Takajarrua ei saa asennettua eli ihan sama juttu jos yrittää laittaa FDS etukiekkoa RDS keulaan.
http://forums.mtbr.com/fat-bikes/chi...ty-889515.html
Takajarrua ei saa asennettua eli ihan sama juttu jos yrittää laittaa FDS etukiekkoa RDS keulaan.
http://forums.mtbr.com/fat-bikes/chi...ty-889515.html
Huh huh, Ei oikeen vakuuta. Kun nextie ryssi ekan kehäsatsin olin varma, että sinne meni öö>? monta hunttia, mutta ne ainakin pisti lähettäin uudet ilman postikuluja ja makso vielä palautuksenkin. Ilmeisesti mulla vaan kävi zägä
![]()
Vähäisiä päivitysosia uskaltaa tilailla koe-eläin periaattella mutta jos pitäisi kasata koko fillari niin hukattujen ajopäivien määrä on suhteettoman suuri vrt,rahan säästö jos homma kusee.
Nextie on varmaan oppinut kämmäyksestä ja kuusfemmoja on jo ajossa maailmalla.Pian myös Suomessa.
Kampiongelmat varmaan seuraava murheenkryyni....Joo eikä sitten mitään e13.n laakeri-imureita.thnx.
Jos joku roipe maksaa isosti mutta toimii , kestää ja varaosat ovat hyllykamaa niin valinta on selvä.Paljon mukavampaa ajella kuin yrittää etsiä esim vapaaratasta tms. pikkukilkettä ja kun apuja ei saa edes myyjäliikkeestä voip alkaa v.taa.
Muistelen nähneeni jonkun maininneen, että läskissä pitäisi olla "kiinteä" akseli, pulttikiinnitteinen pikalinkun sijasta. Mikä siinä on syynä? Tuskinpa On-Onen linkun lipsumisongelman ihan universaaleja sentään ovat?
Saapa nähdä milloin tulee kunnollinen kattava läskipyörätesti jonkun pyörälehden toimesta kun pyöriäkin alkaa olemaan jo aika liuta, samoin renkaista saisi mielenkiintoisen testin tehtyä. Näitä odotellessa tuunataan vanhaa ratsua paremmaksi ja keveämmäksi!
Tilasin nyt tämmösen läskeilyn kokeilemiseen tappioiden minimoimiseksi, jos ei lihavat nappaakaan. Päivitetään sitten myöhemmin, jos tuntuu omalta lajilta.
Niin, Oulussa on koeajettavia yksilöitä, erilaisia renkaita kokeiltavissa etc. Tällä tavoin kaverit säästää rahaa ja nimenomaan aikaa (kuten Zipo sanoi). Markkinoille kaivataan nopeasti Läskejä, niitä on hyviä ja huonoja. Joten niitä on myös tarjolla molempia.
Hyvä että Incbuff kokeilee tuota XXL versiota, ja siihen saat eri renkaita kokeiluun hetkeksi kun pyydät. Syötteelläkin ku kokeiltiin porukalla Läskejä ( Jokilan Whiteout, Special Bike Fatboy, mun Farley etc) niin kyllähän noissa eroja on, varsinkin renkaissa, mutta kaikilla oli hymy huulilla ja kaikki oli ajamassa.
Edelleen, sitä täydellistä ei välttämättä heti löydä, mutta kaikkeen tottuu, ja osia on liikkeellä Fillaritorillakin entistä enempi.
Ei muuta ku ajamaan![]()
Ei ole erityisen hyviä palautteita saanut tuo whiten fatti:
WHITE FAT PRO
Onhan se osasarjoiltaan houkutteleva. Ja hintakaan ei ole paha.. Harmi että kyseinen pyörä on verrattavissa koiran ulosteeseen joka on koristeltu kermalla ja nallekarkeilla.. takahaarukka vääntyilee, takarengas lurjuaa ja hankaa runkoon, ja pienimpiä vaihteita ei voi käyttää koska ketju hankaa renkaaseen.. mahtavaa WHITE!! Ja rahojen palautuminen vie kuukauden siitä kun palautus on vastaanotettu, ja kesä ohi kun saan rahat.. kylläpäs minua nyt lykästi.. kiitosta vaan. Kyllä kannatti tilata norjalainen pyörä, jonka ajo-ominaisuudet on rapumerran tasolla.
Mistäs tuollaista löytyy?
2FAT Pro on kuitenkin eri pyörä kuin FAT Pro.
Tuolta XXL:n sivuilta, mutta kyseessä on tosiaan eri pyörä.
Kiitos linkistä, laitoin tilauksen Kiinaan silti vetämään. Se ei pelaa, joka pelkää. Kaikki muut raamissa on kunnossa - kunnon akselit, leveät navat, reilut haarukat, matala geometria, loiva keula, kevyt kuin höyhen, myyjän loistava asiakaspalvelu, ebayn ostajan turva ja kohtuullinen hintalappu sekä vapaus valita ja tilata muut osat mieltymyksien mukaan muualta. En tilannut tuota mtbr:n runkoa, kun nuo taivutetut putket eivät oikein miellytä silmää ja rimpula taka-akseleita ei tähän residenssiin enää tule. Jos menee munilleen niin saavathan vahingoniloiset ainakin huvinsa.
En pystynyt vastustamaan kiusausta vaan kävin hakemassa tämmöisen.
Jussi, ens kerralla käy nykäsee jotain myyjää hihasta. Pääsee niillä parkkikselle ainakin pyörittää, en kysynyt pidemmästä ajosta.
Tänään purin Fatboysta kammet irti, jumittelun syyksi veikkaisin keskiölaakeria. Rattaan puoleinen rahisee ja tuntuu sormiin pieni välys. Hassua että välystä ei tunnu kammista kokeilemalla. Muuten oli kaikki kunnossa, ruostetta löytyi vain laakerista.
![]()
Ketjulinja on ainakin reilusti irti renkaasta joten kevyimmällä välityksellä jää useampi sentti renkaaseen etäisyyttä. Se on ainakin korjattu. Reilu sentti jää puolestaan tilaa takahaarukkaan molemmin puolin 4.7" nakin kanssa. Nyt on alla melko kovat paineet joten renkaan muljuamisesta ei ole hajua. Kiekot ovat pikalinkuilla mutta aika näyttää miten tukevat nuo ovat. Voimansiirto ja erityisesti jarrut olivat positiivinen yllätys.
15.2kg painoi M-kokoinen yksilö omron henkilövaa'alla ilman polkimia. Rengastuksessa lienee kevennysvaraa... Bulldozerit taitaa painaa 1.555kg kappale? Sisurit lienevät myös mallia "painavat".
Edellisen mallin omistajana totean toistamiseen, että se ketjulinjapeoblematiikka koski osaa postimyyntipyöristä, jotka tulevat Ruotsin varastolta kasattuna ja "säädettynä" Tammistossa säädetyt eli myymälässä myytävät ovat tältä osin olleet ennen ensihuoltoakin kunnossa. On tuossa tullut runtattua ykkössarjalaisella kaikensorttista maastoa ja maantietä ja läski toimii kuin unelma. Enkä ole päivittämässä osia enkä vaihtamassa 2Fattiin
Tapatalkista iLuuri vitosella
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Liekö niitä "tyyppivikoja" ikinä ollutkaan, eikös täällä ole jollain tuollainen ekan sukupolven White ja ihan tyytyväinen on ollut?
Mikään keijukainen ei tuo uusikaan näytä olevan, mun Fatty painaa nyt hitusen alle 14kg hiilikuitukepillä.
^ no siinähän se tulikin!
Jep jep
Tapatalkista iLuuri vitosella
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Argh. Pakko oli tilata tännekin 2Fat pro...
Schwalben 13F:t mahtaa käydä sisureiksi noihin 4,7" Vee Bulldozereihin? Mikä pumppu kannattaa hommata ja flätit vai lukot? Lukoilla oon mennyt 29:llä, mutta mietin oisko flätit kuitenkin paremmat läskipyöräilyyn.
Tctic muokkasi tätä : 29.08.2014 at 12.07
Hah, tuossa Stevensis läskissä on ilmoitettuna jopa Laden Weight 115kg, joka sisältää kuskin. Kätevää. Ei tarvi enää ajamisestakaan huolehtia, kun kuski tulee paketin mukana.
Ok. Näyttää vain tuo tavallinen versio painavan 465g, light on 292g. Jos noissa Whiten kiekoissa on Veen omat sisurit, niin ne painaa 460g/kpl.
Tarkennuskorjaamio: 13F nakeissa on yksilöllisiä eroja, toisista tulee ilmapallomäyräkoira kun toiset täyttyy nätisti.Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen
Maxxix DH on useimmiten paremmin venyvä.
Kirjanmerkit