Alkujaan tämän lähetti
SeKo
Meillä on yksi 5v, jonka kanssa ollaan nyt toista kesää liikkeellä 2-pyöräisellä (ekan kesän meni potkupyörällä) ja nyt on polkupyörä. Harjoitteluahan se vielä on, mutta kun kulkupeli on hallinnassa ja sen kanssa tulee toimeen, ei liikkuminen ole mahdotonta tai arvaamatonta. Olen heti alusta alkaen opettanut oikeassa laidassa kulkemisen ja kommentoin tai käsken oikeaan reunaan kun meinaa hairahtua liian keskelle tai jopa vasempaan reunaan. Toi on onneksi aika hiljainen väylä missä ollaan enimmäkseen liikuttu. Pienempi ei pyöräile vielä, mutta vähin ollaan käyty potkupyörällä (minä itse toki kävellen/juosten perässä) ja hyvin silläkin jo menee

Koulutuskysymys.
Samat lääkkeet on täällä. Nuo 3-5 -vuotiaat ovat vielä niin ohjattavissa, että imevät kaiken opin kun vain vähän viitsii opettaa. Ennenpitkää alkavat pitää jöötä myös isommilleen. Meillä pienin kulkee vielä kärryissä tai istuimessa kun ei vielä ymmärrä pyörien päälle.
"Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."
Kirjanmerkit