Osaako joku sanoa osasarjojen perusteella kumpi on hintalaatu suhteeltaan parempi, tuo tonnin Felt vai White?
Sent To Windows Phone.
Osaako joku sanoa osasarjojen perusteella kumpi on hintalaatu suhteeltaan parempi, tuo tonnin Felt vai White?
Sent To Windows Phone.
Feltin runko näyttää seksikkäämmältä kuin White. Whitessä vähän paremmat osat. Feltin ottasin itse nyt, kun kuitenkin osat meni vaihtoon myös Whitessä.
Feltissä on ainakin läpiakselit mikä on iso plussa.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
No ei se katkeamista estä![]()
Ei kai niin paljoa, mutta ne viiveet
Mä haluaisin nyt aluksi tietää, miten se Feltti katkeaa todennäköisemmin kuin joku muu alumiiniläski?
Ensviikon loppupuolella pitäs tulla ouluun, jos ei ole rungot katkeillu kuljetuksen aikana![]()
en usko että niissä felt:teissä on mitään varsinaista katkeamis ongelmaa,ehkä HC ryskäämisessä niitä on katkeillut mutta se ei ole ihmekkään kun kansa vaatii kokoajan keveämpää ja tämähän siinä on sitten lopputulema..aina.läskipyörällä meno on varmaan niin smoottia että tuota ongelmaa tuskin ilmenee mutta felt:in tapauksessa mua kiinnostaa enemmänkin se mahtuuko tuonne runkoon topakampaa rengasta kun tuo orkkiksena oleva 4" rinkula?? jos ei niin vielä koittaa aika kun kuulee kettuilua siitä että on tuonut maantiekilpurin metsäpolulle.
älkää kysykö mistä johtuu väkivalta!! älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma!!
Pitää tutkia kunhan pääsee livenä näkemään. Omaan farley 6 meni BFL taakse tosin pienimmällä vaihteelle ei tilaa liieenmin jäänyt.
Kun kerta Kanjonia saa vasta ensi toukokuulle, niin vaihtoehtoina tällä hetkellä Spessun Fatboy Expert ja Trek Farley 6. Molemmat 2014 malleja. Noilla pääsisi ajoon jo ensi viikolla joten Kanjonin paremmuus ei tällä kertaa auta.
Kumpi noista? Ajo todennäköisesti enimmäkseen maastopyöräreittejä, mutta omiakin polkuja olisi kiva tallata?
Trek Farley 6 😃
Periaatteessa Farley 6 on 2015 malli mutta varmaan tätä tarkoitit, toisaalta vissiin aika vähän eroaa 2014 Farleystä mutta jos noita kahta vertaa Fatboy/Farley 6 niin Farley on ainakin halvempi mutta osiltaan samaa tasoa, siksi ottaisin itse Farleyn ja jäisi rahaa vaikka toisiin renkaisiin esim talveksi.
Saat tietysti valita sen merkin kuin haluat, mutta miten ihmeessä olet tullut tuohon päätökseen, että vain spessu tai trek kelpaa??? Melko rajoittunutta..
Tämä hulluus ilmeisesti pahenee karttuneen kokemuksen myötä, ainut mitä Fatboyhin kaipaisin olisi läpiakselit. Noh, tähtimerkit ovat asettuneet suotuisaan asentoon ja kysyisin kokemuksia 907 whiteout carbonista. Lieneekö kellään? Myös muita fatboy expertin speksehin sopivia läpiakselillisia ja isorenkaisia saa kehua.
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
^Eilen tuli ajettua Whiteoutin perässä 40km, hyvin näytti kulkevan.
Mä oisin ostanut Surlyn ICT:n mutta eivät myyneet esittelykappaletta.
Piti siis tyytymän Fatboyhin. Koska halusin nautiskelemaan.
Fatboyssa ei moitittavaa, noiden naurettavien qr-akseleiden lisäksi.
ICT:n hommaan ehkä joskus, kun tilanne on sopiva.
Whiteout oli alussa myös harkinnassa, mutta budjetin rajat tulivat vastaan.
Mun suositus on ehdottomasti ICT, niitä kai kohta jopa saa ihan kaupastakin?
Oletko soitellut Shocktherapyn (auki vasta tiistaina) tai FoxComp Turkuun ja kysellyt Salsojen perään?
Osta Rose Tusker niin saadaan siitäkin kokemuksia foorumille? http://www.rosebikes.fi/bike/rose-th...015/aid:752099
Vai tunnustaako joku tilanneensa jo moisen?
Eikös niillä ole surlyakin tarjolla![]()
FoxComp:iin näyttäisi olevan tulossa Salsa Beargrease 2:sta marraskuussa hintaan 2599,-. Onko se sitten niin paljon parempi kuin 2200,- kustantava Spessun Fatboy Expert? Tai 1600,- Farley 6?
Käyttö on kuitenkin enempi urheilu/kuntoiluhenkistä eikä niinkään eräretkeilyä. Olen ymmärtänyt että esim. Salsa Mukluk (joka menee hintahaarukkaan) on enempi retkipyörä kuin Beargrease, Fatboy Expert tai Farley?
Lähetin Tusker 2:sta kyssärin. Osa spekseistä puuttuu vielä joten luulisi että toimitusaikakin tulee venymään. Kysyin kuitenkin.
Farley on kommenttien perusteella mitä olen lukenut täältä ja mtbr foorumilta hyvä pyörä jo sellaisenaan ja noihin muihin verrattuna jää vielä pelimerkkejä reilusti päivityksiin, joita tämä tauti pakonomaisesti aiheuttaa!
http://www.menopelimarket.fi/epages/...0Fat%20bike%22
Toihan nyt menee aavistuksen yli budjetin, mut soittaa ja tinkaa..![]()
Mikä tossa 907 oikeuttaa tuollaiseen hintaan?
Onko Farleyt myyty loppuun Suomesta?
Kirjanmerkit