HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 52 / 371 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 42 50 51 52 53 54 62 102 152 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.531 - 1.560 / 11127

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

Ei tarvii teippiä reunaan asti, mutta jos se sormella painamalla päästää vähän roiskeita niin voi olla että joku kohta renkaasta ei ole hyvin, tai siinä kohdassa on valuvika. Muuten se on ihan normaalia et välillä roiskaisee IMO.

Alla video oikealla vanteella ja oikealla renkaalla.

Noita on tullut tehtyä nyt pariinkin Provalkoon, ja oman kohdalla kävi erikoisesti niin, että ne vanteen reunalla olevat reiät puskivat ilmaa ulos. Eli jossain kohdassa otti ilmaa renkaasta sisään ja siinä kohdassa missä rengas ei ollut vielä vanteella, päästi se reikä ilmaa ulos kovalla paineella. Ainoastaan nuo kohdat tuntuvat olevan sellaisia missä vaaditaan vähemmän että silloin tällöin roiskuisi nesteitä.

Eniten ilmaa tuli läpi suoraaan renkaan kyljistä. Mulefut ja Bulldozer on tubelessyhdistelmänä loistava.

Kiitoksia vastauksista! Itse asiassa tuli itsellekin juuri mieleen, että voisiko ne pienet reiät olla syypäänä. Tätä tukisi se huomio, että noita litkuroiskeita on tosiaan aika tasaisella välimatkalla tuossa renkaalla, eikä esim. yhtenä isona klönttänä.

Mietin myös tuota teipin kapeutta, koska teippien päällemenokohtaan laitoin vahingossa vähän leveäksi teipin ja kun leikkasin sitä mattoveitsellä, niin se vuorostaan taas vähän kapeaksi heilahti. Uisikohan litku tuosta välistä sinne vanteen "hahloon" ja niihin pikkureikiin, joista sitten ruikkailut aina tapahtuu.

Pitää lenkki käydä tässä lähipäivinä ajamassa ja katsomassa mitä tapahtuu. Ei kyllä jaksaisi uudestaan viritellä, mutta ehkä sitä vielä siihen joutuu taipumaan.

Mulla ei pitänyt edessä RD - BFL tubeless ilmoja kovin hyvin, ajattelin jos se johtuis siitä, että leveä gorillateippi on siinä vanteen keskikohdassa ja kumi on jo vuoden vanha ja venynyt.
    Tein sitten taakse niin, että halkaisin ekan kiekan teippiä keskeltä ja vedin soirot ihan reunoille asti ja toka kielan sitten keskelle tiivistämään ja sitomaan puoliskot yhteen.
    Takakumi tiivistyikin hyvin ja on ainakin yhden yön yli pitänyt paineet paremmin.

Tämä aiemmin linkkaamani ohje toimi ainakin mulla Spessun vanteilla+GC:lla. Ja teippiä saa Kodin Terrasta.
    Toi yhtäjaksoinen kahdesti teippaaminen kai estää paremmin teipin vuodot.
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...25#post2274425

Mulla eturengas pitää nyt ilmat täysin. Takapää hukkaa edelleen vielä paineita litkuillakin. Tippuu 1bar>0,5bar n. 2vrk aikana.
    Flunssasta johtuen pääsen ajamalla noi koeponnistamaan ehken vasta tänään. Sitten ollaan viisaampia.
    Ja ehkä takapääkin alkaa pitämään pikku lenkin jälkeen.
    brilleaux muokkasi tätä : 13.10.2014 at 15.06

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pohjola Katso viesti
    autaiskohan sisärenkaallisessa hädän hetkellä metsässä CRC FIX RENKAANPAIKKAUSAINE 500ML

60-2015

6,90€

Pari-kolme kertaa olen sisärenkaallisessa mp:ssä testaillut eikä kertaakaan ole toiminut.

mutanaama Guest
    Ei toimi ja toisaalta sisurin vaihto kestää noin 2min maasto-olosuhteissakin, joten ei kauheasti väliä vaikka sen joutuisikin vaihtamaan. Pumppaamiseen ja yleiseen hämmästelyyn sitten muutama minuutti päälle.

Hmm... sain kun sainkin toistettua Unisen kokemuksia. Kävin testailemassa Answerin tankoa lähipoluilla matalilla paineilla, ja kas, litkua oli pakan puolella levinneenä. Kotona tarkistelin niin ei tuossa ollut kuin vähän painetta lähenyt, mutta pystyin kuitenkin puristamalla vanteen läheltä työntämään rengasta sen verran sisään että sieltä tuli ilmaa ja litkua ulos. Eturenkaalla en onnistunut tässä epätieteellisessä kokeessa, ja takarengas jarrun puolelta oli kuiva. Täytynee tutkia asiaa ja miettiä toimenpiteitä jos jaksaa.

Voihan se olla että rengas on venynyt tubeleksena hieman ja ei ole enää samalla tavalla siellä kuopassa? Tai sitten niiden reikien kohdalla ilma vain on niin ovela ja löytää sen pienimmänkin kohdan mistä päästä ulos.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pohjola Katso viesti
    autaiskohan sisärenkaallisessa hädän hetkellä metsässä CRC FIX RENKAANPAIKKAUSAINE 500ML

60-2015

*CRC purkki*

6,90€

Mä kokeilin kerran kaksi vuotta sitten, piti ilmaa kohtalaisesti, ei paikannut reikää kokonaan, hidasti tyhjentymistä. Reijästä roisku hieman paikkaus spraytä jota on edelleen haarukassa ja rungossa eikä lähde millään pois. En suosittele.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Bulldozerin ja RD:n yhteiselo sujui kohtuullisen hyvin tubeleksena n. 2 viikkoa. Parina ekana päivänä joutui vähän ilmaa lisäämään, sitten ei. Eilen oli takakumi tyhjä, ilmaa kun laitoin, niin toisesta reunasta litkua ja ilmaa tuli kolmesta eri kohdasta. Yritin sitten ottaa kumin pois vanteelta, tallasin aikani sitä lattiaa vasten, ei irronnut.
    Ei taida tubelessready (lukee renkaassa) kestää Stania, oli reuna "sulanut" koko matkalta :/ Täytyy jatkaa ihmettelyä huomenna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Uninen Katso viesti
    Viisaammilta tubeless-rakentelijoilta voisin kysyä vinkkiä, että mikähän vikana Mulefutin ja Bulldozerin yhteistyössä. Parituntisen lenkin aikana eilen piti pari kertaa lisätä ilmaa, vaikka ehkä yksi kertakin olisi riittänyt. Pohjille on siis vedetty yksi kierros leveintä Gorillaa ja 1.5 desiä litkua, jota tuntuu jäljellä vielä olevan, vaikka sitä uloskin on tullut jonkun verran.

Rengas pitää ilmat hyvin kun ei ole ajossa, mutta sitten aina välillä juurakossa kun rytyyttä ja sen jälkeen katsoo renkaan kylkeä (pakan puolelta), niin vanteen ja renkaan välistä on Stanssin litkuja ruiskanut pihalle. Aika monesti vielä aika tasaisella ~5 cm välillä noita ruikkauksia näkyyy olevan. Renkaan toinen puoli taas on täysin tiivis ja sieltä ei ole koskaan ruiskanut mitään pihalle.

Itse asiassa kun pumppailin ilmaa ja kokeilin puristamalla paineta, niin sain sen verran vissiin raotettua renkaan ja vanteen väliä, että silloinkin ilmaa pukkasi ulos. Ei varmaan ihan noin helppoa pitäisi olla tuonkaan?

Onko kenties niin, että rengas ei aivan ole pudonnut uran pohjalle? Onko teippi liiän leveälle lipsahtanut, että rengas ei pääse tippumaan, vai onko teippi huti jostain, jolloin vanteen ja renkaan välisä pääsee ilmaa pihalle? Osaisiko tämän joku kokenut suorilla analysoida?
    Mulla ihan sama ongelma samalla yhdistelmällä. Tein virityksen uudelleen ja tukin vanteen reiät liimalla mutta ongelma ei hävinnyt. Luulen silti että ne reiät liittyy probleemaan josko se litku ajan kanssa tukkisi. Ei vuoda yhtään jos nostan paineet yli 0,6 baariin, ei vaan viitsisi niin kovilla paineilla ajella.
    Gravity, what a heartless bitch.

Onko kukaan kokeillut 26" Michelin latex sisureita fatbikessa?

Scotchin teipit vielä uupuu, mutta muuten tubeless-romut on hallussa. Pitänee huomenna poiketa Kodin Terrassa hakemassa teipit. Katsotaan miten tubeless-konversio Fatboyhin onnistuu. Melko peruskaavalla ajattelin mennä eli kaksi kierrosta teippiä, mut litkun määrässä ajattelin hieman säästellä. Osa jengistä on laittanut yli 200ml, joka on melkoinen overkill, vaikka läskirengas onkin kyseessä. Pääasia on, et pääsee noista +600g painavista sisureista eroon.

Sent from my iPhone using Tapatalk

mutanaama Guest
    Minä ainakin, ei toiminu. Täyttyi niin epätasaisesti. Toinen kohta oli vielä ihan normina kun toinen pullisteli täysillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hannez78 Katso viesti
    Scotchin teipit vielä uupuu, mutta muuten tubeless-romut on hallussa. Pitänee huomenna poiketa Kodin Terrassa hakemassa teipit. Katsotaan miten tubeless-konversio Fatboyhin onnistuu. Melko peruskaavalla ajattelin mennä eli kaksi kierrosta teippiä, mut litkun määrässä ajattelin hieman säästellä. Osa jengistä on laittanut yli 200ml, joka on melkoinen overkill, vaikka läskirengas onkin kyseessä. Pääasia on, et pääsee noista +600g painavista sisureista eroon.
    Tää kiinnostaa. Sama edessä ja mietin tosissaan pitäisikö sittenkin edetä ghetto-meiningillä. Scotchit on tilattu jenkkilästä kun Tuusula on niin kaukana.

Oletteko käyttäneet litkuja pakkasellakin vai talvet sisureilla?

Toimii pakkasella myös.
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Pistettiin mun talvinakki (GC) taakse, paineet maastoon sopivaksi ja märkään metsään. Mudassa ja märässä maastossa ihan ok, mutta kalliolla ihan sysipaska kusiluistin. Noin niinkuin lievää ilmaisua käyttääkseni. Vaihdettiin fillareita puolessa välissä lenkkiä ja testattiin samat mestat mammothilla ja HC:lle sopivilla pienillä paineilla, niin mä liukastelin sivuttain kaliolla GC:n kanssa, vaikka huskeri pitikin eturenkaan paikallaan, mut HC taas ei huomannu koko liukasta paikkaa, missä hetkeä aiemmin kävi melkein poikittain. Märässä kivikossa GC heitteli minne sattui, ei alkeellisintakaan reunapitoa tai tukea, vetopidon puute kiven päällä alko jo naurattamaan. Juurakossa ja pehmeessä turpeessa GC toimi kuitenkin hyvin ja kantoi mättäillä hyvin,
    Eilen tuli sitten nautiskeltua parituntinen märässä metsässä GC:t tubeleksena eka kertaa.
    Kyllähän kun nää jutut oli mielessä ja asiaan kiinnitti haluamattaankin huomiota, niin on myönnettävä olevansa samoilla linjoilla Mutanaaman kanssa.
    Ei ehkä yhtä voimakkain sanakääntein mutta kuitenkin.

Käytetyistä paineista ei ole hajua; mittari rikki. Liikaa taisi silti olla, kun varmistelin selustaa koska eka kertaa ajelin noilla tubeleksena.
    Jännä tuo, että märässä juurakossa pito on ihan kohtuullinen mutta tosiaan märkä kivi on se kompastuskivi; saattaa ampua perän mihin sattuu.
    Puhumattakaan jos siinä teknisen nousun aikana kohdalle osuu märkä kivi. Suttaa tasan varmasti, jos kohdalle osuu.

Melkein tuli takarenkaan käytöksestä mieleen Schwalben Big Betty Pacestarina. Ei nyt ihan niin paska, mutta sinnepäin.

Toki olosuhteet oli eilen melkein äärimmäiset; metsä oli melkeinpä liman peitossa kauttaaltaan.
    Mutta kyllä tää nyt antoi viitteitä siihen suuntaan, että renkaat joskus vaihtuu. Mihin, se jää nähtäväksi.
    keulassa en jostain kumman syystä pannut merkille niin pahoja ongelmia. Ehkä paineet oli sopivan alhaalla.

EDIT: Niin ja toimii näemmä hyvin tubeleksena Fatboyn kiekoilla, ei burbbailuja tai muita omituisuuksia ainakaan vielä.
    Mahdollisesti parantuneista ominaisuuksista on paha sanoa mitään, paineet kun ei olleet tiedossa ja keli oli mitä oli.
    Mutta onhan toi rengas ihan eri tuntuinen jo peukalolla painaen vrt sisurin kanssa.
    Kovin kepoisen tuntuisesti kyllä tuntui kulkevan. Saattaa kyllä johtua ihan päivästäkin.
    Nyt aletaan sitten hakemaan kuinka alhaisilla paineilla noilla uskaltaa ajella. Tuntuma on, että uskaltaa mennä hyvinkin alas.
    brilleaux muokkasi tätä : 14.10.2014 at 09.29

White Pro rantautui, mutta näyttää siltä, että molemmat sisurit puhki jo ennen ensi lenkkiä. Reklamaatio lähtenyt XXL ja sisuritilaus Saksan suuntaan. Mistä lähikaupasta olette 13F tai vastaavat sisurinne hannkineet PK-seudulla kun näyttää siltä, että muuten jää viikonlopun ajot ajamatta.

Nyt ois vara sisureiks Schwalben f13 kumeja. Ja heräsi kysymys että kuinka kusessa olen jos alan irroittamaan metsässä tuota Bulldozeria Mulefutin vanteelta ensimmäistä kertaa tehdas asennuksen jälkeen ja nuo kevennys sisurit on suoraan paketista? Kun ei paremmasta tiedä niin en koe ainakaan vielä kovin tarpeelliseksi alkaa noita orkkis sisureita vaihtamaan pois.

Pakon alla vaihdat varmaan metsässäkin mutta kotona on helpompi harjoitella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miq Katso viesti
    White Pro rantautui, mutta näyttää siltä, että molemmat sisurit puhki jo ennen ensi lenkkiä. Reklamaatio lähtenyt XXL ja sisuritilaus Saksan suuntaan. Mistä lähikaupasta olette 13F tai vastaavat sisurinne hannkineet PK-seudulla kun näyttää siltä, että muuten jää viikonlopun ajot ajamatta.
    Itse olen hankkinut Espoontorin pyörästä. En tiedä onko siellä hyllyssä mutta tarvittaessa minultakin muutama ylimääräinen löytyy ettei tartte olla viikonloppua ajamatta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bansku81 Katso viesti
    Nyt ois vara sisureiks Schwalben f13 kumeja. Ja heräsi kysymys että kuinka kusessa olen jos alan irroittamaan metsässä tuota Bulldozeria Mulefutin vanteelta ensimmäistä kertaa tehdas asennuksen jälkeen ja nuo kevennys sisurit on suoraan paketista? Kun ei paremmasta tiedä niin en koe ainakaan vielä kovin tarpeelliseksi alkaa noita orkkis sisureita vaihtamaan pois.
    Itse ostin kaksi F13 kumesta ja molemmat olivat muotopuolia eli täyttyivät erittäin epätasaisesti (aikaisemmin tästä oli ketjussa mainintaa) sekä päälyskumin sisällä että muuten testaten, ihan jo aika pienillä paineilla. Joko mulla on todella paska säkä tai sitten vain en tajua jotain. Onzan kanssa ei ole mitään ongelmia.

Itsekin olen alkanut olemaan hieman sitä mieltä, että kun kuntoilumielessä ajelee, niin melkein sama olisi vaikka laittaisi lisäpainoja kiekkoihin. Eri asia sitten kun sotketaan kelloa vastaan.

Eikös nuo sisurit silti "muotoudu" renkaan sisään, kun käyttää vaikka baarin paineessa, vai tuleeko noista tosiaan sitten sellaiset että rengas on toisesta kohtaa kovempi kuin toisesta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bansku81 Katso viesti
    Eikös nuo sisurit silti "muotoudu" renkaan sisään, kun käyttää vaikka baarin paineessa, vai tuleeko noista tosiaan sitten sellaiset että rengas on toisesta kohtaa kovempi kuin toisesta?
    Kyllä, ainakin mulla. En kyllä kokeillut paljon kestävät, oli sen verran hurjan näköinen. Paljonhan tuota on käytetty ja mulla on kokemusta vain noista kahdesta kappaleesta.

Mulla on 4" renkaassa Continentalin 2.7" freeride sisuri ja toisessa venttiilin vieressä tuntuu ulkokumia painaessa kuoppa. Hyvin ne silti toimii ja on 200g kevyempi kuin alkuperäinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    Itsekin olen alkanut olemaan hieman sitä mieltä, että kun kuntoilumielessä ajelee, niin melkein sama olisi vaikka laittaisi lisäpainoja kiekkoihin.
    Tätä mieltä olen aina ollut. Myös muun keventelyn suhteen.
    Tärkeintä on luotettavuus; ei puhkeile pikku kolhusta. Siksi tubeless.

Älkää haukkuko mun renkaita!

No saatte te haukkua. En silti allekirjoita kaikkea edellä Ground Controlista kirjoitettua. Esitänkin yllätyksenä ja pyytämättä oman mielipiteeni kyseisestä tuotteesta: Se on hyvä rengas.

Ai perusteluja. No. Ihan kärkeen on todettava, että omat rengastottumukseni eivät useinkaan kohtaa yleisen mielipiteen kanssa, joten ei täältä mitään absoluuttisia totuuksia ole luvassa. Läskirenkaat, joilla olen itse ajanut ovat Larry-Larry, Nate-Nate, Bud-Lou ja Bud-GC. Larrystä ja etenkin BFL:stä olen ymmärtänyt pidettävän laajalla rintamalla. Ajettuani muillakin renkailla, itselleni ei enää kyseisiä kumiloita tule. Liian liukasta. Natea ja etenkin Louta pidetään traktorinrenkaina, eikä käsitys ole vallan tuulesta temmattu. Ne ovat kuitenkin ehdottomat suosikkirenkaani. Läskipyörän ja sen renkaan tärkeimpiä ominaisuuksia minulle on pito. Mitä parempi, sen parempi. Lisäksi N ja L rullaavat mielestäni aivan tarpeeksi. Eivät hyvin, mutta tarpeeksi. Rolling resistance is in the ass of the beholder. Bud on hassu kumi. Periaatteessa pitää ihan mielettömän hyvin eri tilanteissa, mutta cornering-suunnassa sukeltelee alta äkkiarvaamatta. Propulsion-moodissa eli "väärinpäin" taas pitää hyvin, poislukien likomärän kivikon (ei siellä mikään pidä). Itseohjaa pienillä paineilla varsin paljon, en ole antanut muodostua ongelmaksi. Budia en ole vielä uskaltanut kokeilla takarenkaana. Pelkään pitkittäismuotoisen keskinappulaston lähtevän alta varoittamatta ja lisäksi vetopidon en usko olevan kovin ihmeellinen. Mutututu.

Itse Ground Controliin. Laitteistona on Borealis Yampa Clown Shoe-kehillä, eturenkaana Bud väärinpäin tubeleksena, takana GC sisurilla (Kenda, Igluvaa'alla 236g). Ukolla painoa 86kg (Vuodessa 13kg pois, läskipyörällä. Saa taputtaa selkään.) ja ajokamoissa kai 90-95kg riippuen vuodenajasta, vesimäärästä, repun koosta, tähtien asennosta ja leipäviljan hintatasosta ym. Hyväksi koetut paineet kuivalla 0,5-0,6 edessä / 0,55-0,65 takana. Märällä vastaavasti 0,4 / 0,4-0,5 riippuen reitistä ja siirtymien määrästä. Syy Lousta pois siirtymiseen oli valitettava höpsähdys; tubelesskonversio, paineilla leikkimen, kumi muutti muotoaan ja alkoi hangata haarukkaa. Vastaavasti Budkin lervahti vaan edessä mahtuu olemaan. Piti saada äkkiä rengas alle, halusin koittaa jotain uutta ja GC osoittautui helpoimmaksi hankkia ja nopeimmaksi saada.

Okei, okei, nyt itse Ground Controliin. Ennakko-odotuksina oli hieman pienempi, mutta edelleen varsin mukavan kokoinen rengas, joka pitää hyvin ja rullaa ihanasti. Ensimmäinen yllätys tuli rullauksessa; GC ei rullaa juurikaan paremmin kuin Lou, vaikka nappulat ovat pienemmät ja hieman nuolimaisemmin asetellut. Toki mutis-laboratoriotasoinen rullauskoe on suorittamatta. Kuten totesin, en kokenut Lounkaan jarruttavan menoani, joten rullausominaisuudet ovat minulle tässä tapauksessa yhdentekevät. Pidossa kiinnitin heti huomiota reunanappuloihin. GC ei pyri kiipeämään jokaisen sivuuttamansa esteen päälle kuten Lou, vaan "muljahtaa" ohi helpommin. Märällä ominaisuus luonnollisesti korostuu, ja tätä uskoisin mutiksen ja HooCeen vierastaneen. Itse kuitenkin pidän, kovastikin, sillä Loun kanssa saattoi joskus löytää itsensä poikittain menosuuntaan nähden. Kalliotestiä en ole ajanut, sillä normaaleissa ajo-olosuhteissani ei kalliota ole. Sivuttaiskalttoa kivipintaa olen ajanut kuivalla ja märällä ja kivikkoa jos jonkinlaista ja mielestäni rengas käyttäytyy johdonmukaisesti. Joskus sivuttaispito häviää, mutta en silti sanoisi huonosti pitäväksi. Vetopidon puutteesta en ole kärsinyt kuin vesikuralillingissä, jossa pitoa ei todellakaan ole yhtään tilanteessa, jossa Lou vielä lollottelee etiäpäin. Toisaalta turpeessa (suo) pitää hyvin. Joitain vetopidon menetyksiä olen kokenut Brilleaux'n kuvailemassa teknisessä kinkamassa, joskus ihan jossain jännänmuotoisessa peruspolkukivessäkin, mutta aina märällä. Häiritseekö edellinen? Ei minua. Tekninen laskeutuminen onnistuu sekä kuivalla että märällä, mutta pito kaikkinensa häviää Loulle. Jarrutustekniikka ja jarrujen progressio näyttelee suurempaa roolia kuin ennen. En silti tunne oloani turvattomaksi enkä ole yhtäkään mäkeä tullut alas kelkkailemalla. Muistamme edelleen, että kalliolla en ole ajanut vielä. Märällä, savipintaisella kivikkopolulla rengas on loistava ja johdonmukainen. Juurakossa rengas pitää hämmästyttävän hyvin. Pahimmat tilanteet tulevat silmille silloin, kun rengas on likomärkä, ts. kun ajolinja kulkee lätäkön tai likomärän heinikon kautta kivikkoon tai juurakkoon. Tällöin lipsumista tapahtuu varmasti, mutta vastaavasti myös Bud edessä lipsuu samoissa kohdissa. Puhdistuvuus GC:ssä on melko kökkö, odotettua paljon huonompi.

Mielestäni GC siis on hyvä rengas. Ostaisinko uudelleen? En tiedä. Riippuu markkinoille puskevista uusista renkaista. Eturenkaaksi en ehkä ostaisi lainkaan, mutta jos pyörässä sellainen ostohetkellä edessä olisi, antaisin varmaan olla. Vaihdanko pois? Tuskin. Ajan loppuun ja mikäli rengasmaailman tulokkaat eivät testien ja käyttäjäkokemusten perusteella vakuuta, saatanpa ostaa toisenkin. Paljon tietenkin riippuu tulevasta talvesta.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

^"Rolling resistance is in the ass of the beholder".
    Tämä meni omaan lainattujen elämäntotuuksien kansioon!

Kyllä eilisen perusteella osittain samoilla linjoillakin olen. Toki mulla kokemukset tubelessina. Sisurilla olen ajanut tuolla vain suht' kuivalla.
    Tosiaan kummaksuttaa toi pidon menetys lähinnä vain märällä kivellä. Juurakot ja muut maaston kummallisuudet menee ok.

Kunhan nyt saan useamman ajokerran alle niin pohditaan asiaa uudestaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Puhdistuvuus GC:ssä on melko kökkö, odotettua paljon huonompi.
    Lievästi sanottu. Muta-lehti-kurakoissa GC kerää itseensä aivan kaiken irtilähtevän ja pitää siitä sitkeästi kiinni kuin Putin Krimistä.

Mutta ei nyt vaihdeta mihinkään, kun ei muuta oikein ole tarjolla ja Fattyyn ei perään oikein muut isommat kumit sovi (paitsi BFL jota en huoli taakse).
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •