Mulla on käytössä Kryptoniten lukko ja vaijeri, klicks! Saa samalla kiekot ja rungon lukittua johonkin kiinteeseen.
Mulla on käytössä Kryptoniten lukko ja vaijeri, klicks! Saa samalla kiekot ja rungon lukittua johonkin kiinteeseen.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Shocktherapysta olen aina itse ostanut.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Mitä tapahtui joustokeulahypetykselle?
Tuolla shocktherapylla ei taida olla verkkokauppaa, eikä ole tiedossa lähiaikoina reissua Helsinkiin.
Toikka tais puhua lisäävänsä öljyä Slick Honeyhyn. Tarpeellisuudesta en tiedä. Itse ostin 850g purkikin Motorexiä toivottavasti on maineensa veroista. On sitä tungettukkin jo liki joka paikkaan testiin. https://www.bike-components.de/en/Mo...radfett-p8199/
jostain harvoista Motoneteistä tuubia tarjouksella http://www.motonet.fi/fi/tuote/38098...ke-grease-100g
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Trek Farleyn sopivasta kuitukeulasta keskustelin tuolla yhteislenkit / los gueravas topicissa.
JOS olis Läksiä harkitsemassa... niin miksi ei Pugsley? Onko siinä jotain dorkaa juttua, jota tarttis vältellä?
Brille joo sanoo, ettei ole oikea Läski... mutta olikos muista mielipiteitä?
Kyllä mulla oli mietinnässä Pug SS johon olisi sitten vaihtanut ylijäämäjarrut ja ylijäämä-1x9:n, mutta kai se Pug-kiinnostus sitten loppui painoon ja renkaiden/kehien kapeuteen sekä clearancen puutteeseen.
ICT / Moonlander tosin ovat ehkä hienoimman näköiset läskit mitä löytyy jos ei paino haittaa. Vakiopainot ilman polkimia:
16" Pugsley = 36.02 lb
18" Pugsley = 36.74 lb
20" Pugsley = 37.02 lb
16" Moonlander = 35.54 lb
18" Moonlander = 35.76 lb
20" Moonlander = 35.88 lb
22" Moonlander = 36.30 lb
^mjoo tuo ei haittaa. Ei oo enduroläski vaan enempi retkiläski lähinnä Lapin reissuille spekuissa. Puksu, Caribou tms...
Luulisi, että ensimmäiset Puksujen käyttäjät olis jo noita myymässä vaihtamassa uusiin, Zarnillakin olisi käypä peli käytettyjen markkinoille![]()
Jospa nuo "veteraanit" ovat keskimääräistä enemmän tyytyväisiä ajokkeihinsa?![]()
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Ja sullon väärän kokoinenkin![]()
Puksussa mitään vikaa ole. Kiekkojen offsettipuolailu voi kammoksuttaa paremmin tietämättömiä. Eteen puksuun mahtuu kumia kyllä ja onhan nuo pöhkömmät siihen kuitukeulojakin hakanneet. Hirveen am-henkinen ei tosiaan ole, mutta Jaskan speksiin menee paremmin kuin hyvin. Ja teräs on terästä. Ohan noita samanhenkisiä muitakin tullut tarjolle, mutta Spugessa alkaa olla legenda-arvoa. Arvokaan ei putoa jos vaikka vaihdella joskus tahtoo.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
JackOjan käyttöön sopisi hyvin Puksu tai Muklukki, molempiin kun saa valmiita pakkareita ja runkolaukkuja.
Joo. Mulkkusta olisin suositellutkin, mutta ymmärsin miehen arvostavan teräsraameja. Mulkusta on kyllä moneksi. Oisko ehkä paras valinta ekaksi läskiksi jos perse kestää. Ja vaikkapa viimeiseksikin. Siinä kun ei oikein ole mitään vikaa ja siksi tylsä ja niin väärin.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Itse tuijottelin aluksi juuri tuohon, kun läskiä hankin.
Huomasin ainakin omalla kohdallani suhteellisen turhaksi tuijotella keulakulmaan.
Spessussa taitanee olla 70 asteen pintaan ja hienosti kulkee poluilla ja alespäin jos vertaa 65,5 asteisen keulan omanneeseen 26" enskapyörääni.
Mulkku on ihan tosi jees, ensvuotista sais hienona vihreenäkin. Ei se teräs ihan must ole. Juurikin muuten HC:n Mulkuttimesta noi tarakkapisteet viime talvena bongasin.
Puksu tai Caribou olis toki edukkaampi... jos vaikka jotain budjettiläskiä...
no näihin spekseihin menee sitten Farley F6 ? Siitä on moneen menoon, myäs retkeilyyn![]()
^saako niitä ostaa jostain L-kokoisena?
Mitäs sanotte tuosta http://biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Polk...umrasva-36696/ ??
Motorexi on loppu täällä lakeuksilla...
T. Simo
Kysyitkö Pyörä-Suvalasta Oulusta
Myymälä puh. 08 - 338 175Toimisto puh. 08 - 375 467
Sähköposti: posti@pyorasuvala.fi
Ojan Jaska ko kuitenkin kulkee talvella Ylläksellä niin ottaa ja vuokraa ittelleen Äkäslompolon Sportiasta Pugsleyn testiin pariksi viikkoaLaittovat SS puksuja ja pehmeinä poikina sitten vaihteistivat niitä. Testailin sellasta, ko oma läski oli MTB weekin kurituksen jäljiltä raatona hetken. Aivan on kyllä mukava peli ajella, eikä huurteisilla jänkäosuuksilla kyllä osannut valitella renkaiden kapeutakaan. Kerkesin vielä napata lainaan ennen vaihteistamista, joten bliss. Lisäksi tuo naapurin retku on ajellu rohki tyytyväisen yönmustalla sinkulapuksulla jo useamman vuoden. BFL RD:lla takana siinä. Tosin neck romancer malli mutta onkhan siinä kuitenkin samat tilat takana? Näin muistan. Googlea en osaa käyttä.
Omassa Mulkuttimessa on alternatorit joten kiinnostaisi kokeilla sinkulointia. Millasia välityksiä porukka käyttää? Lähtökohtana, että 30T NW-ratas säilyy entisellään.
Kirjanmerkit