LostInLaplandElectrobikeGiantAjopyoraCanyon
Sivu 2 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 121

Aihe: Suomen huippupyöräily-yksikkö

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Toki toki. Aina on helppo sanoa mitä pitäsi olla lisää. Mutta kuka sen maksaa? Itse en kannata verorahojen käyttöä aikuisikäisten huippu-urheiluun saati korkeakulttuuriin ollenkaan.
    Veikkausrahat eivät ole verorahoja. Kenenkään ei ole pakko pelata. Osa SPUn rahoituksesta tullee sieltä käsittääkseni. Verohallinnon sponssit on aika pieniä
    Toiseksi, jos me saadaan tiedottamisen avulla lisää a) Seuroja b) harrastajia, on se varaa maksaa ihan sitä kautta.. Tiedottamistä lisää siis mahdollisuuksista, mitä pyöräilyssä on. Leirykset junioreille (Kultainen Kampi esim) BMX toiminta (Poriin tulossa muuten rata) Huippu-urheilu on pieni osa tätä. Sitä kautta saadaan lajia tunnetuksi. Mutta niin kuin nyt tästäkin ketjusta nähdään, on sitä tarvetta kyllä. Myös sponsorien saaminen toki helpottuu uutisoinnilla. Masterien tekemiset sen sijaan on harrastelua, eikä se kiinnosta ketään. Eikä tarvi
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Jos on tarkoitus saada jossain vaiheessa sponsorirahaa, niin on pakko kertoa toiminnastaan. Jos on tarkoitus saada uutta verta mukaan, niin on pakko kertoa toiminnastaan. Jos raha ja/tai uusi veri puuttuu, niin hommasta on todella vaikeaa saada kestävää ja nyt puhutaan kaiketi 2020 saakka jatkuvasta toiminnasta. Ehkä tiedottamisen pitäisi olla toiminnan ytimessä?
    6.7 WTF/kg

edelleen juuri näin. kertokaa vaan se miten se käytännössä tapahtuu. masterien tekemiset ovat tottakai puuhastelua ja harrastamista, mutta taitavat muodostaa suurimman kuluttajajoukon alalla. jos mulla olisi alan firma, niin minä ainakin tietäisin mitä porukkaa yrittäisin tavoitella.

edelleen juuri näin. kertokaa vaan se miten se käytännössä tapahtuu. masterien tekemiset ovat tottakai puuhastelua ja harrastamista, mutta taitavat muodostaa suurimman kuluttajajoukon alalla. jos mulla olisi alan firma, niin minä ainakin tietäisin mitä porukkaa yrittäisin tavoitella.
    Mulla on firma ja tosiaankin tavoittelen heitä, mutta ei sillä urheilun kanssa ole mitään tekemistä. Kuntoiluahan se on . Mitä mä sitä sitten sponssaamaan lähtisin. Sen sijaan mielelläni laitan pikkasen fyrkkaa Emilia Myllykosken (19v) hiihtämseen. Siitä kun saa lukea ja kuvia piisaa. Näkyy sitten ne sponssimerkitkin

Älä nyt ole Kari kehityksen jarruna. En mä tiedä vielä miten homma hoidetaan, kun olen vasta menossa siihen hiihtoliiton tiedottajan palaveriin. Sitten tiedän. Kyllä suomessa ammattitaitoa on. Katsokaa vaikka Koripalloa, pesäpalloa, jne. Kyllä SPU saa tehdä aika lailla paremmin tuon osa-alueen, jotta edes lähelle päästään. Kuitenkin on tällä hetkellä hirveä buumi päällä. Pyöräily kiinnostaa kyllä. Ja mulla on kylllä sellainen kutina, että tämän hetkinen juttujen tekijä saa korvauksen jutuistaan. No tiedottaminen on muutakin kuin juttujen tekoa.

masterien tekemiset ovat tottakai puuhastelua ja harrastamista, mutta taitavat muodostaa suurimman kuluttajajoukon alalla.
    Ja lätkässä suurin kuluttajajoukko on entiset pelaajat. Siksi markkinointi ja tiedotus kohdistetaan heihin.

Eiku... mites tää myyminen ny oikein toimii?
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Ja lätkässä suurin kuluttajajoukko on entiset pelaajat. Siksi markkinointi ja tiedotus kohdistetaan heihin.

Eiku... mites tää myyminen ny oikein toimii?

Mä maksan sponssia jollekin hyvälle junnulle tai yleisen urhelijalle. Koukkupolvi lukee ja miettii, että tuossa on hyvä firma ja menen sinne. Kyllä se varmaan viilaa minutkin samaan lyöntiin ja voitan kaikki. Niin se menee
    Me Masterit ollaan vaan liian tohkeissaan omasta tekemisestä ja kuvitellaan, että joku sijoitus oikeasti kiinnostaa yleisöä. Ei kiinnosta. Ei missään lajissa . Meidänkin kylällä kaveri olo 50 v MM kisoissa kiekonheiton hopealla. Ei edes paikallislehteen kelvannu moinen körmy. Mut eipä tää kaveri siitä hernettä kiskonut. Ymmärsi hyvin koska on yleisessäkin pärjännyt. Nää myöhäisheränneet on niitä ongelmatapauksia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
    Veikkausrahat eivät ole verorahoja. Kenenkään ei ole pakko pelata. Osa SPUn rahoituksesta tullee sieltä käsittääkseni. Verohallinnon sponssit on aika pieniä
    Verohallinto ei tosin toki ketään sponssaa vaan Verohallinto hoitaa eduskunnan säätämien lakien mukaisesti verotuksen toimittamisen,valvonnan, keräämisen ja tilittämisen veronsaajille eli valtiolle, kunnille ja seurakunnille. Valtio ja kunnat sitten ohjaavat rahojaan eteenpäin mm. urheiluun.

Jykä: Valitettavasti pyöräilybuumi koskee keski-ikäisiä, ei nuoria. Kun nykyisistä nuorista poistetaan ne, joiden lajivalinta perustuu vanhempiin, ei montaa jää jäljelle. BMX taitaa olla paras tälleen ajatellen. Todella vanhanaikaista on omia urheilu tietyn ikäisille. Monet masterit ovat minun mittapuun mukaan huippu-urheilijoita.

Jykä: Valitettavasti pyöräilybuumi koskee keski-ikäisiä, ei nuoria. Kun nykyisistä nuorista poistetaan ne, joiden lajivalinta perustuu vanhempiin, ei montaa jää jäljelle. BMX taitaa olla paras tälleen ajatellen. Todella vanhanaikaista on omia urheilu tietyn ikäisille. Monet masterit ovat minun mittapuun mukaan huippu-urheilijoita.

Omasta mielestään ovat. Ei yleisön. Master urheilu on edelleenkin vain kunnon yllä- ja hauskanpitoa. Mukavaa yhdessäoloa, mutta tuskin koskaan tullaan näkemään Hesarissa etusivun juttua siitä, että suomalainen Masterpyöräilijä on voittanut PM kultaa sarjassa 50. Ja minä nyt toin esiin, millä tavalla yrittäjä ajattelee. Olen kolmannessa polvessa sellainen. Viikottain joku kysyy tukea. Kun se nyt vaan on niin, että se on kaksisuuntaista tämä hyötyajattelu.

Kauris : Veikkaus perustettiin aikoinaan tuottamaan rahaa urheilun hyväksi. Sitten meni Kaarina Virolainen painostamaan Jussia ja se johti siihen, että sitä alettiin antamaan myös kulttuurille.
    Verorahoin rakennetaan suorituspaikkoja, annetaampa sieltä rahaa lasten ja nuorten toimintaankin eri tavoin kierrätettynä. Mutta ei pidä yleistää sitä, että kaikki toiminta tapahtuu verovaroin, koska se juttu ei mene niin. Ja Fincycling on yksi esimerkki siitä, miten se rahoitus hoidetaan ihan jostain muualta. Kun tämä maailma ei yksinkertaisesti pyöri niin, että kaikki vaan ottavat sitä julkista rahaa jostain Pitää mennä yritysmaailmaan.

ja KP63.: Sillä markkinoinnila ja tiedottamisella pyritään just siihen, että niitä aktiivisia nuoria tulisi. Kyllä vanhat äijät ja ämmät pärjää ilmankin.

Näyttää sitä tiedottamista halauavan muutkin http://www.pyoraily.fi/@Bin/472812/E...selle+2014.pdf

Näkyvyys

Näyttää sitä tiedottamista halauavan muutkin http://www.pyoraily.fi/@Bin/472812/E...selle+2014.pdf
    Seuraan laajasti urheilua. Pyöräilytiedottaminen on kohentunut. Erityiskiitos Kari Mäkiselle sekä Peter ja Kristian Selinille.

Hyvä että porukka nostaa kissaa pöydälle kokoukseen. Aihetta kyllä on.

Mut ajatellaan positiivisesti; se kulkeutuu hiljalleen alaspäin ja sivusuunassa lapsille ja lapsenlapsille. Se että asenneilmasto massoilla laajenee pyöräilyn suuntaan nyt aika mukavasti. Tärkein ryhmähän on naiset, sillä jos äidit hyväksyy aktiivi-/kilpapyöräilyn niin silloin liekki on jo aika voimakas. Mut onko meidän seurojen ja lajiliiton koneisto silloin tikissä? Se liekki alkaa jo himpan nousta, mut ei sitä pitää ruokkia ja provota positiivisessa mielessä.

Ehdollepanotoimikunta on laatinut kirjeen SPU:n syyskokoukselle ja lähettänyt sen toiminnanjohtajalle sekä puheenjohtajalle. Samalla on pyydetty että kirje annetaan tiedoksi SPU:n jäsenseuroille. Kirje löytyy SPU:n nettisivujen vuosikokous -alasivun alasivun linkin takaa. Koska tähän mennessä ei edes hallituksen jäsen ollut kirjeestä tietoinen, julkaisen sen tässä. (löytyy siis myös:http://www.pyoraily.fi/uutiset/ajank...t/vuosikokous/ )

Toivottavasti liittoon löytyy asiasta kiinnostuneita ihmisiä tekemään pyöräilyn eteen töitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Penkkiurheilija Katso viesti
    Seuraan laajasti urheilua. Pyöräilytiedottaminen on kohentunut. Erityiskiitos Kari Mäkiselle sekä Peter ja Kristian Selinille.
    Peter ja Kristian tekevät loistavaa työtä Mäkinen loistavaa työtä tuloksien tekemisessä. Peterin kanssa olen käynyt monta keskustelua tiedottamisesta. Hän on minua siinä neuvonut ja mm siksi tässä nyt yritetään etiäppäin, jotta saadaa sitä tietoa myös tavalliselle yleisölle. Niille jotka lukevat sanoma-aikakaus -tai iltapäivälehtiä ja katsovat TV,stä urheiluruudun.
    Aika moni Ylen juttu on mun kynästä ollut, koska Mäkinen ei ole yksinkertaisesti suostunut yhteistyöhön. Hän ei esim pitänyt MM 7 sijaa jutun arvoisena, eikä MC 3 sijaa. Yritin kyllä kovasti hänen kauttaan .Katson ettei olle mun homma kirjoittaa, jos Wiggins voittaa MM kultaa. Nyt kuitenkin sen jouduin tekemään. MUTTA, YLElle menee jutut paremmin läpi suoraan kuin Mäkiselle, joka pitää itseään YLEn edustajana. Ja se on todellakin outoa se.
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 05.11.2014 at 07.41

Tiedotuslistan kärkipäässä tulisi olla, että huipulle tähyävä suomalainen kilpapyöräily on voimakkaasti sitoutunut antidopingtyöhön. Eipähän jää sitten kenellekään epäselväksi. Pyöräilijät voivat itse vaatia tiukkoja dopingehtoja sponsoreilta. Vaikka tukea tulisi vain 100 euroa, sekin maksetaan korkojen kanssa takaisin, jos käry tulee.

Aika moni Ylen juttu on mun kynästä ollut, koska...
    Urheilutoimittajat, niin Ylen kuin sanomalehtienkin, ovat keskimäärin aika laiskaa porukkaa. Mitä valmiimpaa kamaa heille tuottaa julkaistavaksi, sitä helpommin se menee läpi. Sama pätee tuloksiin: kannattaa selvittää, missä muodossa mikäkin tiedotusväline haluaa julkaista tulokset. Mikään ei perusurheilutoimittajaa jyrsi enempää kuin väärässä muodossa (esim. sukunimi/etunimi väärässä järjestyksessä) toimitettujen tulosten käsittely.

Medialle tyrkytettävä aineisto kannattaa kirjoittaa samanlaiseen uutisen muotoon, mitä ko. väline käyttää. Ja seuran tms. tiedotusvastaavaksi pitää valita tyyppi, joka ei tee ihan kaikkia mahdollisia kielioppi- ja kirjoitusvirheitä.

Kuten TunkkiPuolikas aiemmin mainitsi, ei pidä masentua, jos joku juttu ei mene läpi. Mitä enemmän aineistoa pistää tyrkylle, sitä enemmän sitä julkaistaan. Ei tee pahaa, jos seuratiedottaja käy paikallisen lehden urheilutoimituksessa esittäytymässä ja sopimassa käytännöistä. Kun urheilutoimittaja tuntee tiedottajan, kieltäytyminen on astetta hankalampaa kuin tuntemattoman tiedottajan tuotosten torppaaminen.

Ylläoleva koskee siis pyöräilyseurojen tiedottamista median suuntaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
    Urheilutoimittajat, niin Ylen kuin sanomalehtienkin, ovat keskimäärin aika laiskaa porukkaa. Mitä valmiimpaa kamaa heille tuottaa julkaistavaksi, sitä helpommin se menee läpi. Sama pätee tuloksiin: kannattaa selvittää, missä muodossa mikäkin tiedotusväline haluaa julkaista tulokset. Mikään ei perusurheilutoimittajaa jyrsi enempää kuin väärässä muodossa (esim. sukunimi/etunimi väärässä järjestyksessä) toimitettujen tulosten käsittely.

Medialle tyrkytettävä aineisto kannattaa kirjoittaa samanlaiseen uutisen muotoon, mitä ko. väline käyttää. Ja seuran tms. tiedotusvastaavaksi pitää valita tyyppi, joka ei tee ihan kaikkia mahdollisia kielioppi- ja kirjoitusvirheitä.

Kuten TunkkiPuolikas aiemmin mainitsi, ei pidä masentua, jos joku juttu ei mene läpi. Mitä enemmän aineistoa pistää tyrkylle, sitä enemmän sitä julkaistaan. Ei tee pahaa, jos seuratiedottaja käy paikallisen lehden urheilutoimituksessa esittäytymässä ja sopimassa käytännöistä. Kun urheilutoimittaja tuntee tiedottajan, kieltäytyminen on astetta hankalampaa kuin tuntemattoman tiedottajan tuotosten torppaaminen.

