GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 79 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 69 77 78 79 80 81 89 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.341 - 2.370 / 3078

Aihe: Lidl-sälä

Tälläselle perusjantterille (178,5 cm ja 78kg) on ainakin noi liiterin pitkät M kokoset pyöräilyhousut ihan loistavat. Tosin ne on mun ekat pyöräilyhousut eli en paremmasta tiedä. ja hyvä niin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti alli Katso viesti
    Ei tarvii paljon taaksepäin selata, esim. viesti #2316 ja siitä eteenpäin on keskustelua asiasta...
    Jos joku saa tuon minulla olleen vaateparren sopimaan niin kuin pitää, niin pitää olla lyhytkätinen isomahainen persjalka, en tiedä onko sitten saksassa yleinenkin vartalotyyppi? Paitahan oli pituuden puolesta hyvä, mutta hihat käsittämättömän lyhyet. Samoin bibsien yläosan pituus ei ollut mitenkään suhteessa punttien pituuteen. Tai olen sitten vaan tottunut vähän eri tyyppisiin ajovarusteisiin.

Selasin ketjua pari sivua taaksepäin, enkä löytäny tarinaa kompressiojuoksusukista, jollaiset itse tänään ostin ja ensikokeilin lenkillä. Maksovat vain vitosen, joten kahdet samantien tuli hankittua.
    Kompressivaikutusta tuntuisi olevan ja mukavat jalassa. Tytär oli pidellyt jalassaan illan eilen ja oletti tuntuman olevan, että paine, nesteen kertyminen nilkkoihin, olisi normaalia vähäisempää.
    Onko Liiteriraadilla kokemusta? Itse ajattelin seisomatyöläisenä vaikka työsukkina kokeilla...
    onks pakko, jos ei haluu

Mä oon noilla sukilla jonkin verran hölkkäillyt. Napakat on ja mukavat jalassa, mutta varsinaisesta vaikutuksesta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mitään muita kompressiovarusteita en ole koskaan kokeillut.
    www.ajokoiralaika.blogspot.com

Mulla on yhdet Liiterin kompressiot, ei ihan yhtä napakat kuin ison ja kalliin brandin vastaavat, mutta kyllä nuo hintaansa nähden ovat ihan jees. Lenkillä olen aina silloin tällöin noita pitänyt eikä mitään huonoa sanottavaa. Nuo liiterin kompressiot ovat kuitenkin sen verran löysät, että kukaties vaikka menisivätkin seisomatyöläisellä koko päivänkin. Siitä vaan kokeilemaan.

Omistan yhdet Liiterin vaippahousut. Käytän niitä vain jos tiedän että ajettava matka on alle 50 km. Sen jälkeen alkaa vaippaosan reuna ikävästi hiertää hanuria.

Nilkat paljaina joutuu liiteripöksyillä painamaan;( L- koon pöksyt, itse 181 cm... Pidemmät sukat...

2 det lidlin kompressiot sukat löytyy ja ihan hyvät on pyöräilys ja joskus juoksussa käytän..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PetriV Katso viesti
    Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että kyllä isompikin vatsa vielä noihin housuihin mahtuisi. Nyt ne ovat mukavasti mahan päällä, ei tiukat tai ihonmyötäiset, mutta eivät toki löysätkään. Ja henkselitkin riittäisivät varmaankin pari senttiä pidemmällekin polkijalle. Mutta kaiken kaikkiaan kokisin, että vallan mainio koko minun kaltaiselleni sunnuntaipyöräilijälle.
    nyt useamman käyttökerran jälkeen voin enemmän yhtyä niihin mielipiteisiin, että Lidlin vaatteet eivät ole ns. super fit. Vyötärö on löystynyt pienellä käytöllä ja puntit ovat kyllä jonkin verran liian lyhyet.

Itsellä ollut pari viikkoa nuo Lidlin bibsit käytössä. Pehmuste on aina minimaalinen, mutta riittää minulle. Pituus on L koossa minulle punteistakin ok - 183cm / 83kg kokoiselle. Puntit ylettyy kenkien sisään asti, jolloin ei jää rakoa kenkien ja housun puntin väliin. Minulla on toki lyhyet jalat ja pitkä selkä. Craftin housuissa olen joutunut ottamaan aina XL kokoiset bibsit koska L kokoiset eivät ole henkseleistä mahtuneet päälle. Näissä Lidlin housuissa ei ollut sitä ongelmaa.
    Ainoa huono tuntuu olevan 'nukkautuminen' satulan kohdalta housujen ulkopuolelta.

Pakkasta on ollut välillä jo -5C ja tarkeni noilla ajaa ihan ok, muutoin päällä oli pitkähihainen ajopaita ja takki. Viime talvena käytin kaksia housuja vasta -15C pakkasilla eli nuo tuntuvat kelpaavan ihan ok talvikäyttöön tuolla perusteella.

Positiivisesti yllätyin näistä Lidlin housuista.
    Eh?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    Selasin ketjua pari sivua taaksepäin, enkä löytäny tarinaa kompressiojuoksusukista, jollaiset itse tänään ostin ja ensikokeilin lenkillä. Maksovat vain vitosen, joten kahdet samantien tuli hankittua.
    Kompressivaikutusta tuntuisi olevan ja mukavat jalassa. Tytär oli pidellyt jalassaan illan eilen ja oletti tuntuman olevan, että paine, nesteen kertyminen nilkkoihin, olisi normaalia vähäisempää.
    Onko Liiteriraadilla kokemusta? Itse ajattelin seisomatyöläisenä vaikka työsukkina kokeilla...
    tän, viime ja edellisvuoden mallit kokeiltu, kaikki hyviä.. Ostan taas uudet parit ku tulee..

^Olen itsekin käytellyt kahta ostamaani paria jo kolma viikkoa. Toiset lenkillä; kovin ovat hyvän oloiset. Jalkaterä mukava ja napakka, eikä ryppyile. Kylmillä keleillä pitkän mallisena mukavasti lämmittävät ja jos oikein on positiivisella tavalla asennoitunut, saattaa tuntea myös kompression myönteisen vaikutuksen.
    Työsukkakokeilu myös myönteinen; ryppyilemättömyys myös siinä käytössä hyvä piirre ja hyvästä kompressiovaikutuksesta saattoi olla aivan varma etenkin ensimmäisinä päivinä.
    Jossain vaiheessa näitä hankittva lisää, kun on tarjolla.
    onks pakko, jos ei haluu

Postilaatikkoon kopsahtaneen esitteen mukaan huomenna on taas lähi-Liiteriin tulossa juoksuvaatteita ja teknisiä alusasuja.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Maanantaisin tulee aina sen viikon torstaina alkavien tarjousten sähköinen mainoslehti Lidlin sivuille. Meinasin pipon hakea pyöräilyyn.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Teknistä paitaa ja sukkia täytyy huomenna käydä tsekkaamassa. Tekninen alusasukin on nähtävästi spesifioitu juoksuun.
    toimiiko yhtä hyvin pyöräilyssä kuin hiihtoon tarkoitettu alusasu? Saapa nähdä.

Miksei toimis..😆

Noi Tex-kalvoiset lenkkarit kuumottais. Vaimo vaan tappaa miut, jos yksikin uusi lenkkaripari ilmestyy hoodeille, ei taida uskaltaa.

Sukat ostin kun päivällä kävin kattelin muutakin..mut ..ei nyt ☺

Pipo oli sopiva ja hanskat koolla 8,5 myös. Menkööt välikelin hanskoiksi tai ajohanskojen alle.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Kuinkas lämpimiltä nuo sukat näyttivät? Viime syksynä tuli ostettua joitakin oikein hyviksi osoittautuneita sukkia, joita taidettiin myydä talvijuoksusukkien nimellä.

Huomenna voisi koukata kotimatkalla Liiterin kautta poimimassa muutaman parin, kun alkavat aamut jo viiletä.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Jos tykkää lonkerosta niin se Karlensin Dragon on oikein juotavaa.

^ hohhoijaa...

Lidlin oman merkin vehnäolutkin on hintaisekseen juotavaa. Tosin on Nobelanerkin...

Tuli itse haettua housut, hanskat ja heijastinliivi tänään.
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

Sukat on korkeavartiset, kuten mainoskuvista voi huomata. Luonnehtisin sukkia kuitenkin kesälaaduiksi. Koeajon
    ne tänä iltana, paljonpuhutussa ja kuuluisassa nollakelissä. Kyllähän niillä pärjäsi mutta hieman kylmä koetteli
    varpaita. Kenkänä kesäisen kelin maastojalkineet, ilman kengänsuojia ja erikoispohjallisia. Ne pitkät alushousut
    osoittautuivat jälleen maineensa veroisiksi, kerrassaan häikäisevän loistavaksi. Kestävät myös pesua. Et, sillai.

Juoksupipo toimii kypärän alla paremmin kuin hyvin ja hanskat tosiaan ajohanskojen alle, sopi aivan täydellisesti. Maanantaina meinasin hakea pari huomioliiviä, toisen autoon ja toisen itselle pyöräilyyn. Ei tartte välttämättä vetää kahta takkia päälle kun yhdessä on vain huomiovärejä.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Hanskat? Ei näy nettisivuilla ..?

Krabba. Sun kommentilla yhtä paljon painoarvoa kun omallanikin. Eli ei yhtikäs mitään. Heitin vaan kun yleensä nää "uutuus maut", oli kyse mistä tahansa, maistuu enemmän tai vähemmän paskalle. Tämä oli kuitenkin omaan suuhun positiivinen yllätys. Tuli seuraavalla Lidli käynnillä otettua pari tölkkiä lisää. Mutta nää maku-asiat on näitä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Hanskat? Ei näy nettisivuilla ..?
    Näkyy ainakin tarjouslehdessä, 3,99e juoksuhanskat.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Näkyy ainakin tarjouslehdessä, 3,99e juoksuhanskat.
    http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm?id=260 (linkki jostain syystä vain etusivun karusellissa)

Hain äsken parit hanskat ja juoksupipon. Testing sitten joskus.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •