Ja onhan tuosta dataakin tarjolla![]()
Ja onhan tuosta dataakin tarjolla![]()
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Ja syyskuussa myynnissä Suomessakin.
XXL näyttää ottaneen valikoimiinsa Gore Bike Wear -ajovaatteita. Korotetuilla hinnoilla, tietty.
Valitettavasti nettikauppaan tavara on viety puutteellisin tiedoin, joten haku ei noita tuotteita löydä. Näkyvät kuitenkin siellä muiden pyöräilyvaatteiden seassa.
Rule #1: Obey The Rules
Tuolla oli pantu aika paljon filaritavaraa tasahintarjoukseen. Itselle tarttui mukaan lookin keo blade 2 pedalit, hintaa noilla oli 100 eur. Muistakin tarvikkeista ja fillareista oli hyviä alennuksia.
www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8
Piti saada SKS:n Mud-X keulaan ja lähdin ostoksille. Espoon Leppävaarassa kävin Prismassa, Sellon Pyörässä (piti olla auki, mutta ovella kauhtunut A4 kertoi että ei olekaan), Leppävaaran Urheilussa ja Etelä-Suomen Pyörähuollossa. Huti tuli kaikissa em. liikkeissä. Velosportissa ja XXL:ssä olis ollut, mutta kun olin matkalla Nummelaan, niin kävin sitten Probikessa. Ei ollut sielläkään Mud-x:ää, joten oli otettava vaijerilokosten takia kalliimpi x-board. Velosportissa se olis ollut yli 2 euroa halvempi
Tapatalkista iLuuri vitosella
Tonnin läskipyöriä näyttää taas saavan XXL:sta.
http://www.xxl.fi/search?text=fatbike
Rule #1: Obey The Rules
Onko tietoa mistä mihin on nuo tarjouslehtisen tarjoukset voimassa? Koitin selata, mutta en löytänyt tietoa. Olisi yhdet housut kiinnostavat ja alessa mitkä sopisivat ehkä fillarointiin.
Tuotetiedot on xxl-kaupassa kirjoittanut joku ymmärtämätön.
2Fat Pro näyttää olevan 999 euroa. Ei pystynyt vastustamaan kiusausta.
Onkos kellään netin kautta 2FAT Pro:n tilanneella tilaus edennyt mitenkään? Vai joudutaanko tässä suosiolla odottelemaan tuolla tech ketjussa mainittua ens viikon pyöräerää.
Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.
Heti kun vähän parjaa niin... Tilaus oli päivittynyt ruokatunnin aikana suoraan lähetetty tilaan, eli tässä voisi olla jopa toiveita saadakin pyörä ensi viikolla.
Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.
Juu juurikin kun kitisi tuli lähetysilmoitus.
Nehän lukee tätä. Sitten vielä sanotaan, ettei netissä kitinä auta. Vielä kun saataisiin BD:n ja CRC:n tyypit opettelemaan suomea![]()
En tiedä, miten aktiivisesti Fillari-lehden foorumia Sveduissa luetaan, koska siellä olevasta varastosta pyörät tulevat
Kun tuon ykkössarjan Fatin tilasin, eteni homma niin, että tiistai-iltana tein tilauksen pihanurtsilla loikoillen ja saman viikon perjantaina pyörä oli Suomessa. Asun 60 kilsan päässä pääkaupunkiseudusta keskellä korpea ja maanantaiaamusta sitten paikallisposti soitti ja sanoi, että toisivat minulle polkupyörän.
Huomasin juuri ottaneeni nouto postista vaihtoehdon. No kai toi autoon mahtuu![]()
Olipa tuuri että eilen menin liikkeestä hakemaan niin sai samantien pyörän alle. Vaikka ottikin pannuun iltapäiväruuhkassa ajella sinne. Kohtahan tuo pitää viedä sinne takaisin ensihuoltoon. Ei sillä etten osaisi itse tehdä mut kerta kolme huoltoa sisältyy hintaan :-)
Montako noita 2FAT Prota on tulossa foorumille? Itse tilasin tänään aamulla yhden, IncBuff taisi tilata eilen, samoin makton ja harmis sai jo pyörän alle eli neljä ainakin.
Muuten tuo 2fat lite on kans tarjouksessa. Myymälässä hintalappu 799e vaikka verkkokaupassa 999e.
Laittakaas arviota, kun nuo on saatu ja ensimmäiset lenkit ajettuna.
Krossikommuuni / Syöte MTB
Sopii. Kumman koon otit?
Isompi tulee.
No hyväSe lienee mulle pieni ilman kikkailuja, mutta paljonko sen näkee sitten..
Mihin ajoon te noita läskejä tilasitte, ts. minkälaisia mankeleita teiltä löytyy kotoota nyt jo?
Kirjanmerkit