Ylläoleva koskee siis pyöräilyseurojen tiedottamista median suuntaan.
    Asiaa !!! Meidän pitää vaan saada joku tekemään tätä. Itse olen tänään ottanut askeleen siihen suuntaan. Tässä on nyt ollut ongelmana se, että yksi sanoo tekevänsä ja vastaavansa jutuista ja kaikki pitää ensin ite kirjoittaa sekä lähettää hänen kauttaan. Sitten kun tarpeeksi monta kertaa tekee sen ilman tulosta ja kysyttäessä saa kiukkua päälleen, tekee sen mieluummin sitten toimittajille suoraan. Silloin ymmärtää helpommin, jos ei joku mene läpi. Lisäksi tässä on käynyt niin, ettei uutisonti ole kattavaa. Tuo MTV ei ole saanut ainoatakaan s postia, eikä Iltapäivälehdet tämän kaverin kautta, kun ne on niin....... Tähän pitää saada muutos.

Ja sitten kokonaan toinen asia on SPU,n tiedottaminen jäsenistölle. Vuosikokouksessa pitää asia ottaa esille taas kerran. Niin monta kertaa on luvattu pj,n toimesta parantaa sitä, mutta turhaan ollaan odotettu. Monelta riidalta vältyttäis kunnollisen tiedottamisen ansiosta.
    Kun juttu kyllä mun mielestä on niin, että pääosin homma on reilua ja perusteltua. Pitäis vaan laittaa tiedotetta PALJON ENEMMÄN !!
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 05.11.2014 at 21.45

Asiaa !!! Meidän pitää vaan saada joku tekemään tätä. Itse olen tänään ottanut askeleen siihen suuntaan. Tässä on nyt ollut ongelmana se, että yksi sanoo tekevänsä ja vastaavansa jutuista ja kaikki pitää ensin ite kirjoittaa sekä lähettää hänen kauttaan. Sitten kun tarpeeksi monta kertaa tekee sen ilman tulosta ja kysyttäessä saa kiukkua päälleen, tekee sen mieluummin sitten toimittajille suoraan. Silloin ymmärtää helpommin, jos ei joku mene läpi. Lisäksi tässä on käynyt niin, ettei uutisonti ole kattavaa. Tuo MTV ei ole saanut ainoatakaan s postia, eikä Iltapäivälehdet tämän kaverin kautta, kun ne on niin....... Tähän pitää saada muutos.

Ja sitten kokonaan toinen asia on SPU,n tiedottaminen jäsenistölle. Vuosikokouksessa pitää asia ottaa esille taas kerran. Niin monta kertaa on luvattu pj,n toimesta parantaa sitä, mutta turhaan ollaan odotettu. Monelta riidalta vältyttäis kunnollisen tiedottamisen ansiosta.
    Kun juttu kyllä mun mielestä on niin, että pääosin homma on reilua ja perusteltua. Pitäis vaan laittaa tiedotetta PALJON ENEMMÄN !!

Onhan SPU:LLa kaksi palkattua ihmistä, miksei toiminnanjohtaja voi tiedottaa vai mitä hänen työnkuvaansa yleensä kuuluu?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juurikko Katso viesti
    Onhan SPU:LLa kaksi palkattua ihmistä, miksei toiminnanjohtaja voi tiedottaa vai mitä hänen työnkuvaansa yleensä kuuluu?
    Kyllä Markulla on kädet täynnä työtä. Ei ehdi kaikkea. Ei mulla ole mitään paha sanottavaa. Aina kaikki sovittu on tehty. Mutta kun on aika lailla kaikennäköistä ylimääräistä, kuten tää yksi surullisen kuuluisa projekti, jossa on nyt sitten vissiin aikaansaatu yksi pikku soraränni jonnekin ja sitä kutsutaan joksikin lähiliikuntapaikaksi.
    Jos vaikka soitat sunnuntaina Belgiasta Markulle ja kerrot , ettei ole kv lisenssiä huomattu ottaa, niin homma onnistuu 10 minuutissa sähköpostiin ja pääsee ajamaan. Vieressä olen joskus ollut
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 06.11.2014 at 15.11

Tässä komppaan Tunkkia, enkä muutenkaan lähtisi Foorumeilla kyselemään yksittäisten työntekijöiden tehtävänkuvia tai sitä montako kaffipaussia kenties pitää.

Räntäsateessa kotiin polkiessa tuli pohdittua: Suomen pyöräilyn nousun kannalta seuraavien vuosien merkittävä sarja tulee olemaan se, missä 40-50 ikäiset ovat. Heillä on sopivan ikäiset lapset innostumaan asiasta. Masterjaoksen toiveena on saada esittämälleen kahdelle sarjalle sellaisia yhteistyökumppaneita, että se tukisi nimen omaan nuorten pyöräilyä. Polkiessa tuli mieleen kisojen yhteyteen nappulaparkki, johon järjestetään taito, kokeilu jne pisteitä kisaajien ja muidenkin jälkikasvulle. Voisi siellä olla kokeiltavana erilaiset fillaritkin jne. Matti Loukosella on valmisteilla Masterjaoksen tiedote yhteistyökumppaneista eli olkaapi kuulolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juurikko Katso viesti
    Ehdollepanotoimikunta on laatinut kirjeen SPU:n syyskokoukselle ja lähettänyt sen toiminnanjohtajalle sekä puheenjohtajalle. Samalla on pyydetty että kirje annetaan tiedoksi SPU:n jäsenseuroille. Kirje löytyy SPU:n nettisivujen vuosikokous -alasivun alasivun linkin takaa. Koska tähän mennessä ei edes hallituksen jäsen ollut kirjeestä tietoinen, julkaisen sen tässä. (löytyy siis myös:http://www.pyoraily.fi/uutiset/ajank...t/vuosikokous/ )

Toivottavasti liittoon löytyy asiasta kiinnostuneita ihmisiä tekemään pyöräilyn eteen töitä.

Hola! Ei ei ja hei hei. JMF

...missä 40-50 ikäiset ovat. Heillä on sopivan ikäiset lapset innostumaan asiasta.
    Asiana just noin. Kaikkiin korkean kynnyksen lajeihin juniorimassoja saadaan vain vanhempien kautta. Mutta tehdäänkö lapset noin myöhään ? Nykyään kuitenkin harrastuksissa erikoistutaan huomattavan nuorena. Useiden lajien systemaattinen valmennustoiminta alkaa jo 10 ikä vuoden huikkeilla ja vain harva yli 15 v. nuori "arpoo" päälajinsa kanssa.

Valitettavasti kestävyyslajienkin täytyy nykymaailmassa taistella lasten sieluista jo ennen kuin lajin vaatimien ominaisuuksien puolesta olisi edes syytä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mattia Katso viesti
    Asiana just noin. Kaikkiin korkean kynnyksen lajeihin juniorimassoja saadaan vain vanhempien kautta. Mutta tehdäänkö lapset noin myöhään ? Nykyään kuitenkin harrastuksissa erikoistutaan huomattavan nuorena. Useiden lajien systemaattinen valmennustoiminta alkaa jo 10 ikä vuoden huikkeilla ja vain harva yli 15 v. nuori "arpoo" päälajinsa kanssa.

Valitettavasti kestävyyslajienkin täytyy nykymaailmassa taistella lasten sieluista jo ennen kuin lajin vaatimien ominaisuuksien puolesta olisi edes syytä.
    BMX radat ratkaisee osan osan tuosta ongelmasta http://www.stridersuomi.com/uploads/...6_orig.jpg?504 Fiilis on aistittavissa läpi näytön

Jos ja kun täältä varmaan joku on menossa tuonne lauantain seminaariin Tampereelle, niin olisiko mahdollista saada päivän annista jonkinlainen tiivistelmä? Tuppaa noita syyskokouksia ja edustamisia olla taas sen verran tiuhaan, etten itse ehdi kuin vasta sunnuntaina paikalle. Kiinnostaisi myös mahdollisesti tuo CX cup 2015 ja mitä siitä keskustellaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sanna04 Katso viesti
    Jos ja kun täältä varmaan joku on menossa tuonne lauantain seminaariin Tampereelle, niin olisiko mahdollista saada päivän annista jonkinlainen tiivistelmä? Tuppaa noita syyskokouksia ja edustamisia olla taas sen verran tiuhaan, etten itse ehdi kuin vasta sunnuntaina paikalle. Kiinnostaisi myös mahdollisesti tuo CX cup 2015 ja mitä siitä keskustellaan.
    Nyt olisi ehdottomasti oltava paikalla kokouksessa. tai ainakin lähettää edustaja sinne.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Jos on tarkoitus saada jossain vaiheessa sponsorirahaa, niin on pakko kertoa toiminnastaan. Jos on tarkoitus saada uutta verta mukaan, niin on pakko kertoa toiminnastaan. Jos raha ja/tai uusi veri puuttuu, niin hommasta on todella vaikeaa saada kestävää ja nyt puhutaan kaiketi 2020 saakka jatkuvasta toiminnasta. Ehkä tiedottamisen pitäisi olla toiminnan ytimessä?
    Olen samaa mieltä. Ja ihmettelen miksi tämä on niin vaikeata.

Niin kuin Jykä totesi, ei tässä ruutia tarvitse uusiksi keksiä. Ottaa vaan mallia muista liitoista, ja kopsaa sieltä ne parhaat pyöräilyyn sopivat käytännöt.
    Ohiampuja muokkasi tätä : 13.11.2014 at 08.40
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Media

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Olen samaa mieltä. Ja ihmettelen miksi tämä on niin vaikeata.

Niin kuin Jykä totesi, ei tässä ruutia tarvitse uusiksi keksiä. Ottaa vaan mallia muista liitoista, ja kopsaa sieltä ne parhaat pyöräilyyn sopivat käytännöt.
    Juuri näin. Takavuosina tuntui varsin erikoiselta ja lajin kehittämisen kannalta umpihölmöltä, kun Vastaranta (joka menestyy edelleen) ja Sundstet olivat keulilla arvokisoissa - vaativassa lajissa, joka on suurimpia yksilöurheilulajeja maailmassa - ja Suomessa heidän saavutukset olivat mediassa jossain lehden kulmassa tuloksina tai sitten ei olenkaan. Median kanssa toimiminen ei ole mitään rakettitiedettä. Se vaatii jonkin verran aktiivisuuta, kirjottamista, valokuvia jne.

Tää on nyt vähän OT.

Master urheilu on edelleenkin vain kunnon yllä- ja hauskanpitoa. Mukavaa yhdessäoloa,

Oikeesti?

Voisko joku avata nöösille sen, että masterit pitää vaan hauskaa.

KP:n treeniä seuranneena voisin sanoa, että hauskaa varmaankin on, mutta panostus on sillä tasolla, että en puhuisi vain kunnon ylläpidosta.

Onneksi Selänne älysi lopettaa, kun on jo "master" -ikäinen.

Minähän en ymmärrä pyöräilystä edes sen vertaa, kuin sika rakettitieteestä.

Master-ikäinen ja Master-urheilija ovat minun mielestä kaksi eri asiaa. Näin master-ikäisenä ja master-luokkiin kuuluvana, olen samaa mieltä veli Noormarkkulaisen kanssa. Hauskanpitoa ja sosiaalista toimintaa tämä on enkä odota kenenkään tukevan minun harrastustoimintaa, minä pystyn pitämään itsestäni huolta ja kisan ajaminen 14 tunnin vapaaehtoisduunipäivän lomassa on ihan OK.

lisäys: masterit eivät mun mielestä kuulu tähän huippuyksikköön
    OJ muokkasi tätä : 14.11.2014 at 20.06
    6.7 WTF/kg

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •