tää rengas maksaa kakssataayheksän euroa (209,-):O ei oo tosi, aika kallista. ostin tossa käytetyn pyörän ja se makso kaikkineen 220,-. huh huh.
tää rengas maksaa kakssataayheksän euroa (209,-):O ei oo tosi, aika kallista. ostin tossa käytetyn pyörän ja se makso kaikkineen 220,-. huh huh.
Fucked up and ready to die.
Toi on vissiin se kapeempi kun on noin halpa. Kyl mulle luvattiin että läskiin nastapallot maksaa viissataa pari.
Veikkaan, että se fillari ei ollut Läski eikä tuo hinta ole käytetyn renkaan hinta![]()
Hullu, et kai noin kallista pyörää ostanut. Nettiautostakin saa jo leimattuja pelejä kaksilla renkailla tuohon hintaan!
Isoilla pojilla on isot toleranssit. Kuulin äskettäin läskikiekkojen osalta maininnan "sehän on ihan sama maksaako kiekkosetti 600€ vai 1000€" 😄
Kallis on niin suhteellista. Toki Dillet on kalliita kumeja mutta itse laskin niin että jos sijoituksella vältän esim katkenneen / murtuneen käden, jalan tms niin ovat halvat. Kerran tuossa Hyvinkään kimppalenkillä "säästin" vaihtamalla lenkille kesärenkaat. Siitä sitten mannertenvälinen lippa josta lonkka edelleen osin mustana. Olisi jäänyt kaatumatta jos olisin antanut nastojen olla alla. Onneksi ei mtn paikkoja särkynyt![]()
svheebo on oikeassa jos asiaa ajattelee tuolta kantilta, itse jo periaatteen vuoksi en maksa fillarin kumeista 500€ vaikka olis rahaakin. Mun mielestä valmistaja rahastaa surutta koska ei ole juuri kilpailua ja sehän on toki ymmärrettävääkin, soon taottava ku rauta on kuumaa! Nyt mennään Bestgripeillä jotka makso kahteen renkaaseen 120€ ja ovat kierrätettävissä, olen tyytyväinen![]()
Mä melkein jo perustelin itelleni ostaa noi dillingerit, mutta lompakkoa tutkittuani uskoisin että pärjään varoivaisuudella lopputalven (kop kop) ja ens kaudella hintakilpailu tiputtaa jo hintoja alaspäin. Toivottavasti.
+1 Svheebolle, kaikki millä voin estää loukkaantumisen / ehkäistä onnettomuutta ei ole kallista. Olen katsellut useamman kymppitonnin autoja, jotka ajaa täysin paskoilla kumeilla.
Itse mieluummin ostan hieman halvemman pirssin, jos varaa ei ole kunnon kumekseihin.
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
Kerranhan sitä eletään. Käärinliinoissa ei ole taskuja. Passattiin nastarenkaat maksaa saman verran /kierros, mutta mieluummin ajelen nastoitetulla läskillä kuin Passatilla. Omassa läskipyöräilyssäni olen liikenteessä sillä asenteella, että kun on lähdetty leikkiin mukaan, leikitään sitten kunnolla. Siksi ei ole harmittanut muutaman satasen rengashankinnat, vaikka en mikään varakas olekaan. Periaatteet - pyh.
No jokainen laittaa rahansa mihin haluaa, en minä ketään moiti jos renkaista noin paljon maksaa. Minäkin ajan nastoitetulla läskillä mutta vaan edullisemmin.
Mistähän mahtaisi saada edullisimmin 3.8 Natet 120tpi? (27tpi Nateja olisi mm. XXL kaupassa.) Vai tyytyisikö Floatereihin, onkohan mainittavaa eroa? Tarkoitus nastoittaa BestGripeillä. (Kiitokset VSS:lle nastoista.)
Floaterin nappulat saatta toimia paremmin, tosin shimaanilla on Natessa tainnu pysyä kaikki nastat kiinni
mutanaama muokkasi tätä : 14.01.2015 at 23.28
Misähänpäin Rusty vaikuttaa, mulla olis yksi käytetty 120tpi Nate suotta varastossa. Pistä privaa jos kiinnostaa.
Eipä ollut polvareita yms, eikä olisi ne jäällä lipsahdusta estäneetkään. 398 egeä maksoin dilleistä, toivotaan että ne muutaman talven menevät.
Kiitos ilmaston lämpenemiselle, eteläisellä länsi-rannikolla ei tarvi nastoja koko talvena ja taas säästyy rahaa johonkin muuhun turhaan![]()
Naten nappulasta en osaa sanoa mitään mutta uuteen Floateriin Bestgrip nastat menee nippa nappa asennussyvyyden puolesta, tämä kannattaa huomioida varsinkin jos käytetyn renkaan meinaa nastoittaa. Toisaalta ei nuo ihan heposti ainakaan lennä mäkeen vaikka ei olis ihan täyteen syvyyteen ruuvattu.
MutQ mää ajan niiiiin varovasti.Alkujaan tämän lähetti mutanaama
Edit: tänään oli pari liki 90 asteen mutkaa joissa jään päällä ohut vesikerros. Edessä D5 varoitti hyvin sivistyneesti että kohta muuten lähtee jolloin inasen kevensin kääntöä. Hyvä rengas, mahtihyvä.![]()
Shimaani muokkasi tätä : 15.01.2015 at 09.47
Eka lenkki Budeilla lumipöperössä ajettu, selvästi kykenevämpi rengas kuin GC noissa olosuhteissa, mutta eivät Buditkaan sentään ihmeitä tee. Isompi halkaisija ja ilmatila tuntui parempana mukavuutena ja etenemiskykynä.
Sitä minä vaan ihmettelin, että mihin se self-steering oikein katosi? CG:t veteli aika lailla jo 0,3 bar paineella, nyt oli Budissa edessä 0,2 bar ja ohjaus tuntui vasta auratulla kovalla kevlillä vielä todella hyvältä. Hyvät renkaat. Koiraa ulkoiluttavat mummotkin antoivat respectiä renkaista.![]()
No mitä viimelenkillä GC:lla pöperössä ajelin niin luulen ettei niistä paremmaksi pistäminen ole kummoinen tehtävä.
Etupäässä ei omaa sivuttaispitoa pöperössä nimeksikään. Vaikka kuinka laittaisi painoa keulalle.
Menee vähän kuin kesällä märällä juureksella.
Ja takapään vetopitokin oli mitä oli.
Toki hiutaleitakin oli tullut sen 10-15cm...huomioidaan se kuitenkin.![]()
Jos haluaa läskiin talvirenkaat ja tavoite olisi ns "yleisrengas" eli samalla kumilla pitäisi tulla toimeen niin eri lumiolosuhteissa kuin märällä jäälläkin kevääseen asti eikä esim hintasyistä valinta suuntaudu Dillingereihin (jotka varmaan on kyllä hyvät) niin mennäänkö pahasti pieleen jos hankkii Budit eteen ja taakse ja nastoittaa ne itse?
Pitempiä siirtymiä ei ole tarkoitus noilla ajaa ja heikompaa rullaavuutta sallitaan.
Varmaan ne ei ole optimaaliset joka paikassa ja kelissä mutta lähinnä kiinnostaa arvio että olisiko ne jossain tilanteessa kovin huonot?
Muutamista (5) kotimaan liikkeistä vähän kyselin että onko hajua Schwalben nastallisesta läskikumista ja ainoastaan yhdessä liikkeessä sanoi kaveri kuulleensa huhua, mutta ei mitään virallisempaa tietoa, että sellainen olisi tulossa ennen kesää joten näillä lumilla aika todennäköisesti toimitaan tällä hetkellä saatavilla olevilla renkailla joissa nastallisten valikoima on vähän suppea.
Kirjanmerkit