Mulla on ollut aika ongelmaton Mule-Bull kombo, mutta olen sitä pohtinut monestakin suunnasta. Yhtenä päivänä tuli ongelmia, joista olin nähnyt viitteitä aikaisemminkin:
Mule on hyvä vanne, mutta vanteen reiät renkaan kuopassa ovat ongelmalliset + bulldozerissa voisi olla paksummat reunat vanteen pinnalla.
Perustelut:
Bulldozer ei välttämättä tuki noita reikiä, joten kun tulee pienintäkin ilmarakoa, niin ilma pääsee pistemäisesti puskemaan ulos reiästä, renkaan ja vanteen välistä. Ongelmaa esiintyy jos suurella painolla menee esim. juurien/kanttareiden yli. Jos paino/paine/kevennystekniikka on kunnossa, tätä ongelmaa ei varmaan edes huomaa... mutta heti kun laskee paineet liian alhaiseksi, asettaa painoa liikaa renkaalle, ja runttaa läpi (eri variaatioilla), niin litkua purskahtaa ilman kera ulos vanteen välistä.
Yhden kerran "burppasi" pahasti, ja lähes kaikki paineet katosivat, mutta pääsin kotiin pyöräillen siten että pidin painoa eturenkaan päällä. Kotona ei ollut enää tarpeeksi ilmaa että olisi mittarilla painetta voinut mitata.
Nyt täytyy kokeilla sitä että laitan jotain teippiä vielä reunoille asti. Ghetolla tätä ongelmaa tuskin esiintyy, mutta en siihen nyt mene.
Kirjanmerkit