FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 139 / 341 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39 89 129 137 138 139 140 141 149 189 239 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.141 - 4.170 / 10230

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

Kaksi kiloa puolalaisia omenoita, jäykkäkouristusrokotus, Lidlin pyöräilykengät spinningkäyttöön ja Selga-suklaakeksejä ajopaidan taskuun.
    kuovipolku muokkasi tätä : 08.08.2014 at 23.04

Eiköhän muotipoliisi-asioissa päde sama kuin työmatkatemmon sääntöjen tulkinnassa, eli jos täytyy kysyä niin olet todennäköisesti hävinnyt.

WTB Exiwolf 2.1 Race / WTB WeirWolf 2.3 Race -kumit maasturiin kivijalkakaupasta.. Poistolaarista hyvinkin edukkaasti, syksyn/alkutalven metsäajeluun
    mk muokkasi tätä : 10.08.2014 at 18.29
    -- not fast but furious --

Ostettu

MYYTY: Cannondale Flash Carbon 29er 1 L-koko runko+rs sid xx

Satulanhaistelija

SDG Ti-fly tuli tilattua, kun alle viidelläkympillä tuodaan kotio.

tempokisu Guest

uusia projekteja

Viikolla tuli uusia, ja olen niitä tässä kaiket päivät yrittänyt kuvata..

1. Poppy Spy-sarjaan A-Go-Go-tyttöjä kaksin kappalein. Ja vaatetus todella kiiltää ja kimaltaa.
    2. Victoire Roux-sarjan Pret-A-Partir-nukkea ostin kolme. Joten on: jakku yllä Valkeakoskella , ilman jakkua Pirkkalassa ( mekkoon on nyt neulottu kultaiset napit ) ja ranta-asussa Turussa.

Parit Ass Saverit toinen mallia musta Wide ja toinen valkoinen Extended.

Joskus olin itsekin laittanut kavereille mailia, että pitäis saada "big ass saverit" mallistoon myös. Nyt niitä sitten on: ass-savers.com

Autoon uusi rengassatsi.

Ehdottomasti kannattaa ottaa ensin se Keltaiset Sivut näkyville ja alkaa soitteleen ainakin viiteen eri rengasliikkeeseen. Halvin tarjous €610, kallein €695.

Nyt on uutta pienempien rengasliikkeiden olevan pitämättä renkaita omassa varastossaan. Valitsin toiseksi edullisemman paketin, kun tässä liikkeessä 225/45R17-setti löytyi kuitenkin heidän suuresta varastostaan.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Uudet pyöräilykengät: Shimano R088 LE. Edelliset olikin vuodelta 2006.

Apple iPhone 5S

Cannondaleen kuluneiden osien tilalle Shimano Ultegra ST-6501 STI 2 x 9 speed shifters levers & FlightDeck Computer
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Lidlin pyöräkengät.

"Kun halvalla sai" -ajattelu vei voiton (enkä voinut vastustaa oranssia väriä). Onpahan spinningspesifiset kengät ensi talvikaudeksi. (Orgaanisen aineksen kanssa tekemisissä olleiden maastokenkien käytössä huonosti ilmastoidussa salissa oli omat ongelmansa suihkeiden käytöstä huolimatta.)

16 kpl Eneloop 1900 mAh akkuja.

Juuri kotiutui Tompsoniittia 410mm x 27,2mm suora pala hillityn kiiltävänä.

Mistä vielä löytää 2x9STI kahvoja? t: hamsteri

Muistan nähneeni alkukesästä bike-discountissa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku jokunen päivä sitten Katso viesti
    Lidlin pyöräilykengät
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku jokunen tunti sitten Katso viesti
    Lidlin pyöräkengät.
    Oliko niin hyvät että ostit kahdet?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Oliko niin hyvät että ostit kahdet?
    En, mutta olisi varmaan pitänyt, kun halvalla sai, sillä jos olisi toinen pari, saattaisin vaikka innostua käymään wattipyöräilemässä ja saada lisää hattiwatteja jalkoihin. Hyvyydestä tai huonoudesta en vielä voi sanoa muuta kuin että lesti on sanotaanko pohjoiseurooppalaisempi kuin niissä kengissä (pl. Sidi Megat) joita olen optimistisesti sovittanut pyöräliikkeissä käydessäni.

Selitys "tuplapostaukseen" löytynee siitä että asensin niihin klossit tänä aamuna ja siitä että tämänkaltaiset "blackoutit" eivät ole mulle vallan vieraita.

Tuplapullotelineen satulan taakse. bd:stä tilasin.

Kirjavia vaijerisettejä, kiekkosetti, jarrulaikkoja, varapinnoja, sinisiä nippeleitä ja mittaritelakka.
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Pimeneviin syysiltoihin ajanvietettä.

tempokisu Guest

projektia

^^ Il ciclista, mä sain mazdaan hienot Nokian 15(jotain) renkaat sillee about 300e ( mukana laitto)... vertaile sinä ja osta kalliilla..
    ^jos löytyy hyvää, niin ehdottomasti kansii ostaa kahdet.

Mutta vielä näitä hankintoja.
    1.Poppy Spy-sarjan Agentti,
    2.ja yksi Dania Irresistible ( ehkä numero4) kun tuli "Blue Inspiration" - löysin ensin mekon, sitten ostin siihen sopivat (ihmisten)korvikset ja mietin että tämä Dania on tähän asukokonaisuuteen sopivin nukke = Projekti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^^ Il ciclista, mä sain mazdaan hienot Nokian 15(jotain) renkaat sillee about 300e ( mukana laitto)... vertaile sinä ja osta kalliilla..
    ^jos löytyy hyvää, niin ehdottomasti kansii ostaa kahdet.
    Kuuluisi autoketjuun, mutta..

Juu, saattaa varmaan tuntua hyvältä diililtä kun sai jotkut pinnoitetut jämänakit halpaan hintaan. Varsinkin jos ei mistään auton ajo-ominaisuuksista tai jarrutusmatkoista tiedä/piittaa tuon taivaallista. Sitten on vielä sekin, että jos vaikka sattuisi ajamaan vähän enemmän, niin renkaan kulumisellakin on osansa ostopäätökseen. Näistä mainituista syistä itse olen pariin viime kertaan päätynyt Micheliniin. Eikä ne itse asiassa ole olleet kuin himpan verran kalliimmat hinnaltaan.

tempokisu Guest

Cool mun rakkaat

Munarellun ei kansisi nyt naureskella kun ei tiedä....kyseessä ihan Nokian huippurenkaat, mutta kas kun sain kaverihintaan. Kansii olla suhteita.
    Renkaat laittanut huoltomies tuumasi että jo on kalliit renkaat pikkumazdaan, ja mä taas tuumasin että tämä auto ansaitsee vain parasta
    Pikkumazdaan tulee vain parasta, tämä auto on mun rakkain ...enemmän kuin auto. Luotettava ja hyvä kaveri.

Just huusin "Herkkupeppu"-Veronique nuken numero22. Tämä taas on mun rakkain nukkeni :

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Munarellun ei kansisi nyt naureskella kun ei tiedä....kyseessä ihan Nokian huippurenkaat, mutta kas kun sain kaverihintaan. Kansii olla suhteita.
    Renkaat laittanut huoltomies tuumasi että jo on kalliit renkaat pikkumazdaan, ja mä taas tuumasin että tämä auto ansaitsee vain parasta
    Pikkumazdaan tulee vain parasta, tämä auto on mun rakkain ...enemmän kuin auto. Luotettava ja hyvä kaveri.
    En naureskele, vaikka jotain taidan tietää ihan käytännön kokemuksen kautta. Nokian parhaimmat suoritukset taitavat olla nastoilla varustettuja, mutta anna mennä kovaa ajoa.

No eipä tuommosen ikäloppuun +20 vuotta vanhaan euro/japsi autoon normirengastuksella saa mitenkään oikein menemään yli 300 euroa, jos vähän kattoo mistä kumit ostaa.
    wanhoissa autoissa on halvat merkkirenkaatkin
    Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.

10 kpl tollasia ständejä komentajamerkeille.
    - Numismaatikko -

Kävi taas niiiiiiin lähellä nahanpoisto polvesta rantapolulla, joten jatkoin matkaa portaksiin ja otin mukaani G-Formin Pro-Xät.
    Iglumies muokkasi tätä : 16.08.2014 at 17.55 Syy: Pilkkuanu##iva nipottaja

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti

Kävi taas niiiiiiin lähellä nahanpoisto povesta rantapolulla, joten jatkoin matkaa portaksiin ja otin mukaani G-Formin Pro-Xät.
    mites nuot eroo niistä mun versiooneista? näyttää jotenki stydimmiltä?!

[huumoriedit]
    eiku anteeks, luin väärin, kirjoititkin että povesta, eli toi on rintapanssari..
    [/huumoriedit]

Kyllähän mun manboobsit toki roikkuu, muttei ne ihan noin pitkää sukkaa tarvi suojakseen

Nää on uudempaa amerikanmallia ja pitäis olla paremmat, myös koot on muuttunut miehille sopiviksi.

tempokisu Guest

Cool kesäprojekteja

Joka tapauksessa nyt on Uralliset kauniit renkaat ja tämä auto on kaunis ja mikä parasta, luotettava.

Nukkeja myös:

1. Poppy, jolle tuli Norja-kansallispuku ( barbielta)
    2. Natalia Power Game, äitee teki vaatteet pienemmälle nukelle mutta Natalia otti ne.

Tuli myös Faraway Forest-keijubarbie jolta nappasin asun FR-nukelle, on vaan vaikee kuvattava niin ei ehdi tähän..

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •