FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 161 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61 111 151 159 160 161 162 163 171 211 261 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.801 - 4.830 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Mää olen hoodeilla jo kympiltä, mut voisin tulla parkkikselle 11.00 toiveikkaana ettäjotta jos saisin vähän roudausapuja. Mun reppuun ei mahdu klapit ja makkarat ja viittis ajella monta kertaa eessuntaas.

voisi jälkeenpäin vaikka G-polun ajella Keimolan suuntaan, tai sitten jtkn ihan muuta.

No mä taidan fiilistellä omilla nurkilla ja tutkailla Hodagin käyttäytymistä lumella, on vähän tuon pyörän kuskaaminenkin työlästä. Tuli pyöräilystä kallis harrastus kun joutuu autonkin vaihtamaan

mutanaama Guest
    Kovia kuskeja noi vpcx-hemmot. Siellä ne veti metässä hirmuista kyytiä ihan väärillä välineillä.
    Me ajettiin HC:n kanssa kilpaa siitä, kumpi uskaltaa ajaa syvemmälle. Tyhmempi oli hölmömpi.

Kumpi oli kampi vai tyhmempi?

Kummallakin kastui kammet ja kengät, eli yhtä tyhmiä molemmat, paitsi että mä olen nuorempi ja komeempi.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Sanotaan näin, että 303 kenkänä, shimanon talvihousut ja sealskinzin sukkien ansiosta huomasin vasta himassa, että kengät tarvii kuivatusta. Kun ei jaksa ajaa kovaa, eikä uskalla kikkailla, niin tommoseen sitä sitten ryhtyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Kummallakin kastui kammet ja kengät, eli yhtä tyhmiä molemmat, paitsi että mä olen nuorempi ja komeempi.
    No ainakin nuorempi.
    Memento mori

Setiä™ ei lätäköistä pidä poissa mikään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Setiä™ ei lätäköistä pidä poissa mikään.
    Hyvä selitys inkontinenssille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Sanotaan näin, että 303 kenkänä,.
    Onko kyse Laken MXZ303:sta? Oletko vetänyt klossit suoraan pohjaan kiinni vai jotain palaa klossin ja kengän pohjan väliin?

mutanaama Guest
    Suoraan, kuinka niin?

Sitä meinaan että joissain kengissä klossin paikka on niin syvällä verrattuna kengän ympäröivään pohjaan että on tarvis jollain välilevyllä tms korottaa klossia jos ei halua veistää kengän kuvioita matalammiksi että poljin hyvin kytkeytyy ja toiseksi jotkut sanoo että on hyvä olla jotkut, vaikka rst-pellistä tehdyt palat jotka on klossia isommat ja suojaavat kengän pohjaa ettei poljin hiero sitä rikki. Tässä siis kyse Shimanon SPD-systeemistä.

mutanaama Guest
    Ei mulla tuollaista huolta ole ollut, vedet tuli kenkään suuaukosta kun pelleiltiin lätäkössä. tv mutis 49vee

Joo. Luin reipashenkisestä pyöräilystänne ja varusteista ja vähän googlailin ja löysin nuo kengät. Niistä ei löytynyt kuin hyviä arvosteluja ja kokemuksia ja kun omina kenkinä on ollut vain Biltemat jotka alkaa olla vähän kylmät (ihan hyvät kesällä) niin kävin äsken ostamassa Laket Cycle Centeristä. Ajattelin ettei teilläkään semmoisia ole jos ne huonot olis kun ilmeisesti vähemmän kuivissakin paikoissa rymyätte. Vaikuttaa ihan asiallisilta.

mutanaama Guest
    Jep, olen ollut pirun tyytyväinen

Mukava kuulla. Myyjä sanoi myyneensä niitä 3 vuotta ja yhtään takuujuttua ei hänen mukaansa ole ollut. Ja jos tarvii niin kiristyssysteemin varaosiakin kuulemma löytyy maahantuojalta.

Muuten, Petikon lenkistä Petakseen lähtevän polun tiedän samoin kuin Tallimäentien päästä hevostilan vierestä myös Petakseen lähtevän löysin. Onko muita reittejä sielläpäin?

Onhan sielä melko paljon ajettuja ja ajamattomia paikkoja, joka kerta kun sielä ajetaan eksytään uusille poluille.

Jos ei tule niin paljon lunta että kapeapyöräisellä ei pääse niin olisi joskus mukava tulla sinne teidän porukan kannoille ympäristöoppiin.

Kyllä jonoon ihmisiä mahtuu, eikä me olla vielä ketään jätetty metsään vasten omaa tahtoaan...
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Mukava kuulla. Myyjä sanoi myyneensä niitä 3 vuotta ja yhtään takuujuttua ei ...
    Myyjä puhuu puuppaa. MXZ303:t tuli saataville kaks vuotta sitten. Ne vanhemmat 301/302:t oli ihan eri popoja.

En sit tullu eilen laavumaastoon petikkoon. Etsin sensijaan puolituntia ketjunkappaletta räntäsohjosta. Vilustutti senverran sit et ajelin omavauhtisen sakkokierroksen länteen päin.

Juuh.
    Mulla on yhet Mxz300 klopot ja yhdet 303:t ja ne on ihan eri planeetalta ne klopot. Sit on ne vesikelin neopreenijärvikengät joissa jalat eivaan kastu. Ei niissä mtn klossinaluslevyjä tarvii ellei Kränkin vispilöitä käytä polkusimina. Setälauman perämies kyllä huolehtii vieraat pois mettästä. :whip:

mutanaama Guest
    Jaa juu, menihän mulla toisen kengän kiristin pas2, mutta niin hi5bikes kun boakin laittoin takuuna uudet alta aikayksikön.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Myyjä puhuu puuppaa. MXZ303:t tuli saataville kaks vuotta sitten. Ne vanhemmat 301/302:t oli ihan eri popoja..
    Eli ihan normi kauppamies. Joo, kyllähän se niin on että jos ennalta tuntematon kauppias on ainoa informaatiolähde ostettavasta tavarasta niin riski rahojen päätymiseen vanhan kansan tuntemaan kuuluisaan kankkulan kaivoon on varsin iso.
    Mutta hyvä että ilmeisesti ihan suht hyvät ja takuuasiatkin hoituu. Kyllähän ne sen verran maksoikin (248€) että jonkinlaista laatua voikin odottaa.

Ennen vanhaan mitä tahansa reklamaatioasiaa hoidettaessa vakioselitys oli, ettei ole kellään toisella hajonnut tms. Nykyisin tuota kuulee harvoin , koska googlella löytää aina vastaavia tapauksia.

Viimeisin esimerkki Sonyn LP-levysoitinongelma, joka ratkesi googlen avulla. No... se ei ollut takuuasia enää kun oli 40 vuotta vanha soitin, mutta kuntoon tuli.

Ennen tosiaan kodinkonemyyjällä oli "just samanlainen kotona, hyvä peli".

Nyt viimeksi tuli kyllä ostettua sellaisella puheella jääkaappi että "ei me oo tuota uudempaa mallia vielä nähty mutta ihan hyviä ne on aikasemmin tehneet."

Aiheeseen liittyen, ajoaikaa ehkä luvassa vähän enempi kun duunit vähän hellittää loppuviikosta. Lumeneista uupelo (tehokkaamman tankovalon kiinnike särki) ja läskitön on vissin jo outo lintu

Oliskos perjantaille jotain ajomeininkejä.Petikossa taitaa olla melkosia lätäköitä jos niissä haluu läträtä.. vai Askisto, jossa ei kai niin märkää?

Askiston perinteiset perjantai kalia ajot, kl. 18.30 siitä päiväkodin parkkikselta.

^jees,sinne

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Onhan sielä melko paljon ajettuja ja ajamattomia paikkoja, joka kerta kun sielä ajetaan eksytään uusille poluille.
    Kävin vähän Petikon takana olevan vanhan hiekkakuopan maastossa ajelemassa. Löytyyhän sieltä tosiaan vaikka minkälaisia polkuja. Sateiden takia vaan osin vähän kosteaa mutta muuten ihan mukavia paikkoja.

mutanaama Guest
    Perjantaina tarvitaan taas pääntyhjennyslenkkiä. Lähtö Askiston päiväkodin parkkikselta niinku HC tuossa aikasemmalla sivulla jo mainosti mitä mä en tietysti nähny ku sivu olikin jo vaihtunut ihan toiseksi.. vaikka kello 18:30, ehtii saada hommat loppuun.
    mutanaama muokkasi tätä : 18.12.2014 at 16.47

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •