Hieno valkoinen Soma tänään kekipäivällä Larussa. Joku täältä?
Hieno valkoinen Soma tänään kekipäivällä Larussa. Joku täältä?
Olikohan foorumilaisia tämä Espoosta lähtenyt fillaristi Canyonilla ja Reynoldsin vanteilla joka jatkoi matkaansa Euran R-Kioskilta...olikohan se nyt Luvialle.
Lassilassa tänään iltapäivällä maantiefillaristi, jolla jonkun seuran paita päällä. Mahdatko kirjoittaa tänne foorumille?
Ketkä kaksi maastokuskia tulivat mua vastaan Haunisten altaan nurkalla tänään iltapäivästä? Olin se Cubella ajanut heppu.
Oltiin tänään Kullaanvuori-Rusko-Hauninen akselilla, mutta meitä oli kolme ja en nähny mun mielestä yhtään Cubea. Kuuma päivä kylläkin metsässä.
Ajeltiin kaverin kanssa sunnuntaiaamuna Cannondalella ja Nishikillä Pennalasta Orimattilaan yhdessä uutukaisella punaisella Specializedilla polkeneen herrasmiehen kanssa. Oli puhetta yhteislenkeistä, mutta yhteystiedot jäi vaihtamatta. Mahtaako Yoko-paitainen herra lueskella foorumia?
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Pe-la (27.-28.6.) Viking Line Gabriella Hki - M:hamn. Kyydissä pari pyöräilijää; taisi olla maasturi ja joku toinen (tangossa action cam). Ainakin maasturi jäi Åålannissa pois lauantaina aamuyöllä klo 4:25. Lähti maihin päästyään polkemaan määrätietoisesti ja reipasta vauhtia. Toisesta ei havaintoa; jatkoi ehkä Ruotsiin.
Pari Kanuunaa tuli vastaan kotimatkalla klo 22 jälkeen Tampereen valtatien ja Lempääläntien risteyksessä (Lempäälän sekottaja). Hienovaraisesti lapaa nostin fiksin puikoista.
http://eksyilylenkit.wordpress.com/
Mukavan oloinen vanhempi herrasmies pongattu eilen Kaakkurin cittarin kulmilla kohti metsokangasta paineltiin maantie pyörin minulla oli se pyöränkärry muutamat sanat vaihdeltiin, lieneetkö foorumilaisia. About 18,45-19,00 nurkilla.
Kiitokset 13.7.2014 Oulu Kalimenojalla maastopyöräilleelle pari(skunnalle/valjakolle). Sain apua kun onnistuin ajamaan pitkospuulta eturenkaan pois (onneksi naama pehmensi iskua). Kiva oli saada haavanpuhdistus apuja ja opastuksen avulla pääsin hyvin lenkkipolulle ja poljeskelemaan 11km kotia (loppujen) haavojen puhdistukseen! Sen verran turposi ja jomotti pikkurilliä et senki kävin näyttää ja sain kivan kipsin muistoksi murtumisesta! Et nyt on 1kk aikaa tuunata pyörää kipsin kanssa ja harkita tapaturma vakuutuksen ottamista
-Antti
Kuka mahtaa pyöräillä hiitteenharjun maisemissa harjavallassa. Ketään en ole nähnyt, mutta maastopyörän jälkiä kyllä.
Olikohan foorumilaisia Cannondale-kuski, jonka kanssa jolkoteltiin hissukseen kehä III:n vartta Lahdenväylältä Vihdintielle yhteistä matkaa?
"Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."
Mahtoiko olla foorumin käyttäjä, joka oli ensin parkissa kangasalla pizzerian pihassa lidlin takana musta canyon tila-auton koukussa kiinni ja hetkeä myöhemmin meinasi taittaa niskansa nattarin liikennevaloissa, kun apparin paikalta katsoi piiiiitkään kun jumitin liikennevaloissa oranssilla läskilläni.. apaut kello 14:14..
Kemizti muokkasi tätä : 22.07.2014 at 20.28
Ketä mahtoivat olla kolme maastofillaristia, jotka pitivät taukoa hieman litsan yleisestä laiturista parkkipaikalle päin? Olin se cube-kuski vihreässä paidassa.
Sent from my GT-I8750 using Tapatalk
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
- Mieshenkilö On-one:n Fattyn kanssa Skanssin K-Raudan edustalla eilen kello n. 20:15. Vihreä runkolaukku, punainen kypärä ja ilman paitaa. Kenties foorumilaisia?
Ajoin juuri valoristeyksestä punaisella Volvolla peräkärry perässä. K-Raudasta tulossa.
- Keltapunainen ajopaita päällä Itäharjun Prisman ABC -aseman tuntumassa. Pyöräsi mattavihreä Kona:n täpäri Pike? keulalla. Kello oli karvan yli viisi, joten varmaan odottelit lenkkiseuraa torstailenkille?
Satuin juuri olemaan tankkaamassa yllämainittua ajoneuvoa.
Kukahan mahtoi olla tämä mukavan oloinen retkeilijänainen jonka kanssa tuli jutusteltua Oulun Myllojan lintutornilla tovin aikaa eräilystä ja pyöräilystä? Viisaampi olisi hoksannut pyytää mukaan kapulalossia katsomaan.
Oliko foorumilta tänään Kona Wo:lla ajellut kaveri joka pitit taukoa 7-veljeksen reittiä ajellessaan Rajakaaren nurmikolla? Pysähdyin valkoisen hybridin kanssa juttelemaan kauppareissulla. Ei tällä kylällä liian usein läskejä näy.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Kuka ajoi eilen ennen puoltapäivää Myllypuron halki De Rosalla?
Isompi jengi tuli tänään jokseenkin kuuden aikaan vastaan kolmesti Maisalantiellä aivan Tuusulan motarin kulmilla. Vaikutti siltä, että ajatte vielä pienempää ympyrää kuin minä, joka siinä vaiheessa sahasin muutamaan kertaan Vanhan Tuusulantien ylämäkeä ja siitä länteen Maisalantielle, http://www.strava.com/activities/173...nts/4035138964
Mikä juttu teillä oli menossa? Miksi mikkihiirirataa niin isolla porukalla?
10k-kerhon jäsen
Oukulla on vissiinkin parhaillaan jotain häppeninkiä, koskapa SantaSportin pihassa on viime päivinä näkynyt paljon järeähköjä pyöriä...?
Onkos siellä mitään kisoja, en tiedä, mutta ainakin Moskovan TsSKA on parin viikon leirillä ja olisikohan tuo HPK:kin jo tullut. Siinä ei välttämättä mikään hepponen hilavitkutkin alla kestä, kun +120kg venäläispakki lähtee runttaamaan.
Mutta oli tänään kyllä maantiellä kaikennäköistä kanssafillaristia. Oli ihan pientä junioria, kisakireämpää mimmiä, käsipyöräilijää, vähän kokeneempaa herrasmiestä...
Ainakin neljä miestä maantiepyörineen nähty Gröna Uddenin leirintäalueella Maarianhaminassa.
Keltarunkoinen fatbike kohteliaine kuskeineen bongattu tänään Pirkkolassa hieman ennen kahdeksaa illalla.
Lojuimme parkissa Pirkkolantien yli johtavan sillan pohjoispuolella.
Memento mori
Oliko foorumilaisia hän joka ajoi läskipyörällä minua vastaan tänään 06.55 Kauniaisten keskustassa. Olin se CC kuski jolla oli kypäräkamera ja puna, musta valkoinen paita päällä ja ruskea reppu selässä.
Eilen 15.45 Ylästöntien kevyen liikenteen väylällä Vantaalla luulin hetken, että kyseessä on muslimin rukoushetki, mutta erehdyin. Polkupyörä oli parkkeerattu väylän sivuun ja nuori mies nyppi asfaltilta lasipalasia - itsekkin olin sadatellut jo pari päivää kyseistä lasimiinaa, mutta eipä tullut mieleen, että voisin tehdä asialle jotakin.
En ollut minä, vaikka pari kertaa olen lenkin siirtymävaiheessa ja kiireettömässä tilanteessa vastaavaan puuhaan ryhtynytkin. (Mä olen sen verran egoisti että siivoan lasinsiruja vain paikoista joista tiedän itse ajavani uudestaan ja usein.)
Pieni varoituksen sana kuitenkin: pienimmät niistä voivat olla aivan h-tin teräviä eikä valkoisia tankonauhoja käyttävän välttämättä kannata ruveta noukkimaan niitä paljain näpein. (Pitäisikin oikeastaan lisätä satulalaukun varustukseen vanha juuresharja tms...)
Kuka muuten ajoi to ppa Myllypurontien kelviä Liikuntamyllyn suuntaan succispellepyörällä ja -asussa ja jolla ilmeisesti oli jotain ongelmia sen kanssa että vastaantuleva jalankulkija kulkee kelvin vasenta laitaa? (En mä vaan viittis leikkiä "kuka väistää" -leikkiä rollilla liikkuvan kanssa...)
Pennala - Orimattila - välillä oli perhe lenkillä kolmella maantiepyörällä. Morjestettiin ohimennen.
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Joku tuossa Helsingin Arabiankadulla tänä iltana tutustui läheisesti katuun sporakiskojen ystävällisellä myötävaikutuksella. Vähän tuntui olevan pihalla ensimmäiset pari minuuttia, mutta lähti sitten ajelemaan kotiapäin eikä ilmeisesti tarvinnut tarjottua kyytiä tai paikkausapua haavoille. Toivottavasti kotimatka sujui eikä kylkiluut, sormi tai mikään muukaan ollut kovin pahasti rikki.
Puna-valkoinen Cervelo bongattu Suoramalla Kangasalantien alikulkutunnelin luona klo 12.36. Kävelin juuri mäkeä alaspäin puhelin korvalla kun käännyit tunneliin, pirun ǩomee pyörä!
Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk
Kirjanmerkit