GarminGiantElectrobike
Sivu 54 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 44 52 53 54 55 56 64 104 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.591 - 1.620 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janne_p Katso viesti
    Kumpaa kokoa suosittelisitte 172cm/inseam 80cm inflite 8.0:sta: xs vai s?
    Outletissa olisi yksi xs, meneekö liian pieneksi?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Itselläni on pituutta 170 cm, inseam 80 cm ja käytössä Infilte 9.0 xs-koossa. Ihan passelin tuntuinen on. Stemmin slämmäsin mahdollisimman alas plane top cover setillä. Xs-kokoa suosittelen, tarvittaessa sitten pidempää stemmiä.

Canyon maantiepyörä

https://www.canyon.com/_en/outlet/ar...ml?o=AS1008664
    Tällainen olisi tarjolla outletissa.
    Kannattaako maksaa täysi hinta jotta saisi putkesta naarmut pois vai haitanneeko nuo?
    janne_p muokkasi tätä : 17.08.2014 at 12.20

Ite maksaisin todellakin 100€ enemmän että saisin täysin käyttämättömän ja naarmuttoman pyörän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti van damme Katso viesti
    Ite maksaisin todellakin 100€ enemmän että saisin täysin käyttämättömän ja naarmuttoman pyörän.
    Kukapa ei, mutta niitä naarmuttomia ei oo enää jäljellä. Jouduin itsekin ostamaan Infliten outlet-mallin kun ilmoittivat että uudet on loppu (varastotilanne näytti että olisi, kun tilasin/maksoin)
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Kukapa ei, mutta niitä naarmuttomia ei oo enää jäljellä. Jouduin itsekin ostamaan Infliten outlet-mallin kun ilmoittivat että uudet on loppu (varastotilanne näytti että olisi, kun tilasin/maksoin)
    Pieniä kokoja kuten tuo XS näyttäisi olevan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Pieniä kokoja kuten tuo XS näyttäisi olevan.
    Niin, se vaan että näyttää olevan, ei ole yhtä kuin on. Kannattaa kysyä erikseen. Ne kyllä kirjoittaa laskun vaikkei pyöriä enää olisi
    -L.

Canyonin vcls 1 tolpasta tipahti kesken matkan toinen satulan kiristyspultin vastakappale, saakohan tuollaisia varaosana vai pitääkö ruveta katselemaan uutta tolppaa?
    30T

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 30 hampainen Katso viesti
    Canyonin vcls 1 tolpasta tipahti kesken matkan toinen satulan kiristyspultin vastakappale, saakohan tuollaisia varaosana vai pitääkö ruveta katselemaan uutta tolppaa?
    Mitä kävin omaani tiiraamassa, niin on valitettavan spesifin näköinen pulikka, taitaa olla vielä puolipyöreä sieltä alapuolelta. Ei varmaan ihan helppo osa valmistuttaa/valmistaa itse... Kysy Canyonilta!
    -L.

^Joo niin se on kysyttävä, kunhan saan aikaiseksi. Piti vaihtaa väliaikaisesti alumiinitolppa tilalle, pikkuisen ottaa pattiin.
    30T

Canyoni sai uudet kiekot alle.

Canyon 2015 mallit alkaa ilmestymään: http://www.canyon.com/_en/pure_cycli.../overview.html

Canyon 2015 mallit alkavat ilmestymään: http://www.canyon.com/_en/pure_cycli.../overview.html

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kerpse Katso viesti
    Canyonin toimitusajat ovat ainakin mun kohdallani osoittautuneet tuskallisen pitkiksi. Tein tilauksen 31.3 (Ultimate CF SL 8.0 - http://www.canyon.com/_en/roadbikes/...40#tab-reiter2), jossa tilausvahvistuksessa arvioitu toimitusviikko oli viikko 20 eli 19.5 alkavalle viikolle. Tein myöhemmin muutoksen tilaukseen, jolloin sain uuden tilausvahvistuksen, jossa uusi arvioitu toimitus viikolle 23. Nyt on viikko 24 ja 74 päivää on kulunut alkuperäisestä tilauksesta. Olin viime viikolla yhteydessä asiakaspalveluun, josta ilmoitettiin, että takapakan vaihtamisen takia toimitus voi siirtyä viikolle 24. Tänään lähetin meiliä, johon sain vastauksen, että saan tietoa tilaukseni statuksesta 24 tunnin sisällä. Tiedä sitten, onko tuotanto ihan tukossa vai mistä on kysymys. Voi Nairo minkä teit !
    Oma tilaukseni meni reisille. Canyon siirsi arvioitua toimitusaikaa vielä kaksi kertaa, viimeisen kerran viikolla 27, jolloin arvioitu toimitus siirtyi viikolle 29. Jouduin perumaan tilauksen, koska luotto oli mennyt ja olin lähdössä kesälomalle ko. viikolla ja halusin välttämättä uuden pyörän mukaan. Peruin tilauksen viikolla 27, 4.7.2014 eli 95 päivää alkuperäisestä tilauksesta tuotteesta, joka oli tilatessa "In Stock". 4.7.2014 Canyonin webbisivujen mukaan arvioitu toimitusaika samalle pyörälle, jonka olin tilannut, oli viikko 29 eli sama viikko, jolle reilut kolme kuukautta odottamani toimitus oli siirtynyt. Jos joskus tilaan Canyonin, teen sen outletistä. Nyt ajelen Focus Cayo Evo 2.0:lla, jonka ostin vähän käytettynä viikon 27 perjantaina eli tilauksen perumisen jälkeisenä päivänä. Hyvä pyörä. Koko stoori Mike Padgettin blogin kommenteissa: http://www.mikepadgett.com/cycling/n.../#comment-6156.

Eipä ainakaan vm.2015 Ultimate cf sl:ssä muuta muutosta minun silmissäni näy vaikka uudesta mallista hehkutetaan, kuin ohjaamon putkiosat on vaihtuneet raskaan puoleisiin "talon omiin", kun painoa näyttää tulleen tuon myötä 150 g lisää järjestäin. Voin kyllä olla taas väärässä.

Jaahas Horst puntaroinut uusiksi, kun saman painoisia nyt tämän vuotisten kanssa.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Eipä ainakaan vm.2015 Ultimate cf sl:ssä muuta muutosta minun silmissäni näy vaikka uudesta mallista hehkutetaan, kuin ohjaamon putkiosat on vaihtuneet raskaan puoleisiin "talon omiin", kun painoa näyttää tulleen tuon myötä 150 g lisää järjestäin. Voin kyllä olla taas väärässä.
    Yksi uusista malleista näyttää olevan Endurace AL. Korvaakohan tuo Roadlite AL:n?

Hinta-laatusuhde lienee taas kohdallaan. Satavitosta hyvään alurunkoon ruuvattuna ysi-ysi-ysi.

http://www.canyon.com/_en/roadbikes/bike.html?b=3577

Tätä on varmasti joku kysynyt aiemminkin, mutta kumpi noista on järkevämpi, cf sl 9.0 aero vai cf slx 7.0? Tosin aeroad cf slx on pakko odottaa myös.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tctic Katso viesti
    Tätä on varmasti joku kysynyt aiemminkin, mutta kumpi noista on järkevämpi, cf sl 9.0 aero vai cf slx 7.0? Tosin aeroad cf slx on pakko odottaa myös.
    Mun mielestä toi on fiiliskysymys, kumpi miellyttää omaa silmää enemmän. SLX:n valitsemalla saat vähän kevyemmän pyörän ilman aero-lookia, CF SL:n valitsemalla taas hivenen painavamman pyörän aerokiekoilla. Keskari tuskin muuttuu valitset sitten kumman tahansa.

Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Jos nyt itte ostaisin niin CF SL 9.0 Team ois valinta. Hemmetin tyytyväinen oon kyllä ollu uuteen CF SLX malliinki, rahaa ois vaan säästyny toista tonnia (SLX 9.0 Pro vs SL 9.0 Team). Rungon painolla/ominaisuuksilla ei omissa ajoissa ois varmasti ollu eroa.
    Huomattavin ero noissa em. malleissa tulee kiekoista. Jos meinaa tehdaskiekoilla ajella niin tee valinta sen mukaan kumpi miellyttää enemmän.

Mullakin katosi toinen satulan kiristyspultin vastakappale, tippui Kuopio triathlonissa.
    Onneksi toinen jäi malliksi.
    Helppo tehdä itse 14mm pyöreästä alumiinitangosta.
    Mulla ei ollut kuin neliskulmaista tankoa mutta siitäkin tuli ihan hyvä viilaamalla se mallin mukaiseksi.

Vinkkinä muille VCLS 2.0 -tolppaisen pyörän tilaajille: ainakin Endurace CF:n tiedoissa lukee, että oletustolpan setback on -2/10 mm, vaikka oikeasti se on 2/-10, kuten asiakaspalvelu itsekin myönsi. Suostuisivat vaihtamaan 25/13-setbackin tolppaan, jos maksan postikulut molempiin suuntiin ja 20 euroa heille, mikä ei tietenkään erityisemmin miellytä, koska itse sekoilevat sivujensa kanssa (ja sama virhe on muuten siellä vieläkin). Katsotaan, mihin suuntaan keskustelu etenee...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kesäkeli Katso viesti
    Vinkkinä muille VCLS 2.0 -tolppaisen pyörän tilaajille: ainakin Endurace CF:n tiedoissa lukee, että oletustolpan setback on -2/10 mm, vaikka oikeasti se on 2/-10, kuten asiakaspalvelu itsekin myönsi. Suostuisivat vaihtamaan 25/13-setbackin tolppaan, jos maksan postikulut molempiin suuntiin ja 20 euroa heille, mikä ei tietenkään erityisemmin miellytä, koska itse sekoilevat sivujensa kanssa (ja sama virhe on muuten siellä vieläkin). Katsotaan, mihin suuntaan keskustelu etenee...
    VCLS 2.0 on täällä osoittautunut puolivalmiiksi tekeleeksi:

A) Mulla se ei pysynyt ylhäällä vaan valui jatkuvasti alas. Jatkuvan kiristelyn seurauksena korkkasi kierteet tolpan kiristinpannasta. Ei ole vielä kuulunut uutta pantaa eikä vastausta postiin. Lähettivät shimmin jonka avulla (kun hain pyöräliikkeestä väliaikaisen kiristimen) tolppa on toistaiseksi pysynyt ylhäällä. Jäljethän se jatkuva valuminen aiheutti, mutta ne ovat pienin murhe.

B) Flip-Headiin ei saa kuin 7x9mm satularaiteelle sovittimia. 7x10mm sovittimia ei ole olemassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sininen Aasi Katso viesti
    VCLS 2.0 on täällä osoittautunut puolivalmiiksi tekeleeksi:

A) Mulla se ei pysynyt ylhäällä vaan valui jatkuvasti alas. Jatkuvan kiristelyn seurauksena korkkasi kierteet tolpan kiristinpannasta. Ei ole vielä kuulunut uutta pantaa eikä vastausta postiin. Lähettivät shimmin jonka avulla (kun hain pyöräliikkeestä väliaikaisen kiristimen) tolppa on toistaiseksi pysynyt ylhäällä. Jäljethän se jatkuva valuminen aiheutti, mutta ne ovat pienin murhe.

B) Flip-Headiin ei saa kuin 7x9mm satularaiteelle sovittimia. 7x10mm sovittimia ei ole olemassa.
    Siinä kannattaisi käyttää välissä asennuspastaa.

https://www.youtube.com/watch?v=GWYERtOBFI0

Sama englanniksi:
    https://www.canyon.com/eurobike2014/...ktFlyer_EN.pdf

Ainakin Inflite AL 9.0 S olisi tulossa uutena mallina.

Innolla odotan onko Inflitessä päädytty hydraulisiin jarruihin, kun monella muulla valmistajalla tämä on huomioitu 2015 malleissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jman Katso viesti
    Siinä kannattaisi käyttää välissä asennuspastaa.

https://www.youtube.com/watch?v=GWYERtOBFI0
    No en olisi valittanut jos kyse olisi ollut omasta virheestä. Asennus on tehty täysin by the book. Puhdistin putken ja tolpan kaikista rasvoista ja sitten levitin tahnan. Ekalla kerralla kiristin 'vain' 5Nm ja tuloksena se että tunnin lenkin jälkeen penkki kierossa ja noin sentin alempana kuin lähtiessä. Liekö kyse siitä että ko. tolppa ei passaa kanjonin alurunkoihin yhtä hyvin kuin kuituisiin.

Seuraavaksi 7Nm (satulaputken ja VCLS 2.0 tolpan maksimi) ja tällä kertaa oli valunut alaspäin vain muutaman millin. Se shimmi (0.3mm) kuitupala tolpan puolikkaiden väliin satulaputken aukon kohdalle tuntui auttavan yhdessä paikallisesta liikkeestä hankkimani kiristyspannan avulla. Taaskin 7Nm.

Edelleenkin on IMO suunnittelumoka kun ei edes lisämaksusta saa 7x10mm sovittimia vaikka 7x9mm löytyy. Miksipä sitä turhaan palvella tolpan ostaneita asiakkaita?

Mulla on ovaalikiskojen (12mm?) kiinnikkeet 2.0-tolppaan ylimääräisinä. Itse tolppa meni jo
    -L.

Nyt ollaan laatikon ulkopuolella. Jos ei muuta, niin vähintään tuo osoittaa että Canyonilla on melkoiset kehitysbudjetit ja paljon kirkkaita mieliä palkkalistoilla.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Mulla on ovaalikiskojen (12mm?) kiinnikkeet 2.0-tolppaan ylimääräisinä. Itse tolppa meni jo
    12mm on liian iso. 7x10mm olisi oikea koko. Mistä ole nuo saanut? Ei Ergon eikä Canyon ainakaan tuollaisia myy?

Canyonin asiakaspalvelu ylitti taas itsensä. Kun itkin tolpasta ja pyöräilykelien loppumisesta sekä siitä että uutta istuinta ei saa kiinni VCLS 2.0 tolppaan niin lähettävät 1.0 tolpan ilman korvausta!

Nyt on hymy taas korvissa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •