ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 17 / 168 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 15 16 17 18 19 27 67 117 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 481 - 510 / 5029

Aihe: Helsingin Polkupyöräilijöiden kuntolenkit

  1. #481
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka Sirkiä Katso viesti
    Terveisiä TdF:n 3. etapilta

    Ensi keskiviikkona (16.7.) ajaettavasta nopeamman ajamisen harjoituksesta ("simulaatiosta") sen verran lisätietoa, että Kuninkaanmäen startin jälkeen kaikki nopeusryhmät pysähtyvät Palménilla. Siellä halukkaat kuskit voivat jäädä kuuntelemaan nopeamman ajamisen oppeja (by CCH/Tuomas Turunen & co) sekä osallistumaan nopeamman ajamisen harjoitukseen. Harjoitus ajetaan Palménilta tavanomaista reittiä Immersbyntielle, jossa mäkien (= loppukirittelyn) jälkeen on vielä harjoituksen palautetilaisuus. Söderkullassa, ehkä jo aiemminkin, pysähdytään ja otetaan koko ryhmä uudelleen yhteen, jos joku on päässyt tipahtamaan. CCH:n puolelta paikalla on kuskeja - myös naiskuskeja - jotka vetävät nopeamman ajamisen harjoituksen + opastavat, miten ajaa nopeammassa ryhmässä, mm. lähtö- ja loppumuodollisuuksista + muista etikettiasioista + miten pysytään mukana kireissä + mitä on yleensä huomioitava, kun ajaa nopeamman ajon muodostelmassa normaalin parijonon sijaan ym. ym. -- Tervetuloa osallistumaan

    J.k. Tilaisuus on pyöräillylliseti yleissivistävä, joten vaikka ei aikoisikaan osallistua jatkossa nopeamman ajamisen tapahtumiin (Bianchi-cup ym.), niin on silti hyvä tietää, mitä "aidan toisella puolella" ihan oikeasti tapahtuu.
    Pitää vähän muistuttaa ja mainostaa. Tämä on sellainen juttu mitä suosittelen varsinkin heille jotka ovat huomanneet että ajavat yhtäkkiä keskiviikkolenkin "34" ryhmässä joka kulkeekin jostain kummasta syystä sitä 36-38km/h nopeutta.

    Itselläni oli aikoinaan huomattavasti enemmän kysyttävää kuin uskalsin kokeneemmilta kysyä. Nyt on hyvä mahdollisuus saada vastauksia ihan kysymättäkin.

  2. #482
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    310
    Tiistailenkille lähti 7 kuskia. Meitä oli jäljellä 5 Metsäkyläntielle saavuttaessa. Itse tipahdin vähän alle 20km kohdalla Klaukkalan mäissä, edelleen Metsäkyläntiellä. VK-treeniä ihan liian vähän takana :-( Yksi tipahtanut kuski tuli kohta vastaan Klaukkalantiellä. Ajelimme Valkjärven ohi ja suunnistimme kotejamme kohti. Itse kiersin vielä Rinnekodin ja Velskolan, satkun täyttäen. Tuli kunnon metsämansikkaketo vastaan. Nam!
    Pääjoukon reitti ja datat kiinnostaisivat!

  3. #483
    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    60
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiTee Katso viesti
    Tiistailenkille lähti 7 kuskia. Meitä oli jäljellä 5 Metsäkyläntielle saavuttaessa. Itse tipahdin vähän alle 20km kohdalla Klaukkalan mäissä, edelleen Metsäkyläntiellä. VK-treeniä ihan liian vähän takana :-( Yksi tipahtanut kuski tuli kohta vastaan Klaukkalantiellä. Ajelimme Valkjärven ohi ja suunnistimme kotejamme kohti. Itse kiersin vielä Rinnekodin ja Velskolan, satkun täyttäen. Tuli kunnon metsämansikkaketo vastaan. Nam!
    Pääjoukon reitti ja datat kiinnostaisivat!
    Joo, melko kovaa tuli taas ajettua ja mäkiin tuupattiin vielä vähän extraa Pääjoukon (tai irtioton...) mukana loppuun tuli kolme ajajaa ja vuorovedoin saatiin pidettyä vauhtia yllä. Reittiä vähän improvisointiin matkalla, kun minä ansiokkaasti missasin Valkjärven käännöksen. Lopulta ajettiin Klaukkalantieltä Hongisojantien kautta Nurmijärvelle ja edelleen Rusutjärven kautta Vantaankoseklle.

    Datana saatiin seuraavat luvut: 65km, 37.7km/h, avg power 264W, NP 284W.

  4. #484
    Liittynyt
    12/2001
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    606

    Valokuvia Palmenilta

    Laskin, että noin 70 lähdössä ja 65 lähti itse harjoitukseen. Kuvat alkavat siirtymään. http://jaribirling.kuvat.fi/kuvat/20...3%A4hdys+16.7/

  5. #485
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    39
    ISO kiitos CCH:lle tämänpäiväisestä! Hapokasta oli vauhti tänään

  6. #486
    Liittynyt
    03/2008
    Paikkakunta
    Pks
    Viestit
    146
    ^samoin täältä ISO KIITOS Pekalle ja apuna olleille CCH-laisille! Järjestitte todella makoisan treenilenkin. Jälkipään (ikuri?)porukassa ajo oli siistiä.
    Nyt vaan lisää ylä-VK-lenkkejä, jotta putoamiskynnys nousee ;-)

  7. #487
    Liittynyt
    01/2001
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    5.809
    Hienoa työtä pyöräilyn eteen. Toivottavasti joku edes sai kimmokkeen lähteä kokeilemaan kilpailemista. Nopeita kuskeja ainakin tuntuu riittävän.
    Ich bin ein Berliner.
    - - - - - - - - - - - - -

  8. #488
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    vantaa
    Viestit
    13
    Kiitokset myös täältä suunnalta, tämän päiväinen oli hyvää vaihtelua ! Paljon tuli hyvää tietoa ja hieman taas sai intoa polkemiseen.

  9. #489
    Liittynyt
    03/2011
    Paikkakunta
    hki
    Viestit
    629
    Joo oli hieno setti tänään! Tosiaan intoa (ja happoja) tuli roppakaupalla! Tulipahan testattua rajojaan. Olin jossain keskiryhmässä ja tunti Kuninkaanmäestä alkaen meni 34 keskarilla. Huhhuijaa eli kiitos!

  10. #490
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    189
    Kiitokset kilpailumaisten puitteiden luomisesta. Hienoa, että välillä on tavallisista lenkeistä poikkeavia. Kärki meni tietty liian kovaa sekä Söderkullantiellä että Immersbyn mäissä, mutta noin 36,5 keskariin Palmenilta Porvoontielle olen ikämiehenä tyytyväinen.

  11. #491
    Kiitos hienosta kilpa-ajoharjoituksesta! Oli kivaa ja jaksoin sinnitellä mukana. Sunnuntaina tuntui loppumatkasta rankemmalta, en ollut kai levännyt tarpeeksi. Ensimmäiset viisi kilometriä Palménin kaupalta paineltiin komeasti 48,7 km/h keskinopeudella. Tässä Garmin-dataa Palménilta Immersbyntien ja Uuden Porvoontien risteykseen: http://connect.garmin.com/page/activ...em&cid=1108475

  12. #492
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    46
    Joo kovaa mentiin ja tuli vauhdin hurmaa. Onnistunut "tapahtuma" kaiken kaikkiaan. Kiitos Hepo ja muut järjestäjät/avustajat. Nyt tuli konkreettisesti esille kuinka suuri ero on ajaa peesissä/ keulilla. Joku osaa varmaan kertoa kuinka suuri on hyötyprosentti 40km vauhdissa peesaajalla ? Alkuun ajettiin tosiaan täysillä vaikka ymmärsin kisamiesten puheista että alkuun hieman rauhallisemmin...

  13. #493
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    64
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKS78 Katso viesti
    Joo, melko kovaa tuli taas ajettua ja mäkiin tuupattiin vielä vähän extraa Pääjoukon (tai irtioton...) mukana loppuun tuli kolme ajajaa ja vuorovedoin saatiin pidettyä vauhtia yllä. Reittiä vähän improvisointiin matkalla, kun minä ansiokkaasti missasin Valkjärven käännöksen. Lopulta ajettiin Klaukkalantieltä Hongisojantien kautta Nurmijärvelle ja edelleen Rusutjärven kautta Vantaankoseklle.

