FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 150 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50 100 140 148 149 150 151 152 160 200 250 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.471 - 4.500 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Oltiin con Stenu & Pötkö Petikossa aamupäivällä. Soramonttu & kalliot, Tyttömäki ja Petaksen polut oli ihan bliss. Paikoin liukkaahkoa, mutta varsin nautinnollista. Yritys oli päästä Keimolan mopopaanalle, mutta ei siitä mtn tullut. Sinne rakennetaan uusia teitä silleen notta että eteläisimmät spoorit ovat vain muisto. Ei käyty pohjoispäässä (tietyömaat tuskin yltävät sinne) vaan ajeltiin Venevajalle jne.

Jahas, starttiaika ja minä kotona töitä vääntämässä.... Ruma sana sanotaan niinkuin se on: "työ".

Olikos ukot illalla maanläjitysalueella ajelemassa? Hieno valo rimpsu näkyi ylästöntielle saakka

^Ei me pyörittiin Petikon alueella, tietääkseni.

Kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka oli taas ajamassa, metsän antimet oli taas vallan loistavat.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Mulla sportträkkeri väitti 22km siirtymien kanssa eli ihan jees pe lenkura. Sen verran pyörä rapaantu että huomenna vois huuhtasta. Kiitokset

mutanaama Guest
    Mulla tuli mittariin pari tuntia ajoa hyvässä seurassa. Pursiseuran antimet olivat taaskin ylitsevuotavat

zipo Guest
    Pitäiskö mun lopettaa tipaton tammikuu joka alkoi 4 vuotta sitten.
    Kehtaisin osallistua pursiseuran kokouksiin useammin ja ajaa rohkeemin vai kostutatteko suut niin ettei hoorekin pumptrackin hiekka narsku hampaissa.
    Ei edes satanu vettä,höh.thnx

Minä pyörin pellonreunassa eilen illalla mutta ei kait yhdestä kuskista mitään valorimpsua tule.

Ei ihan 100% kunnossa tuo vekotin ja voi päivää noita multiriliisiklosseja. Hädissäni olin semmoiset ruuvannut alle kun oli muut jo hukattu.

Kiitokset jälleen Petikon patikoista koko poppoolle! Hieman kyllä toi pelkkä kypärälamppu vääristi mittasuhteita kun oma pyörä näytti langan laihalta muuhun kalustoon nähden Nii ja tätä taas lisää tänks!

mutanaama Guest
    Ai siitä se johtu , varmaan eturengas jäi jarruvaijerin varjon taakse piiloon. Mutta eipä tuo paljoa sun etenemistä näytä haittaavan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Minä pyörin pellonreunassa eilen illalla mutta ei kait yhdestä kuskista mitään valorimpsua tule.

Ei ihan 100% kunnossa tuo vekotin ja voi päivää noita multiriliisiklosseja. Hädissäni olin semmoiset ruuvannut alle kun oli muut jo hukattu.
    Kyllä siellä ainakin puolenkymmentä valoa meni jonossa, mitä lie muukalaisia!

Tän päivän mettäkruisailulla meni pikkusen isompi keppi ketjun/rattaiden ja vaihtajan väliin. Onneks tajusin ajoissa heivata niin ei hajonnut mitään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marsusram Katso viesti
    Tai sitten Laurentiuksenkujaa alkavat asuttaa. R.I.P. hyvä mäki.
    http://kartta.vantaa.fi/?setlanguage...rtta_gd2&o=100
    Ikävä kun tuon puolen reitit katoaa, Isoniitun kautta on liian märkää.
    Puussa olleen lapun mukaan kyseessä harvennushakkuu. Kunhan saavat puut korjattua pois, niin siellä on pian ajokuntoista polkua taas. Mätäkivenmäen hakkuualueella pystyi jo hyvin ajamaan, ja siellä taidettiin puut kaataa joskus loppukesästä. Vaikka olihan tuo aika lohduttoman näköistä. Sellaiset parikymmentä metriä piti kantaa pyörää, muutoin pääsi vieläkin polkemaan.

Mätiksen puita oli Mano ja Lippis(rekolanraikkaan ex-hiihtäjät) korjaamassa keväällä kun tapasin heidät kelatien ruokalassa sanoivat korjanneen rangat pois että mä pääsen ajamaan*heh*
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sixsixone Katso viesti
    ... pikkusen isompi keppi ...
    Moni tyytyy vielä noin uudessa pyörässä vaihtajan särkeviin kalikoihin, tolla ajopuullahan saa rungonkin uusiks

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti

No minä puoltoista vuosikymmentä ihmettelin ku porukka vaahtoo lukkisten olevan ainoa poljinvaihtoehto ja mun kokemukset oli ihan ruuansulatuskanavan loppusenteiltä. Syyks paljastu noi Vihtahousun keksinnöt, jolla kenkä ei tartukaan lukkopolkimeen. (ja virnistelijöille tiedoksi, jotta mun mielestä flätit on vieläkin coolimmat, mä nyt vaan makustelen noita uusia klosseja)

50/60 Tasajako

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petjala Katso viesti
    Moni tyytyy vielä noin uudessa pyörässä vaihtajan särkeviin kalikoihin, tolla ajopuullahan saa rungonkin uusiks
    Juu kaikki on näköjään mahdollista näissä hommissa. Hetki piti hieraista silmiä ja vetää henkeä kun tollanen kalikka ketjun ja pakan välissä.Kävi mielessä että pahemmin olis voinu käydä. Vielä ei oo tarvetta rungon päivittämiselle.

^on noissa tilanteissa puunrungonpätkien pyöriessä nilkkojen ympärillä joskus tullut säikkyjäkin ajatuksia. Harvoin onneks mitään nilkkaankaan osuu suoraan edestäpäin tai kiilautumalla, yleensä sivusta menee ohi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Pitäiskö mun lopettaa tipaton tammikuu joka alkoi 4 vuotta sitten. vettä,höh.thnx
    Ole uskossa viinapiruun weli Z,olet minun tukena ollut 4 vuotta,parivuotta vielä ja sitten otethan sen kunniax. *joookos!*
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

zipo Guest
    Ai sitten kun ostat uuden fillarin tai rungon?
    Takuuvarmasti rympätaan se konulla.

Oliko perjantaina tarkoitus ajella?

mutanaama Guest
    Joo

Kuulemma tulee vettä taivaalta, niin jätetään siirtymät minimiin ja lähdetään petikosta perinteisesti. Olisko sama aika 18:30 passeli.

*Kops* Päätetty.

De passade braa

mutanaama Guest
    Mä ajattelin tänään keskiviikkona hyrräillä Syväojan kangasmaastoissa. Lähtöpaikka meidän piha ja aika hmm.. 18:30. Ajoa tunti tai kaksi ja sekin hissuksiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Mä ajattelin tänään keskiviikkona hyrräillä Syväojan kangasmaastoissa. Lähtöpaikka meidän piha ja aika hmm.. 18:30. Ajoa tunti tai kaksi ja sekin hissuksiin.
    Mä yritän ehtiä mukaan.Aika ruuhkanen Klaukkalanramppi tuppaa olemaan. Ehkä pahin ruuhka jo hellittänyt...

mutanaama Guest
    Kandee ajaakin vanhaa tietä.

mutanaama Guest
    Siitähän tuli ihan oikea lenkki, vaikka ensin tuntui siltä, ettei millään jaksaisi. Kovin oli kuivaa, taisi pyörä enemmän meikäläisellä puhdistua tuon lenkin aikana. Kiitos seurasta jälleen kerran.

Joo hyvät oli puitteet,olosuhteet ja seura. Hytti alkaa tuntumaan vihdoin mieleiseltä.

Olipa märkää parhautta, KIITOS! Tuo uusi absoluteblack ratas oli aika
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •