HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 37 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 87 137 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

  1. #1081
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Välillä hiipinyt ajatus mieleen, et jos tinkis vähän ohjaamon mitasta ja vaihtas M kokoon sais 2 senttiä lyhkäsemmän akselivälin.
    PS jos joku haluas vaihtaa minun L kokoisen Golden Muklukin rungon M kokoiseen voisin innostua.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    ...aattelinpa varsin kokeilla, että jos joku on tänä vuonna ostanut L-kokosen Muklukin ja tuntuu että haluaa M-koon, niin voi laittaa viestiä mikäli jokin parkkipaikka-swappi kiinnostaaa, eli jos niinku kumpikin pitää omat kiekkonsa jne mitä tahtoo.
    Mää oon Oulusta, ookko nääki, mutta äkkiähän sitä kuitenkin vastakkain ajellaan jokin sata km jos näitä tarpeita jollain on.
    (Tässä yhteydessä on pakko todeta, että jos alunperin olisin laittanut sen L-koon, niin varmasti sitä nyt pillittäisi että miksei laittanut pienempää. Ihime hommaa.)
    Ihte laitoin (viime helmikuussa parin viikon M-koolla ajon jälkeen, olen kait 182cm) myyntiin rungon torille, ostaja ilmoittautui, tilaus foxcompille (pieni sääliääliöalennus!), runko tuli, vaihto ja paketissa ostajalle. Kerrankin meni just niin kuin piti ja kaikki voitti paitsi minä.
    Oulunjulli muokkasi tätä : 05.09.2014 at 10.23

  2. #1082
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    2.520
    No hyvinhän se lopulta meni, jos sai oikeankokoisen ja mieleisen rungon. Ja jos jollain on ylim XL-koon Mukluk joko runkosettinä tai jopa kokonaisena jossain, niin saa viestitellä..
    Krossikommuuni / Syöte MTB

  3. #1083
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    Ihte laitoin (viime helmikuussa parin viikon M-koolla ajon jälkeen, olen kait 182cm) myyntiin rungon torille, ostaja ilmoittautui, tilaus foxcompille (pieni sääliääliöalennus!), runko tuli, vaihto ja paketissa ostajalle. Kerrankin meni just niin kuin piti ja kaikki voitti paitsi minä.
    Mikä oli se ahistavatekiä M koossa. Voi olla, että en tykkäis minäkään täytys päästä ajamaan omalla tanko Answer20/20 ja stemmi 50mm setupilla, et tietäs 60mm vois sietää viel . Sillon, kun otin L koon istuin M kokoisen tehdas versionpäällä ja se tuntui, niin pieneltä, et ei pystynyt. Tuntuiko L kankealta M koon jälkeen vaikka muuten isompi olikin sopivampi?
    Answerin tangolla pystyy ajamaan noin 20mm lyhemmällä stemmillä, kuin normi 740mm tangolla eli L koon ohjaamokin huutas mulla 70mm stemmiä ja se ei sovi minun makuun tässä pyörässä. No tällä ei sinänsä väliä, kun en enään normitankoa laita, mut pelottaa ajatus, että M joutus pistään 70mm stemmin.

    Ettei mene ihan offariksi, niin kyllä oli kiva taas eilen pommittaa kivikko juurakko helvettiä Muklukilla, mutta se pikku piru tulee tiukoissa mutkissa mieleen, kun pyörä tuntuu aavistuksen kankealta.
    Antza44 muokkasi tätä : 05.09.2014 at 11.08
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  4. #1084
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    205
    Haluaisin fiilistellä mahdollisuutta talviläskeilyyn. Kaipaisin talvipyöräksi sellaista menopeliä, jolla voisi suuremmin stressaantumatta työmatkapyöräillä Helsingissä läpi talven.

    Olen aiempina talvina kokenut ongelmalliseksi kapeilla renkailla ajamisen ainakin
    - loskassa
    - auraamattomassa lumessa
    - jääurissa

    Jos talvi on vähäluminen ja keliolot pysyvät vakaina (= ei jatkuvasti lisää lunta eikä lämpötila pyöri koko ajan nollan molemmin puolin), niin krossarillakin pärjää, mutta haasteellisimmissa olosuhteissa kapeahkot renkaat eivät ole enää niin kivat.

    En ole supertaitava pyöränkäsittelijä ja vähintäänkin itseluottamukseni rakoilee helposti, kun renkaat lipsuvat ja kiemurtelevat. Koen tämän henkisesti raskaaksi, mikä syö talvipyöräilyn iloa. Olisiko nastarenkailla varusteltu läskipyörä edes osittainen ratkaisu ongelmiini? Tuleeko läskeilyn myötä jotain uusia ongelmia?
    Poljen. Siis luen.
    poljento.com

  5. #1085
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Ootte te noitten stemmienne kanssa, mulla on 907ssa 85mm 0kulmanen ja 750mm levee tanko maltillisilla taivutuksilla ja hyvin ketterältä tuntuu.. Kai mä oon vaan niin oldschool, enskapyörässäki 70mm stemmi..

  6. #1086
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Mikä oli se ahistavatekiä M koossa...
    Ahtaushan se. Eli siis laitoin siihen pitempää (80mm) stemmiä ja set-back tolppaa joka oli max.merkissä ulkona = molemmat jotenkin luonnonlakien vastaisia toimenpiteitä.
    Olihan se sitten ajoltaan ihan näppärä, mutta ärsytti jo silmääkin se esillä olevan tolpan määrä ja lopullisesti selkäranka antautui kun leikkasin pahvimallin runkolaukulle/-kukkarolle.
    En minä huomannut mitään huonoja piirteitä vaihtaessa L-kokoon, mutta kaksi muutakin pyörääni on L-kokoa, joten taitaa olla osin tottumuskysymys kokojen rajoilla kulkiessa.

    Ensin mulla oli muuten hetken M-koon Fattykin, ja se oli minusta paljon sopivampi. En hirveästi ole kyylännyt mittoja mutta muistaakseni ne ei kovin kaukana ollut, paitti Fattyssa oli aika rehvakkaan leveä tanko (josta taisin pari cm puolelta nipistää).

  7. #1087
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannahoo Katso viesti
    Haluaisin fiilistellä mahdollisuutta talviläskeilyyn. Kaipaisin talvipyöräksi sellaista menopeliä, jolla voisi suuremmin stressaantumatta työmatkapyöräillä Helsingissä läpi talven.

    Olen aiempina talvina kokenut ongelmalliseksi kapeilla renkailla ajamisen ainakin
    - loskassa
    - auraamattomassa lumessa
    - jääurissa

    Jos talvi on vähäluminen ja keliolot pysyvät vakaina (= ei jatkuvasti lisää lunta eikä lämpötila pyöri koko ajan nollan molemmin puolin), niin krossarillakin pärjää, mutta haasteellisimmissa olosuhteissa kapeahkot renkaat eivät ole enää niin kivat.

    En ole supertaitava pyöränkäsittelijä ja vähintäänkin itseluottamukseni rakoilee helposti, kun renkaat lipsuvat ja kiemurtelevat. Koen tämän henkisesti raskaaksi, mikä syö talvipyöräilyn iloa. Olisiko nastarenkailla varusteltu läskipyörä edes osittainen ratkaisu ongelmiini? Tuleeko läskeilyn myötä jotain uusia ongelmia?
    Jopa kehnoilla nastoilla se toimii yllättävän hyvin, kunnon nastoilla varmasti vielä paremmin. Tukeva ja helppo käsiteltävyys auttaa kiemurtelussa loskassa, mutta rajansa siinäkin. Olen ajellut keväisellä kelvillä TMTa ajavan rinnalla toisen puskiessa kiemurtelevalla syslolla hiki hatussa meikäläisen jutellessa mukavia. Terveisiä vaan sinne pitskuun.
    Kandee kuitenkin kokeilla ensin, tarjokkaita koeajoon varmasti riittää.

    Pehmeessä lumessa on ollu kuitenkin tilanteita, jossa syslo leikkaa lumen läpi ja läski kiemurtelee, mutta melko harvinaista.

  8. #1088
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Ootte te noitten stemmienne kanssa, mulla on 907ssa 85mm 0kulmanen ja 750mm levee tanko maltillisilla taivutuksilla ja hyvin ketterältä tuntuu.. Kai mä oon vaan niin oldschool, enskapyörässäki 70mm stemmi..
    Vahva veikkaus, että Zeron ohjaus ei hidastu yhtä paljon, kuin esim Mukluk ja Fatty pitkästä stemmistä. Kyl määki loivakeulasta 29 viittin ajaa 75 stemmillä tuntuu, jopa et hidastaa/vakauttaa ohjausta sopivasti.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  9. #1089
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Jopa kehnoilla nastoilla se toimii yllättävän hyvin, kunnon nastoilla varmasti vielä paremmin. Tukeva ja helppo käsiteltävyys auttaa kiemurtelussa loskassa, mutta rajansa siinäkin. Olen ajellut keväisellä kelvillä TMTa ajavan rinnalla toisen puskiessa kiemurtelevalla syslolla hiki hatussa meikäläisen jutellessa mukavia. Terveisiä vaan sinne pitskuun.
    Kandee kuitenkin kokeilla ensin, tarjokkaita koeajoon varmasti riittää.

    Pehmeessä lumessa on ollu kuitenkin tilanteita, jossa syslo leikkaa lumen läpi ja läski kiemurtelee, mutta melko harvinaista.
    Hyvä ja rehti kommentti ilman turhaa hehkutusta! Toisinaan näitä juttuja lueskellessa voi saada kuvan ettän läskillä voi ajaa vaikka vetten päällä mutta kyllä siinä jotain taikaa on, kannattaa kokeilla!

  10. #1090
    Joo työpyöräilijä varmasti huutaa hoosiannaa läskille kun alla on loskaa tai auraamatonta lunta, sitten jos sitä ei ole niin tunnelmat onkin yllättäen vaarassa.
    Nastarenkaistapa mulla ei kokemusta, mutta mikään muu eturengas ei ole koskaan lähtenyt alta jäiseksi tampatulla sivutiellä kantatessa yhtä pyytämättä ja yllättäen sekä nopeasti kuin nastaton Floater.

  11. #1091
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    109
    Hyvä Vaasa ja Kuusto!

    - Siis läskien lisääntymisestä.

    Pitäiskö meidänkin järjestää Global FatBike Day-Vaasa?

    T. Simo

  12. #1092
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    Joo työpyöräilijä varmasti huutaa hoosiannaa läskille kun alla on loskaa tai auraamatonta lunta, sitten jos sitä ei ole niin tunnelmat onkin yllättäen vaarassa.
    Nastarenkaistapa mulla ei kokemusta, mutta mikään muu eturengas ei ole koskaan lähtenyt alta jäiseksi tampatulla sivutiellä kantatessa yhtä pyytämättä ja yllättäen sekä nopeasti kuin nastaton Floater.
    Siksipä talvella on edessä ollut 80, vai oliko se 120 nastainen HuskerDu DIY. Ei todellakaan mikään räädistelyrengas, mutta hidastaa sitä altalähtemista.

  13. #1093
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    499
    Tampereen läskit lisääntyi äsken. White kasassa kohta testilenkille Pahasti veti jo urpoa virkistystä naamalle kun olohuoneen nurkassa istu satulaan Laadukkaan oloinen pyörä.
    Gravity, what a heartless bitch.

  14. #1094
    Liittynyt
    01/2003
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    116
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannahoo Katso viesti
    Haluaisin fiilistellä mahdollisuutta talviläskeilyyn. Kaipaisin talvipyöräksi sellaista menopeliä, jolla voisi suuremmin stressaantumatta työmatkapyöräillä Helsingissä läpi talven.

    Olen aiempina talvina kokenut ongelmalliseksi kapeilla renkailla ajamisen ainakin
    - loskassa
    - auraamattomassa lumessa
    - jääurissa

    Jos talvi on vähäluminen ja keliolot pysyvät vakaina (= ei jatkuvasti lisää lunta eikä lämpötila pyöri koko ajan nollan molemmin puolin), niin krossarillakin pärjää, mutta haasteellisimmissa olosuhteissa kapeahkot renkaat eivät ole enää niin kivat.

    En ole supertaitava pyöränkäsittelijä ja vähintäänkin itseluottamukseni rakoilee helposti, kun renkaat lipsuvat ja kiemurtelevat. Koen tämän henkisesti raskaaksi, mikä syö talvipyöräilyn iloa. Olisiko nastarenkailla varusteltu läskipyörä edes osittainen ratkaisu ongelmiini? Tuleeko läskeilyn myötä jotain uusia ongelmia?
    Osittain samoista syistä tulin läskin hommanneeksi ja itse ainakin olen ollut tällä lyhyellä kokemuksella todella tyytyväinen. Viime talvena oli alla Toikan nastoittamat 240-nastaiset Escalatorit, joita kyllä todella tarvittiinkin, (märkää)peilijäätä piisasi ajoittain ihan kiitettävästi. Aikaisempina vuosina sohjo ja auraamattomat tiet ovat olleet tuska ja ahdistus ja siihen kyllä läski auttoi todella paljon. Jopa niin paljon että innostuin ajelemaan paikoissa jossa ei aikaisemmin olisi tullut mieleenkään ajella :P Täältäkin suosittelen kokeilemaan jos siihen on mahdollisuus. Muistaa/uskaltaa vaan suosiolla laskea rengaspaineet riittävän alas. En suostu enää palaamaan entiseen "kapea"kumiseen 26":een.

    t. Janne

  15. #1095
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    31
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kim71 Katso viesti
    Eli positiivinen kokemus nähtävästi? Onko muista fäteistä kokemusta?
    Kyllähän se hyvältä vaikutti ja hymy huulilla tuli ajeltua "tällä pääsee mistä vaan" fiiliksellä. Muista fattyistä ei kokemusta ole, fikseillä ajellut pari vuotta ja "dirttipyörä" ollut vaan maasturin virkaa hoitamassa.

  16. #1096
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Toisinaan näitä juttuja lueskellessa voi saada kuvan ettän läskillä voi ajaa vaikka vetten päällä
    Kyllä nää tarvittaessa vetten päälläkin kulkee http://youtu.be/JyzVRh-Ht4A

  17. #1097
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    499
    Isoin ongelma ensi lenkillä oli ettei oma pokka meinannut pitää kun jokainen vastaantulija tuijotti hymyillen
    Gravity, what a heartless bitch.

  18. #1098
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Two-Shoes Katso viesti
    Isoin ongelma ensi lenkillä oli ettei oma pokka meinannut pitää kun jokainen vastaantulija tuijotti hymyillen
    tuus joskus pyörähtään tässä lahtomäenkadulla, niin potkitaan renkaita..

  19. #1099
    Liittynyt
    08/2003
    Paikkakunta
    eteläisellä keskivantaalla
    Viestit
    12.081
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Two-Shoes Katso viesti
    Isoin ongelma ensi lenkillä oli ettei oma pokka meinannut pitää kun jokainen vastaantulija tuijotti hymyillen
    Eikö tuosta ole varoitettu jo vuosia sitten...? Ei pitäis tulla mtnkn üllätüksenä tuonkaan jutun. Lenkit tulee sit olemaan pitkäkestoisempia ja sosiaalisesti palkitsevaisempia Q vähänväliä pääsee hölöttään aiheesta missätolla-ajetaan/ eikstoiookauheenraskaspoljettava / paljonkonoissaonpainetta / pääseekösaatille.... :-D

  20. #1100
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    Jälleen kerran olen tyytyväinen, että asun landella vaikka duuni onkin Espoossa. Saa ajaa ihan rauhassa kun ei kukaan ole tuijottamassa. Maallahan ei fillarilla aja kuin köyhät. Kaupungissa fillarointi ja etenkin läskeily taas on trendilaji


    Tapatalkista iLuuri vitosella
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

  21. #1101
    IncBuff Guest
    Eipä ole aiemmin kukaan lenkillä pysäyttänyt ja tullut juttelemaan. Nyt kävi sekin.

  22. #1102
    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    127
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Jälleen kerran olen tyytyväinen, että asun landella vaikka duuni onkin Espoossa. Saa ajaa ihan rauhassa kun ei kukaan ole tuijottamassa. Maallahan ei fillarilla aja kuin köyhät. Kaupungissa fillarointi ja etenkin läskeily taas on trendilaji


    Tapatalkista iLuuri vitosella
    Kiitti suositteluista. Todella tyytyväinen olen whiteen. Tänään eka lenkki takana ja kokemus aivan mahtava!

  23. #1103
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    499
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    tuus joskus pyörähtään tässä lahtomäenkadulla, niin potkitaan renkaita..
    Sehän passaa! Sä voit varmaan joskus lähteä näyttämään parhaat läskeily reitit tässä lähialueilla?
    Gravity, what a heartless bitch.

  24. #1104
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    499
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Eikö tuosta ole varoitettu jo vuosia sitten...? Ei pitäis tulla mtnkn üllätüksenä tuonkaan jutun. Lenkit tulee sit olemaan pitkäkestoisempia ja sosiaalisesti palkitsevaisempia Q vähänväliä pääsee hölöttään aiheesta missätolla-ajetaan/ eikstoiookauheenraskaspoljettava / paljonkonoissaonpainetta / pääseekösaatille.... :-D
    Niinhän te ootte varotellut Mutta eihän sitä nyt Suomalainen mies usko ennen kun itse kokee
    Gravity, what a heartless bitch.

  25. #1105
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Two-Shoes Katso viesti
    Sehän passaa! Sä voit varmaan joskus lähteä näyttämään parhaat läskeily reitit tässä lähialueilla?
    tämäkin jollain aikataululla onnistuu..

  26. #1106
    Liittynyt
    09/2014
    Paikkakunta
    suomussalmi
    Viestit
    13
    Oon lukenut näitä juttuja näistä läskipyöristä tuntuu olevan niin mukava pyörä että piti tilata itellekki trek farley 8 onko kellään vielä sellasta?

  27. #1107
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Two-Shoes Katso viesti
    Sehän passaa! Sä voit varmaan joskus lähteä näyttämään parhaat läskeily reitit tässä lähialueilla?
    Kemiztin käsitys helposta neulaspolusta pitää sisällään henkilöauton kokoisia kiviä.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  28. #1108
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Kemiztin käsitys helposta neulaspolusta pitää sisällään henkilöauton kokoisia kiviä.
    repslolroflmao!

  29. #1109
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    355
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannahoo Katso viesti
    Haluaisin fiilistellä mahdollisuutta talviläskeilyyn. Kaipaisin talvipyöräksi sellaista menopeliä, jolla voisi suuremmin stressaantumatta työmatkapyöräillä Helsingissä läpi talven.

    Olen aiempina talvina kokenut ongelmalliseksi kapeilla renkailla ajamisen ainakin
    - loskassa
    - auraamattomassa lumessa
    - jääurissa

    Jos talvi on vähäluminen ja keliolot pysyvät vakaina (= ei jatkuvasti lisää lunta eikä lämpötila pyöri koko ajan nollan molemmin puolin), niin krossarillakin pärjää, mutta haasteellisimmissa olosuhteissa kapeahkot renkaat eivät ole enää niin kivat.

    En ole supertaitava pyöränkäsittelijä ja vähintäänkin itseluottamukseni rakoilee helposti, kun renkaat lipsuvat ja kiemurtelevat. Koen tämän henkisesti raskaaksi, mikä syö talvipyöräilyn iloa. Olisiko nastarenkailla varusteltu läskipyörä edes osittainen ratkaisu ongelmiini? Tuleeko läskeilyn myötä jotain uusia ongelmia?
    Mulla on ns. riittävästi kokemusta Helsingin talviajosta 35 mm krossikumeilla ja 35 mm nastakumeilla. Kiemurtelu on tuttu ilmiö, tykkäsin siitä joskus haasteen vuoksi (välillä edelleenkin), mutta ei sitä työmatkallaan viittä päivää viikossa oikein jaksaisi. Pelkästään 29erillä (jääkeleille Ice Spiker Prot) tapahtuu jo aivan merkittävä vähennys kiemurteluun ja maasturi on geometriansakin puolesta sopivampi polanteiden ylittämiseen. 29erin muita hyviä puolia on edullisempi hankintahinta ja lokareiden helpompi saatavuus. Riippuu toki reitistä, mutta semmoseen en ole juurikaan törmännyt, että 29erillä eteneminen muuttuisi niin vaikeaksi, että läskipyörä olisi objektiivisesti parempi valinta. Hauskempaa sillä läsöllä on kuitenkin ajaa ja työmatkalla lähtee huvikseen metsän puolellekin ajamaan, kun 29erillä se on vaan mutkaton ja arkinen siirtyminen. Kovilla alustoilla läskillä ajaminen tuntuu alkuinnostuksen laannuttua hölmöltä, mutta jos krossari löytyy jo, voi valkata päivän mukaan sen alleen.

    Lyhyesti:
    - 29er täyttää tarpeen, on siis aivan oleellinen parannus krossariin verrattuna.
    - Läski on hauskempi ja muuta subjektiivista, mutta myös kalliimpi ja ei välttämättä ainoaksi talvikulkineeksi järkevin valinta.

  30. #1110
    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    141
    Mun mielestäni suurin ongelma työmatkaläskeilyssä talvella on nastarenkaiden puute. Tarjolla on tasan yhtä mallia nastarenkaita ja se sitten näkyy hintalapussa.

    Läskin renkaat on tehty lumelle, mutta eihän tuolla kelveillä lunta ole vaan jäätä. Ja varsinkin työmatkapyöräilyssä talviaikaan renkaiden pito on äärimmäisen tärkeää koska pyörä pitää saada pysähtymään tarpeen tullen nopeasti, kaikkea kun ei voi ennakoida.

    Ja sitten kun sen tietää ettei läskin renkaissa ole pitoa niin tulee otettua aamulla se 29eri alle kun lähtee töihin. Se on muutenkin kevyempi polkea pitkähköä työmatkaa ja ISP:t alla sillä voi ajaa talvella yhtä huoletta kuin kesälläkin. Läskillä sen sijaan pitää ennakoida ja stressata koko ajan renkaiden olemattoman pidon takia.

    Olen odotellut malttamattomana koska Schwalbe ymmärtää tehdä ISP:t läskikoossa. Ostan heti kun se päivä koittaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •