ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 48 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 46 47 48 49 50 58 98 148 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.411 - 1.440 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

Moonländereitä on omassa kaveripiirissä useita, kukaan ei ole mun tietääkseni kärsinyt mistään ongelmista joihin viittaat.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Ja kyllähän nykyään sitä läskien läskiä, eli moonlander kokoluokkaa saa vaikka 907n 190peräsiin, kato vaikka Ettan nimimerkin kuvat fiilistelyketjun/kuvaketjun perältä..

Boreenkin menee, tosin tilaa ei jää liiaksi, tubeleksina rengas levähtää helposti ja alkaa ahistaa. Perus kaksysisettiä ny ei taida saada mihinkään läskiin.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petjala Katso viesti
    Sen jälkeen ruuvilukitekylpy puhditetulle vasemmalle puolelle säätöön, akseliin ja kampeen -> kasaus, säätö ja kiristys. Jospa nyt :/
    Juuri näin ajattelinkin seuraavaksi kokeilla. Ruuvipuristimella sai kampilaakerin välyksen nätisti pois nyt kun se säätökorkki on hukkunut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vuohi @ Kuuhunlaskeutuileva
    .... Ainoa mikä tuossa vähän arveluttaa on se pirun kapea takanapa ja vinoon kasattu taka vanne...
    Ihan turha arvella, hyvin kasattu offsetkieakko käy ja kukkuu vuositolkulla osaamattomankin (=mää) kuskin ryskytyksessä ja hanurin alla. Puksussa on sama 135mm leveä takakeula eikä mtn pulmia ole ollut ellei yhtä levähtänyttä Middleburnin vapaaratasta lasketa mutta se napa oli vanha jo hankittaessa....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Boreenkin menee, tosin tilaa ei jää liiaksi, tubeleksina rengas levähtää helposti ja alkaa ahistaa.
    Tää sama ahistus tuli 907 hiilariversioonkin, siis bud/lou/100mm alkaa venyessään ahistaa. Amuliinisesta 907:sta ei tietoa.

Joku valopää oli työmatkani aikana siirtämässä mun silmäterää pyörävarastossa ja saanut takavaihtajan (SRAM X7) häkin vääntymään. Vääntelin sen käsin vähemmän vinoksi, mutta persellään se on edelleen. Mikäs on tällä hetkellä arvon raadin suositus hyväksi kiristäväksi takavaihtajaksi n/w eturattaan kanssa?
    http://faijapolkee.blogspot.fi/

mutanaama Guest
    Mulla on x9 eikä mitään ongelmia, tosin saint olis varmasti passeli

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Mulla on x9 eikä mitään ongelmia, tosin saint olis varmasti passeli
    all sprite, varmaan sitten lähden ostelee uutta x7 tai x9. Ihan mukavasti toi toimi kunnes joku päätti sitä rankoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pekoni Katso viesti
    all sprite, varmaan sitten lähden ostelee uutta x7 tai x9. Ihan mukavasti toi toimi kunnes joku päätti sitä rankoa.
    Oikeestiko tuo on siis niin solmussa ettei siitä oikomalla kalua tai siis tässä tapauksessa siis vaihtajaa saa ? Itse olen kyllä sekalaisten kolhimisten ja kohellusten jälkeen saanut oiottua
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Oikeestiko tuo on siis niin solmussa ettei siitä oikomalla kalua tai siis tässä tapauksessa siis vaihtajaa saa ? Itse olen kyllä sekalaisten kolhimisten ja kohellusten jälkeen saanut oiottua
    jos löytyisi sopivat työkalut ja sopiva paikka oikomisiin niin varmaan saisi. Käsin vääntämällä siitä ei hyvää tullut. Toisaalta tämä on mahdollisuus päivittää ja saahan sitä samalla varavaihtaja laatikkoon

Tämä ei niinkään liity tekniikkaan, mutta liippaa läheltä. Mitä juomareppua läskipyöräilijät on käyttänyt, ja nyt lähinnä peruslenkkeilyssä? Reppu mihin mahtuis 2-3l juomapussi ja sais matkaan mukaan esim. vararengas, pumppu, kännykkä, avaimet, monitoimityökalun jne, mutta idealla mahdollisimman huomaamaton selässä.

Nopean testin perusteella USWE:n tapa kiinnittää reppu selkään on melkoisen huomaamaton, jos vanha luotettava Camelbak Chaos joskus luovuttaa, hommaan USWE:n.. Eli Cameli tai Uswe, ei mee pieleen, Evoc:lla myös hyviä malleja, näissä usein myös panssari integeoituna, suosittelen sovittamaan ennen ostoa..

edit; olit lohjalta eiks je, käy kokeilee jk-shopissa myös pocin reppua, siinäki panssari..

Minulla on Osprey Escapist 15, voi olla vähän iso, mutta sinne menee myös joku pitkähihainen paita tms. vaihtovaate kyytiin ja siinä on sadesuojakin. En ole sitä kyllä koskaan tarvinnut. Muutaman vuoden olen ajellut ja ei ole moittimista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Motonetistä ostin tällaiset Quickstrap remmit ja niillä pysyy kiinni helposti. Laitoin toisen puoliksi kun renkaat ovat viemäriputkesta tehdyssä kourussa (Thulen peräkoukkutelineessä). Eiköhän tuo toimi kattotelineelläkin. Ei ainakaan ole kallis kokeilu ja noita voi käyttää sitten muuhunkin.
    Nämä ovat toimineet hyvin. Kiitos vinkistä.

http://shop.camelbak.com/octane-xct/d/1307

Octanea käyttänyt 1-5h lenkit, mutta 3l juomapussilla ei mukaan mahdu kuin nuo essential kamat+100g tuulitakki. Mulla on myös 16l evoc s.panssarilla mutta on monesti liian kuuma/iso lenkeille... Laskureppuna ihan muikee kylläkin.

Nyt taipuisin 10 l cameliin jos olisin hankkimassa, niin olisi syksyisin paremmin tilaa vaihtokamoille/lisävaatteille.

Tämmönen:

http://shop.camelbak.com/charge-10-lr/d/1091

Ja patukka jne vyötärötaskut on kyllä hyvät.

Joku valopää oli työmatkani aikana siirtämässä mun silmäterää pyörävarastossa ja saanut takavaihtajan (SRAM X7) häkin vääntymään. Vääntelin sen käsin vähemmän vinoksi, mutta persellään se on edelleen. Mikäs on tällä hetkellä arvon raadin suositus hyväksi kiristäväksi takavaihtajaksi n/w eturattaan kanssa?
    Pääasia, et on type2 medium häkki pitäs riittää 42 laajennuksellekkin.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Pääasia, et on type2 medium häkki pitäs riittää 42 laajennuksellekkin.
    Mitäs iloa tuo Type2 tuo mukanaan, paitsi sen lukittuvuuden?

Type2 tarun mukaan ei päästä ketjua heilumaan rynkytyksessä niin paljoa kuin ei-type2, ja ilmeisesti pitää ketjun muutenkin tiukemmin ruodussa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ettan Katso viesti
    Tämä ei niinkään liity tekniikkaan, mutta liippaa läheltä. Mitä juomareppua läskipyöräilijät on käyttänyt, ja nyt lähinnä peruslenkkeilyssä? Reppu mihin mahtuis 2-3l juomapussi ja sais matkaan mukaan esim. vararengas, pumppu, kännykkä, avaimet, monitoimityökalun jne, mutta idealla mahdollisimman huomaamaton selässä.
    Evocia suosin itse. M-kokoinen Freerideversio. Siis iso kuin mikä.
    Mutta seljässä on mukavampi ja huomaamattomampi kuin Camelbakin Mule, joka tuossa lojuu myös.

Romut runkolaukkuun, vedet lyhyemmillä lenkeillä (alle 1,5 l) pulloihin pullotelineessä, ja pidemmillä lenkeillä juomareppuun, joka voisi olla entistä pienempi, kun ei ole romua siellä.

zipo Guest
    Viime syksynä ostin SKS:n runkolaukun valopääajeluihin ja Deuterin repun.
    Kompaktikokoa oleva reppu ja reilumman kokoinen runkolaukku kuumottaisi nykyisten tilalle.
    Kemiztin vihjaama Uswe on ykkös vaihtoehto jos vaikka saisi apina pois hartioilta,niinkuin mainostavat.Sadesuoja?

Mä en oikein nyt sisäistä näitä juomapulloja ja runkolaukkuja: miksi tunkea noita pyöräänsä kun kaiken saa mukavasti kulkemaan repussa?
    Mutta on kyllä paljonkin asioita mitkä mun ois kai hyvä sisäistää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Mä en oikein nyt sisäistä näitä juomapulloja ja runkolaukkuja: miksi tunkea noita pyöräänsä kun kaiken saa mukavasti kulkemaan repussa?
    Sä et ole vielä sisäistänyt läskeilyn syvintä olemusta (en ole minäkään). Sun pitää näyttää eräjormalta riukupartoineen ja kiinnittää sun pyörään koko omaisuus kiinni.

Toi pullotelinejuttu on ainakin mulla niin, että jos en tee superpitkää lenkkkiä niin en suoraan sanottuna jaksa täyttää (ja varsinkaan tyhjentää sitä lenkin jälkeen) juomapussia. Juomapullo on kätevämpi silloin.
    The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

Lainaus Alkujaan tämän lähetti crcm Katso viesti
    Sä et ole vielä sisäistänyt läskeilyn syvintä olemusta (en ole minäkään). Sun pitää näyttää eräjormalta riukupartoineen ja kiinnittää sun pyörään koko omaisuus kiinni.

Toi pullotelinejuttu on ainakin mulla niin, että jos en tee superpitkää lenkkkiä niin en suoraan sanottuna jaksa täyttää (ja varsinkaan tyhjentää sitä lenkin jälkeen) juomapussia. Juomapullo on kätevämpi silloin.
    No mä nyt näytän Jormalta aina. Partaa on sängen verran. Eli suunta on oikea.
    Pullosta; mä en koskaan lähtiessä tiedä kauanko ajan, juomista pitää siis olla reilummalti.
    Toisekseen niitä pulloja jaksa etsiä pusikoista, tai ostella uusia.

Ohut juomareppu on talvella hyvä kun sen saa takin alle suojaan pakkaselta. Runkolaukkuun sitten vararenkaat yms.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Sama homma. Maksetaan suuria summia fillarin keveydestä ja sit isketään juomapulloa kiinni. Hullun hommaa sanon ma.

Runkolaukun kyl kelasin hommata, ni sais stongavalon akun sinne kätevästi pimeillä keleillä.

Juurikin Hissitolppa kiteyttää sen miksi kysyin repuista. En hakua mitään ylimäärästä painoa pyörään, mitä yritän kaikin keinoin keventää. Otin jopa pullotelineen pois, minkä aluksi laitoin kiinni. Kiitos vastauksista! Täytyy lähtee sovittelemaan...

Juurikin näin, kuin tiki kuvaili. Sisäinen kytkin jarruttaa vaihtajan heilumista röykytyksessä. Perus X9 tiputteli ketjuja 2X10 aika ajoin type2 pitää ketjun rattaalla. Shimanon vastaavat on + nimetty, mut ei käy Sramin trikkerin kanssa.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

noniinno Guest
    http://www.merlincycles.com/hydrapak-44318/
    tai
    http://www.merlincycles.com/hydrapak...012-50495.html

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •