ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 10 / 61 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 20 60 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 1817

Aihe: Yleisön pyynnöstä huolimatta - läskipyöräsi kuva -ketiu

Ei todellakaan millään pahalla, mutt mun mielestä noi onnivannin värikumit on ihan hirveen järkkykamalia.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Äkkiä korjaamaan värivirheet: Holzfellereitä saa valkoisina ja eturieskan kun vaihdat oranssiksi niin alkaa olla täydellinen.

Siis oikeasti aika häkellyttävä ilmestys jo tuossakin asussa.
    Satula, tupit ja rieskahan mätsäävät täydellisesti. Peukimo.

"Pimp my fatbike"
    slow muokkasi tätä : 06.09.2014 at 10.30
    Memento mori

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika K Katso viesti
    Itse tarvisin 84,5cm, kun inseam on 10cm pidempi. Alkaa olla siinä ja siinä, kerpeleen modernit matalat rungot tana Kai se pitää alkaa Muklukkia sillä silmällä katselemaan..
    76cm oli kuvassa keskiöstä satulan päälle. Satulatolppaa on ulkona tällöin 24cm (clampin yläreunasta kiskojen keskelle). Eli ois tuossa vielä vara nostaa.

Joskus nöösinä tuli ostettua väärän kokoinen ohjainlaakeri ja nyt se monen vuoden jälkeen löysi oikean kokoisen kolon itselleen. Päivitystä on myös narrowWide ja omatekoinen ketjuohjain
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tctic Katso viesti
    76cm oli kuvassa keskiöstä satulan päälle. Satulatolppaa on ulkona tällöin 24cm (clampin yläreunasta kiskojen keskelle). Eli ois tuossa vielä vara nostaa.
    Kiitokset mittauksesta! Siinä ja siinä haluanko tätä ruhoa kovin paljon yli 30cm näkyvän satulatolpan päälle pomppimaan. Pitääpäs suorittaa rotuopillisia mittauksia tuon oman Sawyerin kanssa ja miettiä asiaa..
    Krossikommuuni / Syöte MTB

Whitelle on luotava oma persoona vaihtamalla siihen osat ja maalaamalla etuhaarukka mustaksi. Tai vaihto hiilikuituseen. Ihan ekaksi toi keltanen vaijerin kuori veks.
    Myös rungon jos hiekkapuhaltais ja koputtelis siihen vasaralla 7000 lonttoa, niin alkais olemaan vertailukelponen muiden läskien ohella.
    Liekkö runko anodisoitu vaiko maalattu.

Tuo viimeisin pyörä väittää olevansa valkoinen. Toiset pyörät on sitä oikeasti kumeja myöten.
    www.ajokoiralaika.blogspot.com

Täytyy sanoa että vasta toisella lenkillä alkoi itselle aukeamaan mistä tässä kaikessa läskihypetyksessä on kysymys Mahtavaa yrittää mönkiä läpi kaikista mahdottomista paikoista!

Gravity, what a heartless bitch.

kyllä läskeily vaan maistuu!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Two-Shoes Katso viesti
    Täytyy sanoa että vasta toisella lenkillä alkoi itselle aukeamaan mistä tässä kaikessa läskihypetyksessä on kysymys Mahtavaa yrittää mönkiä läpi kaikista mahdottomista paikoista!
    Sullakaan ei meinaa pysyä satula vaaterissa? Jokaisen lenkin jälkeen oon saanut säätää sen uudelleen vaikka vedän pultit niin tiukkaan kuin vain suinkin uskallan. Aivan susi tuossa Ritcheyn tolpassa satulan kiristys.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tctic Katso viesti
    Sullakaan ei meinaa pysyä satula vaaterissa? Jokaisen lenkin jälkeen oon saanut säätää sen uudelleen vaikka vedän pultit niin tiukkaan kuin vain suinkin uskallan. Aivan susi tuossa Ritcheyn tolpassa satulan kiristys.
    Rehellisesti sanottuna en oo ehtinyt sitä säätämään kun ollut vaan niin kauhea kiire ajamaan jos ei pysy vaaterissa niin onneksi on kaapissa useampi ylimääräinen tolppa
    Gravity, what a heartless bitch.

mutanaama Guest
    Kun noi hillityt pinkit sun muut on nyt kovasti ollu muodissa, niin mäkin lähden mukaan mun räikeän mattamustalla kulkineella. Siis fillari on vanha, tuo setuppi melko uusi, ja fillari pesty ihan harjalla ja saippualla. Sitä ei oo ihan vähän aikaan nähny kukaan.

Näyttää traktorilta. Siis hieno.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Kauheen synkkä, lisäksi kuvattu väärältä puolelta. Eikä renkaan tekstejä ole kohdistettu venttiileihin nähden, ei jatkoon , eiku hieno se on.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Antaa kyllä mukavasti tuota ilmettä nuo aerohiilikuituvanteet.
    Satulanhaistelija

On se hieno ja on koreet kehät. Puntarissa voisi veli Mutis läskinsä (siis polkupyörä) käyttää. Mää sitä joskus nostelin (siis polkupyörää) ja hämmästyksestä lähes häkellyin.

Harittaako mun silmät vai onko etukehä kiiltävänpi ku takanen? Ärjyn näkönen härvelööttöri Syväojan aboriginaalilla
    Shimaani muokkasi tätä : 08.09.2014 at 21.12 Syy: pyörät on ajamista eikä punnaamista varten :-)

mutanaama Guest
    Soon vaan märkämpi pesun jäliltä. Tän päivän punnituksessa 12,1kg, varaa olis keventää.

Etukumi näyttää kaljulta ..muuten Ajaisin😆

Häikäisevä.
    Memento mori

Mattamusta näyttää musta hyvältä.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti slow Katso viesti
    Häikäisevä.
    prhana, just sitä mä yritin välttää

Yleisön pyynnöstä huolimatta - läskipyöräsi kuva -ketiu

Jos batmanillä olisi läskipyörä, näyttäisi se tuolta. Batmobile vai Fatmobile.,erittäin hieno.
    Syvän Idän Fat Biker - vikise, sika, vikise

Aika härski toi mutiksen fillari ^_^

Mites muuten Ground Control pelittää 65 mm (?) vanteella? Ite oon sitä mieltä et ainakin BFL tuntuu Marge Litella ajossa paremmalta kuin esim. Knard tai tavallinen Larry.

wau, my kind of bike Mutiksella. Todella tyylikäs ! Eli kertauksena, noi on siis kuinka leveät nuo vanteet? Mikä keula tuossa on ?

^Next 90mm ja Salsan (alu) Beargreasen oma keula, jos olen kartalla.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    ^Next 90mm ja Salsan (alu) Beargreasen oma keula, jos olen kartalla.
    Pitää paikkansa. Ja kovasti kaikille kiitoksia kehuista. Itse kun virittelee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan.

Avaa ny brilleaux vähän enemmän, elä pihtaa.

brilleaux

Tuo ”T” kirjain kyllä pako korjata ”P” sitten se sopisi parempi pörän ja on se hiano spesu

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •