GiantGarminElectrobike
Sivu 51 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 49 50 51 52 53 61 101 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.501 - 1.530 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

  1. #1501
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sininen Aasi Katso viesti
    Kuulostaa kovin oudolta käytännöltä.

    Omassa tilausvahvistuksessani nimittäin luki että lasku lähtee (luottokunnalle) vasta sitten kun pyöräkin lähtee tehtaalta. Visa kyllä auttaa tässäkohden, sillä laskulla on aina vähintään kuukausi maksuaikaa ja yksittäisen laskun riitauttaminen on helppoa. Ilmoitus vain Visalle että lasku on aiheeton ja jää kauppiaan kontolle todistaa että lasku on ollut aiheellinen ja palvelussa ei ole ollut mitään sellaista mikä oikeuttaisi jättämään laskun maksamatta.

    Luulen että Visa perii tuollaisissa tapauksissa niin isot kulut kauppiaalta, että eivät varmasti lähettele aiheettomia laskuja.

    Omalla kohdallani asiakaspalvelu toimi moitteetta siihen asti kunnes lähetin kyselyn hinnanalennuksista. Sen jälkeen ei ole kuulunut pihaustakaan. Katsotaan kuinka äkkiä vastaavat puuttuvien manuaalien tapaukseen. Täytyy käydä pyörä muutenkin huolellisesti läpi. Perhana kun satelee melkein koko ajan niin ei pääse koeajolle. 1st. world problems...
    Tuskin Visa tuosta mitään välittää, kun kerran kyseessä on kuitenkin pelkkä varaus. Ei sitä myöskään tarvitse mitenkään riitauttaa, sen kun vaan ilmoittaa kauppiaalle että palauttakaa. Mutta joku siinä tosiaan on mennyt pieleen kun ollaan laskutettu, mikä on ihan eri asia kuin automaattinen tilausvahvistus.


    Tuliko sinulle se iso pieni kangaslaukku jossa on se iso manuska ja momenttiavain? Eikö siinä ole manuskaa riittävästi, osamanuaalithan ovat vähän kuin ekstraa eikä niitä usein kivijalastakaan ostaessa anneta mukaan.

  2. #1502
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Myöhässä liikkeellä, eli kun malli alkaa olla loppuunmyyty. Ei ferrariakaan ostava oleta saavansa autoa jos innostuu siitä vuosi julkaisun jälkeen... Nyt vaan kävi huono mäihä ja jostain syystä sait tilattua eioota, pitäisikö siitä maksaa joku surukorvaus?
    Olen varmaan sitten vain puusilmäinen, mutta mistä sivuilta näkee että malli alkaa olla loppuunmyyty vaikka status näyttää "In stock".

    Nyt vaan kävi huono mäihä ja jostain syystä sait tilattua eioota, pitäisikö siitä maksaa joku surukorvaus
    Hmm, ok... Ensinnäkin Canyonin ollessä kyseessä näitä "huonoja mäihiä" käy vähän turhan useasti. IMO olisi noitten nettisivujen/tilaussysteemin/varasto-järjestelmän parissa melkoisesti varaa kehitykselle. Tällä hetkellä näyttää siltä, että tuo saitti on ainakin semi-dummy mikä ei ole oikeasti yhteydessä mihinkään reaalimaailman tuotannonohjausjärjestelmään.

    Surukorvaus? Hmm ymmärsinkö oikein: Menet kauppaan ja tilaat tuotteen myyjältä ja maksatkin sen ennakkoon. Myyjä kertoo että tuote toimitetaan noin viikon sisällä kotiin. Viikkoon ei kuulu mitään, joten menet myyjältä kysymään tilannetta. Myyjä vastaa: joo, ei meillä olekaan sitä tuotetta. *hiljaisuus*, kysyt että milloinkas mahdollisesti saan tämän ostamani tuotteen? Myyjä: ei pysty sanomaan *hiljaisuus*. No asiahan on sitten kunnossa!

    https://www.youtube.com/watch?v=XBDpIHH4glE



    Kai se nyt on selvää että takuun hoito on vähän enemmän omalla vastuulla kun tilaa tavaraa ulkomailta, vai? Olisikohan esim. Islabikesin suomenmyynnin loppu johtunut asiakkaasta joka vaati hienoja oikeuksiaan?
    Kannattaa varmaan lukeakin viesteistä enemmän kuin ensimmäinen virke ennen kuin vastaa?

    Kuten sanoin, halvalla saatuun huippulaatuun kuuluu sitten jotain muuta negatiivista.
    Valitettavasti näin... Canyonin tapauksessa vain ei välttämättä tarvitsisi olla näin. Hyvin paljon on juttuja mitkä eivät maksaisi mitään ekstraa ja osa sitten maksaisi, mutta tehostaisi kyllä koko systeemiä.

    Juttuja mitkä ei maksaisi mitään: (Laitetaan nyt tähän siltä varalta että Kolistelija ei trollannutkaan vaan ei oikeasti tajunnut)
    - Asiakaspalvelun asenne. Hyvin paljon on merkitystä kommunikoinnilla ja miten asian esittää. Esimerkiksi minun keississä: a)Kukaan ei ilmoittanut, että pyörä ei olekaan tulossa b)Itse tiedustellessani, kukaan ei osannut sanoa miksi eikä myöskään sitä milloin se nyt on tulossa. Piste. Keskustelu loppui kirjaimellisesti tähän toteamukseen, eikä tämän jälkeen mitään ehdotusta että mitäs nyt tehdään. --> Minulle henk. koht olisi riittänyt, että asiakaspalvelija kun ei selkeästi tietänyt olisi sanonut tämän ja lisäksi että *ottaa selvää ja ilmoittaa minulle*. Oli se vastaus sitten mitä tahansa, vaikka että "sori, täällä kävi nyt joku kämmi jossai ja tätä mallia ei enää saa". Jos haluaisi tavaraa myydä, niin toki myyntihenkinen asiakaspalvelija saattaisi ehdottaa vaikka korvaavaa mallia...

    Tiedän kyllä hyvin miten tuo Canyonin systeemi toimii. Pyöriä tehdään tietty määrä kun komponentit tilataan etukäteen isoissa satseissa (runkoja myöden) ja sitten ne vaan jossain kohtaa loppuu. Hyvällä säkällä saa pirun hyvän pyörän edullisesti. Paska maku jäi ainakin minulle ainoastaan tuosta miten tuo tilauksen jälkeinen prosessi hoidettiin ja miten asiakasta kohdeltiin.

    EDIT: Ai niin, meinasi unohtua. Ei todellakaan kannata olla meilitse tuonne "asiakaspalveluun" yhteydessä, sillä yleensä vastauksen saamiseen saattaa mennä pahimmillaan viikko. Jos on asiaa niin kannattaa aina soittaa.

  3. #1503
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Tuskin Visa tuosta mitään välittää, kun kerran kyseessä on kuitenkin pelkkä varaus. Ei sitä myöskään tarvitse mitenkään riitauttaa, sen kun vaan ilmoittaa kauppiaalle että palauttakaa. Mutta joku siinä tosiaan on mennyt pieleen kun ollaan laskutettu, mikä on ihan eri asia kuin automaattinen tilausvahvistus.


    Tuliko sinulle se iso pieni kangaslaukku jossa on se iso manuska ja momenttiavain? Eikö siinä ole manuskaa riittävästi, osamanuaalithan ovat vähän kuin ekstraa eikä niitä usein kivijalastakaan ostaessa anneta mukaan.
    Tuo luottokorttipuoli Canyonilla toimii kyllä hyvin. (Ellei tähänkin sitten ole poikkeuksia mistä en tiedä, lol) Tilausvahvistuksen yhteydessä ei tehdä edes vielä katevarausta. Kun tilaus menee toimitukseen, niin tehdään katevaraus ja kun se shipataan niin tehdään veloitus. Jos kortille jää katevaraus päälle, eikä tuotetta aiota toimittaa, voi soittaa pankkiin ja pyytää poistamaan tuo katevaraus. Sen pystyy Mastercardilla ainakin tekemään ihan asiakaspalvelija.

  4. #1504
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Tuskin Visa tuosta mitään välittää, kun kerran kyseessä on kuitenkin pelkkä varaus. Ei sitä myöskään tarvitse mitenkään riitauttaa, sen kun vaan ilmoittaa kauppiaalle että palauttakaa. Mutta joku siinä tosiaan on mennyt pieleen kun ollaan laskutettu, mikä on ihan eri asia kuin automaattinen tilausvahvistus.
    Tarkoitin sellaista tilannetta jossa tavara ei olekaan sitä mitä piti, kauppias ei vastaa maileihin, jne.. Onhan noita kauhutarinoita joidenkin nettikauppojen kanssa esiintynyt. Noissa tapauksissa voit ilmoittaa luottokunnalle että laskua ei makseta em. syistä, ja luottokunta siirtää todistusvastuun kauppiaalle. Näin ainakin olen antanut itselleni selittää.

    Tuliko sinulle se iso pieni kangaslaukku jossa on se iso manuska ja momenttiavain? Eikö siinä ole manuskaa riittävästi, osamanuaalithan ovat vähän kuin ekstraa eikä niitä usein kivijalastakaan ostaessa anneta mukaan.
    Tuli. Mutta Shimanon manuaalit nyt ovat välttämättömät jos kauppias ei perehdytystä anna. Olihan siinä jarrujenkin manuaalit mukana (sekä kampien, ketjun, yms..) joita ilman olisin kyllä pärjännyt mutta sähkövaihteiden säätäminen ei onnistu kokeilupohjalta.

    Lähinnä näin aluksi kiinnosti mistä näen akun varaustason. Se selvisi netistä kaivetusta pdf:stä.

    Pyörä ennen ensimmäistä lenkkiä: (Isommat kuvat linkin takaa)


    Konttori:


    Voimansiirtolinja:


    Hepparin kädenjälkeä:








    Ei ole hiottu törsteitä. Vissiin hyvä merkki. Takana näkyy kohta missä puikko/tigi on nostettu tms. eikä sitäkään ole piilotettu hiomalla.

    Paino täydessä ajokunnossa 7.8kg. Vaa'an tarkkuus +-100g ja näyttö 200g välein joten voi olla 100g enempi tai vähempi.

  5. #1505
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Meikäläisen stoori jatkui yllättäen seuraavasti:

    "We are very sorry for this and we absolutely can understand your disappointment. Alternatively, we can offer an Inflite AL 9.0 from our outlet for € 1.499,00. This model is available from stock. The different to the regular Inflite AL 9.0 is, that it is equipped with SRAM bb 7 Road brakes and Schwalbe Rocket Ron tyres. Attached on this message, you can find pictures of the signs of usage for this model.

    Please tell us, if you want to order the outlet model, and we would refund the diefference in height of € 200,0 to your bank account."

    Sanoin että kiinni veti kunhan on M-kokoa (oli) ja nyt tulee pientä elämystä nähnyt Inflite 9.0 ultegra 11sp ja 200€ tilille. Nyt täytyy vilpittömästi sanoa että pisteet Canyonin asiakaspalvelulle!! Jes.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  6. #1506
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    Noni! Tuo LJL:n keissin hoito on huomattavaa edistymistä noista omista kokemuksistani!

  7. #1507
    Varovaista lenkkiä kokeiltu. Etuvaihtaja oli säädetty päin ***settä, mutta netistä kaivetun dokumentaation perusteella sain toimimaan.

    Ihan heti ei auennut kiinnityspultin ja tukipultin välinen suhde kun ei sitä manuaaleissa selkeästi kerrota, mutta yrityksen ja erehdyksen kautta. Sen jälkeen kun kiinnitys on tehty oikeaan korkeuteen ja kulmaan ja tukipultilla kulma korjattu suoraksi on ala- ja yläsäätöjen tekeminen helppoa. Elektroniseen hienosäätöön ei tarvinut koskea.

    Selvästi pehmeämmin menee kuin vanha Trek 7.3FX vaikka rataskoko on 23m. Ei raaski uusia kumeja heti vaihtaa leveämpiin, mutta jossain vaiheessa vaihdan 25 milliset alle.

  8. #1508
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Shimanon manuaalit löytyy netistä pdf-muodossa. Etsivä löytää aika helpolla...

  9. #1509
    No huh huh! Eka kokeilulenkki vauhtihirmulla takana. Erot ovat melkoiset vanhaan cityhybridiin.

    Keskinopeus pomppasi 25km/h tasolta yli 30km/h tasolle jopa tämmöisellä nöössillä.

    VCLS 2.0 tolppa on mahtava. Ainoa moite on paikallisille teille liian kaposet renkaat eli 23mm vaihtuu viimeistään ekan rengasrikon jälkeen 25mm gummeihin. Saattavat jopa rullata paremmin näillä teillä. Sähkövaihteet on upiakkaat.

    Nappiostos.

    P.S.
    Eka lenkki ja eka kolari koirankusettajan koiran kanssa. Jäi lukematta se neuvo jossa käskettiin hidastaa rajusti koiran kohdalla. Karkasi eteen ja jarrutus oli niin voimakas että sarvien yli mentiin. Onneksi nokkospuska vaimentaa asvalttia paremmin ja pyörä säilyi virheettömänä!

  10. #1510
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sininen Aasi Katso viesti
    ...Keskinopeus pomppasi 25km/h tasolta yli 30km/h tasolle
    ...Eka lenkki ja eka kolari
    ...sarvien yli mentiin
    ...nokkospuska vaimentaa asvalttia paremmin
    On selvästi ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita Rauhassa vaan
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  11. #1511
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    On selvästi ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita Rauhassa vaan
    Jeps. Aloittelijan tyhmyyttä yhdistettynä yli-innokkuuteen. Onneksi selvittiin säikähdyksellä eikä kukaan tai mikään loukannut.

    Kantapään kautta se menee tämäkin laji, vaikka päkiöillä poljetaankin

  12. #1512
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Kun uusi pyörä tulee on ihan normaalia olla liekeissä. Siitä pitää nauttia, kyllä se alkuinnostus myös hieman laantuu mutta Canyonin tapauksessa itselle on kyllä tullut kuherruskuukauden jälkeen vaan syvempää kiintymystä. Silloin v*tutti kun runko hajosi ja piti lähettää Saksaan, mutta muutoin hyvä ihmis- köhöm, pyöräsuhteita
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  13. #1513
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Inflite AL 9.0 odottaa kuulemma eteisessä
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  14. #1514
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Inflite AL 9.0 odottaa kuulemma eteisessä
    Teillä se haikara sitten vaan käy kokoajan... Onnea.

  15. #1515
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Teillä se haikara sitten vaan käy kokoajan... Onnea.
    Joo näköjään tälleen vuoden välein Onnittelut kuitataan vastaanotetuiksi vasta kun selviää vehkeen kunto. Sehän on nyt sitten joku Outletin naarmuuntunut koeajomalli... Kaipa se työmatka-, rospuutto- ja mäkitreenipyöräksi kelpaa, ja eilen kilahti 225€ kauppahinnan palautusta pankkitilille.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  16. #1516
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Mielenkiintoinen valikoima Katushan käyttämiä pyöriä kiertänyt "keräilyharvinaisuuksina" takaisin myyntiin.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  17. #1517
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Mielenkiintoinen valikoima Katushan käyttämiä pyöriä kiertänyt "keräilyharvinaisuuksina" takaisin myyntiin.
    Pikaisella silmäyksellä kyrvähdysjälkiä tuntuu olevan siellä täällä, onko noi halvempia kuin uudet?
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  18. #1518
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Onko Canyonilla joku yleinen painorajoitus kuskille alumiinirunkosissa? Hiilikuidusta löysin jotain puhetta ja siinä mainittiin 120kg, mutta sekin riippuu komponenteista.

  19. #1519
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    80
    Tuli ostettua väärä stemmin Canyoniin joten nyt on tarjolla: WCS 4axis 44 Stem 1 1/4" 6° 31,8 mm blatte black 110 mm

  20. #1520

  21. #1521
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Pyörä saapui eilen, eli tosiaan Outlet-versio Inflite AL 9.0:sta. Erotuksena vakioon 200€ halvempi hinta, josta palkinnoksi erinäisiä käytön jälkiä koeajosessioista, Avidit BB-7 -jarrut ja 160mm XX-levyt Shimanoiden sijasta, sekä 35-622 Rocketronit Cyclo-X-Kingien tilalla.

    Pyörä oli kosmeettisesti ja muutenkin aika lähellä priimaa, pari naarmua/hiertymää rungossa ja keulassa. Mutta VCLS 2.0 -halkiotolppa oli täysi katastrofi. Se oli istuttu pohjaan siten, että pahoja naarmuja oli yli minimirajan, todennäköisesti useammin kuin kerran. Onneksi hyllystä löytyi valmiiksi VCLS 1.0 -tolppa, joka muutenkin perinteisin säädöin varustettuna sopii paremmin meikäläiselle. Eroa 1.0:n ja 2.0:n välillä painossa oli muistaakseni ~5g, molemmat käytännössä 240g painoisia. Erittäin halvalla lähtee jollekin tuo toimiva mutta kosmeettisesti paska 2.0 Sille on pakko tehdä joku hionta tai kuskin oltava välinpitämätöntä sorttia..

    Sain illalla kaiken muuten valmiiksi, mutta millä hitolla sen Canyonin umpinaisen kaulaputken kannen saa auki?? Sen verran ehdin tutustua, että ymmärsin miten Acrosin ohjainlaakeri toimii, eli ei tarvita käpyä, mutta en saanut spacereita pois stemmin alta.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  22. #1522
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    415
    Tulin tilanneeksi Canyonin cyclocrossin vähän niinkuin hetken mielijohteesta.

    Viime perjantaina iltapäivällä tilasin ja lauantaina ilmoittivat, että kovan ruuhkan takia varastossa olevien pyörien lähettäminen kestää viikon verran. Pyörä lähti kuitenkin jo maanantaina ja tuli tänään torstaina aamulla. Eli alle viikon toimitusaika, melko hyvä suoritus.

  23. #1523
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Sain illalla kaiken muuten valmiiksi, mutta millä hitolla sen Canyonin umpinaisen kaulaputken kannen saa auki?? Sen verran ehdin tutustua, että ymmärsin miten Acrosin ohjainlaakeri toimii, eli ei tarvita käpyä, mutta en saanut spacereita pois stemmin alta.
    Jos systeemi on sama kuin ennenkin, se on vaan painettu siihen kiinni. Irroittaminen voi olla vähän vaikeaa, ellet ensin löysää stemmiä. Stemmi nimittäin ilmeisesti puristaa sitä kaulaputkea vähän pienemmäksi.

  24. #1524
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    Jos systeemi on sama kuin ennenkin, se on vaan painettu siihen kiinni. Irroittaminen voi olla vähän vaikeaa, ellet ensin löysää stemmiä. Stemmi nimittäin ilmeisesti puristaa sitä kaulaputkea vähän pienemmäksi.
    Se on sellainen umpinainen alumiinikorkki, jossa on Canyonin logo. Mä koitin sitä kädellä irrottaa, kun stemmin pultit ja se Acroksen kiristyssysteemi oli auki. Ei lähtenyt.

    Mutta hetkinen.. Jos se on vaan koriste, niin eihän spacereilla ole sitten enää mitään väliä, jos ne nostaa stemmin päälle..? Öö tää on paha
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  25. #1525
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.068
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Mielenkiintoinen valikoima Katushan käyttämiä pyöriä kiertänyt "keräilyharvinaisuuksina" takaisin myyntiin.
    Noissa kannattaa huomioida kaulaputken pituus tai oikeammin lyhyys, pro-tason kuskeilla on tangot aika alhaalla.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  26. #1526
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Se on sellainen umpinainen alumiinikorkki, jossa on Canyonin logo. Mä koitin sitä kädellä irrottaa, kun stemmin pultit ja se Acroksen kiristyssysteemi oli auki. Ei lähtenyt.

    Mutta hetkinen.. Jos se on vaan koriste, niin eihän spacereilla ole sitten enää mitään väliä, jos ne nostaa stemmin päälle..? Öö tää on paha
    Eihän niillä olekaan. Jos on varma, ettei tule ikinä tarvetta korottaa tankoa, voi ne spacerit ottaa pois ja katkaista sen ylimääräisen putken.

  27. #1527
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Aivan. Kyllä kaikki spacerit varmastikin lähtee stemmin alta hiiteen, mutta en viitsi enää hiilariputkea katkaista ilman ohjuria, jota ei nyt kotona ole... Kai ne ylimääräiset spacerit voi laittaa "lomailemaan" siihen korkin ja stemmin väliin, jos ne ei nyt kuitenkaan helise siinä tai mitään

    Vielä siitä korkista - millä sen saa nätisti irti? Pienellä ruuvarilla?
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  28. #1528
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    Stemmi on hyvä ohjuri. Sitten vaan dremeli tai rautasaha laulamaan. Typerän näköistä vaan jos stemmin päällä on ylimääräistä putkea.

    http://slamthatstem.com/

  29. #1529
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Pyörä saapui eilen, eli tosiaan Outlet-versio Inflite AL 9.0:sta. Erotuksena vakioon 200€ halvempi hinta, josta palkinnoksi erinäisiä käytön jälkiä koeajosessioista, Avidit BB-7 -jarrut ja 160mm XX-levyt Shimanoiden sijasta, sekä 35-622 Rocketronit Cyclo-X-Kingien tilalla.
    Wohoo! Onnittelut uudesta pyörästä. Joko kerkesit ajaakin?

  30. #1530
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sininen Aasi Katso viesti
    Wohoo! Onnittelut uudesta pyörästä. Joko kerkesit ajaakin?
    Thänks. Tänään ajoin 15km töihin, hyvältä tuntui paitsi rengas tietenkin puhkesi ensimmäisellä ajokerralla (miksei crossarilla voi ajaa samalla tavalla kanttikivien yli kuin 2,2" litkurenkailla varustetulla maasturilla?? ..epistä), ja tutustuin myös uuteen ilmiöön nimeltä toe overlap Tarkempaa kuvausta, verbaalista ja fotograafista, luvassa kunhan saan säädöt kuntoon ja enemmän kilsoja alle. Ihan hyvältä tuntuva pyörä se on.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •