GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 66 / 371 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 56 64 65 66 67 68 76 116 166 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.951 - 1.980 / 11127

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

  1. #1951
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    146
    En tiedä D4 120tpi painoa, mutta 27tpi nastoilla aika tasan hentoiset 1700g kahden kumin hajonnalla itse jollain keittiövaa'alla mittaillen.
    Yksi myyntilähde kertoo kuitenkin:
    Weight: 1500g (27 TPI) or 1275g (120 TPI)
    Eli tiedä noista nyt sitten varmaksi...

  2. #1952
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    126
    Itsellä pyörii vielä alla -14 Muklukin ensiasennus 27tpi Natet. Hommasin pyörän käytettynä loppukesästä ja olen nyt kyseisillä renkailla päässyt ajamaan monenlaisessa eri maastossa.

    Loppukesän kuivissa maastoissa kiinnitin ensimmäisenä huomiota järkyttävän huonoon rullaavuuteen. Ajattelin kuitenkin katsoa syksyn muta/lima -kelit ennen kuin ryntään rengasostoksille. Kun mutaiset ja märät polut juurakkoineen koittivat, niin ei voi kuin hämmästellä pitoa. Vaikka rengas ei rullaakkaan, niin pelkästään pidon takia pidin renkaat alla. Tänään sain ensimmäisen kosketuksen lumeen ja aivan loistavasti toimii sellaisessa puurolumessa ja koskemattomassa hangessa. Ei vetele ja vetopitoa riittää. Myös röpelöpintaisella jäällä ei lipsunut, vaan eteni luotettavasti. Mutta se rullaus vieläkin... Tampatulla kovapohjaisella lumipolulla rullaa yhtä surkeasti kuin kuivassa kangasmetsässä ja asfaltilla. Voisi rullaavuutta luonnehtia siten, että pyörä pysähtyy loivassa alamäessä, jos ei polje...

    Eli nyt haluaisin suosituksia hyviksi talvirenkaiksi, jotka rullaisi hieman paremmin. Minkä levyinen rengas tuohon menee alkuperäisillä RD vanteilla? Vai onko joku muu syynä huonoon rullaavuuteen? Paineet sellaiset sopivat, ei kolise, mutta ei ole kovatkaan. Painoa kuskilla n. 70kg, joten mikään leveä ei ole pakollinen...

  3. #1953
    zipo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    vaan kuinka sitä käyttää
    Oikeesti totta,Olen joutunut hakemaan tuntumaa renkaisiin eri vuodenaikojen mukaan.
    Kesäkelien jälkeen pari ekaa märkä/pimee lenkkiä oli melkoista räpeltämistä mutta sitten oppi viemään pyörää paremalla tavalla myös märällä alustalla ledkypävalossa.
    Nyt kun lumi tuli maahan niin sama juttu taas,ei 100% luottoa renkaisiin.Tatsi löytynee kuten aina ennenkin ilman rengashankintoja.
    Mitä enemmän ajaa sen parempi tuntuma ja pystyy ajelemaan lähes renkaalla kuin renkaalla,kunnes ostaa kaupasta tai lainaa kavereilta jotain uutta ja erinomaista rengasta testiin....

  4. #1954
    Liittynyt
    10/2011
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    649
    Eli nyt haluaisin suosituksia hyviksi talvirenkaiksi, jotka rullaisi hieman paremmin. Minkä levyinen rengas tuohon menee alkuperäisillä RD vanteilla? Vai onko joku muu syynä huonoon rullaavuuteen? Paineet sellaiset sopivat, ei kolise, mutta ei ole kovatkaan. Painoa kuskilla n. 70kg, joten mikään leveä ei ole pakollinen...[/QUOTE]


    Hyvä talvirenkas on sellainen missä pito/rullaavuus riittää sinulle. No joo mullakin on -14 Mukluk. Viime talven ajelin Nateilla ja joo rullaavuus on surkea. Keväällä laitoin alle BFL ja rullaus aivan toiselta planeetalta. Rullas niin hyvin ettei kuski meinannut pysyä mukana. Jos nappula pienenee rullaus paranee ja pito huononee. Olen ajanut nyt myös lumella BFL. Kyllähän se sutii jyrkkään mäkeen jopa meikäläisen voimattomilla jaloilla. Asiantuntia raati on kyllä sanonut täällä että jos takasen kääntää toisinpäin pitoparanee selvästi. Husker du olis myös mielestäni hyvä kompromissi pito/rullavuus, tosin arvovaltainen raati on lytännyt senkin renkaan täällä.

    Minä aion laittaa talveksi Natet takaisin alla, vaikka ne onkin sellaiset ankkurit. Mutta niissä on hyvä pito, muualla paitsi peilijäällä. Ja minä olen jo valmiiksi seutukunnan hitain, joten jos vauhtini hidastuu lisää eise haittaa mitään! Arvovaltainen raati on kyllä sanonut täällä että nappularenkaat talvella särkee polunpinnan ja takana tulevat ovat vaikeuksissa. No meitsin on hitain, joten takana ei ole tulossa enää muita kuin sudet ja niille on hyvä että polku on rikki. Eivätpähän pääse niin helposti meitsin kinttuihin kiinni! Dilligerit nastoilla ois hyvät, mut no HINNAT on aivan järkyttävät.

  5. #1955
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Muklukkiin RD 80mm menee Bud ja Lou kombokin 1x10. Dillinger 5 olisi oma valintani pidon ja rullauksen suhteen hinta vielä rajoittaa. Hetken kattelen, jos Jumbojimit ilmaantuu myyntiin, jos ei Bud luultavasti eteen ja vanha Floateri taakse tai sitten joku levempi, mutta ei Lou kuitenkaan. Huskedu toimii tampatulla pohjalla hyvin, mutta vaikeudet alkaa pehmeässä etusen puskemisena ja vetopidon puutteena. Pärjää, mutta Dillinger 4 tai 5 varmasti parempi kompromissi lumelle.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  6. #1956
    Liittynyt
    10/2012
    Paikkakunta
    Vantaa, Ristiraja
    Viestit
    612
    ^^Muklukkiin mahtuu tunkemalla kaikki markkinoilla olevat renkaat Rolling Darrylillä. Budilla ja Loulla varaa ei jää paljon, mutta noillakin renkaita on Muklukkeja liikkeellä. Salsa(tai muutkaan runkomerkit) ei halua luvata noita muutaman millin varalle jääviä, koska ne renkaat on niin lähellä, että jollain mystisellä ylipainevenytyskokeella rengas voi antaa periksi sen verran, jottei enää sovi. Sama tulos, jos kiekko on vähän toisessa poskessa tai mutkalla.

    Keulassa vähemmän painoo kun takana, joten eturenkaan merkitys ei tuntus rullavuudessa olevan niin isossa roolissa kuin takarengas. Itsellä ollut takana BFL, Lou ja Bud. Keskimmäinen pitää ja särkee pehmeellä, kovalla ei oikein railakkaasti rullaa. BFL ja Bud ovat märällä mössöllä mitä ovat, ihan käypiä kuitenkin. Loppuun kulutetulla BF Larryllä ajoin niin sukkasilteen, jotta se toimi jotenkin. Vaihdettuani sen tilalle Budi syksymärällä alkoi lipsuminen, koska rupesin ajamaan huolimattomammin. Ei se pelkkä rengas siis, vaan mitä siltä odottaa ja miten sitä käyttää.
    petjala muokkasi tätä : 23.11.2014 at 22.00 Syy: yllä olevassa Antzan viestissä hyviä huomioita

  7. #1957
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Oikeesti totta,Olen joutunut hakemaan tuntumaa renkaisiin eri vuodenaikojen mukaan.
    Kesäkelien jälkeen pari ekaa märkä/pimee lenkkiä oli melkoista räpeltämistä mutta sitten oppi viemään pyörää paremalla tavalla myös märällä alustalla ledkypävalossa.
    Nyt kun lumi tuli maahan niin sama juttu taas,ei 100% luottoa renkaisiin.Tatsi löytynee kuten aina ennenkin ilman rengashankintoja.
    Mitä enemmän ajaa sen parempi tuntuma ja pystyy ajelemaan lähes renkaalla kuin renkaalla,kunnes ostaa kaupasta tai lainaa kavereilta jotain uutta ja erinomaista rengasta testiin....
    Näinhän se menee, "huonollakin" renkaalla pärjää kun ominaisuudet eri keleillä/paineilla tulee tutuksi.
    Se huono rengas muuttuukin helposti varsin hyväksi, käyttäjälleen.

    Toki täysin sysipaskaa rengasta ei mikään tahkoaminen muuta hyväksi.
    Ajotaitoa sellaisella ajaminen saattaa kyllä kehittää...


    Itse olen kohtapuoliin päässyt GC:n kanssa sinuiksi, talvikelejä lukuunottamatta. Lumet kun tuli ja meni.
    Kerran ehdin lumella ajamaan, ja ei valittamista.
    Paneekin pohtimaan, onko vaihtamisessa järkeä. Kokemuksen kartuttamisen kannalta eri renkaista kyllä. Rahapussin kannalta ei.

    Edit: ja ylläoleva perustuu lähinnä kokemuksiini maasto+enskapuolelta.
    Samat lainalaisuudet pätenevät läskeilyssäkin, näin nöösillekkin?
    brilleaux muokkasi tätä : 24.11.2014 at 09.23

  8. #1958
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Rajamäki
    Viestit
    4.090
    Eilen ajelin ensimmäistä kertaa GC:llä lumella ja sehän yllätti kohtuullisen positiivisesti. Kovaksi tamppaantuneella lumella se piti oikeastaan hyvin. Ei ollut samanlaisesta järkyttävästä luistelusta tietoakaan, mitä märällä ko. rengas on harrastanut. Pakkasen puolella tosin oli ilma, joten vähän epäilyttää, että plussakelillä voi tulla toiseen suuntaan yllätyksiä.

    Takana siis GC, edessä Bud.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

  9. #1959
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    126
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti S.S Katso viesti
    Itsellä pyörii vielä alla -14 Muklukin ensiasennus 27tpi Natet. Hommasin pyörän käytettynä loppukesästä ja olen nyt kyseisillä renkailla päässyt ajamaan monenlaisessa eri maastossa.

    Loppukesän kuivissa maastoissa kiinnitin ensimmäisenä huomiota järkyttävän huonoon rullaavuuteen. Ajattelin kuitenkin katsoa syksyn muta/lima -kelit ennen kuin ryntään rengasostoksille. Kun mutaiset ja märät polut juurakkoineen koittivat, niin ei voi kuin hämmästellä pitoa. Vaikka rengas ei rullaakkaan, niin pelkästään pidon takia pidin renkaat alla. Tänään sain ensimmäisen kosketuksen lumeen ja aivan loistavasti toimii sellaisessa puurolumessa ja koskemattomassa hangessa. Ei vetele ja vetopitoa riittää. Myös röpelöpintaisella jäällä ei lipsunut, vaan eteni luotettavasti. Mutta se rullaus vieläkin... Tampatulla kovapohjaisella lumipolulla rullaa yhtä surkeasti kuin kuivassa kangasmetsässä ja asfaltilla. Voisi rullaavuutta luonnehtia siten, että pyörä pysähtyy loivassa alamäessä, jos ei polje...

    Eli nyt haluaisin suosituksia hyviksi talvirenkaiksi, jotka rullaisi hieman paremmin. Minkä levyinen rengas tuohon menee alkuperäisillä RD vanteilla? Vai onko joku muu syynä huonoon rullaavuuteen? Paineet sellaiset sopivat, ei kolise, mutta ei ole kovatkaan. Painoa kuskilla n. 70kg, joten mikään leveä ei ole pakollinen...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pikkupoika Katso viesti
    Hyvä talvirenkas on sellainen missä pito/rullaavuus riittää sinulle. No joo mullakin on -14 Mukluk. Viime talven ajelin Nateilla ja joo rullaavuus on surkea. Keväällä laitoin alle BFL ja rullaus aivan toiselta planeetalta. Rullas niin hyvin ettei kuski meinannut pysyä mukana. Jos nappula pienenee rullaus paranee ja pito huononee. Olen ajanut nyt myös lumella BFL. Kyllähän se sutii jyrkkään mäkeen jopa meikäläisen voimattomilla jaloilla. Asiantuntia raati on kyllä sanonut täällä että jos takasen kääntää toisinpäin pitoparanee selvästi. Husker du olis myös mielestäni hyvä kompromissi pito/rullavuus, tosin arvovaltainen raati on lytännyt senkin renkaan täällä.

    Minä aion laittaa talveksi Natet takaisin alla, vaikka ne onkin sellaiset ankkurit. Mutta niissä on hyvä pito, muualla paitsi peilijäällä. Ja minä olen jo valmiiksi seutukunnan hitain, joten jos vauhtini hidastuu lisää eise haittaa mitään! Arvovaltainen raati on kyllä sanonut täällä että nappularenkaat talvella särkee polunpinnan ja takana tulevat ovat vaikeuksissa. No meitsin on hitain, joten takana ei ole tulossa enää muita kuin sudet ja niille on hyvä että polku on rikki. Eivätpähän pääse niin helposti meitsin kinttuihin kiinni! Dilligerit nastoilla ois hyvät, mut no HINNAT on aivan järkyttävät.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Muklukkiin RD 80mm menee Bud ja Lou kombokin 1x10. Dillinger 5 olisi oma valintani pidon ja rullauksen suhteen hinta vielä rajoittaa. Hetken kattelen, jos Jumbojimit ilmaantuu myyntiin, jos ei Bud luultavasti eteen ja vanha Floateri taakse tai sitten joku levempi, mutta ei Lou kuitenkaan. Huskedu toimii tampatulla pohjalla hyvin, mutta vaikeudet alkaa pehmeässä etusen puskemisena ja vetopidon puutteena. Pärjää, mutta Dillinger 4 tai 5 varmasti parempi kompromissi lumelle.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti petjala Katso viesti
    ^^Muklukkiin mahtuu tunkemalla kaikki markkinoilla olevat renkaat Rolling Darrylillä. Budilla ja Loulla varaa ei jää paljon, mutta noillakin renkaita on Muklukkeja liikkeellä. Salsa(tai muutkaan runkomerkit) ei halua luvata noita muutaman millin varalle jääviä, koska ne renkaat on niin lähellä, että jollain mystisellä ylipainevenytyskokeella rengas voi antaa periksi sen verran, jottei enää sovi. Sama tulos, jos kiekko on vähän toisessa poskessa tai mutkalla.

    Keulassa vähemmän painoo kun takana, joten eturenkaan merkitys ei tuntus rullavuudessa olevan niin isossa roolissa kuin takarengas. Itsellä ollut takana BFL, Lou ja Bud. Keskimmäinen pitää ja särkee pehmeellä, kovalla ei oikein railakkaasti rullaa. BFL ja Bud ovat märällä mössöllä mitä ovat, ihan käypiä kuitenkin. Loppuun kulutetulla BF Larryllä ajoin niin sukkasilteen, jotta se toimi jotenkin. Vaihdettuani sen tilalle Budi syksymärällä alkoi lipsuminen, koska rupesin ajamaan huolimattomammin. Ei se pelkkä rengas siis, vaan mitä siltä odottaa ja miten sitä käyttää.
    Kiitoskset vinkeistä! Tuo BFL voisi kiinnostaisi, jos vetopitoa saisi parannettua rengasta kääntämällä... Onko kenelläkään kokemuksia Vanhelgasta? Joku taisi kehua muutamia sivuja sitten lumiominaisuuksia, mutta miten rullaavuus? Tai Mammuttia myös kehuttu syyskelin renkaana, mutta mitenköhän lumiominaisuudet, jos odottelisi saatavuutta ja ostaisi sellaiset...

  10. #1960
    mutanaama Guest
    Mammutilla nyt pari lumilenkkiä takana, ei valittamista.

  11. #1961
    Sama konbo kuin lansivellä. Ei edelleenkään ongelmia GC:n kanssa. Eilisellä lenkillä aluksi pakkaslunta ohuelti kivien ja juurien päällä ja lopuksi vedensekaista suojalunta ja kivet ym. obstaakkelit ihan riittävän märkiä. Ei pienintäkään ongelmaa sivuttaislipsumisissa, toki luistelee aika ajoin, mutta hallitusti. Vetopidon ongelmat lähinnä rappusnousuissa, joissa tilannenopeus ei riitä vaan on viimeisenä keinona runtattava kammella. Ei tietenkään pidä, mutta en ole ajanut sellaisella renkaalla, joka pitäisi.

    Emminätiijä. Tässä ollaan nyt varmaan asian ytimessä, eli kumit kuskin mukaan ja tosimies vetää paljaalla. Jos tällä kokemuksella pitäisi valkata Lou tai GC niin ottaisin halvemman. Tää on oikeesti ihan pirun hämmentävää, kun GC:stä ei oikein kukaan muu tykkää. Ainut todella negatiivinen puoli tulee koosta, CS:lle noi on inan pienet leveydestä, vanteen reunat raapiutuu.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  12. #1962
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Mammutilla 1 lumilenkki, jonka perusteella minä ainakin pidän tuota ihan kesärenkaana. kyllä sillä muuten ajais, mutkun ei pääse mäkiä ylös.
    Helga tuntus pitävän oikein hyvin edessä.

  13. #1963
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    264
    24.-26.11. XXL:ssä Dillinger 4 -25% eli 96,75 €. Vaatii uutiskirjeen tilaamisen, jonka toki voi myöhemmin lopettaa.

  14. #1964
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    499
    Kuis hyvin läskillä riittää nastat edessä ja tavallinen rengas takana yhdistelmä?? Houkuttaisi toi XXL diili mutta ei budjetti veny kun yhteen renkaaseen
    Gravity, what a heartless bitch.

  15. #1965
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    66
    varmasti auttaa pelkästään edessäkin , vkl:na esim kaveri pannutti monesti kun etunen lähti alta..lada ei kaatunut kun vanhan malin dillit-nastoilla alla ;-o

  16. #1966
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    860
    Mjoo XXL kautta lähti Wire Dilliä tulee. Itiksessä oli vaan yksi kappale takahuoneessa.
    The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

  17. #1967
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    133
    Jeh, tänne kanssa lähti kaksin kappalein Dillingereitä XXL:stä, mutta mutta, jälkikäteen touhotipan kuivuessa huomasin, että perskules, nämähän ovat näitä painavampia Dillingereitä (27TPI). Nyyppänä kysynkin miten suuri ero noilla painoilla mahtaa tosielämässä olla?

  18. #1968
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    264
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cabron Katso viesti
    Jeh, tänne kanssa lähti kaksin kappalein Dillingereitä XXL:stä, mutta mutta, jälkikäteen touhotipan kuivuessa huomasin, että perskules, nämähän ovat näitä painavampia Dillingereitä (27TPI). Nyyppänä kysynkin miten suuri ero noilla painoilla mahtaa tosielämässä olla?
    Reidet vahvistuu ja komistuu.

    Hypistelin Tammiston XXL:ssä juuri nakkia... käsituntumalla alle 1500g.

    Kalavaa'alla punnittuina 1755g
    Hub muokkasi tätä : 29.11.2014 at 13.25 Syy: lisäys

  19. #1969
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    haukipudas
    Viestit
    333
    Löytyykö noita onzan fr sisureita jostain nettikaupasta? Oli spessubikessä loppunut.

  20. #1970
    Liittynyt
    08/2014
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    24
    Hou, hou.
    Onko joku kokeillut Muklukkiin (2014) CS+BUD yhditelmää eteen, mahtuuko edes??
    Itsellä ajatuksena taakse Floater 80mm vanteella ja eteen edellä mainitsema kombo. Vai olisiko parempi laittaa BUD eteen myös 80mm vanteella.
    Punnitsin tänään tulleen floater parin 1452gr ja 1446gr. Kesän lopulla tilaamani ah ne niin ihanat pinkit floaterit olivat 1690gr ja 1810gr.

    Ja Arskav:lle kysäiseppä Foxcompista, Turuust. Sieltä omani olen ostanut.

  21. #1971
    mutanaama Guest
    Menee helposti ainakin 90mm kehällä, joten tuskin on mikään onkelma.

  22. #1972
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    haukipudas
    Viestit
    333
    Onko se onzan sisäkumi ollut 2.2-2.5 mitä olette käyttänyt. Vai löytyykö jostain isompia?

  23. #1973
    Schwalbe 13F menee mulla ainakin nelituumaisen vee8n ja Floaterin sisällä. Semmoinen siinä kyllä on, että täyttyy hyvinkin epätasaisesti ja se tuntuu sopivilla paineilla myös ajossa pienenä hötkyttämisenä. Olen ollut huomaavinani, että jos pitää matkapaineita tuossa about 0.7-0.8, niin ainakin Floaterilla kiekko on vähän epäkesko. Ehkä vain millejä, mutta kyllä sen kovalla ja tasaisella huomaa. Sitten kovemmilla paineilla (yli 1) sitä ei huomaa kuten ei myöskään maastopaineilla (0.4-0.5) metsässä. Olenkin ottanut nyt tavaksi säilytellä fättiä tallissa aina about 1.5 paineilla ja lähden niillä aina liikenteeseen (siirtymä) ja polun alussa tiputan metsäpaineet 0.4-0.45 ja kun palaan kotiin, pumppaan lopuksi taas säilytyspaineet tallissa. Saa nähdä josko se kummi väsyis ja tasottuis. Ja vaikkei tasotu, niin ei iso ongelma.

    http://www.bike-discount.de/en/buy/s...673/wg_id-8605

  24. #1974
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    133
    Mistään mitään tietämättömänä, niin luulen, että se epätasaisuus tulee siitä venttiilin kohdalta: jos sisäkumin pumppaa paljaaltaan, niin siinähän se ulkoreuna venttiilin kohdalta jää "kuopalle" muuhun ulkokehään nähden.

  25. #1975
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Rajamäki
    Viestit
    4.090
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cabron Katso viesti
    Mistään mitään tietämättömänä, niin luulen, että se epätasaisuus tulee siitä venttiilin kohdalta: jos sisäkumin pumppaa paljaaltaan, niin siinähän se ulkoreuna venttiilin kohdalta jää "kuopalle" muuhun ulkokehään nähden.
    Minulla on tubeless-asennus ja silti on pientä heittoa molemmissa renkaissa (Bud, GC).
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

  26. #1976
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pete_75 Katso viesti
    Hou, hou.
    Onko joku kokeillut Muklukkiin (2014) CS+BUD yhditelmää eteen, mahtuuko edes??
    Totta hitossa mahtuu valmistajakin lupaa->The fork is designed to accept up to 5” fatbike tires mounted on 100mm-width rims. http://salsacycles.com/bikes/mukluk/2015_mukluk_3/faq/
    Minä laittaisin kivien takia/pyöreämmän profiilin takia 80mm, jos ajat kesälläkin, mutta jos pelkkänä talvivanteena CS ni avot.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  27. #1977
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    264

  28. #1978
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Kuva taitanee olla toisesta herrasta. Loun naamakuva siinä taitaneepi olla?

  29. #1979
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    264
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Kuva taitanee olla toisesta herrasta. Loun naamakuva siinä taitaneepi olla?
    Niin näyttäisi olevan, tai sitten nimi väärin. Joka tapauksessa jonkun kumin saa 99,90 €.

  30. #1980
    Liittynyt
    08/2014
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    24
    Alkujaan tämän lähetti Pete_75
    Hou, hou.
    Onko joku kokeillut Muklukkiin (2014) CS+BUD yhditelmää eteen, mahtuuko edes??



    Totta hitossa mahtuu valmistajakin lupaa->The fork is designed to accept up to 5” fatbike tires mounted on 100mm-width rims. http://salsacycles.com/bikes/mukluk/2015_mukluk_3/faq/
    Minä laittaisin kivien takia/pyöreämmän profiilin takia 80mm, jos ajat kesälläkin, mutta jos pelkkänä talvivanteena CS ni avot.

    Kiitos tiedusteluuni vastanneille, case closed ja paikalliseen pyöräkauppaan köyhdytty BUD:n ja sisurin verran. Sunnuntaina hakemaan pelle kenkä.
    BUD + CS tulee vain talvikäyttöön, kesällä 80mm vanne.

    Kiitos ja kumarrus.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •