HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 70 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 60 68 69 70 71 72 80 120 170 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.071 - 2.100 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

  1. #2071
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Ei varmaan paljon sorvarilla maksais uudet päätytulpat 10mm reiällä ja pystyt käyttää vaikka Paulia.

  2. #2072
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    SibboVanda
    Viestit
    978
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    Noin huolellisesti tehtynä ja uusilla renkailla, niinkuin sulla on, niin pitäisi olla hyvinkin pitävä ja kauan ! Hyvä näin. Paljonko muuten laitoit litkua?
    Itse en laittanut teippiä kuin yhden ainoa kierroksen Gorillaa alkuperäisen vannenauhan päälle.

    Mites PK1 sun Bluto tuossa kuvassa toisessa topicissa, onko se vähän tipahtanu alaspäin ?
    Litkua laitoin tommosen vajaan kertakäyttökahvikupillisen rengasta kohden. Oisko siinä sen desi-puoltoista.

    Kyllä toi Bluto ihan ulosjousto maksimissa tossa kuvassa on, piti vielä tulla erikseen talliin tarkistamaan. Kuva ehkä hieman hämää kun siinä on skeidaa Bluton päällä niin näyttää olevan matalammalla kuin onkaan.

  3. #2073
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Ok hyvä niin. Tarkista aika ajoin ettei karkaa ilmat haarukasta, semmoisia tapauksia on ollut.

    Hieno on pyörä, ja näkee että on käytössäkin

  4. #2074
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    SibboVanda
    Viestit
    978
    Tack.
    Minkäslaista pumppua raati suosittelee tuohon iskarin täyttöön?

  5. #2075
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bässi Katso viesti
    Ei varmaan paljon sorvarilla maksais uudet päätytulpat 10mm reiällä ja pystyt käyttää vaikka Paulia.
    Tosa RHUBissa mikä mullon, on akselin sisämitta muistaakseni 8,8mm. 10mm päätytulpat + kierre pulteille on ollu harkinnassa, mut laiska kapitalisti ettii valmista...

  6. #2076
    Liittynyt
    08/2003
    Paikkakunta
    eteläisellä keskivantaalla
    Viestit
    12.081
    Pitääkö tuon Absoluteblackin kanssa oikeasti käyttää kymppiketjua, näyttäis olevan N-W D-sign eli ei vissiin tartte ohjuria?

    *tuumailoo*
    Shimaani muokkasi tätä : 17.11.2014 at 21.25 Syy: kaappi täynnä C9 ketiuja, ei viihtis alkaa kymppiä ostaa
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

  7. #2077
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Nuuksion kupeessa
    Viestit
    3.483
    ^Kokeilemalla selviää, mulla on kyllä oman antiikkisen ysipakan kanssa kümppiketiu käytössä.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

  8. #2078
    Sarmalta tilaamani navat tuli. Vaikuttaa ihan ok:lta, takanavan eloksointi ei tosin mikään hirmu nätti.
    Nyt vaan puntaroin, että teettäiskö ne kiekoiksi Rolling Darryleillä vai Rabbit holeilla?
    Singular Puffin olis raami siis.
    Onko 29+ köykäsempi tai xc:mpi ajaa helpossa maastossa kuin BFL?
    29+ kumien valikoima on vielä tosin rajallinen mutta paranee ensi kaudelle.

    Jotenkin houkuttais ajatus että olis möyrintäkiekot ja xc kiekot fiiliksen mukaan☺

  9. #2079
    zipo Guest
    65mm fattis kuitukehät ja sitten onkin todellinen multipurpose fillari valmiina. dw 2.7"-Bud 4.8" ja kaikki siltä väliltä olevat renkaat toimii tubelessina ja pelkästään renkaita vaihtamalla fattis muuttuu ihan eri pööräksi.

  10. #2080
    Liittynyt
    10/2011
    Paikkakunta
    Nottingham
    Viestit
    57
    ^Tee RH:lla ja kerro sitten mahtuuko 29+.
    Muistaakseni Singular Samin mukaan RH & Knard -kombo ei mahdu Puffiniin.

  11. #2081
    Kieltämättä kuitukehätkin oli mielessä. Onko tommoinen 65mm liian kapoinen jos ne oliskin ne ainoat kiekot?

    Ja jos RK + Knard linjalle lähtee niin kyllä sitä pitää jotenkin päästä sovittamaan ennen kuin tekee lopullisia päätöksiä. Tulee isot oppirahat (kehät 300, pinnat ja työt 150, kumit 200) jos ei sovikaan pyörimään...

  12. #2082
    zipo Guest
    Muutamalla erilaisella keikkosetillä ajettu hyvinkin vaihtelevissa olosuhteissa.
    Vuoden verran metsästelin 65mm kehiä, LM:ää ei ollutkaan saatavilla eikä Hadleyn takanapaa.
    Viime kesänä natsasi vihdoin optimispeksit ja saatavuus.Ostin I9:n 170mm QR takanavan ja On One 135 FDS etunavan +65mm kuitukehät/dt:n pinnat,soon siinä.
    RD,HDR,Tundra,On One,Northpaw kiekkosetit myyty tarpeettomina ja jäljelle on näköjään jäänyt (epähuomiossa) 1 kpl CS ja 2kpl TrailTech 47mm kehää.
    Kyllä kuitukehät ja hyvä takanapa(vapaaratas) on suurin parannus fattisfillariin-Niihin kannataa upgraidaus rahat laittaa=paras vastine rahoille.
    65mm hehkutusta:Kevyet ajaa,pysyy suorana hieman kovemmassakin käytössä,helppo tubeless eikä ainuttakaan rengasongelmaa tiedossa.Jopa pienemmät kolarivauriot korjattavissa.
    Btw.En osta enää ensimmäistäkään peltikehää enkä yli 70mm kuitukehää kun ne sopivimmat on jo kohtuu rahalla saatavissa.
    EDIT:Hmmm ehkä seuraava hankinta on kuiturunko kun luottamus carbon tuotteisiin on nyt ylittänyt hankintakynnyksen.
    Speksit:170mm perä,Tapered semi integrated ohjainlaakeri,E2 etuvaihtaja kiinnitys,ISCG (ei välttämätön)
    zipo muokkasi tätä : 20.11.2014 at 20.51

  13. #2083
    lasten läski ala Spesu 20”ja 24” onneksi ei o käyttöä tommoiselle




    https://www.facebook.com/media/set/?...5435426&type=1

  14. #2084
    Montakohan menee noilla hinnoilla kaupaksi? Pöheitä ovat kyllä.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  15. #2085
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Olis tarve yhdelle 170mm takanavalle. Semmoselle jossa ..
    I9 Torch - käyks siihen samat päätyholkit ku 135x10mm:ssä on? Muita ???
    ...
    Ind_ysin 170/190mm napoihin käy sit kaik torch classic- päätykupit. Jos ketä kiinnostaa.
    Personal Best jenson usa:n kans; napa käsissä 35h tilauksesta. Jahka Stans saa huugonsa jakeluun, niin case closed.
    Tnx z vinkistä.

  16. #2086
    zipo Guest
    Ollos hyvä.
    Tosta tulikin mieleen että varakynnet ja jouset sekä päätyholkit I9:iin hankintalistalle. lisäksi vapaarattaan uloin laakeri,joka on alkanut rohista.
    Se pitäisi löytyä Suomen laakerikaupasta'

  17. #2087
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Ollos hyvä.
    Tosta tulikin mieleen että varakynnet ja jouset sekä päätyholkit I9:iin hankintalistalle. lisäksi vapaarattaan uloin laakeri,joka on alkanut rohista.
    Se pitäisi löytyä Suomen laakerikaupasta'
    RHUB:n takia hyllyssä on yks korkkaamaton vapaarattaan kuori ja laakeripari. Jos oot tilaamassa kynsiä jousineen, niin tuplaa määrä; mulle kans. Muodostamma varaosakolhoosin - mikä on sun on mun mut mikä on mun eioo sun... vai kuin se neukkulassa meni ennen.
    Hirmuisa surina tosa - rhubin korkkaamisesta on nii paljo aikaa etten ees muistanu.

  18. #2088
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Sanon vaan että jos se on 6000, niin Biltemasta saa sunnuntaina hyllystä jos on kiire, mutta se ei kestä ku noin 200km.

  19. #2089
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    221
    ... Mutta B-kaupan lakeritkin kestää aivan eri tavalla, kun käyttää suojakumit pois, pesee ne paakkuuntuvat valaanrasvat pois ja korvaa kunnon laakerivaseliinilla. Ihmeellistä tavaraa se kiinanlakrujen (ja kiinalaisten pallonivelten) "rasva", sormien välissä pyörittelemällä se murenee.

  20. #2090
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Joo mulla siis mureni ne "metalli"pallukat sinne vaikka sisällä oli jotain vaseliinin näköistä Kun puhdistin huvikseni sen laakerin, ja paineilmalla suhhuuttelin, niin oli pöytä ihan kirkkaana "metalli"hiukkasista.

    En tiedä oisko heti "rasvan" vaihdettua kestäny kauemmin. Vein kaks ylimäärästä takas ja ostin Snickkerssiä. Oikeasta laakerikaupasta laakeri makso 4€ ku Biltemassa 2.99€. Katotaan nyt onko kalliimpi parempi.

    Laakeri siis viime vuoden Trekin Formula 3 vapaarattaan sisällä, kestänyt joulusta 2013 ja about 10k ajoa..... Itse vapaaratas on toinen. Se "ei" purettava.

  21. #2091
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    221
    Juu, ei mulla noista pikkulaakereista oo kokemusta, mutta isompia on tullut käytettyä paljonkin toissijaisissa käyttökohteissa .

    OT: Muutama vuosi sitten meni hermot jatkuvaan auton tukivarsien ja pallonivelten vaihtoon. Vuoden välein sai olla samoja niveliä vaihtamassa. Aloin laittaa rasvanipat kaikkiin uusiin palloniveliin, ja kerran vuodessa vähän uutta rasvaa sisään -> yhtään rasvattua niveltä ei oo mennyt. Ja monen valmistajan nivelissä tuntuu uutena olevan tuota samaa kiinalaista silavaa...

  22. #2092
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    haukipudas
    Viestit
    333
    Minkäs verran noi renkaat kevenee kun poraa kevennys reijät? Van vanin fatty kyseessä.. näyttäisi kumminki kaikilla kevennykset olevan.. niin vissiin se on ihan suotavaa. Vanteet ei kait kärsi myöskää. 30 mm reijät vai?

  23. #2093
    IncBuff Guest
    Ei kannata renkaisiin kevennysreikiä porata.

  24. #2094
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    tRauma
    Viestit
    158
    Aikas marginaalista lie painon pudotus kehien poraamisen myötä mutta kekseliäällä vannenauhamateriaalien käytöllä saa talousläskiinkin hyvästi ilmettä lisää.

  25. #2095
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    38
    Minkälaisiin lukitusratkaisuihin olette päätyneet silloin kun pyörä on syystä tai toisesta jätettävä ihmisten ilmoille?
    Renkaiden koko estää aika tehokkaasti Sheldon-tyylisen lukituksen, tai sitten U-lukon täytyy olla paria pykälää massiivisempi. Pieni U-lukko jolla pelkkä runko kiinni tolppaan ja pyörät kiinni vaijerilla? Pari ketjua? Joku muu, mikä? Hyviä ideoita vastaanotetaan

  26. #2096
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arskav Katso viesti
    Minkäs verran noi renkaat kevenee kun poraa kevennys reijät? Van vanin fatty kyseessä.. näyttäisi kumminki kaikilla kevennykset olevan.. niin vissiin se on ihan suotavaa. Vanteet ei kait kärsi myöskää. 30 mm reijät vai?
    Taidettin tehdä 28mm viimeks, voi olla isommatkin. Paino kevenee noin 230-270g/pari, kestää pari tuntia ja en ole vielä kuullut että kukaan olisi tuota mokannu. Heijastinteippi sisäpuolelle ja joku muu teippi sitä tukemaan. Lähtee vielä muutama gramma lisää versus tavallinen reunananauha. Hyvin halpa kevennys.

  27. #2097
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arskav Katso viesti
    Minkäs verran noi renkaat kevenee kun poraa kevennys reijät? Van vanin fatty kyseessä.. näyttäisi kumminki kaikilla kevennykset olevan.. niin vissiin se on ihan suotavaa. Vanteet ei kait kärsi myöskää. 30 mm reijät vai?
    Minä olen ymmärtänyt että se kevennyksen hyödyllisyys on juurikin suurimmillaan kehistä ja hyvin on vanteet kestäneet reijistä huolimatta. juutuubi löytää varmaan myös hyviä videoita siitä miten kannattaa homma tehdä.

  28. #2098
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arskav Katso viesti
    .. näyttäisi kumminki kaikilla kevennykset olevan..
    Ei oo mulla eikä tuu. Yksistään jo sen takia koska kaikilla muilla on. Ai minäkö muka oman tien kulkija ja epäsosiaalinen jäärä. No totta hitossa olen

  29. #2099
    Liittynyt
    09/2014
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    833
    Tossa toisessa ketjussa suositeltiin vapaarattaaseen ja yleisrasvaksi fillariin Buzz slick honey, mutta tuon saatavuus on aika huono, kun amazonissakin tuli joku herja ettei lähetetä tänne. Oisko suosituksia jostain toisesta vastaavasta notkeasta "voimaisesta" rasvasta, joka kestää hyvin pakkasta?

  30. #2100
    Liittynyt
    01/2010
    Paikkakunta
    Ylläsjärvi
    Viestit
    321
    30 mm poralla kun jyryttelee niin kai se on jotain 150 g luokkaa se kevennys. Voi olla vähän liitoiteltukin. En tullut noita punninneeksi pelkän poraamisen jälkeen vaan vasta tubelesviritysten perään. Muutaman parin oon noita laitellu. Tämmösen muistilapun olin näköjään väsänny: Fatty etu; 3935 g, jälkeen: 3385 g.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •