HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 181 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81 131 171 179 180 181 182 183 191 231 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.401 - 5.430 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Kulmala Katso viesti
    Tänään Lepuskin crossilenkillä vuorossa Petas-Vantaanpuisto, n. 34 km sekalaista ajouraa (välillä uutukaista asfalttia ja välillä kivenmurikoiden välistä pujottelua).
    Kiitos vetäjälle, riitti kumpaakin!

Muuten, olisiko aiheellista pyytää, etteivät osallistujat laita päälle aivan maailman kirkkainta takavaloa ryhmälenkille. Nykyaikaa vaikka 3W punainen valo ei maksa paljon, ja valaisee autontakavaloa paremmin - takana ajavia häikäisen. Varsinkin maastoajossa, jossa on usein täyspimeää ja jossa on erittäin tärkeä nähdä hyvin.

Poikkipuoliainenhan on pitkittäinen järvi jonka päät ovat lounaassa ja koillisessa. Jos oli kyse lounaiskulmasta niin sieltä menee Salmeen kolme fiksua reittiä: Ojakkalan kautta, Oravankolo-Kattila-Högbacka-Reitti 2000 tai polkua pitkin Iso-Parikkaan kautta.

kiitos, mutta yritetään ensin löytää polku Tervalammelta Perälän kautta Enäjärvelle ja sitten lopuksi löytää Hulttilantien päästä vasemmalle kulkeva polku Finerintielle ja sieltä polut Paratiisintielle, saas nähä miten onnistuu?, takuita ei anneta. Kerran käveltiin Tommi G:n kanssa lajinomaisesti 2km fillarit olalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Viineri Katso viesti
    Harmillisesti en taida ehtia ajamaan 4 tuntia, no ehkäpä saan lastenhoidon jotenkin vielä järjestymään ennen Sunnuntaita
    Jos onnistuu paremmin 3 tuntia lähtö ysiltä teidän portilta ni mä oon lähdössä joko maastopyörällä maastoon tai "crossarilla" sorateitä kiertämään, mun pitäis olla 12 kieppeillä takas kotona.

Moi! Vaimo lähtee näin isänpäivän kunniaksi reissuun, ja pitää hoitaa puoliltapäivin kenttäkuljetus.
    Kunnon lenkki jää siis väliin, täytyy aamusta käydä pari tuntia ajelee

Lainaus Alkujaan tämän lähetti itm Katso viesti
    Jos onnistuu paremmin 3 tuntia lähtö ysiltä teidän portilta ni mä oon lähdössä joko maastopyörällä maastoon tai "crossarilla" sorateitä kiertämään, mun pitäis olla 12 kieppeillä takas kotona.
    Jos 9-11:30 riittää, niin voidaan lähteä, mä lähen krossarilla joka tapauksessa. Kävin just korjaa renkaan, kun ei litku toiminut, toivottavasti on vielä aamullakin pitänyt ilmat sisällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    saas nähä miten onnistuu?
    Miten onnistui, löytyikö polku?

Onnistu. Mies "jonka huhutaan ajanneen ainakin kahteen kertaan kaikki tiet Vaasa-Kuopio linjan eteläpuolella" oli mukana niin homma toimi. Se olikin Tervalamentieltä Riiheläntielle ja sieltä Toivolaan päin löytyy polut ja Finerintieltä pääsee hyvää polkua pitkin Salmen reiteille. Kiva noin 4h lenkki.

ARKILÄSKILENKKI
    Torstai 13.11. klo 18:00

Tällä kertaa ajellaan lähialueen mutapolkuja. Hyvät valot mukaan.

Lähtöpaikka:
    Malminkorpi 2 (K-Supermarketin parkkipaikka)
    https://goo.gl/maps/ghs4w

Kesto n.1,5 tuntia

Läskipyörälenkillä ajetaan läskipyörälle soveltuvilla reiteillä ja läskipyörille soveltuvilla nopeuksilla. Toivottava rengasleveys on 3.8” tai yli, mutta lenkille saa osallistua myös maastopyörällä.

Lisätietoja ja keskustelua asiasta Facebookissa

Onnistu. Mies "jonka huhutaan ajanneen ainakin kahteen kertaan kaikki tiet Vaasa-Kuopio linjan eteläpuolella" oli mukana niin homma toimi.
    Taitaa tykätä ajaa willarilla
    Rappa muokkasi tätä : 10.11.2014 at 16.34

Huomenna Lepuskin iltalenkillä reittinä: http://ridewithgps.com/routes/6454601
    http://www.fillarikalenteri.fi/

Fillarikalenteri ei tunnu olevan kovin yhteistyökykyinen. Tulossa JK:n lenkille

Trimmailin äsken vähän reittisuunnitelmaa Myyrmäen, Koivupään ja Kehä I:n kohdalta.

Olisko Sunnuntaina 16.11 lähtijöitä Cx lenkille Pirttimäestä 10:00, 3-4h ajelua. Myös maasturilla voi lähteä.

Jep. Oon heittänyt jo kutsun Hepolaisille klo 11 pirttimäkeen. Reittinä Kattila-IsoParikas-Kuikunlääni-Majamäentie-Kaitalammen kierros .Jos sulle sopii, niin voitas treffata klo 10 rinnekodin mäen puomilla ja ajella Kaitalammen reittiä Pirttimäkeen ja veikkaan että noin klo 14 oltas takas teilläpäin?. Jos aikataulupaineita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KonstantinShemyak Katso viesti
    Muuten, olisiko aiheellista pyytää, etteivät osallistujat laita päälle aivan maailman kirkkainta takavaloa ryhmälenkille. Nykyaikaa vaikka 3W punainen valo ei maksa paljon, ja valaisee autontakavaloa paremmin - takana ajavia häikäisen. Varsinkin maastoajossa, jossa on usein täyspimeää ja jossa on erittäin tärkeä nähdä hyvin.
    Joo, tää on aika hyvä pointti. Tuli samanlaisia ajatuksia eilisellä lenkillä.

Jep. Oon heittänyt jo kutsun Hepolaisille klo 11 pirttimäkeen. Reittinä Kattila-IsoParikas-Kuikunlääni-Majamäentie-Kaitalammen kierros .Jos sulle sopii, niin voitas treffata klo 10 rinnekodin mäen puomilla ja ajella Kaitalammen reittiä Pirttimäkeen ja veikkaan että noin klo 14 oltas takas teilläpäin?. Jos aikataulupaineita.
    Moi!

Sopii, mulla ei oo tällä kertaa mitään kiirettä, muu perhe kisamatkalla

Eli 10:00 puomilla nähdään.

Moi!

Sopii, mulla ei oo tällä kertaa mitään kiirettä, muu perhe kisamatkalla

Eli 10:00 puomilla nähdään.
    Mulla on taas aikatauluhaasteita, mutta kattelen jos saan piirreltyä semmosta lenkuraa että lähen ysiltä kotoa ja siitä sitten 10:00 puomille ja Pirttimäki ja jotain kautta ennen puolta yhtä takasin kotiin. Jos en oo puomilla ni ei tarvi odotella Kaitalammen reittiä Pirttimäkeen tarkottanee että ei mennä Sorvalampi-Häkläjärvi juurakkopolkua ?

Juurakkopolut ei sovi TT-miehen herkälle jalalle. 11.45 ollaan Nuuksiossa ja sieltä kerkii Salmen kautta kotiin nekin, jotka eivät itse hallitse elämäänsä.

itm:lle Oli meidän lenkki kova viimex, kun uuden kasetin 14 piikkisestä oli puolet jäänyt matkalle.

Takuuna tulee uus Italiasta, mutta kestää pari viikkoa

itm:lle Oli meidän lenkki kova viimex, kun uuden kasetin 14 piikkisestä oli puolet jäänyt matkalle.

Takuuna tulee uus Italiasta, mutta kestää pari viikkoa
    Oli joo, mulla putos vaihtajan ylärissasta puolet kun aloin pesemään pyörää - onneks 9-vaihteisen maastoshimanon rissa menee maantierivaliin Ja se korvake oli tosiaan vääntynyt, varmaan kolahtanu johonkin kiveen kun piti tunkkaa sitä alun polkua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iletys Katso viesti
    ARKILÄSKILENKKI
    Torstai 13.11. klo 18:00
    Oli osallistujaennätys tänään. Kuusi kuskia joista viisi läskejä. Ens viikolla uusiksi.

Mikäköhän noita rattaita vaivaa, kun ne puolittuu tollee

Juu, se korvake on varmaan osunut johonkin, kun se näytti vääntyneeltä noin ajaessakin katsomalla. Ihmeen vähän vaikutusta vaihtamiseen, ainoo tuo, että osu pinnoihin, kun ajoi putkelta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti itm Katso viesti
    Oli joo, mulla putos vaihtajan ylärissasta puolet kun aloin pesemään pyörää - onneks 9-vaihteisen maastoshimanon rissa menee maantierivaliin Ja se korvake oli tosiaan vääntynyt, varmaan kolahtanu johonkin kiveen kun piti tunkkaa sitä alun polkua.

Elikkä su lenkki koottuna: 9.30 Klaukkalan Kirkko, 10.00 Rinnekodin mäen puomi, 11.00 Pirttimäki, josta Nuuksio-Haukkalampi-Kattila-Pohjois Huhmarintie-Järventaustantie-Iso Parikas-Salmi (pullojen täyttö)-Kuukunlääni-Viinerhome-Rinnekodin mäen puomi-Pirttimäki tai Klaukkalan Kirkko. Ajellaan oikeasti PK1 eli Hannua EI päästetä keulille on taktiikka. Selkeät juomatauot 30min välein eli voi laittaa pullot takin alle. Sopii MTB ja CC.

Nähdään aamulla. Kiitos kp kehuista:-)

PK = Pirun Kovaa?

Kuusi ajajaa ajeli Lepuskista puistopyöräilyrundin viime viikolla. Tuossa huomisen reittisuunnitelma: http://ridewithgps.com/routes/6492677

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Kulmala Katso viesti
    Kuusi ajajaa ajeli Lepuskista puistopyöräilyrundin viime viikolla. Tuossa huomisen reittisuunnitelma: http://ridewithgps.com/routes/6492677
    Moneltakos nämä Lepuskin lenkit lähtevät? Jostain Sellon kulmilta? Sopivatko kokemattomammalle CX-kuljettajalle?

Jari reittisuunnitelmistahan tuo lähtöpaikka selviäisi. Sellon pyörältä siis lähdetään, Leppävaarankadun ja Alberganesplanadin kulmasta.

ja niin... koitan huomenna ehtiä mukaan. Oliko Jarilla vauhdista ajatusta?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •