Juomapullon tyhjennyttyå siihen oli näppärä kerätä 7dl puolukkaa.
Juomapullon tyhjennyttyå siihen oli näppärä kerätä 7dl puolukkaa.
kohta varmasti tule pamppua kun tommoisessa pörässä 3kg kummia, mut kun näyttä niin hyvältä
![]()
VitaliT muokkasi tätä : 20.09.2014 at 18.10
Tuo nallevassu on jotenkin hävyttömän söötti, saattaa kerätä melkotavalla katseita.
No nyt se sitten lopultakin valmistui... ohjainlaakerin odotukseen meinasi jo hermo mennä. Ohjaustanko on vielä matkalla, mutta hätävaratangollakin jo kelpasi kuvaan. Teemana lepakkomiehen polkupyörä.
![]()
tykkään !
Mikä runko toi olikaan ? Paino ?
On hienon näkönen, värimaailma ihan viimeisen päälle,
Ihan hieno, ainoastaan etujarrun letkun reititys hieman ihmetyttää...
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Uus takavanteensuojus. Saas nähä.
Nuuskamiehen numeropyörä on toteutettu hyvällä maulla.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
On kyllä hienoja, pätmän, numerofillari ja tankkikuskin kulkuväline. Arvostan.
käyty päivä lenkillä on se vaan niin hauska laitos.
![]()
Kolmen Kiinakuiturungon kokemuksella - viimeistely on ollut kaikissa hyvä ja missään vaiheessa ei ole tullut "halparunko" -fiilistä. Yksityiskohdat ovat hyvin mietittyjä ja osat sopivat hyvin kohdalleen. Runkoputkien sisällä tai esim keskiössä ei ole mitää pärsää, jopa esim. porausjäyste on viilattu keskiöinsertistä sisältä. Kaikki osat natsasivat. Keskiö kaipaisi luultavasti feissausta ja jarrukiinnikkeet rotsausta. Itse viimeistelin jarrusatulan kiinnikkeiden otsapinnat hienolla viilalla, muutama pyyhkäisy riitti. Nämä siis omat kokemukseni, muilla voi olla tietysti toisenlaisia kokemuksia.
Onko emäputkessa minkälainen ohjailaakerin insertti?29" Dirty Harryssä oli minimaalinen metallirinkula liimattuna ohueen hillaripintaan,ei sellainen voinut kestää integroidussa ohjainlaakeritsydeemissä.
Rinkula korkkas irti ja runko rikki.Btw.Santa Cruzin highballissa on paras versio jonka olen nähnyt kuiturunkoisissa pöörissä.
Johan on kulkineita. Peukutusta.
Mitä Ettan pidät 3T:stä? Itselläni sama tanko harkinnassa.
Memento mori
Kesti mun Dirty Harryssa ihan hyvin tuo systeemi. Jonkin verran olen kuidun kanssa askarrellut, joten tuollaiset pienet korjaukset eivät saa verenpainetta nousemaan. Jos ei kiinnosta askarrella niin kivijalkakaupassa asionti on aina varmaa. Omissa kiinankuiturungoissa on ollut kuitupesä laakerille (onpas muuten veikeä uusi termi, Kuitupesä®), liekö sitten Brantin designiä tuo alumiinirinkula.
Mulla brooks b17 halpis ja melko monta tuntia saa ajaa ennen kuin mitään pahaa tulee mieleen, ehkä pikkusen kyykkyyn-ylös liikkeissä hankaa, sekin voi olla hyvä jos yläasteen liikkatunnilla tykkäsi liukua alas niitä kiipeilynaruja.
Entäpä BB7, onko niissä kukaan saanut tuota jarrunannostelua silleen lineaariseksi että mitä enempi puristaa niin kovemmin pysähtyy? Mulla ne tuntuu haukkailevan, kevyt jarrutus muuttuu yhtäkkiä pykälää kovemmaksi jne.
Oikeestaan mitään perusteita noiden käyttöön keksi, kun toimiipa nuo hydraulit pakkasessa muissakin pyörissä.
(...jaa tämähän oli kuva ketju, eipä tarvi kommentoida kuin korkeintaan kuvien yhteyksissä)
Oulunjulli muokkasi tätä : 21.09.2014 at 08.48 Syy: Suluisa
^Kai se on sit jossain välissä hierottava takalistoaan tuollaiseen.
Ei poijjaat prkl, noihan painaa puoli kiloa! Eihän sellaista voi läskiinsä laittaa? Häh...
Brooks B17 Imperialeja löytyy parista pyörästä. Hyvän kokoinen ja tuntuinen satula kaikin puolin. Seuraavaksi tullee hankittua ko. satula ilman "keskihalkiota" kokeiluun, koska nahkastula itsessään on jo varsin mukavan tuntuinen. Suosittelen lämpimästi.
Eiköhän muotipoliisi-asioissa päde sama kuin työmatkatemmon sääntöjen tulkinnassa, eli jos täytyy kysyä niin olet todennäköisesti hävinnyt.
On ollut näytillä toinen toistaan hienompaa hipomuoviläskiä niin tässä paluuta juurille. Old skool vesijohtoputkipuksutin. Isompi syy kuvaan on uudet Mutiscarbonit. Syksy saa tulla.
![]()
Mites noi navat ja bb, onko ne aivan standardi kokoja? 120mm bb, mitä vaihtoehtoja on kampien suhteen? Napa takana 12*190/197mm axle ja edessä front 15*135mm axle. Onko ihan yleisiä? Pitääkö eteen vaihtaa napa, vai saako speissereillä skulaamaan Blutossa?
Paljon kysymyksiä siksi, että tuo on jo korissa ja tilaus namiska huutaa painamista.![]()
Kirjanmerkit