Ajelen Mattilanperän suunnalta klo 10 abc:lle
Ajelen Mattilanperän suunnalta klo 10 abc:lle
Sunnuntailenkki käytiin pyörittelemässä aika tuulisessa kelissä, mutta mukavaa oli ja vuoroveto helpotti menoa. Reitti oli tänään Pattijoki - Tuomioja - Ruukki - Revonlahti - Siikajoki - Merikylä - Pattijoki.
Alustavasti puhuttiin että keskiviikkona voisi lähteä maantielenkille klo 18.00 Pattijoen ABC :lta ja käydä vaikka Siikajoen suunnalla ajamassa.
Minkälaista keskinopetta piditte? Voisi joskus liittyä mukaan.
Keskinopeus oli mun mittarin mukaan suunnilleen 30 km/h.
Sunnuntaina ajeltiin noin 30km/h keskarilla. Mutta nopeudet säädellään ajajien mukaan. Voidaan mennä hitaammin tai yrittää mennä lujempaa tarpeen mukaanRohkeasti vain lenkille matkaan.
Huomenna tiistaina lähtee maastoyhteislenkki klo 18.00 Ouluntien Shelliltä.
Onko huomenna ke klo 18 yhteislenkille lähtijöitä Pattijoen abc: ltä?
Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla
Huomasin vähän myöhässä et tänään ois ollut lenkki seuraa.. Oisko huomenissa samoihin aikoihin tai aikaisemmin lähtijöitä? Jos kävis vaikka Pyhäjoella päin ajeleen.
Huomenna ti klo 17:00 lähtee maantieyhteislenkki Pattijoen ABC:lta. Tarkoitus ajella parin tunnin lenkki.
Olisko torstaina maantielenkkiä Raahessa? Olen siellä pari päivää loppuviikosta ja torstaina aamu- tai iltapäivästä olisi aikaa ajolle. Kolmen tunnin lenkki olisi mielessä. Parina vuotena olen ajanut Pattijoki - Siikajoki - Revonlahti - Ruukki - Tuomioja - Pattijoki -lenkin, mutta lyhempikin sopii. Keskariehdotus olisi noin 30+-2.
tehaku muokkasi tätä : 15.07.2014 at 23.39
Huomenna to klo 17.30 lähtee maantieyhteislenkki Pattijoen ABC:lta. Toivotaan että tarkenee ajella![]()
Naamakirjasta löytyy ryhmä Raahen Pyöräilijät. Toivottavasti saadaan vilkasta meisinkiä niin sinne ku tännekkin!
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Huomenna lauantaina lähtee maastoyhteislenkki Antinkankaan Shelliltä klo 18.00. Tarkoitus olisi ajella polkuja n. 1,5h ajan.
Sama kutsu löytyy Facebookista "Raahen pyöräilijät" -ryhmästä. Sinne voi liittyä vapaasti ja kirjoitella yhteislenkeistä ja mistä vaan pyöräilyyn liittyvästä. Ryhmää ei ole rajattu millekään tietylle alalajille vaan siellä suvaitaan kaikki maastosta maantielle![]()
www.facebook.com/raahecc
www.raahecc.fi
Tiistaina 19.8 klo 17.00 lähtee maastoyhteislenkki Antinkankaan Shelliltä.
Äh, iltavuoro!
- Marko -
Huomenna sunnuntaina klo 14.00 maantieyhteislenkki Pattijoen ABC:ltä.
www.facebook.com/raahecc
www.raahecc.fi
Huomenna Perjantaina klo 16.00 maastoyhteislenkki Antinkankaan Shelliltä
www.facebook.com/raahecc
www.raahecc.fi
Millaisia maastolenkkejä ajatte? Millaisessa maastossa,kuinka pitkiä ym? Voisi olla kiinnostusta tulla täältä Kalajoelta joku viikonloppu ajamaan porukkaan.
No en sitten tietenkään huomannut tuota teidän maastolenkkiä. Yksikseni kävin altaalla ajelemassa samaan aikaan.![]()
Lenkit ovat olleet kestoltaan tunnista reiluun kolmeen tuntiin. Maastoa löytyy kangaspolusta teknisempään kivikkoon ja juurakkoon. Käytännössä lenkin alussa on sovittu minkälainen lenkki ajetaan; kesto, vauhti ja suunta.
Porukkaan kyllä sopii ja mukava olisikin saada lisää osallistujia. Valitettavasti itse joutuu lähtemään lenkille yleensä aika lyhyellä varoitusajalla, mutta kaikki voivat vapaasti laittaa tänne tai facebook ryhmään omia lenkki kutsujaan.
www.facebook.com/raahecc
www.raahecc.fi
Haggis minkäslaista maastoa Kalajoella päin o? Mäkejä ei sieläkään taida olla
Mites muuten tietääkö kukaan olisko Vihannin Uturinteessä lasketeltavaa ja noustavaa maastopyöräilyn näkökulmasta?
Ens vknloppuna vois tehdä pitemmän maasto päräytyksen vaikkapa Hummastinvaaran suunnille. Kenties enemmän retkihenkisesti kuin performancemielessä. Olisko kiinnostusta? Lauantai preferenssi mutta ei väliä.
Minua kyllä tuollainen kiinnostaa. Max. Vauhti se mitä oli edellisella Hummastinvaaran reissulla. En ole vielä tosin tiedä, mitä minulle on suunniteltu lauantaiksi.
Perjantaina klo 16.30 maantieyhteislenkki Pattijoen ABC:ltä. Jos tulee huono keli niin sitten suunnataan maastoon.
www.facebook.com/raahecc
www.raahecc.fi
Lauantai ja klo 12 maastoseikkailulle. Lähtö Pattijoen Nesteeltä. Katellaan siinä sitte mihkäpäin lähetään.
Kuinka pitkä seikkailu ajallisesti on suunnitteilla huomiselle ja pysynkö läskillä mukana? :P
3-4 tuntia enintään. Pysyy varmasti mukana![]()
Kirjanmerkit