ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 5 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 1581

Aihe: Polar V800

Mulla on samanlainen kombinaatio ja jos yritän nyt mahdollisimman realistisesti sanoa niin viidennellä yrittämällä viimeistään lähtee synkkaamaan mutta ei kyllä koskaan ekalla... Juoksufoorumin puolella oli juttua että huollossa niihin olis vaihdettu latauspistokkeita ihan uudenlaisiksi. Eli luulis niillä siellä olevan jotain tietoa asiasta.

Mutta se ei ole varsinainen vika vaan ominaisuus kun se taitaa vaivata kakkia v800 laitteita

Sent from my iPhone using Tapatalk

Voi olla, että vain kuvittelen mutta mulla (pc) synkkaus tuntuu alkavan todennäköisemmin heti ensi yrittämällä, kun avattuani sync ohjelman annan sen olla hetken rauhassa päällä (vaikka minuutin), kytken vasta sitten usbin koneeseen ja taas hetken odotettuani vasta napsautan itse kelloon johdon toisen pään kiinni. Samaa tuntui tekevän suunnon synkkaus firstbeat athlete ohjelmalla. Eli, että käynnisti synkkausohjelman, antoi olla, kytki usbin, antoi olla ja vasta sitten kellon kiinni klipsiin.

Mullakin alkanut isommat ongelmat sen jälkeen kun talouteen tuli tuo m400 sekoittamaan pakkaa. Mutta minulla on hyvät hermot tietokoneiden kanssa vai miten se meni???

Pitääpäs itsekin koittaa tuota samaa lähestymistapaa

Mulla loppu synkkausongelmat kun ostin ipadin
    Meni vaan niin lujaa hermo siihen että sai nykiä johtoa irti ja rukoilla kaikki mahdolliset avut että sai synkkauksen tehtyä koneella.
    Mitähän kaikkee jännää uutta saadaan kun tulee iso huoltotauko uutenavuotena?

Polar V800

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marko.k Katso viesti
    Mulla loppu synkkausongelmat kun ostin ipadin
    Meni vaan niin lujaa hermo siihen että sai nykiä johtoa irti ja rukoilla kaikki mahdolliset avut että sai synkkauksen tehtyä koneella.
    Mitähän kaikkee jännää uutta saadaan kun tulee iso huoltotauko uutenavuotena?
    Synkkaako toi iLaitteilla ilman piuhaa? Ohjelma on kai Flow? Mun Android ähellys päättyi eilen ja kävin hakemassa iPuhelin 6 plussan.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

Siis flow appsin kautta saa synkattua langattomasti Bluetoothin kautta ja sitten selaimella on vähän parempi katsella dataa kuin flowlla. Android flow apps on tulossa mahdollisesti Q1 eli maaliskuun loppuun mennessä alustavasti ilmoitettu.

Androidin app on ollut ongelma niin Polarille kuin Elisalle omissa sovelluksissaan.

Flow pitäisi olla tulossa V800 yhteensopivana androidille aivan näillä näppäimillä. Tieto Polarin asiakaspalvelusta ja facebook sivulta.

Joo, mutta se flow ei tule toimimaan kuin tietyissä Android malleissa, tieto myös Polarin aspalta.

IncBuff Guest
    Niin se vaatinee Bluetooth Low Energy tuen joka tuli Androidiin 4.3 version myötä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Niin se vaatinee Bluetooth Low Energy tuen joka tuli Androidiin 4.3 version myötä.
    Ei ollut tuosta kyse. Eka softa kun tuli ulos se toimi Samsung S4:n kanssa, mutta ei S5:n kanssa, eikä ainoankaan Sonyn puhelimen kanssa. Android on laitevalmistajien puolelta saatu semmoiseksi, että tiettyjen softien toimiminen kaikkien laitteiden kanssa tuntuu oleva pirun vaikeaa. Itse kuuntelen lenkeillä äänikirjoja ja siksi tuo Elisa kirja sen ongelmat on valitettavan tuttuja.
    Pitihän toi softa asentaa iPuhelimeen ja hyvin toimii synkkaus.

Mulla on vanha IPhone 4S, ja siinä Flow app. V800 Back näppäintä alaspainettuna se loggaa langattomasti harjoituksen puhelimeen ja nettiin.
    Toisaalta...... kun illalla tai joku ilta, kytken sen kuitenkin tietokoneeseen lataukseen, synkkaa se siinä kaikessa rauhassa harjoitukset Päiväkirjaan.
    Tietokoneelta niitä tulee sitten katottua. Harvemmin puhelimesta. Tästä syystä en oo hoksannu mikä vimma se on saada Androidiin tai Windowssiin kun itse en sitä juurikaan käytä ees toimivassa IPhonessa.
    Parhaiten ne näkee sitten tietokoneessa.

Padit on tietenki asia erikseen, Androidi, tai IPadi, mutta niissäkin on selain.

Meillä on M400 ja V800 ja oon itse mittareihin todella tyytyväinen.

Lähinnä synkkauksen takia moni varmasti toivoo sitä android appsia. Lähes joka taloudesta kun löytyy nykyään se tabletti tai useampi. Itselläkin läppäri on kaapissa ja ei sitä jaksa vain synkkausta varten kaivaa tai katsella dataa kun se onnistuu tabletilla. Appsilla synkkaan ja datan katselen selaimella. Latauksen suoritan puhelimen tai tabletin muuntajalla jossa usb.

Onko lataus ns luvallista tehdä jollain puhelimen laturilla? Voihan sen datan katsoa tietokoneella. On ns ottanut lievästi päähän toi johdolla synkronointi.

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKK Katso viesti
    Ei ollut tuosta kyse. Eka softa kun tuli ulos se toimi Samsung S4:n kanssa, mutta ei S5:n kanssa, eikä ainoankaan Sonyn puhelimen kanssa. Android on laitevalmistajien puolelta saatu semmoiseksi, että tiettyjen softien toimiminen kaikkien laitteiden kanssa tuntuu oleva pirun vaikeaa. Itse kuuntelen lenkeillä äänikirjoja ja siksi tuo Elisa kirja sen ongelmat on valitettavan tuttuja.
    Virallisesti ei toimi, mutta esim. tuohon omaan OnePlus Oneen asentui ja toimii ongelmitta.

Virallisesti ei toimi, mutta esim. tuohon omaan OnePlus Oneen asentui ja toimii ongelmitta.
    No Samsungin S5:sdä ei toiminut, eikä toiminut Sonyn Z1:ssä. Noi vehkeet itse testasin.

jatkampa tähän, kun enempi röpinää täällä ku muualla.

eli oottako löytäneet flow.polar.com saitilta mitään hakutyökalua? millä vois etsiä kaveria nimeltä? tai hakea muita heeboja vaikka harjoituksen perusteella(pyöräily, hiihto, juoksu jne...)?!? ois kiva testailla nuita kaveripyyntöhommia sun muita, mut ku ei ole hakutyökaluja missään.

jos joku kokeilumielessä haluaa jeesiä, niin rovaniemi ja mikko nevalainen. mulla on avoin profiili, joten heittäkää kaveripyyntöä niin näkis vähän miten tuo toimii ja voiko siellä jakaa jotain harjotuksia keskenään tms?!
    Kaljakori Vasikalle
    AAC Member
    \,,/ Can't Hurt Jelly \,,/
    Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...

En tiedä onko mitään oikeata hakua millä voisi kaverin löytää mutta karttaa suurentamalla tiettyyn kohtaan näkyy henkilöistä kartalla. Aloin "seurata" sua,kaveripyyntöä ei taida olla mahdollista laittaa. Sitten syöte kohdasta löytyy lista seurattavien akvititeeteistä jota voi analysoida. En myöskään tiedä onko jakoa mahdollista tehdä.

"FlowApp for Android 2.0 is available from Play store on New Year’s Eve, Wednesday 31st. This release brings updates throughout our entire ecosystem."

näin ainakin itse löysin kaverin kun se lähetti oman profiili id ottamalla kohdasta flow webbisivulta -> näytä profliilisi -> "https://flow.polar.com/training/profiles/XXXXXXX" ja antoi minulle -> se aukaisee kaveri sivun ja siitä voi lähettää seuraaja pyynnön, tai sitten kaveri antaan johonkin treeniin suoran linkin. näin me saatiin pelaamaan treenien näkyvyys.
    Omat treenit esim näkyy seuraajille automaattisesti..

en osannut lyhyesti ja tehokkaasti selvittää..sorry

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKK Katso viesti
    Mulla on tuon yhdistämisen kanssa ihan riittävästi ongelmia. Alkaa lataamaan mutta ei saa yhteyttä. Siinä sitä klipsua joutuu rukkaamaan edes takaisin jopa 30 kertaa ennen kuin alkaa synkronoimaan. Polari ei ole moisesta koskaan kuullut. Koneena iMac (uudehko) ja käyttiksenä viimeisin. Ainoa asia mikä mittarissa ns syö miestä. Muuten tuo on loistava vehje tämmöiselle suunnilleen kuiolinvuoteelta nousseelle. Loppukesästä tähän päivään paino 137kg-96kg, verenpaineet huiteli jossain pilvissä ja nyt loistavat. Leposyke laskenut sieltä 100 tuntumasta alle 80. Työ on vielä kesken, mutta ilman tuota Polaria olisin varmasti joutunut jättämään leikin kesken. Eli peukut v800:lle.

Itse synkkaan pääsääntöisesti ipadin kautta BT-yhteydellä.

Arvailua: Toimisiko se iMAC:n (kai siinä BT on?) Polar Flow sovelluksen kautta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaniM Katso viesti
    Itse synkkaan pääsääntöisesti ipadin kautta BT-yhteydellä.

Arvailua: Toimisiko se iMAC:n (kai siinä BT on?) Polar Flow sovelluksen kautta?
    Macistä löytyy bt mutta mä en ainakaan saanut v800 löytymään.

Mistä tuon Polarin Flow sovelluksen löytää tuolta app storesta? Itse olen koittanut hakea ja sieltä löytyy vain Polar GoFit, Polar For Club Group Exrcise ja Polar Team. Olen ladannut ja kokeillut kaikkia, eikä mikään noista ole oikea.

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PetriV Katso viesti
    Mistä tuon Polarin Flow sovelluksen löytää tuolta app storesta? Itse olen koittanut hakea ja sieltä löytyy vain Polar GoFit, Polar For Club Group Exrcise ja Polar Team. Olen ladannut ja kokeillut kaikkia, eikä mikään noista ole oikea.
    Tosta https://itunes.apple.com/fi/app/pola...717172678?mt=8

Kiitos! Ei pysty ymmärtämään miksei hakutoiminto löytänyt tuota. Nyt käy synkkaus ripauksen verran kätevämmin.

IncBuff Guest
    Nyt on V800:sta tukeva Flow App Android ulkona. Ainakin oma V800 synkkautui ongelmitta. Puhelimena OnePlus One.

Mulla samsung s4 ei yhdistä. V800 sanoo heti back napin painamisen jälkeen, että yhteys epäonnistui. Ei yhdistettyjä laitteita. Puhelimen bt on päällä.

IncBuff Guest
    Olethan päivittänyt V800:een eilen tulleen firmiksen? Versio 1.3.5 itselläni.

Jep. Kiitos. Tähän päädyin itsekin. Laiteohjelmani on vanhempi, koska toissapäivänä viimeksi synkkasin johdolla. Pitää ensi vuoden puolella eli kotiin yöllä päästyäni päivittää laite.

Hienosti toimii V800 synkkaus Samsung S3:lla, jossa sisällä Cyanogenmod.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •