Rastaalastahan tuo maisema luultavasti löytyy hevostallin takaa lähtevältä polulta, ainakin vinkkeihin sopii.
![]()
uusi kivikenno
![]()
Saisko vähän vinkkiä?
Vanha kuva kuurinmäentie 12 teollisuushallista
ja uusi taas hiukan kauempaa tai lähempää, riippuen mistä katsoo
![]()
Tulkitsen syvän hiljaisuuden kelvolisten fillarointikelien aikana viitteeksi kuvan sijainnin hahmottamisen vaikudesta. Vinkkinä fillarin takana olevan laitteen käyttötarkoitus: puoliautomaattinen käymälä nelijalkaisile kaveille.
karhile muokkasi tätä : 21.01.2015 at 14.27
Oot oikeessa, siel on lystiä (monestakin syystä), ja sijaitseehan tuo rakennus ihan lystillä alueellakin.
Ei helvata, pitäskö mun nyt sit hakee toi...
Haltilanpuisto 2, Lystimäki.
https://www.google.fi/maps/@60.17175...31BNrBBaKg!2e0
Uusi, kun olin laiska, ei kovin kaukana.
![]()
Missä pyörä?
täh, pitiks tässä olla pyöräkin...
Joo, se jäi persauksen alle, valitettavasti, enhän mä tommosta muistanu. Mutta todistetusti olin tänään lenkillä (voit kysästä lenkin vetäjältä), jonka jälkeen kävin hakemassa noi rastit.
Mutta jos kattoo tarkkaan tota haetun rastin kuvaa niin siinä on pyöränlukko, se on mun. Eli jos ette hyväksy niin otetaan uusiksi lukon kera.
Rasti haettu, mutta uuden rastin laittaminen siirtyykin omalta osaltani säävarauksella huomiseen, kun pari kuvaamaani rasti tarjokasta olikin jo käytetty eli vielä on muillakin mahdollisuus.
karhile muokkasi tätä : 28.01.2015 at 00.32
Vanha kuva Kirstin koulun/päiväkodin pihaan sijoitettu siirtokelpoinen yksikkö
Uusi![]()
^ Ajoin tänään tuon uuden rastin ohi kaksikin kertaa. Täytyy huomenna uimaan mennessä kuvata jos muistan.
Vanha Kasavuorentie Kauniainen eli melkein heti Mikael Lybecintieltä Kasavuorentielle käännyttäessä.
Uusi
![]()
Vanha löytyi joen päältä Glimsistä:
Uutta pukkaa:
Totuus on, että en hokannut tuota vanhaa itse vaan löytäjä on Lydis ja olin vaan jalkoineni ensin. Niitä koiteltiinkin, koska takavaihtajan vaijeri pätkähti poikki Glimsinjoelta lähtiessä.
Vastarannalla olevat rivarit on vuokratuotantoa. Kesällä niiden takapihoille oli hienosti kerätty heinä seipäille. Liekö idea lähtöisin katuosoitteesta tai toisin päin![]()
Järvenperässä näkymä Pitkäjärven yli Heiniemeen Tallirenginkujan päästä. (606. rasti)
![]()
uusi
![]()
Marsusram muokkasi tätä : 14.02.2015 at 20.03
Love the Ride!
Läskipyörä oli parkkeerattu Viherlaakson ylikulkusillalle.
Seuraava rasti:
![]()
vanha rasti on Sunan navetan nurkalla, vanha kotitaloni on oikealla 5 metrin päässä.
uusi voimistelullinen rasti
![]()
HarMi muokkasi tätä : 22.02.2015 at 15.23
routaisten peltojen pehtoori
Sunan navetta oikein, oven takana IK-32:n kerhohuone.
Jos kuvasta ei saa selvää, niin kerrottakoon että pyörä riippuu nojapuilla..
No helpotetaan vielä hiukan. Kuvan tie on Espoonväylä.
Ei taida Espoon kuvatasteilla useinkaan olla kyse siitä, etteikö rastia joku tai monet tunnistaisi. Kuvarasti-innostus ei vain (enää) ole kovin suurta. Minua periaatteessa kiinnostaa ja tuo paikka näytti tutulta ja veikkasin juurikin espoonväyläksi ennen vinkkiäkin. Vaikka olen pari kertaa vimeisen viikon aikana ollut pyörällä liikkeellä ja kerran ajanut tuonkin kohdan ohi, ei asia ole tullut silloin mieleen. Ajan toki aina tuolla tien toisella puolella vähän alempana ja siksi ohittaessa tuota lautakasaa yms. ei suoraan sinne näe eikä asiaa hoksaa. Vartavasten pelkkää rastia hakemaan taas ei näillä keleillä tule lähdettyä. Ehkä muidenkin into lisääntyy taas, kun illat on pitkälle valoisia, keli ei ole kurainen, tiet hiekoitushiekkaiset ja ulos lähtiessä ei tartte pukea useaa kerrosta tuulta, räntää ja kuraa pitävää vaatetusta.
Olkaa hyvät, paikka löytyi Finnoontieltä Kiltakallion kohdalta
Uusi
![]()
Krabba muokkasi tätä : 05.03.2015 at 10.45
Kerrottakoon vihjeeksi, että taustalla olevan kukkulan alle on rakenteilla metrovarikko.
Espoonlahden vesitorni(t)
Uus (baana)
![]()
Smo muokkasi tätä : 09.03.2015 at 20.28
No perskules Smo! Kun vihdoin viimein sain fillarin kaivettua esiin lumihangesta ja haettua kevään ensimmäisen rastin kauniin illan kunniaksi, niin eiköhän heti jää kakkoseksiTarkistin vielä rastiltä lähdettyäni ettei sitä vaan ole haettu. Uuden rastipaikkasi kauttakin ajelin, mutta antaa nyt toisten noukkia noin helpot pisteet
Juuri kun täällä valitettiin ettei rastit vaihdu...
Kirjanmerkit