ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 220 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 120 170 210 218 219 220 221 222 230 270 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.571 - 6.600 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Espoo yes. Mahdutaan siis sun autoon, jos on vain kolme osallistujaa? Onko lähtö teiltä?Mulla on myös vetokoukkuun asennettava teline, johon menee 3 fillaria. En tosin tiedä onko sulla vetokoukkua ja auttaako se mahdollisen neljännen osallistujan mahduttamista.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Ei natsaakaan, joku toinen kerta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marcolli Katso viesti
    Espoo yes. Mahdutaan siis sun autoon, jos on vain kolme osallistujaa? Onko lähtö teiltä?Mulla on myös vetokoukkuun asennettava teline, johon menee 3 fillaria. En tosin tiedä onko sulla vetokoukkua ja auttaako se mahdollisen neljännen osallistujan mahduttamista.
    Ei se auta. Mun kyydin ovat varanneet Tuomas ja Marcolli, nähdään aamulla klo 9 mun pihalla, paikan tiedätte. Muut mahdolliset tulijat tulevat muilla peleilä sinne oliko se nyt Olarin koululle, n. Klo 9.45. Aina kannattaa lähteä uusin maisemiin.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Tulen siis sinne. Heräsin tosin juuri. Saatan myöhästyä 5 min.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Aina kannattaa lähteä uusin maisemiin.
    Ja kokeilla uusia pyöräilymuotoja; tänään Tornikeskukseen hissipyöräilemään.
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Kolmen hengen osasto huhki hikisenä Espoon kivikoissa ja juurakoissa. 30 kilokometriä tuntui samalta kuin 90 km jossakin muualla. Keskivauhti huikeat 8,8 km/h. Kiitos Tuomas hienosta opastuksesta.
    Edit. Cateyen mukaan keskinopeus olikin huimat 10,1 Garmin aina vähättelee.
    Timbe(r)man muokkasi tätä : 07.09.2014 at 23.31
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Olipa huikeat kelit pyörähommiin viikonloppuna.Lauantaina ajeltiin Rautapellon kanssa Hyvinkään suunnilla, tässä vielä jälki;http://www.movescount.com/fi/moves/move40156756

Eilen Ertsin kanssa Klaukkalan tornikeskuksessa;http://www.tornikeskus.fi/ tutustumassa hissipyöräilyn maailmaan.Oli kyllä hupia hommoo.Kiitos vielä opastuksesta!

Kaverilla menossa MTB Järvenpään perusliikesarja.

^voimistelutermein linnunpesä polkupyörä selässä lähdössä liikkeelle, vaikeusasteena epätasainen alusta.

Hauskaa oli Espoossa, kivoja teknisiä polkuja tuli ajettua ilman siirtymiä. Lopuksi reidetkin alkoivat vähän krampata notta varmaan lenkin pituus oli sopiva. Ja insinöörityön ihme toimi tosi hienosti. Vaatimattomampi tekniikka hajosi heti lähtöpaikalla: paidan täyspitkä vetoketju porsi joten rintakarvat saivat mukavasti viilennystä metsässä ja myös Huilin terassilla.
    Muistin reitit paremmin kuin ajattelin, muutama paikka vähän eri tavalla kuin etukäteen mietin mutta eri tavalla menneet pätkät olivat vähintään yhtä hyviä kuin ne mitä jäi suunnitelmasta pois. Lisääkin ajettavaa tuolla olisi monen tunnin edestä, varsinkin jos ottais muutaman lyhyen siirtymän niin saisi hauskoja pätkiä Kauniaisten Kasavuorelta, Kauklahdesta ja muualta EKP:stä.

Sappeesta ja Nuuksiosta vähän puhuttiin. Ensi viikonloppuna vois koittaa taas jotain...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Sappeesta ja Nuuksiosta vähän puhuttiin. Ensi viikonloppuna vois koittaa taas jotain...
    Enskan a-joukkue menee Tahkolle, pitäskö jämäjengillä mennä Sappeeta vallottamaan. Oli se vaan sen verta lystiä puuhaa. Hyvää keliä ainakin lupailtu.

^Kuulostaa hyvältä ajatukselta! Sunnuntai käynee mulle paremmin, vaimolla muistaakseni lauantaina jotain menoa. Täysjäykkä löi eilen käsille sen verran kovaa että ranne on tänään kipeä, eiköhän ranne sunnuntaiksi parane sen verran että voi ajaa mutta tän päivän vakiolenkki jää väliin.

Hissipyöräilykin käy. Vaihteluna voisi olla Meriteijokin. Siellä merkittynä viime viikonlopun mainetta niittäneet enskapolut. Ajiomatkaa suurinpiirtein saman verran kuin Sappeelle.

Ei oo Meriteijo auki su:na, taitaa siis Sappee kutsua. Jos siis sinne niin vois koittaa olla siellä heti klo 11, lähtö siis jotain 9:15?

Kohteella ei niinkään väliä mulle kun en ole missään ajanut. Ainoa juttu on että saan kypärän ja jotain suojia vuokralle. Omalla fillarilla ajattelin lähteä. Aamulähtö ok.
    Mites kulkupuoli? Uusi fillariteline ei ole vielä tullut ja vaimo tarttee auton lasten kuskauksiin.

Idän ihmeeseen saa katolle yhen 20mm läpiakselipyörän, pyörätelineeseen 2 filoo. 3-4 hlöä siis kulkis tolla.
    Ite voi olla et lainaan sieltä pyörän. Kypärää ja suojaa sieltä lainaks saa ja.

Voipi olla että tuleekin työ- ja vähän muitakin esteitä viikonlopulle. Tiiä häntä vielä?

Ratkaiseeko tämä jatkossa "käärmeen puremat" ja vanteiden kestävyyden? Voisi äkkiseltään luulla että ainakin enskassa on hyvä.

Sniif ...jää pyöräilyt väliin lapsellisista syistä. Kelikin pitäisi olla kohdillaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Meridisti Katso viesti
    Ratkaiseeko tämä jatkossa "käärmeen puremat" ja vanteiden kestävyyden? Voisi äkkiseltään luulla että ainakin enskassa on hyvä.

Sniif ...jää pyöräilyt väliin lapsellisista syistä. Kelikin pitäisi olla kohdillaan.
    JÄRRRkyttävästi tulee painoa lisää ja vielä pyörivään massaan, eikös pari baarinkymmenystä lisää painetta aja saman asian
    tai sitten en vaan jymmärrä .

innolla odotan kasvua aikuiseksi jotta pääsen eroon näistä iänikuisista korvatulehduskierteistä, nimim. kolme viikkoa telakalla.

No sithän voit lähtee messiin kun mulle sanottiin töissä et hissihommelit ei oo sporttia. Otettas vaikka liikkuvaa kuvaa ja kateltas illalla kimpassa foorumilla kun heittelet teilvippejä ja 3kuuskymppisiä.

Vaikka olinkin mukana keskustelussa, että Sappeellekin voisi joskus lähteä, niin luulen pyrkiväni ensi sunnuntaina tavalliseen lähiseutupyöräilyyn. Maalikauppa klo 9 on ehkä hyvä vaihtoehto.
    Se toinen, mistä keskusteltiin, eli Nuuksio, kiinnostaisi kovasti lähiaikoina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    No sithän voit lähtee messiin kun mulle sanottiin töissä et hissihommelit ei oo sporttia. Otettas vaikka liikkuvaa kuvaa ja kateltas illalla kimpassa foorumilla kun heittelet teilvippejä ja 3kuuskymppisiä.
    jos tää oli mulle ni en viitti tulla masentaa teiti

Vaikka olinkin mukana keskustelussa, että Sappeellekin voisi joskus lähteä, niin luulen pyrkiväni ensi sunnuntaina tavalliseen lähiseutupyöräilyyn. Maalikauppa klo 9 on ehkä hyvä vaihtoehto.
    Se toinen, mistä keskusteltiin, eli Nuuksio, kiinnostaisi kovasti lähiaikoina.
    Nuuksiokin mielellään juu mutta sunnuntaina lähdet Sappeelle klo 9:15 No juu, mun tarvii vielä testata huomenna ranteen kestävyys maasturoinnissa ku kaikki kiertoliikkeet tekee kipiää. Eiköhän sinne kumminkin lähdetä.
    Ps. kaupunki kaatoi muutaman puun Marianpuistosta, jos vaivautuu itse sahaamaan niin puut voi viedä mukanaan. Et sitten vie mun äsken sahaamiani pölkkyjä pimeän turvin (moottorisahailu on aika lähellä parasta)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    innolla odotan kasvua aikuiseksi jotta pääsen eroon näistä iänikuisista korvatulehduskierteistä, nimim. kolme viikkoa telakalla.
    Putket? mä valitettavasti tiedän Pikkujätistä hyvän lastenlääkärin, joka laittaa innolla putkia

Ps. kaupunki kaatoi muutaman puun Marianpuistosta, jos vaivautuu itse sahaamaan niin puut voi viedä mukanaan. Et sitten vie mun äsken sahaamiani pölkkyjä pimeän turvin (moottorisahailu on aika lähellä parasta)
    Siis riittäiskö sieltä mullekin vai onko ne kaikki sulle varattu?

Putket? mä valitettavasti tiedän Pikkujätistä hyvän lastenlääkärin, joka laittaa innolla putkia
    ei tullut putkee mut sano tekevänsä (siis korvalääkäri) niin ison reijän et pysyy muutaman päivän auki ja nyt kyllä suhina käy kun niistää.

Siis riittäiskö sieltä mullekin vai onko ne kaikki sulle varattu?
    Siellä oli neljä puuta, kaksi kuusta mäen päällä ja pari pienempää huonokuntoista koivua Kaskitien läheisyydessä. Eiköhän sullekin riitä. Mä kävin jututtamassa metsureita tänään aamulla kun he kaatoivat puita. Yritin ostaa puuta mutta sanoivat että vie pois jos itse sahaat ja käskivät vielä mainostaa naapureillekin. Sahasin puolet yhdestä puusta pölleiksi mutten vielä roudannut pois, älä siis vie pöllejä, ne on mun. Aamulla jatkan sahailua kunhan haen sahaan bensaa.

^Huomenna iltapäivällä noudan, jos vielä ovat. En toki pöllejäsi.
    Aikamoisia kuusia on muuten kaadettu, halkaisija tyvestä varmaan 70 cm.
    Timbe(r)man muokkasi tätä : 12.09.2014 at 23.02

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    ei tullut putkee mut sano tekevänsä (siis korvalääkäri) niin ison reijän et pysyy muutaman päivän auki ja nyt kyllä suhina käy kun niistää.
    Näköjään foorumin viestit eivät toimi, joten..,

Ajattelin huomenna kiertää Tuomalansuon, Kerava, Vrkmetwän, Savion, Vierumäen xcota, Ruotsinkylä, Lahela lenkkiä 30-50km rauhallisella vauhdilla. Lähtisitkö Heccu näyttämään uusia polkuja? Jos onnistuu niin lähtö salaisille poluille klo 12 taistelukoulun pururadan parkkipaikalta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti _pete_ Katso viesti
    Näköjään foorumin viestit eivät toimi, joten..,

Ajattelin huomenna kiertää Tuomalansuon, Kerava, Vrkmetwän, Savion, Vierumäen xcota, Ruotsinkylä, Lahela lenkkiä 30-50km rauhallisella vauhdilla. Lähtisitkö Heccu näyttämään uusia polkuja? Jos onnistuu niin lähtö salaisille poluille klo 12 taistelukoulun pururadan parkkipaikalta.
    mielelläni lähtisin mutta muuta ohjelmaa tässä vknvaihteessa (eikä kuntokaan nyt riittäisi)
    ei oo tosiaan viestiä näkynyt

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Ei oo Meriteijo auki su:na, taitaa siis Sappee kutsua. Jos siis sinne niin vois koittaa olla siellä heti klo 11, lähtö siis jotain 9:15?
    Mäkin voisin lähteä tuonne katselemaan. Pärjääkö siellä jäykkäperällä ja normi kypärällä, miten pitkään olette ajatelleet ajaa? Mun pitää lähteä viimeistään neljän aikoihin Salon suuntaan, joten jos tulen niin omalla kyydillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Mäkin voisin lähteä tuonne katselemaan. Pärjääkö siellä jäykkäperällä ja normi kypärällä, miten pitkään olette ajatelleet ajaa? Mun pitää lähteä viimeistään neljän aikoihin Salon suuntaan, joten jos tulen niin omalla kyydillä.
    Pärjää jos niikseen tulee(sä kun aika epeli sillä veteleen), kypärä vois imo olla ff. Hissillä kuitenkin ylös ja painovoimalla alas tuolla mennään.
    Muutama idempi enskapätkä jotka nekin loppuu hisseille. Summasummaarum veikkaan silti että hauskinta ja TURVALLISINTA että vuokraa sieltä pyörän ja suojat(ffkypärä,suojapaita,polvarit) ja NAATISKELEE vauhdin hurmasta ja pikku ilmalennoista. Aikataulu jotain tommosta vissiin että ip:stä sieltä vasta kotio.

Ja jos haluu lukkopolkiemet niin omat mukaan
    Jukka H muokkasi tätä : 13.09.2014 at 10.38

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •