GiantHephaFillariElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 30 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Nii... kävin iskuterapiassa pitkän (toistettuja tyhmiä kysymyksiä sisältävän ) höpöttelysession. Ei helpottanut oloa, sopivia vaihtoehtoja tulikin lisää.
    Jos läskipyöriä jostain pitää moittia, niin eniten lukuisista standardeista. Äkkisestään on aika hämmentävää, kun on eri levyisiä haarukoita ja epäloogisia renkaansopivuuksia. Napojen leveyksiä vöi ehkä muuttaa päätyholkeilla tai sit ei jne. Ei ne kysymykset äkkiseltään tyhmiä ole ja kertaus on opintojenäiti.

Ka, enpäs keksiny itteeni esitellä, enkä nicciäs kysellä. Taisin notkua siellä taustapiruna vähän löylyäkin lyömässä. Funtsailin itsekin siinä syntyjä syviä muiden asiakkaiden kans/päälle joristessa ja perustelin itsellenikin ihan järkiperäisiä syitä vaikka mihin. Sain sit viimein illansuussa ne uudet lakrut mun takanapaan asennutettua, meno tuntuikin tahmaiselta aiemmin. Pedal kick -mäiskintä oli vaihteeks ryydyttänyt pahiten vetolaitetta. Nyt on taas niin napakkaa ja jouheeta.

Mitä polvimurheisiin tulee, niin taas on kestäny ihan hyvin Moonlanderin q-factoria ja vähän turhan matalaa penkkiä. Pahimmat könyämiset tietty yleensä putkelta, joka ehkä petraa tossa. Kyllä se oli se juoksu ja puutteellinen liikkuvuus ja ylimäärinen lihasjännitys, joka ne reilun vuoden takaset murheet aiheutti.

Edit: Mulla se fyssari ei menny ihan niin pitkälle. Totes vaan mun lonkankoukistajien rajoittavan jalan oikaisua seistessa/kävellessä/juostessa ja empi pakaroiden olevan vähän perseestä. Jumppaliikkeitä, pilatesrullaa ja järjellisesti mitoitettuja venytyksiä neuvo ja homma rupes oikenee. Pilatesrullasta ja hieronnasta vois moni saada paljon apua. Pitäis rullailla useammin ja ehkä vaikka uskaltautua hierojalle. (Do I want happy ending?)
    petjala muokkasi tätä : 12.12.2014 at 22.25 Syy: Pekka T L:än viestin tarkempi lukeminen

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •