Alkujaan tämän lähetti
Oulunjulli
Ihte laitoin (viime helmikuussa parin viikon M-koolla ajon jälkeen, olen kait 182cm) myyntiin rungon torille, ostaja ilmoittautui, tilaus foxcompille (pieni sääliääliöalennus!), runko tuli, vaihto ja paketissa ostajalle. Kerrankin meni just niin kuin piti ja kaikki voitti paitsi minä.
Mikä oli se ahistavatekiä M koossa. Voi olla, että en tykkäis minäkään täytys päästä ajamaan omalla tanko Answer20/20 ja stemmi 50mm setupilla, et tietäs 60mm vois sietää viel . Sillon, kun otin L koon istuin M kokoisen tehdas versionpäällä ja se tuntui, niin pieneltä, et ei pystynyt. Tuntuiko L kankealta M koon jälkeen vaikka muuten isompi olikin sopivampi?
Answerin tangolla pystyy ajamaan noin 20mm lyhemmällä stemmillä, kuin normi 740mm tangolla eli L koon ohjaamokin huutas mulla 70mm stemmiä ja se ei sovi minun makuun tässä pyörässä. No tällä ei sinänsä väliä, kun en enään normitankoa laita, mut pelottaa ajatus, että M joutus pistään 70mm stemmin.
Ettei mene ihan offariksi, niin kyllä oli kiva taas eilen pommittaa kivikko juurakko helvettiä Muklukilla, mutta se pikku piru tulee tiukoissa mutkissa mieleen, kun pyörä tuntuu aavistuksen kankealta.
Antza44 muokkasi tätä : 05.09.2014 at 11.08
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit