Moonländereitä on omassa kaveripiirissä useita, kukaan ei ole mun tietääkseni kärsinyt mistään ongelmista joihin viittaat.
Moonländereitä on omassa kaveripiirissä useita, kukaan ei ole mun tietääkseni kärsinyt mistään ongelmista joihin viittaat.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Ja kyllähän nykyään sitä läskien läskiä, eli moonlander kokoluokkaa saa vaikka 907n 190peräsiin, kato vaikka Ettan nimimerkin kuvat fiilistelyketjun/kuvaketjun perältä..
Boreenkin menee, tosin tilaa ei jää liiaksi, tubeleksina rengas levähtää helposti ja alkaa ahistaa. Perus kaksysisettiä ny ei taida saada mihinkään läskiin.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Ihan turha arvella, hyvin kasattu offsetkieakko käy ja kukkuu vuositolkulla osaamattomankin (=mää) kuskin ryskytyksessä ja hanurin alla. Puksussa on sama 135mm leveä takakeula eikä mtn pulmia ole ollut ellei yhtä levähtänyttä Middleburnin vapaaratasta lasketa mutta se napa oli vanha jo hankittaessa....Alkujaan tämän lähetti vuohi @ Kuuhunlaskeutuileva
Joku valopää oli työmatkani aikana siirtämässä mun silmäterää pyörävarastossa ja saanut takavaihtajan (SRAM X7) häkin vääntymään. Vääntelin sen käsin vähemmän vinoksi, mutta persellään se on edelleen. Mikäs on tällä hetkellä arvon raadin suositus hyväksi kiristäväksi takavaihtajaksi n/w eturattaan kanssa?
http://faijapolkee.blogspot.fi/
Mulla on x9 eikä mitään ongelmia, tosin saint olis varmasti passeli
Tämä ei niinkään liity tekniikkaan, mutta liippaa läheltä. Mitä juomareppua läskipyöräilijät on käyttänyt, ja nyt lähinnä peruslenkkeilyssä? Reppu mihin mahtuis 2-3l juomapussi ja sais matkaan mukaan esim. vararengas, pumppu, kännykkä, avaimet, monitoimityökalun jne, mutta idealla mahdollisimman huomaamaton selässä.
Nopean testin perusteella USWE:n tapa kiinnittää reppu selkään on melkoisen huomaamaton, jos vanha luotettava Camelbak Chaos joskus luovuttaa, hommaan USWE:n.. Eli Cameli tai Uswe, ei mee pieleen, Evoc:lla myös hyviä malleja, näissä usein myös panssari integeoituna, suosittelen sovittamaan ennen ostoa..
edit; olit lohjalta eiks je, käy kokeilee jk-shopissa myös pocin reppua, siinäki panssari..
Minulla on Osprey Escapist 15, voi olla vähän iso, mutta sinne menee myös joku pitkähihainen paita tms. vaihtovaate kyytiin ja siinä on sadesuojakin. En ole sitä kyllä koskaan tarvinnut. Muutaman vuoden olen ajellut ja ei ole moittimista.
http://shop.camelbak.com/octane-xct/d/1307
Octanea käyttänyt 1-5h lenkit, mutta 3l juomapussilla ei mukaan mahdu kuin nuo essential kamat+100g tuulitakki. Mulla on myös 16l evoc s.panssarilla mutta on monesti liian kuuma/iso lenkeille... Laskureppuna ihan muikee kylläkin.
Nyt taipuisin 10 l cameliin jos olisin hankkimassa, niin olisi syksyisin paremmin tilaa vaihtokamoille/lisävaatteille.
Tämmönen:
http://shop.camelbak.com/charge-10-lr/d/1091
Ja patukka jne vyötärötaskut on kyllä hyvät.
Romut runkolaukkuun, vedet lyhyemmillä lenkeillä (alle 1,5 l) pulloihin pullotelineessä, ja pidemmillä lenkeillä juomareppuun, joka voisi olla entistä pienempi, kun ei ole romua siellä.
Viime syksynä ostin SKS:n runkolaukun valopääajeluihin ja Deuterin repun.
Kompaktikokoa oleva reppu ja reilumman kokoinen runkolaukku kuumottaisi nykyisten tilalle.
Kemiztin vihjaama Uswe on ykkös vaihtoehto jos vaikka saisi apina pois hartioilta,niinkuin mainostavat.Sadesuoja?
Mä en oikein nyt sisäistä näitä juomapulloja ja runkolaukkuja: miksi tunkea noita pyöräänsä kun kaiken saa mukavasti kulkemaan repussa?
Mutta on kyllä paljonkin asioita mitkä mun ois kai hyvä sisäistää.
Sä et ole vielä sisäistänyt läskeilyn syvintä olemusta (en ole minäkään). Sun pitää näyttää eräjormalta riukupartoineen ja kiinnittää sun pyörään koko omaisuus kiinni.
Toi pullotelinejuttu on ainakin mulla niin, että jos en tee superpitkää lenkkkiä niin en suoraan sanottuna jaksa täyttää (ja varsinkaan tyhjentää sitä lenkin jälkeen) juomapussia. Juomapullo on kätevämpi silloin.
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Ohut juomareppu on talvella hyvä kun sen saa takin alle suojaan pakkaselta. Runkolaukkuun sitten vararenkaat yms.
Juurikin Hissitolppa kiteyttää sen miksi kysyin repuista. En hakua mitään ylimäärästä painoa pyörään, mitä yritän kaikin keinoin keventää. Otin jopa pullotelineen pois, minkä aluksi laitoin kiinni. Kiitos vastauksista! Täytyy lähtee sovittelemaan...![]()
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit