Se tarroilla kiinnitettävä lippa on lähinnä sitä varten ettei lampun yläosasta karkaava valo häikäise kuskia tämän noustua putkelle (eli siirryttäessä satulasta hiukan edemmäs ja katseen suuntautuessa hiukan alemmas). FWIW itse huomasin etten sitä kaivannut kun se jossain vaiheessa irtosi ja katosi.
Voi olla että näppituntumalla lamppu tulee asennettua vähän turhan ylös, koska tuommoiseen yläosastaan leikattuun valokeilaan ei ole tottunut. Saksalaisilla on tietysti kaikkeen määräykset ja ohjeet, Straßenverkehrszulassungsordnungin mukaan valokeilan kirkkaimman kohdan korkeuden tulee viiden metrin etäisyydella olla enintään puolet lampun korkeudesta. Busch & Müllerillä on myös ohje ja laskuri jonka avulla lampun asennon voi tarkistaa: http://www.bumm.de/fileadmin/user_up...erfer_BUMM.pdf
Kirjanmerkit