    Datana saatiin seuraavat luvut: 65km, 37.7km/h, avg power 264W, NP 284W.
    Minun data näyttää tältä tiistain lenkiltä: http://connect.garmin.com/activity/542231927 Nurmijärvellä pääsi jokseenkiin kartalle missä mennään, muuten ei ollut juurikaan käsitystä reitistä.

    Kiitos lenkkiseurasta, sai vähän vauhdikkaampaa ajoa Porvoon hissuttelulenkkien vastapainoksi. Ja eiköhän Vantaankoskelle viitsi ajella lenkille toistekkin Porvoosta..

  14. #494
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    31
    Kiitokset CCH:lle ja Hepolle eilisesti setistä. Tuli taas motivaatiota roppakaupalla.

  15. #495
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660
    Jari B. dokumentoi hyvin lähdön tunnelmat (ks. ed. #484), mutta tässä vielä vauhdikas kuva loppukiristä Immersbyntiellä
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  16. #496
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Eilinen meni varsin hienosti. Vain yksi hieman vaarallisessa kohdassa tapahtunut "väärän kaistan lainaus" jäi mieleen, muuten oli varsin siistiä ja järkevää ajoa.
    Videon teossa vähän kesti, kun sitä väsyneenä vähän tyrii ja joutuu tekemään homman alusta alkaen toisen kerran. Video jää nyt vähän koruttomaksi, vaikka eilisessä ajossa olisi ollut ainesta johonkin hieman hienompaan. Kamera ei heti suostunut käynnistymään, joten video alkaa noin minuutin-kahden ajon jälkeen.




    Tässä muutamia linkkejä aiheeseen liittyen:
    http://www.cch.fi/ Cycle Club Helsinki, sivusto on aika harvaan päivitetty mutta sisältää oleellisimmat tiedot seurasta, toiminnasta ja jäseneduista
    https://www.facebook.com/groups/bianchicup/ Bianchi-cup Facebook-yhteisö, sisältää tuoretta Bianchi cup tietoa (Tietoa ja säännöt myös osoitteessa http://www.fillari-lehti.fi/Tapahtumat/Bianchicup.aspx)
    https://www.facebook.com/teamcchkivenlahdenpyorahuolto Team KPH:n Facebooksivu
    https://www.facebook.com/pages/Team-...04532349560862 Cycle Center Team:n Facebooksivu

    http://www.pyoraily.fi/tulokset_ja_p...ut/maantiecup/ Maantiecupin pisteinfoa
    http://www.pyoraily.fi/lisenssi/ lisenssitietoa
    http://www.spusaitti.com/2014/maantie.htm maantiekupin pistetaulukot, joista voi seurata kavereiden menestystä

  17. #497
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    14
    Vaikka kovaa mentiin heti paukusta, oli siinä vielä kiristämisen varaa Peesihyöty on noissa nopeuksissa noin 30%. Kun vetomies tuuppaa yli 400 wattia, kannattaa peesi käyttää hyödyksi. Eilisen Södiksen puoleisen osuuden tehot liikkuivat allekirjoittaneella avg 310 w/np 380 w. Keskari vajaa 40 km/h. Kun vauhti nousee noille tonteille, ei kaverin takarenkaaseen voi montaa metriä jättää väliä - muuten tulee se kuuluisa noutaja.

    Hyvät setit oli eilen. Kiitos myös Kivenlahden Pyörähuollon tiimin puolesta kaikille!
    Matero muokkasi tätä : 17.07.2014 at 19.53

  18. #498
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Materon sanoihin voi lisätä vähän taustaa videolle:
    Omia lukemia reitille tuli alkupätkälle Avg. 315W NP341W (ilman videollakin näkyvää odottelua) ja Södiksen mäen stopilta Immersbyn vikalle töppyrälle 279W/308NP. Ero näiden välillä selittyy aika suoraan sillä että Immersbyntiellä tuli hieman säästeltyä ja kettuna en vetäny alamäissä oikeastaan ollenkaan. Videolla näkyy monenlaisia vetovuoroja: nopeita yli 400W vuoroja, himmailuja kun edessä tapahtuu sellaista joka ei rohkaise vetämään ja sitten vielä rauhallista tasavetoa maltillisilla tehoilla. Syke ei ole aivan 100% kuranttia tavaraa, sillä wanha garmini vyö laittaa välillä vähän omaa ekstraansa.

    Kisaaminen kehittää juuri tuollaista että vedetään selvästi yli kynnyksen ja pystyy vielä palautumaan siitä. Kärsimyksen harjoittelu ei välttämättä poista kärsimystä, mutta se opettaa kummasti kestämään sitä.

  19. #499
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660
    Jos huomaat, että sisälläsi "asuu" pieni (tai suurempikin) masokisti eli kestät "luontaisesti" kovaakin vauhtia, ja sitten vielä plussana, että palaudut nopeasti rankastakin vedosta - jopa niin että voisit lähteä uuteen kiriin/irtiottoporukkaan melkein saman tien, niin nämä ovat selviä merkkejä: kunto- eli pyöräilyominaisuutesi ovat selkeästi kilpailullisia.

    - - -

    Energian säästämisestä... 30 % peesihyöty mahdollistaa taktikoinnin: peesailija (yksi yleisimmistä kilpailijatyypeistä ) "piileskelee" pääjoukossa ja tykittä sitten sopivassa kohdassa joko pitkän tai lyhyeen kiriin tai irtiottoporukkaan. Tämä noin yksinkertaistuksena, mutta pitää kyllä edelleen (lue. ikuisesti) paikkansa.

    Kisaslangissa käytetään ilmausta: "pääjoukossa on aina tuoreita jalkoja", joka viittaa siihen, että muiden selän takana "lusmuilee" aina myös kovakuntoista väkeä - eikä vain heikkoja kilpailijoita, joilla ei ole muita vaihtoehtoa kuin peesailla, että yleensä pysyvät kisassa ja pääjoukossa mukana. Nämä "tuoreet jalat" säästelevät voimavarojaan siis pelkästään taktisista syistä odotellessaan sopivaa kohtaa "iskuun".

    Heidät kyllä yleensä pian tunnistetaan ja osataan varoa, jos he kisasta toiseen toistavat samaa "taktiikkaa".

    - - -

    Tuolla edellä viitattiin siihen, että 40-50 km/h vauhdeissa/vedoissa tipahtaa armotta peesistä (lue. porukasta), jos jättää 1-2 metrin välin edellä ajavaan. Wanhat kisakuskit tunnistaa siitä, btw, että he jatkuvasti huutelevat aloittelijoille, että "ajakaa välit kiinni!" tai "ei saa jättää välejä!" Tässä on takana se, ettei turhaan kulu voimia välien kiinni ajamiseen. Kokeneet kuskit myös tietävät, että milloin kisassa on "suvantovaihe" eli voi säästellä voimia - vaikka jättää enemmän väliä edellä ajaviin tai pudottautua taaemmaksi* - koska koko joukko pian hidastaa vauhtia (esim. odottelemaan loppukirin tai -kilometrien alkamista). Aloittelijan on parempi keskittyä pitämään välit minimissä, koska häneltä yleensä puuttuu tällainen "pelisilmä".

    *Muistan, että vuoden 1981 SM-kisoissa (18 v.) olin viimeistä edellisellä kierroksella vielä 5-10 kärjessä, mutta viimeisen kierroksen viimeisessä mäessä alkoi "lapaa väkeä ohitse" molemmilta puolilta - ts. olivat ko. kuskit "lepäilleet aurinkokannella" edellisen kierroksen ajan. Ja minä turhaan riuhdoin kärjessä...

    Edelliseeen liittyen... Pääjoukossa - siis tuossa "häröpallossa" - on sellainen ominaisuus, että jos ei pidä ajopaikastaan kiinni, eli peesaa tiiviisti, niin eteen saattaa vähitellen hivuttautua "rohkeampia" kuskeja. Tällöin ikään kuin valuu vähitellen joukon perälle, ja siellä tunnetusti "ruoska viuhuaa", joka kisakielessä tarkoittaa sitä, että kun kärjessä tykitetään 5-kympin vetoon, niin ryhmädynamiikasta johtuen viimeisenä roikkuvat kaverit joutuvat kirimään lähes 6-kymppiä... Mitä tästä opimme? Älä valu joukon perälle, vaan pidä paikkasi eli peesaa tiiviisti.

    Edelliseen liittyen... kolarit pääjoukossa tapahtuvat yleensä ryhmän puolessa välissä tai takaosassa. Jos haluat välttää kaatumisia muiden tekemiin kasoihin (omat ajovirheet toki aina pidät minimissä) niin ajelet ensimmäisessä kolmanneksessa (tai 1/4 t. 1/5:ssä) eli mahdollisimman kärjessä. Muistathan myös, että tutkitusta parasta peesiä saat jonon 3.-4:nä (mm. hatkaporukassa tarpeellinen tieto).

    - - -

    ...wanha innostui muistelemaan "hurjaa nuaruutta", sorry...

    - - -

    Paljon muitakin vinkkejä ja "hyvä-tietää" -juttuja kisaamisessa on, mutta ne opit parhaiten käytännössä - eli aktiivisesti kilpailemalla!!!

    J.k. Ja saa kokeneilta kisakuskeilta kysellä; saattavatpa nämä joskus vastatakin... tai sitten puhuvat "puuta-heinää", lämpimikseen
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  20. #500
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    vantaa
    Viestit
    1.294
    Samat jutut vuodesta toiseen, no uusia tulee niin ehkä on syytä kerrata. Ajamaan oppii ajamalla, Materon beesissä ajaa jo suht kovaa ja kun Olli Koski on koskella saa kilvanpojat haukata maukkaa
    Ville Ilves


  21. #501
    Liittynyt
    03/2011
    Paikkakunta
    hki
    Viestit
    629
    Mitenkähän tuo Vuelta Vantaa vaikuttaa HePon sunnuntain yhteislenkkiin?

    http://act.sporttisaitti.com/vuelta-...ahtuma/reitit/
    https://maps.google.fi/maps/ms?msid=...282645,0.75531

    Reittikartoissa näyttäis että yhteistä pätkää on kymmenisen kilometria Katriinantien ja Myllykyläntien risteyksestä Tuusulaan asti. Ei ehkä kiva, jos kilpailijat ja yhteislenkkeilijät sattuvat samaan aikaan tuolle osuudelle?

  22. #502
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.878
    Oho, oliko se Vuelta Vantaa jo huomenna?

    Käytännössä tuon Vuelta-reitin täydellinen välttäminen vaatisi lentokentän kiertämistä eteläkautta, esim. siten että Keravalta jatketaan suoraan Lahdentietä etelään ja sitten ajetaan Tikkurilantietä tai Kehä III Vantaankoskelle.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

  23. #503
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.878
    Reittisuunnitelmaa muokattu siten, että ajetaan Ruotsinkyläntien sijaan Lahelantien kautta (toivottavasti se tietyö on jo valmis). Tällöin yhteistä reittiä tulee vain 3-4 km Myllykyläntiellä. Lisäksi vauhdikkaammat vueltalaiset lienevät tuossa vaiheessa jo maalissa. Vaihtoehtoinen reititys Tikkurilantien kautta ei ole käytännössä toimiva.

    PS: kannattaa huomata, että Vueltan takia lähtö Vantaankoskelta voi olla hieman tavallista myöhemmin.

    PPS: kun kelit näyttävät olevan kohdillaan, niin olisiko jollakulla innokkaammalla kiinnostusta organisoida ryhmä, joka ajaisi paluumatkan Pullokiskalta pidemmän kaavan kautta TdH-reittiä (Paippinen - Nikkilä - Kuninkaanmäki jne.)? Tällöin voisi kanssa lenkin päätepiste olla poikkeuksellisesti jossakin muualla kuin Vantaankoskella.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

  24. #504
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660
    Maunulan majalta starttasi 14 kuskia, jotka suuntasivat vaihteeksi läntisille maille. Porukka pysyi yhdessä Bemböleen saakka, jonka jälkeen kärki jatkoi matkaa Veikkolaan/Lapinjärvelle jne. Jälkijoukko riensi Bodomin-Velskolan (ja osa edelleen Klaukkalan) suuntaan. Pari kuskia palasi suoraan Vihdintietä takaisin Stadiin (ja ainakin toinen oli täysin väsähtänyt Bodom-Velskolan rasituksista - arvaatte ketä tarkoitan - keskari n. 25 km/h Vihdintiellä, ja kevaria lähinnä ajettiin. Sää oli helteinen, joten lyhyempi, vain parin tunnin lenkkireitti oli ihan järkevä valinta meille vähemmän tavoitteellisille kuskeille. Pian klo 13 jälkeen olin siis jo takaisin kotiovella.

    J.k. Huomisen reitin ajosuunnan vaihtaminen olisi ehkä riittänyt. No, hyvä, että pelataan "varman päälle".
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  25. #505
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    646
    Pidemmän reitin kiersi 9 kuskia ja maantieosuus (70km) ajettiin 32km/h keskarilla. Koko lenkki Maunulasta Vantaankoskelle 95km.

    Tauko pidettiin Lapinkylän leipomo & kahvilassa.

    Kiitokset ajoseurasta kaikille! http://www.sports-tracker.com/#/work...1hnbfnem72j57n


  26. #506
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    50
    PPS: kun kelit näyttävät olevan kohdillaan, niin olisiko jollakulla innokkaammalla kiinnostusta organisoida ryhmä, joka ajaisi paluumatkan Pullokiskalta pidemmän kaavan kautta TdH-reittiä (Paippinen - Nikkilä - Kuninkaanmäki jne.)? Tällöin voisi kanssa lenkin päätepiste olla poikkeuksellisesti jossakin muualla kuin Vantaankoskella.[/QUOTE]

    Toihan vois olla hyvä, mutta matkan piteneminen kompensoitais nopeuden laskulla. Eli tasoa 26 -28 km/h reitiillä Pullokiska - Paipppinen - Nikkilä ja vois päättää päivänsä Kuninkaanmäen nousuun.
    Noh miten tulikaan mieleen vanha kahvipaahtimon mainos; '' Päätä päiväsi Pa----in kahvilla ''.

  27. #507
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    73
    Pullokiskalta Paippisten ja Nikkilän kautta vaikuttaa hyvältä (28+). Jään porukasta Kuninkaanmäessä, jos ei riitä intoa ajaa edestakaisin, siis jostain takaisin Kuninkaanmäkeen. T.Lauri

  28. #508
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    411
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Reittisuunnitelmaa muokattu siten, että ajetaan Ruotsinkyläntien sijaan Lahelantien kautta (toivottavasti se tietyö on jo valmis).
    Kävin tiedustelemassa: Ruotsinkylän suunnasta tultaessa on ennen kauppaa se tietyö. Ajorata on asvaltoitu, kelvi on hiekkaa. Se Lahelan toisella puolella oleva liikenneympyrähän on valmistunut jo aiemmin.

  29. #509
    Liittynyt
    02/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    726
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Privileged Katso viesti
    Pidemmän reitin kiersi 9 kuskia ja maantieosuus (70km) ajettiin 32km/h keskarilla. Koko lenkki Maunulasta Vantaankoskelle 95km.

    Tauko pidettiin Lapinkylän leipomo & kahvilassa.

    Kiitokset ajoseurasta kaikille! http://www.sports-tracker.com/#/work...1hnbfnem72j57n

    harmi etten päässyt mukaanne. Tieto ryhmän jakaantumisesta ei kuulunut minulle asti. Luulin että osa porukasta vain ajoi harhaan ja tulisivat perässä. Ajettiin sitten kahdestaan nuoren kuskin kanssa Klaukkalan kautta Vantaankoskelle. Mutta hauskaa pyöräily aina on, etenkin näillä keleillä.


    Sent from my iPad using Tapatalk






    Helsingin Polkupyöräilijät

  30. #510
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    366
    Riston modaama lyhyempi (93km): http://ridewithgps.com/routes/5363467

    Pidennetyn (125 km) piirsin kiertämään Halkia-Pornainen-Paippinen jotta niitä kaivattuja lisäkilometrejä tulisi. Paluu K-mäkeen ja sieltä Tikkurilantietä (jolla kyllä muutamat risteykset ja valot pitää sitten kärsiä). Katotaan Haarajoella ketkä haluaa tälle, voin vetää sen kakskasina: http://ridewithgps.com/routes/5368251
    Ehkä ajoin, ehkä ajoin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •