GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 90 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40 80 88 89 90 91 92 100 140 190 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.671 - 2.700 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Sitten lokakuun alun jälkeen ekaa kertaa kampia veivaamassa läpi paikallisen raiskion. Josko sitä tämän kokemuksen innoittamana taas jaksais pillastua pyöräilystä, mene ja tiedä,,,

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Vaihtelevaa keliä piti tänään. Kuvat suunnilleen samaan ilmansuuntaan n. puolentunnin välein. Mukavasti oli kävelijöitä riittänyt polkujen tekoon

Tänään sain yllättäen ajokaverin ja mikäs siinä, kun polut ovat aivan mahtavassa ajokunnossa! Yleensä poikasta ei talvipolut kiinnosta, mutta reilu tunti raikkaassa -15 pakkasessa kirvoitti nyt lauseet: Tämä on aivan mahtavaa! Saako isi noita läskipyöriä pienemmässä koossa?

Krossikommuuni / Syöte MTB

Tälläistä tänään Tampereella. Olihan se fiilis taas korkeella.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

^Vähän samalla teemalla jatkaen...

En tiedä kuuluuko tänne, mutta fiilistelin läskin bemmin takapenkille (sedan). Rankaat vaan irti ja hyvin läski istui koko matkan takapenikillä, eikä edes valittanut...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jcool Katso viesti
    En tiedä kuuluuko tänne, mutta fiilistelin läskin bemmin takapenkille (sedan). Rankaat vaan irti ja hyvin läski istui koko matkan takapenikillä, eikä edes valittanut...
    Minäkin olen ottanut läskistä renkaat pois kuljetuksen ajaksi ja laittanut ne peräkonttiin. Sitten itse pyörän olen laittanut takahaarukasta kahdesta tuollaisesta kuvassa olevasta kiinnikkeestä ja etupäästä yhdestä. Hyvin pysyy.

Kai määkin fiilistelen yhdellä tän aamuisella kuvalla. Hieno keli oli ajella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika K Katso viesti
    Tänään sain yllättäen ajokaverin ja mikäs siinä, kun polut ovat aivan mahtavassa ajokunnossa! Yleensä poikasta ei talvipolut kiinnosta, mutta reilu tunti raikkaassa -15 pakkasessa kirvoitti nyt lauseet: Tämä on aivan mahtavaa! Saako isi noita läskipyöriä pienemmässä koossa?
    Mää aattelin sitä 15 tuumasta Farleytä pojille alotus pyöräksi (145-165 cm heput), ja sitten ku ne kasvaa, niin vaimo saa sen...

Syötteellä alkaa kohta kylmäajon testaus, saapa nähä tarkeneeko.

Ai niin ja kommenttina, on hienoja kuvia, ja on mahtavaa kun porukat pysähtyy ottaan kuvia, silloin ne paikat on jotenkin vaikuttaneet visuaalisesti, ja ollaan keskellä luontoa. Loistavaa !!!!

Tämä on aivan mahtavaa! Saako isi noita läskipyöriä pienemmässä koossa?
    No, kyllä kai teille on nyt jo Baby Fatty tilattu

Vaikka itse olenkin "steel is real" koulukunnan edustajia, niin en halua rankaista jälkikasvua ylipainoisella pataraudalla Tosissaan puhuen onhan tuokin vaihtoehto, mutta pitää ensin selvitellä noiden muiden mahdollisten saatavuus/hinta.

Happy biking Hyvin kulkee, 10 kilsan metsäpolkusuttaaminen done. Terkkuja kaikille maailman läskeille, etenkin valkoisille

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Rapsakka pakkaspäivä Oulussa eilen :

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jha Katso viesti
    Rapsakka pakkaspäivä Oulussa eilen :

Mistä päin tämä on? Itse kävin tänään viimeks Kempeleenlahtea ajeleen ristiin rastiin mutta siellä ei ollut kenenkään muun jälkiä.

Jos pitäis tehdyn reitin perusteella veikata, niin Patelan ja Letoniemen välimaastosta..?

Mistä päin tämä on? Itse kävin tänään viimeks Kempeleenlahtea ajeleen ristiin rastiin mutta siellä ei ollut kenenkään muun jälkiä.
    Patelen rannasta. Täällä jälkiä ristiin rastiin

No sitten. Ei se täällä hukkaan mennyt kun kuvarasti löytyi😊

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Minäkin olen ottanut läskistä renkaat pois kuljetuksen ajaksi ja laittanut ne peräkonttiin. Sitten itse pyörän olen laittanut takahaarukasta kahdesta tuollaisesta kuvassa olevasta kiinnikkeestä ja etupäästä yhdestä. Hyvin pysyy.
    tein kuljetuspulmaan tällaisen ratkaisun:
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ee-Itse/page15

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Jos Matti Saanio ois päässyt kuvaamaan läskipyöriä niin jälki ois prikulleen tommosta.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Jos Matti Saanio ois päässyt kuvaamaan läskipyöriä niin jälki ois prikulleen tommosta.
    Kiitos. Onnistuin nappaamaan tasan yhden kuvan ennen puhelimen tilttaamista. Oli niin kamala, että piti leikkiä efekteillä.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Miks täytyy ottaa renkaat pois kuljetuksen ajaksi? Mulla ainaki menee white pro tossa samassa ihan kokonaisena. Hiukan miettiny sitä valollista ja taittuvaa telinettä, että voisi laittaa kurakeleillä suojapussin pyörän päälle, kun tuossa menisi takavalot kokonaan peittoon jos pyörässä olisi pussi päällä.

Vaikka itse olenkin "steel is real" koulukunnan edustajia, niin en halua rankaista jälkikasvua ylipainoisella pataraudalla Tosissaan puhuen onhan tuokin vaihtoehto, mutta pitää ensin selvitellä noiden muiden mahdollisten saatavuus/hinta.
    Kyllähän se lasten One on ihan alua. Tai voihan se one hiukan painavampi olla mut olisko vanne/sisärengas kevennysten jälkeen? Just sen olonen pyörä mitä iskäkin voi lainata ko vähän leikittää!
    Video... https://www.youtube.com/watch?v=EygF8Cu4hj4

Tänään työporukan kanssa pyöräilee, pro ladaläski jäi jälkeen eikä ehtinyt kuvaan. (jäälle menoa en kyllä suosittele täällä etelässä)
    Bulkkaaja muokkasi tätä : 27.12.2014 at 15.50
    https://raumamtb.sporttisaitti.com/

Uutta infoa minulle, thnks!. Luulin sen olevan terästä senkin..

Syötteen Ahmavaara näkyy, kohta Ahmatuvalla.

Isosyötteen päällä

Jatketaan OT-aiheella. Saako noita pyörän kannakkeita käänneltyä tuossa vapaasta? Olen miettinyt teline ratkaisua pyörän kuljettamiseen eikä vielä ole hyvää löytynyt. Suurin kriteeri on että pyörä pitää saada niin korkealle ettei renkaat ole auton pakoputkien kohdalla. Kaikki nuo missä pyorää kuljetetaan vetokoukussa on korkeudeltaan liian matalia. Ilmeisesti olisi otettava ne renkaat joka tapauksessa irti...Voitko laittaa kuvan, vaikka toiseen ketjuun jos tämä alkaa mennä liian ot, missä näkyy mihin asentoon pyörä asettuu tuossa?

Saa väännellä vapaasti.

Itsellä on samanmoinen ja skulaa myös oman läskin kanssa mainiosti. Kuvaa tosin ei tähän hätään ole, mutta se asento riippuu aika paljon fillarin koosta. OMa L-XL-kokoinen fillari menee nätisti vaakaputkesta tuohon, mutta esim. vaimon ja juniorin fillarit on laitettava tapäästä vaakaputkesta kiinni ja edestä viistoputken alta eli silloin fillarin keula on aika pystyssä

Jäsen Ski:n kuvista fiilis huokuu niin että kateeksi käy.

*kumartaa*

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Jäsen Ski:n kuvista fiilis huokuu niin että kateeksi käy.

*kumartaa*
    Kiitos paljon, oli hieno reissu, vajaa 3h, 200 korkeusmetrissä noin 24-26C pakkasta, Ahmavaara 300m -15c ja Isosyötteen päällä 420m noin -10c.
    Oli niin kaunista matkalla että oli jotenki hienoa

On kyllä Skin kuvat Syötteeltä hienoja! Pieni hetki aurinkoa kaamoksen keskellä
    Kuvista "kuulee" hiljaisuuden ja pakkasen napsahtelun!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •