Vanha kuvarasti oli jo ulosmenotiellä.http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...241707&lang=fi
ja uusi on sitten selkeästi maantiekuvarasti sarjassa liukkaat sillat.
![]()
Vanha kuvarasti oli jo ulosmenotiellä.http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...241707&lang=fi
ja uusi on sitten selkeästi maantiekuvarasti sarjassa liukkaat sillat.
![]()
ÖRM 2021
Edit: Foorumin viestien näkyväisyydessä ongelmia niin väärän rastin kuvat pois.
IntroHippo muokkasi tätä : 24.08.2014 at 17.11
Hmm, edellinen viestini kuvineen katosi jonnekin. Millään vehkeellä en saa sitä enää näkyviin. Jos joku muu saa viestinsä ja kuvansa näkyviin niin mennään sillä sitten. Eikä tämäkään viesti kyllä mulla näy.
Mitenkäs tuli juuri välähdyksenomaisesti hämärä muistikuva että joku olisi jo tänään lauantaina aamulla käynyt tällä Orion-rastilla. Olenkohan oikeassa? En kyllä näe niitäkään kuvia tai viestejä jos/kun niitä on laitettu. No itse tuuppasin kuvat tästä Orion-rastista. Mikäli muistikuvani on oikeassa niin poistelen noita omia kuviani jahka näen taas omat ja muiden viestit.
Edetään tietysti normaalin marssijärjestyksen mukaisesti rastien suhteen.
Mtb50 laittoi kuvan jo aiemmin.
Niin laitoin ja siirsin rastin liukkaalle sillalle, mutta nyt sitä ei näy missään ... mitähän tapahtui ? No nyt se taas näkyy. Siirto on näköjään laitettu eilen 0805. Merkillistä on tämä forumin toiminta toisinaan.
MTB 50+ muokkasi tätä : 24.08.2014 at 14.41
Molemmat viestit näkyvät ainakin mulla tällä hetkellä. Foorumi taas sekoilee?
Samoin näkyy täälläkin.
Liukasta siltaa siis haettais. Tietoa olisi, mutta ei taida keretä.
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Liukkaan sillan ylitti lauantaina 16082014 n.150 maantiepyöräilijää kaatumatta.
ÖRM 2021
viime vuonna taisi joku kaatua?
Jep, kärkiryhmässä kävi näin
ÖRM 2021
Tämä rasti pitäisi olla annetuilla tiedoilla helposti tunnistettavissa ja sitä ei ole pakko kuvata ennen auringonnousua, joten hakeepa pois.
Orikedon Shelliltä tulee matkaa aika tarkkaan 40 km suuntaansa, joten siitä saa ihan hyvän aamulenkin.
ÖRM 2021
Karhunojan liukas silta
Ruosteinen voimalinja on jonkin matkaa lähempänä Turkua
![]()
Samaa reittiä edellisen kanssa mennään kohti Turkua.
Liedonperän takana
Ei enempää vihjeitä, kiitos.
Forssa-Lieto sähkölinja Tarvasjoella, joka tosin vastavaloon otetussa kuvassa aamun usvasta ei erotu:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...265203&lang=fi
Jatketaan samalla aiheella:
![]()
Harmin paikka, kävin aamulla varhain kuvaamassa vanhan rastin ja uuden kuvan otin jonkun verran kauempana, mutta myöhästyin. Myöhässä mikä myöhässä.
ÖRM 2021
Olin tuolla n. klo 7.26. Paljonko myöhästyit, vai ehdinkö minä ainoastaan tietokoneen ääreen nopeammin?
Olin paikalla aikaisemmin, mutta ajoin pitkähkön lenkin ja olin kotona vasta puoliltapäivin.
ÖRM 2021
Täällä
Uusi.
Kylttiä on vähän sensuroitu, ettei mene liian itsestäänselväksi.
![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Koko kesän ollut tarkoitus käydä Kemiönsaarella lenkillä. Tänään sitten kävin ja törmäsin tähän. Ei ollut kyllä mitään hajua, tuurilla tuli vastaan
Uutta
![]()
Tuo K-Rauta näytti tutulta, mutta en saanut mieleeni missä sen näin, mutta Kasnäsin reissulla se oli.
Uusi taas on melkoisen tuttu paikka, mutta työreissusta en pääse tänään hakemaan. Ehkä huomenna, ellei joku ehdi ensin.
ÖRM 2021
Loogisesti tuon uusimman pitää olla Maanpäässä...![]()
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Tie päättyi tänne
Tien päässä tämäkin. Kannatta ajaa viimeiset sadat metrit varovaisemmin, ainakin hämärässä, sillä asfaltti on aika pas*assa kunnossa.
Ehti, mutta tämä uusi on varmaan sen verran tuttu paikka, että tätä sitten noutamaan![]()
TeKu muokkasi tätä : 11.09.2014 at 21.52
Minä ajan pääni jäädyksiin
Kävin kuvaamassa kohteen, mutta lenkki jatkuu vielä. Ehdinköhän ajoissa tietokoneelle?
Vanha kuvarasti Kuusiston Linnanraunioilla:
ja uusi kuvarasti vähemmän hiljaisella sillalla:
![]()
MTB 50+ muokkasi tätä : 13.09.2014 at 10.03
ÖRM 2021
Ohikulkutiellä sillalla
jossain muualla sillan alla
![]()
tunnin kuluttua lähdössä, pitää muuttaa reittisuunnitelmaa. Nyt pitää ehtiä sillalle!
olipa säätämistä kuvan lisäämisessä
exfatman muokkasi tätä : 13.09.2014 at 16.36
Pitää säätää lisää. Ei näy kuva
Kirjanmerkit