GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 175 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75 125 165 173 174 175 176 177 185 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.221 - 5.250 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Hienot oli kaikki kolme Juhan fillarirastia.

Heinäkuussa sitten tänne:
    https://www.facebook.com/events/4146...9144/?source=1

Su aamun pitkä lenkki starttaa klo 10.00 Föriltä Kakolan puolelta. Reitti seuraa soveltuvin osin viime vuoden Turun ympäriajon reittiä. Tunteja budjetoitu 6-7, matkaa tulee mitä tulee. Vauhti ei päätä huimaa, pyritään kuitenkin torstailenkkejä reippaampaan kyytiin, taukokin saatetaan pitää - ehkä. Perkeleesti evästä mukaan, tervetuloa.
    www.pyörätarvike.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    Su aamun pitkä lenkki starttaa klo 10.00 Föriltä Kakolan puolelta. Reitti seuraa soveltuvin osin viime vuoden Turun ympäriajon reittiä. Tunteja budjetoitu 6-7, matkaa tulee mitä tulee. Vauhti ei päätä huimaa, pyritään kuitenkin torstailenkkejä reippaampaan kyytiin, taukokin saatetaan pitää - ehkä. Perkeleesti evästä mukaan, tervetuloa.
    Pääsitkö ihan ajamaan Parhaassa Mahdollisessa Seurassa, kuten minä, tosin ihan jossain muualla?

^ Kahdeksan meitä taisi olla läsnä startissa. Kukaan ei jäänyt metsään vaikka rikottiin sisureita, viilleltiin Racing Ralpheja ja rei'itettiin ukkoja.
    Kaiken tämän saisi selville naamakirjan kautta suoraan omalle seinälle
    www.pyörätarvike.com

Kannattaa koittaa tommosta perhosteippiä siihen ralliraneen, mun sääri on jo ummessa sillä =D

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    .
    ...omalle seinälle
    Mutta kun olen niin kaukana kotoa... ei kykene omaa seinää näkemään...

Kymysys Offtopikkia - Levin ja Rukan mukavat neulaspolut yms

Tämä lienee hyvä foorumi kysellä Levin ja Rukan maastopyöräreiteistä Jos jollain olisi laittaa linkkiä tai muuta tietoa itseään liikaa vaivaamatta, josta voisi itse opiskella lisää asiaa. Omalla ajankäytöllä ja kärsivällisyydellä ei kykene pystymään asiallisen tiedon hakuun foorumissa tai muualta netistä. Esim. lappi.fi:n sivuilla vaatimaton muutama rivinen reiteistä.

Tarkoitus olisi mennä parhaimpaan räkkäaikaan ensin Rukalle, sitten Leville ja jos ollaan vielä vaimon kanssa puheväleissä, niin vielä Kilpisjärven kautta Norjaan. (Maasto)reittien pitäisi olla helposti saavutettavissa ja muutaman tunnin pituisia, että saa luvan mennä seuraavakin päivänä yksinään. Mukaan otan maasturin ja maantiepyörän ja tavoite on harrastaa pyöräliikuntaa ainakin joka toinen päivä.

Kiitoksia etukäteen neuvoista ja linkeistä.

Cookie

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cookie Katso viesti
    Tämä lienee hyvä foorumi kysellä Levin ja Rukan maastopyöräreiteistä Jos jollain olisi laittaa linkkiä tai muuta tietoa itseään liikaa vaivaamatta, josta voisi itse opiskella lisää asiaa. Omalla ajankäytöllä ja kärsivällisyydellä ei kykene pystymään asiallisen tiedon hakuun foorumissa tai muualta netistä. Esim. lappi.fi:n sivuilla vaatimaton muutama rivinen reiteistä.

Tarkoitus olisi mennä parhaimpaan räkkäaikaan ensin Rukalle, sitten Leville ja jos ollaan vielä vaimon kanssa puheväleissä, niin vielä Kilpisjärven kautta Norjaan. (Maasto)reittien pitäisi olla helposti saavutettavissa ja muutaman tunnin pituisia, että saa luvan mennä seuraavakin päivänä yksinään. Mukaan otan maasturin ja maantiepyörän ja tavoite on harrastaa pyöräliikuntaa ainakin joka toinen päivä.

Kiitoksia etukäteen neuvoista ja linkeistä.

Cookie
    Enempi parempia vinkkejä Lapin polut-osastosta?

Tämmöinen on tarjolla tänään:

Ke 11.06.2014 18:00 Auranlaakson ABC MAASTOLENKKI

-reitti: Pääskyvuori-Halinen-Muikunvuori-...-ABC
    -vauhti:rauhallinen
    -ajoaika: 2,5... 3,5 h
    -vaativuustaso: helpohko, maantiekuskikin pärjää maastopyörällä

Tervetuloa mukaan !
    MTB 50+ muokkasi tätä : 11.06.2014 at 06.48

Kiitos Matti leppoisan iltalenkin vetämisestä! Tuo sinun itäpuolen polkutuntemuksesi on ihailtavaa. Itse osaan just ja just Litsan kierron ja se on siinä, vaikkakin asustelen samalla puolella kuin sinäkin.

Täytyy ottaa joku kerta sama lenkki uusiksi reippaammalla vauhdilla ja vähemmillä pysähdyksillä, vai kuinka Matti?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehisj Katso viesti
    Kiitos Matti leppoisan iltalenkin vetämisestä! Tuo sinun itäpuolen polkutuntemuksesi on ihailtavaa. Itse osaan just ja just Litsan kierron ja se on siinä, vaikkakin asustelen samalla puolella kuin sinäkin.

Täytyy ottaa joku kerta sama lenkki uusiksi reippaammalla vauhdilla ja vähemmillä pysähdyksillä, vai kuinka Matti?
    Sopii kyllä, mutta paljon kovempaa en kyllä pääse Ikä ( runsaat 0,5 vuosisataa ) ja paino ( lähes 0,1t ) tuntuvat.

Tuolla alueella liikkuu runsaasti muitakin, joten polkuja tulee paljon. Itse olen liikkunut noissa pusikoissa yli puolivuosisataa. Siinä alkaa tuntea polut niin valossa kuin pimeässäkin.

Sotkua aiheuttava uudet rakennukset tuulenkaadot poluilla.
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB 50+ Katso viesti
    Sopii kyllä, mutta paljon kovempaa en kyllä pääse Ikä ( runsaat 0,5 vuosisataa ) ja paino ( lähes 0,1t ) tuntuvat.
    No ikätasoitusta et anna kyllä yhtään anna minulle, vaan samoilla mennään!

Ettei tule viikon paussia tänne kirjoitteluun (ajeleeko kaikki lärvikirjassa?), niin laitetaan nyt että tänään oli kesän virallinen tku-masku-tku retki. Osanottajamäärä ja henkilöt on näemmä aina samat innokkaat. Kiitos heille. Eikun mulle. Vedin ja pidin perää. Paljon omaa kivaa. Sisäkumikaupan kautta kotiin.

^ Vähän tais olla hiljasta markkinoinnin kanssa?
    www.pyörätarvike.com

Eiiii, kyllä minä mainostin aivan hyvin. Otin markkinointiin mallia kirjasta. Linnunradan käsikirja liftareille...

Hiukan videota lähistön poluilta.Kuvakulmat hiukan yksitoikkoisia kun yksin liikkeellä, eikä ajaminenkaan kummoista.Mutta näillä mennään...
    fillarireisi.blogspot.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Manninen Katso viesti
    Hiukan videota lähistön poluilta.Kuvakulmat hiukan yksitoikkoisia kun yksin liikkeellä, eikä ajaminenkaan kummoista.Mutta näillä mennään...
    Hauska ja tyylikäs video. Paljon tuttuja paikkoja, mutta monia myös mitä en tunnistanut
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Manninen Katso viesti
    Mukavan näköistä meininkiä! Videota oli joutusa katella ja noita polkuja voisi itekkin kokeilla. Missähän ne ovat? Itsellä 1 kpl epävarma tunnistus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeKu Katso viesti
    Hauska ja tyylikäs video. Paljon tuttuja paikkoja, mutta monia myös mitä en tunnistanut
    Kiitos.Videolla olevat polut oli Mikkolanmäeltä,Jaaninojan varrelta+Pääskyvuori ja Oriketo.Tarkoituksena olisi tehdä vastaavanlaisia lyhyehköjä edittejä muistakin Turun poluista...
    fillarireisi.blogspot.fi

Mä voisin joskus Manninen tulla kuvaa sun kaa. Hauskempaa porukassa.

Voisin myös osallistua johonkin kuvailusessioon, kun on tuo uus kamera ja kolmijalkakin hankittuna.

Joo sellanen kunnon ryhmäsessio vois olla ihan jees,kimpassahan kaikki on mukavampaa...
    Sais hiukan monipuolisempaa matskua ajon ja kuvauksen suhteen.Meikäläinen on vaan hiukan kalustorajoitteinen,uuden pyörän hankkiminen työn alla,joten sellaset perus juurakko kivikko polut ei mulle oikeen natsaa.Videolla pitää kuitenkin olla menoa ja meininkiä ja siitä on ilo ja hyvä fiilis kaukana kun meikäläinen rytyyttää Salsalla menemään.
    Mutta joo eiköhän sitä kesän aikana jotain keksitä!
    fillarireisi.blogspot.fi

Oliko vohvelit Tahkolla hyviä ja kulkiko Turkulaisten ajo? Keli lienee ollut hyvä.

Siinä ois taas seuraava setti.Nyt tuli tehtyä hiukan turhan pitkä editti,musiikki ei riittänyt ja ei noin pitkää meinaa oikeen jaksaa kattoa.Hiukan erilaisia polkuja kuin ekassa pätkässä.
    fillarireisi.blogspot.fi

Parin tunnin sinkulamaastolenkki Kaarinan Honkkarilta klo 19. Vaihdepyörälläkin saa tulla.

^^ Ei mitään vaikeuksia jaksaa katsoa. Laatu kamaa Manniselta jälleen. Ajo näyttää erittäin vaudikkaalle ja jäykkiksestä plussaa. Editointikaan ei ollut vielä pitkä, mutta kuten sanoit, otosten päissä on hivenen leikkausvaraa siellä ja täällä, jos haluaisi tempoa nostaa. Paljon olet vaivaa nähnyt hakemalla noin paljon hyviä kuvakulmia, yllättäviä ajolinjoja ja siistit temput kehystää alussa ja lopussa.

Kierreltiin Pihvin kanssa järvi rauhalliseen tahtiin ja yritettiin muistella Mannisen ajolinjoja siinä järventakaisella pätkällä. Sateesta ei ollut enää jäljellä, kuin ohut usva.

Onnittelut koko Lehikoisen perheelle!!! Hienosti vedetty koko porukalta!!! TAHKOOOO!!!
    fillarireisi.blogspot.fi

Harvoin jaksan katsella ajovideoita montaakaan sekuntia, mutta nää oli hienoja.
    Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hullukoira Katso viesti
    Oliko vohvelit Tahkolla hyviä ja kulkiko Turkulaisten ajo? Keli lienee ollut hyvä.
    Omasta puolesta Tahko meni just nappiin - pyörä toimi, reitti hienossa/nopeassa kunnossa ja kuski jakso maaliin saakka 60 km ilman aikatavoitetta lähtöryhmässä aikaan 4.34.xx oon tyytyväinen. Vohvelit maistu hyvälle ja siinä Akin kanssa kuunneltiin hyvää livemusiikkia & katottiin, kun Henkka pyyhkäs salamanlailla ohi. El Grande ajamalla ylös (kramppaavilla jaloilla) - me happy. Keli oli just passeli.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •