FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 33 / 371 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 31 32 33 34 35 43 83 133 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 961 - 990 / 11127

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

  1. #961
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    Miten nää eros niistä jo sulla olleista ? Ja ku ei nää niin paljonko tuossa vaakassa lukkee ?
    Kemizti on ihan oikeessa, yhteispaino on sen 961g ja nää on 65mm kapeat rimpulat. Kun ei viitsi ajaa 90mm leveillä vanteilla joissa on samanlevyiset renkaat päällä. Uskoisin noiden kapeempien olevan paremmin suojassa ja renkaastakin tulee hauskan munkkimainen.

  2. #962
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Roger tät. Eli huiman kevyet !!! Oho sanon minä. Raporttia ootellessa

  3. #963
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Nyt kun pylleröä odotellaan saapuvaksi ja on aikaa speksata, niin heitänkin kysymyksen: Nate vai Ground Control? Olisi tarkoitus ainakin yrittää edetä vauhdikkaasti, eli rullaavuus on tärkeämpi kuin pito. Keveyttä arvostan myös kovasti. Jonkinlaista pitoa pitäisi olla kuitenkin, joten BFL ja Knard ovat turhan mietoja kuvioinniltaan etenkin talvipolulle. 45 Nortti kiinnostaisi myös...

    Eli pois turhat faktat ja kehu oma valintasi. Mutulla tätä projektia tehdään muutenkin.
    Toistan ittiäni... eli kesällä mulla BFL edessä ja Knard takana. Kesällä en oo ajanu ollenkaan Natella tai GC:llä (poislukien kokeilut).
    Talvella ajoin Natella. Nyt on nuo GCt myös joten sen näkee sitten.

  4. #964
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Nuuksion kupeessa
    Viestit
    3.483
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Nyt kun pylleröä odotellaan saapuvaksi ja on aikaa speksata, niin heitänkin kysymyksen: Nate vai Ground Control? Olisi tarkoitus ainakin yrittää edetä vauhdikkaasti, eli rullaavuus on tärkeämpi kuin pito. Keveyttä arvostan myös kovasti. Jonkinlaista pitoa pitäisi olla kuitenkin, joten BFL ja Knard ovat turhan mietoja kuvioinniltaan etenkin talvipolulle. 45 Nortti kiinnostaisi myös...

    Eli pois turhat faktat ja kehu oma valintasi. Mutulla tätä projektia tehdään muutenkin.
    jos rullaavuutta arvostat, niin valintani olisi Husker Du eteen ja maxxiksen mamoth taakse. Nate on hyvä suossa ja mudassa, rullaavuus on nätisti sanottuna huono. Ground Controlia en ole itse ajanut mutta ymmärtänyt että se ainakin sulan maan aikaan kuluu melko nopeasti

  5. #965
    mutanaama Guest
    Ei se hurja nappula talvella mikään autuaaksi tekevä ole, rouhii vastapoljetun polun ihan pas2. Hyvin tuolla BFL husker combollakin pärjäs. Tosin ihan niin kaikilla muillakin jos normimaasturiin verrataan.

  6. #966
    noniinno Guest
    Hyvää infoa! Tuo mammutti taakse ja BFL eteen. Vaikuttaa hyvältä combolta. Mammutin saatavuus vähän heikko.. mistäs näitä on saatavilla. Täppärillä kooklettelu on tuskaista, olisiko jollain heti linkkiä?

  7. #967
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Nuuksion kupeessa
    Viestit
    3.483
    Mammutin saatavuutta kannattaa tiedustella Hi5bikestä soittamalla tai s-postilla, tällä hetkellä varastosaldo näyttää nollaa mutta osaavat siellä kertoa milloin tulee.

    http://www.hi5bikes.fi/~q1MCx0000001/?Y999=MSC&Y103=9
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

  8. #968
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Niillä kelkan jäljillä ja talvipoluilla mitä tässä Kellossa on ja Syötteellä, niin saa siellä takana olla vähän nappulaa, tai siis ainakin Naten tyylinen kuljetti paljon paremmin kuin Knard. Tasaista herkkää talvipintaa varmasti BFL ihan loistava eessä ja takana. Eli vähän niinku olosuhteiden mukaan muttei mitään rakettitiedettä

  9. #969
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    860
    The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

  10. #970
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    264
    Onko havaintoja VEE Snowshoe XL -kumista nastoitettuna versiona? Löytyykö ostettavaksi euroopasta? Olin jo hommaamassa Dillinger nelosta, mutta tuo voisi olla edullisempi ja myöskin läskimpi...

  11. #971
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    ^^Kiva, kun noista tuli snake skin versiotkin. Olispa hinnatkin kepeät.

    ^Onhan se Dillinger 5 tulossa myös.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  12. #972
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Nuuksion kupeessa
    Viestit
    3.483
    Mitenköhän tuon Jumbo Jimin runkovahvuus? Kyljet on melko varmasti paperia jos paino on alta kilon. Miten mahtaa kyljet kestää
    kiviin hinkkaamista.

  13. #973
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    ^Tuossa juuri totesinkin, et onneks löytyy SnakeSkin versiot 100g painavammat, kuin ohut kylkiset. Snaket kestää, jos on samanlaiset, kuin muissakin Schwalbeissa.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  14. #974
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Näyttäis olevan Pacestaria kaikki. Eli verrattavissa saippuapalaan pidoltaan?

    EDIT: siis en mä näistä läskikumeista mitään tiedä, mutta ainakin laihakumit Pacestarina on tappokamaa.

  15. #975
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    No kestävät pakkasta ainakin paremmin,kuin pehmoset. Itse ainakin pärjännnyt aina Pacestareilla, kun en jaksa rullaavuudesta tinkiä.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  16. #976
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    Pacestar on mielestäni huomattavasti pitävämpi, kuin kilpailijoiden hyvin rullaavat kumiseokset. Trailstar ja Vertstar ovat erikseen, kun rullaavuudesta voidaan tinkiä, mutta halusin nähdä, kuinka kukaan polkee Vertstar-läskirengasta.

  17. #977
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    ^Varsinkin talvella, kun se ei kestä pakkasta halkeilematta.

    Sen mitä olen ajanut 45 huskerilla ja On-Onen Floatereilla ja laiha Pacestar kumeilla, niin en niistä osaa vertauluun edes sanoa mitään, niin saman liukaita on, kun on märkää kalliota tai juurta. On-one smörgosleipää pehmeammällä seoksella testasin, mutta en kokenut suurta eroa, kuin huonosta rullauksesta. No meillä päin ei ole kauheasti kalliota missä ajella.
    Rengas painekkin vaikuttaa, niin hitokseen märkä pitoon, että vaikeuttaa vertaulua. Contin Raceking race sport seoksella on jäänyt mieleen ainakin liukkampana, ku Pacestar seos.

    Tuli tossa mieleen, kun joku mollas Nobby Nicin huonoa märkä pitoa jossai rengas keskustelussa, niin joku viisas vastas, että->
    Kaikki mikä rullaa huonommin, kuin Nobby, niin pitää paremmin. Tämä lausahdus on jäänyt mieleen hyvänä vertailuna.
    Antza44 muokkasi tätä : 03.09.2014 at 18.41
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  18. #978
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    966
    Nate rullaa paremmin kun käyttää korvatulppia

  19. #979
    Orastavan ilta-Mojon nujersi uusi SKS Airchecker.
    Ei ainakaan tuo yksilö osaa mittoa alle 0.9bar lukemia, tai jos osaa niin ei se niitä kerro.

  20. #980
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    Orastavan ilta-Mojon nujersi uusi SKS Airchecker.
    Ei ainakaan tuo yksilö osaa mittoa alle 0.9bar lukemia, tai jos osaa niin ei se niitä kerro.
    Tä?! Miten se on mahdollista? Mun mittaa 0,05 bar asti.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  21. #981
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Tä?! Miten se on mahdollista? Mun mittaa 0,05 bar asti.
    Perkule patterin vaihoin ja kolmesta pyörästä puottelin paineita, aina oli tuo .9 viimenen lukema, sitte nollaa taulussa vaikka kuin sammuttelee.

  22. #982
    Tekovika, paa takaisin.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  23. #983
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    860
    Bikerumorista napattua Jumbo Jimistä: "Retail price is set for 79.90 to 99.90 euros, and Schwalbe will have a 390g inner tube available for 12.90 Euro." Ei paha jos pitää paikkansa.
    The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

  24. #984
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    ^Jee kilpailu tekee tehtäväänsä. Noista viel Sakemanni marketin perus hinnan pudotus, ni avot.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  25. #985
    noniinno Guest
    Jumbo Jim lienee pakko hankkia. Sormi on jo entterillä.

  26. #986
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    492
    Tuohon hintaan jos myyvät (+jos saavat vielä nastarenkaan tehtyä vaikka kaudelle -15/16), niin hyvä tulee. =)

  27. #987
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    pitäskö tää lisätä etusivulle:
    http://45nrth.com/products/tires/van...m_content=7634

  28. #988
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Pahoittelut kun en jaksa kahlata ketjua läpi; Sisuri(tkin) kun pitää repussa olla mukana kuitenkin, niin miksei samalla hommaisi kevennyssisureita.
    Linkkiä hyviin ja toimiviksi havaittuihin sisureihin, ja niihin joita kannattaa karttaa?
    Tulevina renkaina Spessun GC.

    EDIT: ja mitkähän sisurit Fatboy Expertissä tulee mukana?

  29. #989
    zipo Guest
    Nämäkin renkaat saatavilla Suomessa näillä näkymin ensiviikolla.Fillareista Farley 8:t tulee ensiksi ja 6:t hieman myöhemmin.
    [img]

    FT/RR/PR : Dual
    Size : 26" x 3.80 TLR
    TPI : 60
    Durometer : 60a
    Bead : Aramid
    Type : TLR/Clincher
    Color : Black
    Weight : 1244g[/img]

  30. #990
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.105
    Osaatkos sanoa tuon Farley 8 kiekoista että mitä käytännössä tarkoittaa tuo "tubeles ready" ? Litkut sisään ja menoks?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Nämäkin renkaat saatavilla Suomessa näillä näkymin ensiviikolla.Fillareista Farley 8:t tulee ensiksi ja 6:t hieman myöhemmin.
    [img]

    FT/RR/PR : Dual
    Size : 26" x 3.80 TLR
    TPI : 60
    Durometer : 60a
    Bead : Aramid
    Type : TLR/Clincher
    Color : Black
    Weight : 1244g[/img]

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •