GarminElectrobikeGiant
Sivu 57 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 47 55 56 57 58 59 67 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.681 - 1.710 / 3210

Aihe: Valkeakoski!

Pitäkäähän kisakuskit yläketju kireellä. Kävin tänään "ajamassa" mettäreitin Korkikselta Kannistonmäkeen. Kosteeta oli ja osalle matkasta tarvis kunnon puutarhajyrsimen, että Sais traktoriuran auki. Mutta oli siellä ajettavaakin pätkää.

Hyviä uutisia kaikille ylämäkipyöräilyn ystäville: muutaman viikon ajan heikossa hapessa ollut Korkiksen hissilinja on lanattu erinomaiseen iskuun ilmeisesti kaupungin toimesta! Enää ei tarvitse pito-ongelmista kärsiä, mutta muistakaa hiljentää vauhtia loppujyrkän viimeisillä metreillä, jottette lennä vaijereihin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuti Katso viesti
    Kävin tänään "ajamassa" mettäreitin Korkikselta Kannistonmäkeen.
    Mä tuun raivaustalkoisiin, kunhan löydetään sopiva lenkkipäivä. Tää viikonloppu taitaa olla jo ohjelmoitu ja viikon päästä on maracuppia Greenracen muodossa, mutta on tässä onneks vielä syksyä jäljellä...

Jees! Oikein hyvä alotuslenkki kyllä 👍🚲 on tää alkutalvi hienoa aikaa ⛄ tutkailkaapa karttoja, että pitäskö sinne tunturivuoren suuntaan joskus lähteä piknikille.
    Tunturivuorta on tullut monta kertaa katsottua kartasta, mutta ei vielä koskaan lähdettyä. Nyt olisi pitkästä aikaa fillarit täydellisessä ajokunnossa joten viikonloppuna jos kelit suosivat voisi suunta olla tuonne tutkimusretkelle. Kukaan muu halukas?
    Musha rain dum a doo, dum a da

Mulla ens vkonloppu buukattu, mutta siitä viikon päästä la 6.9. sopis...

Jari ja mä ollaan lähdössä lauantaina XCM Greenraceen. Ja saattaa olla, että tulenjohdolla on jotain suunnitelmia sunnuntaille. Eli ei taida onnistua vielä tänä viikonloppuna. Mutta toi Tunturivuori kiinnostaa ehdottomasti! Jos käytte siellä jo nyt, mennään uudestaan viikon päästä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korpela Katso viesti
    Jari ja mä ollaan lähdössä lauantaina XCM Greenraceen. Ja saattaa olla, että tulenjohdolla on jotain suunnitelmia sunnuntaille. Eli ei taida onnistua vielä tänä viikonloppuna. Mutta toi Tunturivuori kiinnostaa ehdottomasti! Jos käytte siellä jo nyt, mennään uudestaan viikon päästä.
    Aki, sanoin Jerrylle että lähettää sun kautta tupit kohti koskia, joten älä hätäänny jos se tarjoaa jotain hämäräperäistä pussia kuljetettavaksi

Ok, oon kokenut salakuljettaja. Tuon "tupit" kotiin.

Oho, Valkeakoskella alkaa mun lisäksi olla myös toinen kovakuntoinen maastopyöräilijä?

http://www.tulospalvelu.profiili.fi/...ssalo_30.8.htm

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Oho, Valkeakoskella alkaa mun lisäksi olla myös toinen kovakuntoinen maastopyöräilijä?
    Reisille meni sekin reissu, kun en edes saanu niitä tuppeja tuotua. Jerryä ei näkyny.

Hyvä Aki !

Kiitos. Kulki ihan hyvin, mutta kyllä sarjan kovin jätkä löytyi kakkossijalta. Pasi ajoi läskillä, mikä tarkoittais ainakin mulla noin vartin tasoitusta.

Eihän se sun On One Fatty satu olemaan 20" rungolla, ja kysymys siis Korpelalle kohdistettu. Tai kellään muulla meitin kylällä iso runkoista läskipyörää jolla vois ottaa pienen testilenkin? Kun olis 20" fatty kiikarissa mutta kokotaulukko kertoo sen riittävän 6.3 jalkaiselle (192cm)... Itsellä siis mittaa 193 mutta suht pitkät jalat...

Kiitos. Kulki ihan hyvin, mutta kyllä sarjan kovin jätkä löytyi kakkossijalta. Pasi ajoi läskillä, mikä tarkoittais ainakin mulla noin vartin tasoitusta.
    Kaikkea ei pidä kertoa asioista tietämättömille

Eilen huomasi ainakin, ettei Korkiksen suuntaan ole mitään asiaa.... Heti kärähdin ja syytettiin salaharjoittelusta

Pitänee vaan ajella perämetsän poluilla hiljaa kun yksin lähtee

Lainaus Alkujaan tämän lähetti no-saint Katso viesti
    Eihän se sun On One Fatty satu olemaan 20" rungolla, ja kysymys siis Korpelalle kohdistettu. Tai kellään muulla meitin kylällä iso runkoista läskipyörää jolla vois ottaa pienen testilenkin? Kun olis 20" fatty kiikarissa mutta kokotaulukko kertoo sen riittävän 6.3 jalkaiselle (192cm)... Itsellä siis mittaa 193 mutta suht pitkät jalat...
    Muistaakseni meidän talouden Fatty on 18-tuumainen... Sehän on kato virallisesti vaimon pyörä, niin jouduin ottamaan pientä kompromissia runkokoossa. Mutta kokeilemaan sopii kyllä tulla!

--> MTBwb

Pysy vaan Herityssä. Siellä ei kukaan näe ikinä ketään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Eilen huomasi ainakin, ettei Korkiksen suuntaan ole mitään asiaa.... Heti kärähdin ja syytettiin salaharjoittelusta

Pitänee vaan ajella perämetsän poluilla hiljaa kun yksin lähtee
    Mäkin muuten bongasin sut eilen ehtoolla, kun olin kyttäämässä salaharjoittelijoita.. Huomasitko Korkiksen "tällä puolella" hakkuuaukeeta?

Mäkin muuten bongasin sut eilen ehtoolla, kun olin kyttäämässä salaharjoittelijoita.. Huomasitko Korkiksen "tällä puolella" hakkuuaukeeta?
    En kyl huomannut, missäs kohdassa? Mutta kuten todettua, salaharjoittelu tuolla on lähes mahdotonta

Se on niinkusta siellä, kun lähtee sieltä mihin XCM-kisaan tehtiin (teitte ) pari trukkilavasiltaa kohti Juhannusvuorta/Sassia. Joku aika sit ajelin siellä ja aika moni polku tais jäädä hakkuuaukeen alle. Olikohan selkeesti sanottu.

Oliskos ensi sunnuntai ja Tunturivuori mahdollinen yhdistelmä? Ihan 100%:n varmuudella en uskalla vielä omaa osallistumistani luvata, mutta kyllä 80%:n yläpuolella mennään kuitenkin.

Oliskos ensi sunnuntai ja Tunturivuori mahdollinen yhdistelmä? Ihan 100%:n varmuudella en uskalla vielä omaa osallistumistani luvata, mutta kyllä 80%:n yläpuolella mennään kuitenkin.
    Sunnuntaina sopisi itsellenikin paremmin, la olen toisaalla.

Samalla varmuudella voisin kans lähtee äheltään mahtavalla kesäkunnollani

Mä en pääse su, kun on ristiäiset ja kummisedän roolissa luulen, ettei vapaata heru ;D Mutta menkää ihmeessä tutkaileen mestoja, niin tuun seuraavalla kerralla mukaan, kun parhaat reitit jo selvillä!

Jos Kuti ei lähde, kykeneekö joku meistä oppaaksi? Mä en osaa edes lukea karttaa, joten joku taitavampi tarvitaan...

Jos Kuti ei lähde, kykeneekö joku meistä oppaaksi? Mä en osaa edes lukea karttaa, joten joku taitavampi tarvitaan...

Mä tunnen kyllä reitin jos pääsen sunnuntaina lähtemään.

Hyvä! Täällä osallistumistodennäköisyys alkaa jo lähennellä yhdeksääkymppiä...

Mikäli mahdollista niin saisko Tunturivuoren reissusta jotain reittidataa sitten tännekin? Kun "linnunteitä" aina katselee kartoista noita retkireittejä niin eihän sinne ole ku pari hassua kilsaa ja todellisuudessa hommaan tulee joku 20km järven kierto yms ja taas saa tulenjohdolle selitellä. Kun anottu 2h harrastevapaa venähtää 6h rämpimiseksi jossain suolla ilman mitään hajua ilmansuunnista (eka reissuni aikanaan Hellwood-Taivalpirtti-Hellwood) ja tämä siis joskus 90-luvun lopulla kun ei vielä ollut hienoja älyluureja, gps, jne tekniikka härpäkkeitä :-)

Täältä vahvaa ymmärrystä no-saintin tulenjohto-ongelmille. Lapsiperheen viikonlopusta ei noin vaan irroteta neljää tuntia lenkkeilyaikaa...

Mutta mites huomisaamu? Onko kukaan muu lähdössä kuin minä?

Kävin perhepyöräilyn ohessa kääntymässä Tunturivuoren kupeessa (eteläisin paikka reittijäljessä). Mitään valtaisaa vuorta en varsinaisesti nähnyt, mutta ainakin tämän kartan perusteella kävin aika likellä. Heikko polkukin näytti tuosta ehkä vielä jatkuvan, mutta en uskaltanut mörköjen pelossa sille tielle lähteä, kun oli vielä kapearenkainen maasturikin alla... Örkkejä on paljon mukavampi haastaa läskillä.

Mutta tonne vois tässä jonain viikonloppuna lähteä seikkailemaan. Matkaa on Voipaalasta reilu kymppi, jos ihan vaan asvalttia huruuttelee.

No hyvä, että joku sinne suunnalle uskaltautui, vaikkei ihan "vuorelle" asti päässytkään.. Eiköhän tässä syksyn mittaan aina välillä saada yli yhden hengen yhteislenkkejäkin aikaiseksi (jos Akin perhelenkkejä ei lasketa)

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •