^&^^ määkin tykkäsin
Pikkunipo: puheäänen taso muzakkiin verrattuna turhan vaimea.
^&^^ määkin tykkäsin
Pikkunipo: puheäänen taso muzakkiin verrattuna turhan vaimea.
wou. kiitokset palautteesta, kiva että tykkäsitte.
Komppaan tovereita. Vilijolla hieno meininki vilmillä. Kuume iski samantien.
Enemmän kuin kakka tuo rosvous. Olen itse aina ottanut maailmalla fillarin huoneeseen mukaan, jos hotellilla ei ole ollut tarjota muuta sisätilaa pyörälle. Sen verran epäluuloinen ja murphyn lakiin luottava kuitenkin olen.
Metsäajelua nuoruudenmaisemissa
![]()
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Rohkea poika tämä Vilijo kun uskaltaa ajaa ilman kypärää. Aika miehekästä.
Jos et aja et voi ottaa!
Voittajafiilis tahkon mäen nousun jälkeenNyt voi sit keskittyä olennaiseen..
![]()
Ajettiin kahden kaverin kanssa Helsingistä Kokemäelle ja jatkoin itse vielä Poriin sunnuntaina.
Kavereilla ei ollut aiempaa pyöräilytaustaa, mutta hyvin pääsivät perille. 227 km ja 15 tuntia meni.
https://www.flickr.com/photos/mkpaa/...7648362172966/
PA030216 by Mikko Mäkipää, on Flickr
Naputtelin pienen jutun meidän sivuille Hämeen järviylängön päiväreissusta: http://www.hhcmb.fi/
http://www.hhcmb.fi
https://www.facebook.com/hhcmb
Tännekin kiitokset kaikille kuvistani kiinnostuneille. Flickriin tuli tässä viikonlopun aikana miljoonas kuvanäyttö.![]()
Päivän gravel grinding lenkin olisi voinut ajaa maantiepyörällä, ainakin osan matkasta. Melkeinpä liian hyvää tietä krossarille:
![]()
Pyöräilykauden päätös lumisissa maisemissa...
=)juha
Perussetti 5,5 h ja kunnon pöperöt nuotiolla. jälkimmäinen puolisko pimeessä. Joku hullu ampu jonkun elukan ihan tosta nuotiopaikan lähistöltä pimeessä. Laavu on kansallispuistossa mutta rajalle ei ole pitkä matka, että saattoi olla laillinenkin kaato. Elukan valitus kuului ja jotain puhetta. En menny tutkimaan!
Maastopyöräilyä Liesjärvellä parin viikon takaa. https://www.flickr.com/photos/mkpaa/...7649078100875/
![]()
Harmaa tihkusateinen päivä – täydellinen sää ankeille otoksille autonraadoista:
![]()
Plus muokkasi tätä : 03.11.2014 at 09.28
^ Hieno video, oliko kamera puussa ja kuvasitko itse vai oliko apumiehiä?
Mammuttimarssi. 215 eeppistä kilometriä.
http://fat-bike.fi/mammuttimarssi_2014/
^virtuaalihattua nostan!
Onkos ajatuksia mikä tuohon katastrofaaliseen rengasrikkoon oli syynä?
Veikkailtu on, ja tässä eri teorioita (ei paremmuusjärjestyksessä):
- Rengas halkesi ensin, ja se aiheutti vanteelta putoamisen (kukaan meistä ei oikeasti usko tähän).
- Vanteen sisäreunasta löytyi kuraa ja hiekkaa. Jos sitä oli päässyt sinne kertymään matkalla, se olisi voinut olla syynä. Mahdollista tosin on myös, että se päätyi sinne vasta renkaanvaihdon yhteydessä.
- Iron Crossin reuna on melko matala verrattuna perinteisiin vanteisiin. Se ei ehkä toimi optimaalisesti löysäreunaisen, ei-TL-readyn renkaan kanssa. (Tämä saattaa myötävaikuttaa, vaikka syy olisikin esim. vanteen ja renkaan väliin päässyt muta).
- Iron Crossia suositellaan "only low pressure tubeless applications." Olen kuitenkin käsittänyt, että sisureilla voisi käyttää korkeampia paineita, ja mulla olikin paineet jonkun verran korkeammat kuin vanteelle suositeltiin (kuitenkin vähemmän kuin renkaan max. suositus).
- Paska säkä.
- Kaikki edellämainitut yhdessä.
bomba:n huimaa tarinaa lukiessa tuli mieleen eräs toinenkin vastaava sisupuukon arvoinen seikkailu. (Syöte- mtb 120 km vuodelta 2013) Isotäältäkin!
Järeää luokkaa oleva reissu, onnea mahottomasti!
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Kirjanmerkit