Alkujaan tämän lähetti
Warlord
Kyselin samaa jokin aikaa sitten. Ei tullu tuomiota täältä. Päädyin tosin budjettisyistä Ventoihin.
Ei noihin kaikkiin nettitesteihin taida kannattaa niin vakavasti suhtautua, kuhaan piruuttaan kysäsin. Uudet Ventoni koestin maantiepyörässä ProRacenelosilla ja mikäs noissa. Eilen sitten crossarilla mun sora- ja mettäautoteillä. Olen oikein tyytyväinen 2014 Ventoihin.
Kolmansien halvemman pään Campa/Fulcrum kiekkojen omistajana omaan mielikuvan että varsinkin uuden mallinen Vento on hintaansa (229+6ekua rahti) nähden oikein tai sanoisinko pirun hyvä hyvä kiekkosetti ja ah minun silmään niin söpökin!
Pinnoja ynnä vapaarattaita saa jotta turvattu tulevaisuus. Mun kepoisan ikämiehen käytössä ovat pysyneet suorina, toisaalta Rolfin paripinnatut Dolomitet vuodelta 2002 omistavana en vanteitten oikomista koe sen kummoisempana.
Yleensähän kun napojen laadusta puhutaan niin silloin tarkoitetaan laakereita. Tähän astisella kokemuksella Campa/Fulcrumeitten ensiasennuslaakerit, siis teollisuussellaiset on aivan hyvää perustasoa. Noita Fillariosasta saa järkihintaan, kuulemma hyvää saksalaista laatua vai miten se menikään!
Tuo takavasen ruukaa paskoittumaan ekana, sen perushuolto ilman laakerin irrottamista on aivan helppo homma ja kannattaa varsinkin jos kiekot kylmässä talvehtii tehdä syksyllä.
Täällä on profiili-erot. Osa ajaa köyhälistökiekoilla ,osa sitten niinkus pikkasen kalliimmilla. Molemmilla matka taittuu ja ajamisen iloa piisaa!
I väntan på ännu dåligare tidet
Kirjanmerkit