan putkeen yksinkertainen varaosan tilaus tämän lafkan verkkokaupasta. Tilaus ja maksu sisään joulukuussa 2013, vastauksena tieto että osa tulee tavarantoimittajalle helmikuussa 2014. Ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut. Tiedusteluihin ei vastata, eikä reklamaatioonkaan. Tänään viimein kyllästyin tuon liiketoiminnan laatutasoon ja nostin keissin vireille kuluttajaneuvontaan.

  13. #163
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Länsi-Venäjä, Imatra
    Viestit
    24
    Taitaavat tehdä kauppaa ryssätyyliin, eli ensin asiakkaalta rahat pois ja sitten alkaavat etsimään jostain sitä myytävää tavaraa. Ainakin verkkokaupan kautta...

    Tein ko. lafkaan just pari tilausta kerralla. Ensimmäisen ja viimeisen.
    Piti olla osia hyllyssä. "Tilattu toimittajalta" päivitys tilaukseen eikä muuta. Mihinkään meilikyselyihin ei vastata...
    Ei kannata ainakaan maksaa etukäteen ko paikkaan!! Sitten nää kotimaiset putiikinpitäjät vielä ihmettelee miksi porukat tilaa ulkomailta. Monasti tulee tavarat perille Saksasta tai Briteistä nopeemmin kun vastaus meiliin paikallisista kaupoista?!

    Kortilla maksaneiden ja huijatuiksi tulleiden kanattaa ottaa yhteyttä suoraan Visaan / Masteriin. Niillä saattaa olla jotain sanavaltaakin kerta ovat moiselle lafkalle Master / Verified by Visa jne luokitukset myöntäneet.
    Lazy_Orange muokkasi tätä : 03.06.2014 at 12.59

  14. #164
    Liittynyt
    09/2003
    Paikkakunta
    Helsinki, itä
    Viestit
    425
    No niin, olisi kai pitänyt lukea edes osa tästä viestiketjusta ensin...
    Exän Nishiki-hybridistä meni takavaihtajan korvake jo toistamiseen ( nyt tiedän mistä johtuu mutta se ei liity tähän ). Koska Puhoksessa ei enää ole Bike Planetia niin piti nopeasti googlata mistä löytyisi kivijalkajauppa ja hoodeilta löytyi HUH. Ei kun juniori kuriiriksi osaa hankkimaan.

    Missään hinnassa ei ole ilmaa vaan se on yrittäjän eläkettä ja maksan mielelläni vähän ekstraa jos kama löytyy hyllystä mutta

    KOLMEKYMMENTÄYHDEKSÄN EUROA JA YHDEKSÄNKYMMENTÄ SENTTIÄ

    on liikaa palasta alumiinia.

  15. #165
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    705
    Hei älä valita! Tuote oli sentään hyllyssä pysykää erossa tästä puljusta!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #166
    Liittynyt
    02/2004
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    222
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Jotain tällaista. Olisin maastokypärän ostanu maanantaina, mutta hinta oli paikanpäällä alennuksestakin huolimatta reilu 15€ kalliimpi kuin verkossa ja verkossa ilmainen toimitus niin jäi ostamatta kivijalasta, mutta tilattua verkosta. Kyselin vielä että WTF miksi verkossa eri hinta kuin kaupassa... Kysessä kulemman "business salaisuus". Hitto.

    Näiden ylläolevien kokemusten perusteella taidan kuitenkin peruuttaa tilauksen ja kattoo kypärän jostain muualta. Onneks tilasin luottokortilla...
    Sama kokemus täällä, menin halpaan. Toisaalta sain tavarat heti. Pikkuostos: Netistä löytyi, hinta yht. 14,80 €. Muistelin, että olisi ilmaiset toimituskulutkin. Soitin liikkeeseen kyselläkseni onko tavaraa myös liikkeen myymälässä Malmilla. OLI kyllä, siis sinne, hyvä kuntolenkki pyörällä töistä Espoosta "kotimatkalla", sain 20 km mittariin.
    Liikkeessä yllätys: Tavarat maksoivatkin 20 € eli arvioiden n. 40% enemmän kuin verkkokaupassa, josta näin alemmat hinnat.
    Menin taas vanhanaikaiseen, jossain muuallakin on tällainen hintahätkähdys käynyt!

    Toisaalta, sen valossa, mitä täältä luen verkkokaupan hitaista toimituksista, niin taisi olla parempi sittenkin ostaa liikkeestä.
    Tavara oli sellaista, että sitä ei helposti löydä Suomesta, ei ainakaan Googlettamalla. Muistelin HUH:n verkkokauppaa ja valikoiman olleen aika laaja. Sieltäpä kama löytyikin, mutta Google ei löytänyt sitä.
    Minulle on suurin osa Helsingin pyöräliikkeistä jollain lailla tuttuja, ja Espoossakin olen asioinut parissa eri liikkeessä.

  17. #167
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Vieläkin firma pystyssä..? Rasti seinään. Luulisin että tällä asiakastyytyväisyydellä olisi jo toisin, kuitenkin vuosia jo mennyt näin. Itsellä ei (luonnollisestikaan) kuin ne vuosien takaiset huonot kokemukset, mutta aina hyvät naurut saa kun käy tätä ketjua lukemassa
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  18. #168
    Tilasin kyseisestä lafkasta tuotteen josta tuli viesti, että tilattu toimittajalta. Nyt kun jälkeenpäin tulin lukemaan kokemuksia kaupasta alkoi jännittämään kuinka käy Kävin verkkosivuilla kurkkaamassa tuotteen saatavuuden uudestaan, mutta eihän sitä näkynytkään siellä enään. Toivotaan parasta nyt sitten.

  19. #169
    2.12.2014 tilasin uudet kumit pyörään ja nyt on jo niinkin lähellä, että huomenna pitäisi olla paketti perillä. Puolitoista kuukautta mennyt tässä odotellessa, mutta eipä ole kiire valmiissa maailmassa.

  20. #170
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.023
    Ai surullisen kuuluisa HUH. Nettisivulla oli joskus kohta mistä piti varata aika myyjälle. Olen kovasti vältellyt ko liikettä jopa röyhkeän asiakaspalvelun vuoksi, se oli silloin kun lafka oli Malmin uimahallin vieressä.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

  21. #171
    Käytänpä ensimmäisen postauksen foorumille avautuakseni tästä lafkasta.

    Laitoin pyörääni pari kuukautta sitten uudet Deore XT -kammet ja lähdin polkemaan vähän pitempää lenkkiä. Matkalla totesin että hupsista, en kiristänyt vasemman puolen poljinta kunnolla, jolloin kammesta tuhoutui kierteet. En halunnut ostaa koko kampisettiä, joten googlasin vasemman puolen kampea ja vastaan tuli Helsingin urheiluvälinehuolto, josta kyseinen osa löytyi. En lukenut liikkeestä arvosteluja mistään, ja oli hiukan kiire saada pyörä taas kuntoon. Laitoin tilauksen menemään ja maksoin jopa pikatilauksesta 15€ ylimääräistä, jotta saisin kammen itselleni niin pian kuin mahdollista.
    Tilauksen jätin 21.11. eikä kauaa mennyt kunnes tilauksen tilaksi muuttui "käsittelyssä". Ehdin jo innostua, että saisin osan jo parin päivän päästä tilauksesta. No ensimmäinen viikko vierähti, eikä tilaus edennyt yhtään. Meni toinen viikko, jolloin lähetin sähköpostia tiedustellakseni asiaa, mutta sähköpostiin ei vastattu. Taas meni viikko, jolloin uuden sähköpostin, johon ei myöskään vastattu. Tässä vaiheessa hommasin pyörään uuden kampisetin kokonaisuudessaan ja ajattelin peruuttavani Helsingin urheiluvälinehuollon tilauksen.
    Ikävä kyllä tilauksen peruuttaminenkaan ei näyttäisi sujuvan tämän lafkan kanssa. Lähetin kolmannen sähköpostin liikkeelle pyytääkseni tilauksen peruutusta, vaikka olin melko varma, etten saa vastausta vieläkään. Vastausta ei tullut ja sitten alkoikin jo joulutouhut, jolloin asia jäi hetkeksi aikaa tauolle. Hyvin vietetyn joululoman jälkeen oli tilauksesta mennyt jo kuukausi, mutta kampea eikä tilauksen peruutusta näkynyt. Soitin liikkeelle ensimmäisen kerran ja pyysin peruutusta ja he kehtasivat pyytää minua lähettämään peruutusviestin sähköpostitse. Sanoin lähettäneeni jo sähköpostia, mutta minulle ei ole vastattu, jolloin lafkan työntekijä sanoi hoitavansa asian. Odotin taas pari viikkoa, mutta mitään ei tapahtunut. Soitin toisen kerran 7.1, jolloin sanoivat taas hoitavansa asian, mutta mitään ei tietenkään tapahtunut taaskaan. Soitin taas 15.1, jolloin sanottiin tilauksen olevan jossain ihmeen peruutusjonossa ja tapahtuvan viimeistään maanantaina. Nyt on jo perjantai, PIKAtilauksen tila on kahden kuukauden jälkeen edelleen "käsittelyssä", rahat roikkuu firmalla, eikä tilauksen peruutus näyttäisi onnistuvan vieläkään.
    Äärimmäisen surkeaa palvelua firmalta, joka on jotenkin onnistunut pysymään pystyssä ilmeisesti 30 vuotta. Kannattaa pysyä tästä liikkeestä niin kaukana, kuin vain suinkin mahdollista.

  22. #172
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Ei voi suositella edes pahimmalle vihamiehelle.
    Poiminta vuodelta 2011
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  23. #173
    Paikan päällä homma toimii ihan kivasti. Ainakin eilen palvelu oli hyvin ystävällistä ja asiantuntevaakin. Ihan kohtuuhintaan ostin ketjua ja jotain työkalua yms., kun myynnissä on paljon kamaa puoleen hintaan. En kuitenkaan tilaisi mitään, kun tätä ketjua lukee.

  24. #174
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    160
    Lauantaina ajelin ohi ko. liikkeestä. Ikkunat oli peitetty Muuttomyynti-mainoksin. Kenties lafka muuttaa kokonaan verkkoon, kun konsepti on havaittu näin toimivaksi?

  25. #175
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mannavelli Katso viesti
    kun myynnissä on paljon kamaa puoleen hintaan.
    Liekö samalla lailla halpaa kuin täällä tuon toisen parjatun firman Outletissa. Miinus viiskybää vain enää hintaa! Ja silti se hinta kalliimpi mitä saksan normihinnat.

  26. #176
    Voi sentään, ei varmaan olisi saanut kirjoittaa mitään positiivista... Ei ollut erikseen hilattu hintoja ylös kuten Kluuvissa. Normaalisti tuo on kalliimpi kauppa kuin vaikka hi5bikes, mutta nyt sai hyvään hintaan.

  27. #177
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Pääkaupunkiseutu
    Viestit
    1.708
    Kävin taannoin ostamassa ketjut 50% alella. Säästin Saksan hintoihin ehkä 1,50. Netitse en tule HUH:sta tilaamaan mitään.
    Muuttavat muutaman sata metriä Malmin aseman suuntaan.

  28. #178
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    516
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Liekö samalla lailla halpaa kuin täällä tuon toisen parjatun firman Outletissa. Miinus viiskybää vain enää hintaa! Ja silti se hinta kalliimpi mitä saksan normihinnat.
    Kävin katsomassa HUHissa maantiekenkiä. Kengät jotka maksaa noiden nettisivuilla 243.56 € , maksaa 50 % alennusmyynnissä 168,50€. Kuulemma ovh on 337€ josta sitten saa 50 % alea. Että näin.

    Kävin myös viime viikolla kysymässä nastarenkaita, jotka maksaa Bike-discountissa 34,50 €. HUH:issa ne maksaa 69 €, ja niitä ols saanut "loppuviikosta". Ikkunoissa lukee isolla, että muuttomyynti, kaikki tavarat -50%. Ajattelin että tämähän on hyvä homma: kumeista kun saa 50 % alea, ne on Saksan hintaiset. Mutta mutta, myyjä sanoikin ettei noista saa mitään alennusta. Ja tosiaan, tarkemmin kun ikkunoiden ilmoituksia katsoo, niissä lukee pienellä jotain että "aletuotteet merkitty erikseen" tms. Aika vammasta meininkiä: kaikki tarkoittaakin tuossa liikkeessä jotain erikseen merkittyjä tavaroita.

    Tilasin sitten renkaat Bike-Discountista.

  29. #179
    Liittynyt
    02/2000
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    653
    Kävin pari viikkoa sitten hakemassa pakan ja ketjut, niin kauppias sanoi heti ettei alennus koske pyöriä, renkaita ja jotain-muuta-mitä-en-enää-muista.
    Xt:n pakka ja ketjut oli reilut 15e alle Saksan hintojen.
    Vartioharjun Voigt

  30. #180
    Liittynyt
    04/2013
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    127
    Oman kokemuksen mukaan HUH on sellainen liike, että tavara on kyllä halpaa, mutta kiire ei saa olla. BMX-vapaarattaan tilasin viime syksynä, taisi se 6 viikon kuluttua tulla.

    Seuraavaksi mietin, uskallanko tilata akseleita. Niissä on se ongelma, että kuvaukset ovat melko puutteellisia, joten ei voi olla 100 % varma, mikä on oikea. Melkoista lottoamista siis, koska yllä mainittujen kokemusten mukaan tilauksia ei voi perua, eikä myyjien kanssa voi keskustella.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •