Niner Sir9 SS
Niner Sir9 SS
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Tuosta Ritcheystä ei tarvitse ottaa kuvaa puhtaana, juuri noin tuon pitää olla. Jotenkin tulee sellainen klassikko ainesta fiilis tuosta fillarista mieleen.
Terästä, Ritcheyn perinteiset värit ja vielä "Syncros"-teksti näkyvillä (vaikkei stemmissä).
Kilo kuraa, hauskaa on pidetty, ja miksei?
Tosi hieno pyörä.
Jopas ny pukkaa nättiä jäykkäperää joka tuutista.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Laitetaas omasta raadosta kuva. Kammet väärässä asennossa ja satulalaukkuki auki. Ja vielä kakskutonen. Sori.
![]()
Ja lisää terästä. NS Surge 2012, L-kokoa. Keulana 2006 marsun 66SL. Muutenkin osat on enempi valittu kestäväyyden ja hinnan mukaan. Ei tullut kevyttä mutta kiva tuli.
![]()
mäyrä muokkasi tätä : 21.06.2014 at 11.18 Syy: kuva prkl ei näy
Harmiksen ja mäyrän kuvat eivät näy.
Maastopeleistä ei hirveästi kokemusta ole joten kattavaa raporttia on vaikeaa antaa. Tuntuu kevyeltä ja ketterältä verrattuna vanhaan 26" ankkuriin ja nousee mäkiäkin kivasti. Mukava ajella etenkin rauhallisempaa vauhtia, laajvuoren mtb-kisassa (jonka jälkeen kuva on otettu) alkoi kädet kipeytyä tärinästä vauhdikkaammiilla alamäkipätkillä.
Tästä kohti Juhannusta...
![]()
Heitetäänpäs taas oma ratsu, kun päivitystä on tullut oikein uusien iskariteippauksien verran.
Mitä sitä vaihtelemaan kummemmin, kun pyörä toimii ja kuski tykkää.
![]()
Ride happy!
Hieno Orange. Minun evo sai viimein reverbin.
Sen ja Jussin kunniaks pari fotoa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Fear is a mindkiller -
Aika "pehmeen " näköiset sohvat pojilla, kyllä kelpaa. Itselläni oli hetken Alpine, mutta ei ollut mun juttu![]()
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Kas tommonen.
↑ Nätti Evo![]()
Viime kuvasta Kuutio on saanut polkimet ja pullotelineet:
![]()
Meikäläisen ensimmäinen maantiefilo. Uskomattoman mukava pyörä ajaa!
![]()
Kaikki kännipyörän kriteerit täyttynee, kun kasasin tuo eilen jämäosista NS Surgen runkoon olvin ja koffin avulla.![]()
Pistetäänpäs omasta ainokaisestaan kuvia, kun siihen on tullut läjä uusia osia:
Uutta:
- Sram XX 2x10-voimansiirto
- Hopen Mini X2 Pro jarruttimet
- 2.4" Maxxis Ardent Exot
- Tmarsin hissitolppa (Ikuinen ämpyily on vihdoin ohi!!)
- Charge Spoon satula
- ODI Troy Lee Designs gripit
Kyllähän tuolla ajelee, vaikka onkin oikea epämuodikkuuden ilmentymä 26"-kiekkoineen ja 2x10-voimansiirtoineen.![]()
Vielä hetken minulla. Jos joku antais tuolle hyvän kodin![]()
Moro, oli eilen Stumpyssä jurinaa/napsumista takapäässä ja nyt aamusella piti käydä aamulenkillä ihmettelemässä ongelmaa. Syyllinen oli löysä pinna, huh ei pahempaa...ohessa fiilistelykuva...
![]()
YT Industries Capra Pro:
![]()
Oho😲
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Ai saatana...
YT Capra PRO teke kyll kateliseks... mihipäi suome see tuli?
Ei siitä kyll parempa enduro kokonpano voi keksi.
Kuitu-Scalpellin kaveriksi kasailin alu-version. Voimansiirto 1x10 XT + RF n/w 32t, jarrut XT/XTR, kiekot Funn/Dartmoor/XTR/SLX, keulaksi vanha RS SID SL, takajousi Manitou Swinger, ohjaamo Richey WCS alsaa, muut osat random kalikkaa hyllystä. Eka viidenkympin koeajo jätti vähän hämmentävän fiiliksen kun tuntuu moninpaikoin paremmalle kuin kuitunen ja vaikeammalla polulla jousitus selkeästi jouhevampi (iskarit ja säädöt kutakuinkin vastaavat molemmissa). Jatketaan testiä...
![]()
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
Suurin osa ajokalustosta:
Rosea lukuunottamatta itse kasattuja. Canyon on periaatteessa sama kuin viime kesänä, mutta samaa on kuitenkin vain iskarit, ohjaustanko ja -kannatin. Uuden rungon tarjosi Canyon, muut meni valitettavasti omaan piikkiin.
Kirjanmerkit