Mun piti viskoa kiinanpatterit hankeen sihisemään, kun tuuppasin takavaloon, jonka mukana ne patterit tuli, niin alkoivat lämpiämään hyvin pelottavasti, muovikääreet kipristeli ja kärysi.
Samaa kuraa kolminkertaisella hinnalla ne kotimaiset kaupatkin myy, mutta tietty vastuu jää sitten niille.
Olen muuten jo heittänyt pari lenkkiä valojen kanssa, rupeaa viileän aikaan olemaan jo suhteellisen hämärää. Oma kiinanledlamppu on toistaiseksi toiminut ja vaikkei tuon mukana tulleet patterit kärynneet, niin ei niissä paljoa virtaa ollut, niiden lisäksi yhdet rainbown patterit olen kuluttanut ja laitoin nyt sitten tuoreet sisään, yllättävän pitkään nuo patterit kestää puoliteholla kun käyttää, koko kevään ajelut riitti ihan hyvin.
Syksyllä tosin voi pattereita mennäkkin vähän enemmän, kun täysteholle on tarvetta, mutta taitaa toi patterinmenekki olla suhteellisen siedettävissä rajoissa.
Tuossa on selvitykseni valosta noin muutoin:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...58#post2166458
Karhu merkkinen polkupyöränmittari, jossa sykkeenmittaus tahtoo vähän sekoilla jos patteripaketti on liian lähellä, mutta vain puoliteholla ja vilkkumoodissa, täydellä teholla ei oireile vaikka patteripaketti olisi kiinni mittarissa.
Hintaisekseen erinomainen valo mielestäni ollut toistaiseksi, jos tuolla vielä syksyn pärjää, niin ei kai siltä enempää voi odottaa, jännityksellä odotamme kaatosateita ja loskaräntää.
Trek 3700 Disc 2014 SLX osilla
Renault Eclaireur hybridi 2005
Jupiter mummis 80-luku
Champion mummis 50-luku ja 60-luku
Joku pappis 50-luku
Kirjanmerkit