GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 56 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 46 54 55 56 57 58 66 106 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.651 - 1.680 / 4161

Aihe: Kengät talveksi

Jänniä on nämä Wölvhammerien sopimiset, tilasin ensin koon 45 ja tuntui että pyörii jalassa ja kantapää ei asettunut tiukasti.
    Vaihdoin kokoon 44 ja nyt on sopivat paksullakin sukalla.
    Jalka on mallia leveä ja pituudeksi mittasin 276mm, sen perusteella otin ensin 45.

Häh ja mulla lyhyempi jalkaterä vieläpä 263mm ja on jo melkonen urheilusuoritus saada nuo poopot jalkaan ja vetoketjunkin kiinni saaminen vaatii kohtuuttomasti voimaa. Jännä et jos ottasin tuon kokotaulukon mukaaan niin oikea koko olis 43. En tiiä sitten että onko minun jalkaterä jotenkin korkea vai mikä ihme...
    Jos joku nuo haluaa ostaa tai vaihtaa niin ottaa nopiaan yhteyttä.

Miten nopiaan tuo vaihto BD:lla tapahtuu, kun olis pikku hoppu?
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

Työläät tosiaan on jalat saada kenkiin ja pois, mutta sopivalla taktiikalla aika on lyhentynyt.

Noin viikko meni palautuksessa, mutta tyrin sen ja sain rahat takaisin samana päivänä kun kengät palautui. Tilasin uudet ja ne olikin sen reilu 50€ halvemmat silloin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SvaR Katso viesti
    Häh ja mulla lyhyempi jalkaterä vieläpä 263mm ja on jo melkonen urheilusuoritus saada nuo poopot jalkaan ja vetoketjunkin kiinni saaminen vaatii kohtuuttomasti voimaa. Jännä et jos ottasin tuon kokotaulukon mukaaan niin oikea koko olis 43. En tiiä sitten että onko minun jalkaterä jotenkin korkea vai mikä ihme...
    Jos joku nuo haluaa ostaa tai vaihtaa niin ottaa nopiaan yhteyttä.

Miten nopiaan tuo vaihto BD:lla tapahtuu, kun olis pikku hoppu?
    Tilaa vaikka samantien kokonaan uudet tulemaan. Palautat väärän koon kun kerkeät niin saat rahat siitä sitten takas kun palautus (ei siis vaihto) on menny perille ja käsitelty. Palautuslomakkeen ja paketin päälle liimattavan itellalle ilmaiseen palautukseen kelpaavan osoite/viivakoodilappusen saat b-d:n sivuilta omilla tunnuksillasi.

Mitkä lukkopolkimet toimii hyvin uudemman mallisten Wölvhammereiden kanssa.
    Nykyiset Look s-trackit on shimmailusta huolimatta erittäin hankalat käytössä, kiinnittyminen ongelmallinen ja välillä irtoaa liiankin helposti. Irtoaminen ei ole ongelma jos on tiukaksi shimmattu, mutta kiinnitys tuottaa ongelmaa oli miten tahansa shimmattunu.

SPD klossien kanssa lumi tuppaa pakkautumaan kyllä varsin tehokkaasti pohjaan kiinni. En tiedä sitten toimisiko jotkut muut shimanon polkimet paremmin kuin pd-m540, joiden kanssa ainakin itsellä on ongelmia.
    Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.

Saman olen havainnut omissa M540pedaaleissa, Vauden talvikengissäni on vielä tosi korkea kuviointi pohjissa. Niin samantyyppinen lukitusmekanismihan kaikissa Shimanon polkimissa on jottei se mallista ole kiinni. Silikonispraysuihke tai vaikka multiöljy auttaa pikkasen.

Toisaalta kelpaa tuo M540 ammattikuskille cyclocrossiin. Olikohan se kuva 13
    http://velonews.competitor.com/2014/...-superx_356430
    arctic biker muokkasi tätä : 21.12.2014 at 18.28
    I väntan på ännu dåligare tidet

Eggbeatterit toimii talvella ja kesällä. Käyttänyt niitä kaikissa pyörissä siitä asti kun tulivat markkinoille vuosikymmen sitten.

Myös vahva suositus kampiveljille, shomanoille ei ole ollut käyttöä aikoihin. Talvikäyttöön ja kiukutteleville polville todella mainiot.

Eggbeattereita tullut taas talven tullen pohdittua, mutta Lookeista olen tykännyt Eggbeatereita enemmän kesäkäytössä ja ei viitsisi taas päivittää polkimia.

Ehkä taidan kuitenkin vaihtaa.

Munanvatkaimet on ehdottomat suojalumella. Puhdistuu helposti, kun se lumi ei pääse pakkautumaan mihinkään.

Mun Vaude Termatic RC "kumppareiden" pohjassa on kuten kesäkengissäkin Time Atac kolossit ja pyörässä XC8 polokimet. Eipä ole nuoskasta tai pakkaslumesta vaivaa. Kuten ei hiekastakaan, savesta tai risukossa kävelystä. Pelaa vaikka CX-kisoissa juoksee mäet ylös soralla tai kivituhkalla.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

Onneksi pakastuu ja oikea talvi tulee, sen verta iso ja arvokas rasti pedaalien uusinta jotta Shimanoissa pysyn. Eggbeaterien kestävyys ei taida olla vieläkään Simpan tasolla?
    I väntan på ännu dåligare tidet

Ei Eggbeatereiden kestävyys välttämättä ole shimanon tasolla, mutta käytettävyys on paljon parempi, tosin shimanoista oon saanu akselin poikki ja eggbeatereista en.

Onko Juhalla uudemmat vai vanhemmat Wölvhammerit?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viesti
    Onko Juhalla uudemmat vai vanhemmat Wölvhammerit?
    Vanhinta mallia ovat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Eggbeaterien kestävyys ei taida olla vieläkään Simpan tasolla?
    Kyllähän noita rikki on mennyt jonkin verran, mutta lasken ne kulutusosiksi. Eivät ne sentään joka vuosi hajoa.

Shimpat toimii ihan hyvin jos ei laita jalkaa maahan lenkin aikana

Bike-Discountin tän päivän joulukalenteriluukussa Northwaven talvikengät erittäin edullisia.
    http://www.bike-discount.de/en/shop/...er-shoes-10875

Yritin vähän googlailla mutta en selkeää vastausta löytänyt - mikä olisi sopiva talvikenkä leveälestiselle jalalle? Muuten ihan normi 43 koko mutta nykyiset Diadora Polaris kengät armotta liian kapeat. Polariksella ensin puutuu jalanpohja ja vähitellen jäätyy varpaat. Auttaa jos tunnin jälkeen menee jaloilleen ja juoksee noin parisataa metriä mutta pitäisin mielellään juoksu- ja pyörälenkit erillään.

Miten tuo edellämainittu Northwave suhtautuu jalan leveyteen?

Minulla on leveä jalka, joka on viihtynyt Laken talvipopoissa. Muista kengistä en tiedä.

Onko noin 260 se ns. hyvä hinta jolla Wölveja parhaimmillaan saa? Nythän ne esim ovat 299 b-d:ssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti
    Minulla on leveä jalka, joka on viihtynyt Laken talvipopoissa. Muista kengistä en tiedä.
    Lakella on leveä ja kapea lestiset versiot samasta kengästä. Kaikki kaupat eivät pidä kuin kapeaa versiota hyllyssä ja yleenssä niin, ettei leveydestä ole silloin erikseen mainintaa. Siis tarvitaan tarkkuutta ostaessa. Laken koot ylipäätään on aika pieniä. Esim. itselläni normaalikoko 43 ja Lake 303 leveälestisenä koossa 45 olisi ollut sopiva kahden sukan kanssa. 44 Wölvhammer on mulle myös sopiva kahdella sukalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Onko noin 260 se ns. hyvä hinta jolla Wölveja parhaimmillaan saa? Nythän ne esim ovat 299 b-d:ssa.
    Noin kerran viikossa alle 250 b-d:ssa. Alin noteeraus 227.

Laket kävi jalassa parin tunnin lenkin ja seuraavana päivänä myin pois. Mutta jospa noi Wölvit sitten.

Kengät talveksi

Laken 303 Wide ei ole talvikengäksi mun mielestä mitenkään leveä, about Shimanon normaalien talvikenkien luokkaa. Minkähänlainen kanootti se ei-wide versio onkaan...

Löytyykö noita 45NRTH:n popoja jossain pääkaupunkiseudun puujalkaliikkeessä?

Tiedä siitä mutta 46 numero lähti just tilaukseen b-d:sta 227 euron hintaan.

Tiedä siitä mutta 46 numero lähti just tilaukseen b-d:sta 227 euron hintaan.
    Wölvit 227 euroa. Tilaukseen lähti. Ja samalla komm vor+.
    http://www.bike-discount.de/en/buy/4...ing-spd-127973
    Täsä vielä linkki.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti raatsi Katso viesti
    Löytyykö noita 45NRTH:n popoja jossain pääkaupunkiseudun puujalkaliikkeessä?
    Kysys tuolta: http://www.shocktherapy.fi

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Laken 303 Wide ei ole talvikengäksi mun mielestä mitenkään leveä, about Shimanon normaalien talvikenkien luokkaa. Minkähänlainen kanootti se ei-wide versio onkaan...
    No mulle riitti paria numeroa pienempi ku shimpassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Mulla on omasta mielestäni leveä jalka, ja normiversio on ihan tarpeeksi leveä ainakin koossa 47. Lakellahan on todella hyvät kokotiedot sivuillaan, sieltä mittailin oikean koon ja totesin ettei leveää lestiä tähän hätään tarvitse. Aikamoinen räpylä saa olla jos tarvitsee melkein 13 cm leveää kenkää.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •