Sitten lokakuun alun jälkeen ekaa kertaa kampia veivaamassa läpi paikallisen raiskion. Josko sitä tämän kokemuksen innoittamana taas jaksais pillastua pyöräilystä, mene ja tiedä,,,
Tapatalkista iKälättimellä
Sitten lokakuun alun jälkeen ekaa kertaa kampia veivaamassa läpi paikallisen raiskion. Josko sitä tämän kokemuksen innoittamana taas jaksais pillastua pyöräilystä, mene ja tiedä,,,
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Vaihtelevaa keliä piti tänään. Kuvat suunnilleen samaan ilmansuuntaan n. puolentunnin välein. Mukavasti oli kävelijöitä riittänyt polkujen tekoon![]()
Tänään sain yllättäen ajokaverin ja mikäs siinä, kun polut ovat aivan mahtavassa ajokunnossa! Yleensä poikasta ei talvipolut kiinnosta, mutta reilu tunti raikkaassa -15 pakkasessa kirvoitti nyt lauseet: Tämä on aivan mahtavaa! Saako isi noita läskipyöriä pienemmässä koossa?![]()
![]()
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Tälläistä tänään Tampereella. Olihan se fiilis taas korkeella.
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
^Vähän samalla teemalla jatkaen...
![]()
En tiedä kuuluuko tänne, mutta fiilistelin läskin bemmin takapenkille (sedan). Rankaat vaan irti ja hyvin läski istui koko matkan takapenikillä, eikä edes valittanut...![]()
Kai määkin fiilistelen yhdellä tän aamuisella kuvalla. Hieno keli oli ajella
Mää aattelin sitä 15 tuumasta Farleytä pojille alotus pyöräksi (145-165 cm heput), ja sitten ku ne kasvaa, niin vaimo saa sen...![]()
Syötteellä alkaa kohta kylmäajon testaus, saapa nähä tarkeneeko.
Ai niin ja kommenttina, on hienoja kuvia, ja on mahtavaa kun porukat pysähtyy ottaan kuvia, silloin ne paikat on jotenkin vaikuttaneet visuaalisesti, ja ollaan keskellä luontoa. Loistavaa !!!!
Vaikka itse olenkin "steel is real" koulukunnan edustajia, niin en halua rankaista jälkikasvua ylipainoisella pataraudallaTosissaan puhuen onhan tuokin vaihtoehto, mutta pitää ensin selvitellä noiden muiden mahdollisten saatavuus/hinta.
Happy bikingHyvin kulkee, 10 kilsan metsäpolkusuttaaminen done. Terkkuja kaikille maailman läskeille, etenkin valkoisille
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Rapsakka pakkaspäivä Oulussa eilen :
![]()
Jos pitäis tehdyn reitin perusteella veikata, niin Patelan ja Letoniemen välimaastosta..?
Patelen rannasta. Täällä jälkiä ristiin rastiinMistä päin tämä on? Itse kävin tänään viimeks Kempeleenlahtea ajeleen ristiin rastiin mutta siellä ei ollut kenenkään muun jälkiä.![]()
No sitten. Ei se täällä hukkaan mennyt kun kuvarasti löytyi😊
tein kuljetuspulmaan tällaisen ratkaisun:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ee-Itse/page15
Miks täytyy ottaa renkaat pois kuljetuksen ajaksi? Mulla ainaki menee white pro tossa samassa ihan kokonaisena. Hiukan miettiny sitä valollista ja taittuvaa telinettä, että voisi laittaa kurakeleillä suojapussin pyörän päälle, kun tuossa menisi takavalot kokonaan peittoon jos pyörässä olisi pussi päällä.
Kyllähän se lasten One on ihan alua. Tai voihan se one hiukan painavampi olla mut olisko vanne/sisärengas kevennysten jälkeen? Just sen olonen pyörä mitä iskäkin voi lainata ko vähän leikittää!
Video... https://www.youtube.com/watch?v=EygF8Cu4hj4
Tänään työporukan kanssa pyöräilee, pro ladaläski jäi jälkeen eikä ehtinyt kuvaan. (jäälle menoa en kyllä suosittele täällä etelässä)
![]()
Bulkkaaja muokkasi tätä : 27.12.2014 at 15.50
https://raumamtb.sporttisaitti.com/
Uutta infoa minulle, thnks!. Luulin sen olevan terästä senkin..
Syötteen Ahmavaara näkyy, kohta Ahmatuvalla.
Isosyötteen päällä
![]()
Jatketaan OT-aiheella. Saako noita pyörän kannakkeita käänneltyä tuossa vapaasta? Olen miettinyt teline ratkaisua pyörän kuljettamiseen eikä vielä ole hyvää löytynyt. Suurin kriteeri on että pyörä pitää saada niin korkealle ettei renkaat ole auton pakoputkien kohdalla. Kaikki nuo missä pyorää kuljetetaan vetokoukussa on korkeudeltaan liian matalia. Ilmeisesti olisi otettava ne renkaat joka tapauksessa irti...Voitko laittaa kuvan, vaikka toiseen ketjuun jos tämä alkaa mennä liian ot, missä näkyy mihin asentoon pyörä asettuu tuossa?
Saa väännellä vapaasti.
Itsellä on samanmoinen ja skulaa myös oman läskin kanssa mainiosti. Kuvaa tosin ei tähän hätään ole, mutta se asento riippuu aika paljon fillarin koosta. OMa L-XL-kokoinen fillari menee nätisti vaakaputkesta tuohon, mutta esim. vaimon ja juniorin fillarit on laitettava tapäästä vaakaputkesta kiinni ja edestä viistoputken alta eli silloin fillarin keula on aika pystyssä![]()
Jäsen Ski:n kuvista fiilis huokuu niin että kateeksi käy.
*kumartaa*
On kyllä Skin kuvat Syötteeltä hienoja! Pieni hetki aurinkoa kaamoksen keskellä![]()
Kuvista "kuulee" hiljaisuuden ja pakkasen napsahtelun!
Kirjanmerkit