Lainaus Alkujaan tämän lähetti plr Katso viesti
Tämä voisi täyttää kriteerisi:
http://www.fenixvalaisimet.fi/Fenix-...rkas-pyoravalo

Olen käyttänyt vuosia taskulamppua kiinnikkeessä, koska en myöskään ole innostunut johtojen päässä olevista akkupaketeista. Käytän lamppua säännöllisesti myös perinteisenä taskulamppuna.
Kiitos vinkistä! Ainakin oman avaruudellisen hahmotuskykyni mukaan ton saisi tarvittaessa kiinnitettyä myös ns. sivuttain kippurasarven ulkosyrjään (jos tankolaukku on kiinni, valoa ei pysty kiinnittämään tangon keskikohtaan, kuten oletusarvo on). Lamppu pysynee silti kiinni pidikkeessään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Leewi Katso viesti
Tollanen oli itselläkin haussa. Hyviä valoja kyllä löytyy, mutta akkurumba vei hermot. Napadynamovanne ja valo kustansivat yhteensä vajaan satasen ja sen jälkeen on ollut paljon helpompaa.
Omiin tarpeisiini valon pitää olla helposti liikuteltava pyörästä toiseen eli napadynamo ei oikein ole vaihtoehto. Mulle on ihan ok ladata paristomallisia akkuja, jotka irtoavat samalla, kun itse lampunkin irrottaa, mutta erikseen irrotettavia akkuja ja niiden haperoituvia johtoja ja huonoja liittimiä en halua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti

Lamppu tuottaa valoa tosiaan hienosti ja pitkälle, silloin kun tuottaa. Tuo on normaali taskulamppu eikä mikää fillarilamppu, joten kosteus menee sisään ja tien tärinöistä välillä himmenee ja pompusta taas kirkastuu, eli eipä tuo niin hyvä olekaan tässä käytössä..

Onko suositella max. 30 euron hintaluokassa lamppua missä valo olisi vakio (eli ei siis tärinästä ottaisi häiriötä) ja tietty valokeila riittävä ja tehoa tarpeeksi.

http://www.bike-discount.de/en/buy/i...adlight-106439

Tuo on kuulemma pätevä, mutta hintaa yli 40 euroa, siihen postikulut niin ollaan lähes 50 eurossa.
Halvoissa malleissa (= joitain kymppejä) kosketushäiriöt tuntuvat olevan yleisiä. Itselläni on ollut pari halpaa & halvempaa taskulamppumallia ja joko sammuvat itsekseen tärinästä jatkuvasti tai vaihtavat moodia (mm. jatkuvasti SOS-merkkiin).